Ik speel nu ronde 9 begint over een week, Zit momenteel in NoS !
en nu ben ik officieel retired
kzit nu nog in de legion gaming community, best fun
quote:URL = http://www.planetarion.com
Op woensdag 5 maart 2003 19:33 schreef Mastermaus het volgende:
had ik ook ooit eens gespeeld, bestaat dat nog dan? wat is de url ook alweer?
ik weet nog dat het begin het belangrijkste was, en dat een paar maten van me hielpen met snel groot worden
quote:mwhahaha leshy
Op woensdag 5 maart 2003 22:42 schreef Leshy het volgende:
*zwaait naar TheSeeker*
quote:OMG!
Op woensdag 5 maart 2003 19:28 schreef Cajun het volgende:
Ooooooohw, dat waren de tijden, jeetje mina. Ik heb 2 jaar geleden ofzo gespeeld. Toen nog met Tuba, VtS, Fury, en mijn eigen cluppie de frying dutchmen. Ik zat keertje in de beste galaxy, maar toen je moest betalen was ik het beetje zat. Dat was echt een enorm _0_ spel.
Ben toen het betaald werd maar Droidarena gaan spelen
En daar ook mee gestopt later.. Het vergt teveel tijd gewoon.. Ik ga niet snachts opstaan om research te starten enzo.. hallo
En ik blijf erbij.. of je doet het goed, of je doet het niet..
ook nog in de Frying Dutchmen gezeten.. heb zelf nog wel ergens een limited edition mousepad
quote:opzich niet, maar ik was het na 5 rondes wel een beetje zat. Vooral door het politieke gezeik de hele tijd. Even een alliance hier, een alliance daar. Ik wil oorlog! Het was gewoon zo saai de laatste ronde die ik speelde dat ik het wel ff had gezien.
Op donderdag 6 maart 2003 14:42 schreef Leshy het volgende:
Zijn wij hollanders nou echt zo krenterig dat 10 euro veel is voor 3 maanden lol?
Zoals eerder in het topic gezegd heb ik rondes 4, 5, 6 en 7 gespeeld.
Mja, ronde 7 was niet echt al te spannend. De weerstand die we kregen tegen het FLVTT block was nogal onthutsend weinig. Ronde 8 was een stuk spannender
Ik heb in de betatest crew gezeten van ronde 4 t/m ronde 7.
En ja, ik speel nu maar weer een keer, lekker allianceless, bij wat oude beta-m8s van me.
*waves to Leshy*
quote:Precies....dat vind ik ook. Ik werd ziek van dat politieke gedoe. Wij zaten met Virus en ChaoZ in een gal. En de een was weer vriendjes met die, en de andere met die. Deden het niet slecht...maar ja...altijd weer dat opstaan. Ook hadden we een paar kinderen uit de US in onze gal...tja..en die spelen weer op hun eigen manier.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
opzich niet, maar ik was het na 5 rondes wel een beetje zat. Vooral door het politieke gezeik de hele tijd. Even een alliance hier, een alliance daar. Ik wil oorlog! Het was gewoon zo saai de laatste ronde die ik speelde dat ik het wel ff had gezien.
(ook in NoS zit)
quote:*zwaait terug naar MoreFling*
Op dinsdag 11 maart 2003 14:56 schreef MoreFling het volgende:
*waves to Leshy*
Het ziet er naar uit dat er weer een gratis ronde komt: http://main.planetarion.com/portal/news.php?id=187
Nog meer mensen die van plan zijn om (weer) PA te gaan spelen?
Er worden van dit spel, dat al 3 jaar bestaat, speedrondes gehouden. Dit zijn rondes met ticks van 1 minuut, in plaats van 1 uur. Normaal gesproken zijn deze net als het spel niet gratis, maar dit weekend is hij wel degelijk volkomen gratis, en er wordt over gedacht om de nieuwe Round 11 eventueel ook weer gratis te maken, alhoewel dat van de eigenaren afhangt
quote:Ik heb al weer een galaxy geregeld met wat mensen, nog meer Fok!kers die gaan meedoen?
To celebrate the upcoming Valentines day here at Planetarion we've decided to spread the love by offering FREE entry to our Second Speedgame of the Cup series. That's right - it will not cost you a penny to participate in the marathon 24hr event that starts this Saturday @ 10am!In all seriousness we've taken this decision because we realise that the timing of the event might make it difficult for those of you with that special someone in your life to spend Saturday evening playing Planetarion instead of being out wining & dining, this possibly leading to lower signups for the game than we would like. It will also give those of you who haven't been able to participate in the games due to the restructuring of our payment methods the chance to experience Planetarion once more. Of course you do not have to be a Planetarion expert to participate, if you're new to the game then feel free to join up - but be prepared for a fast and frantic introduction with the game-world ticking (updating) every single minute of the round.
To register for the round all you have to do is click here and go through the normal signup process, then when you login you'll have to upgrade your account to being active in the "paid" universe by using the free credit you have been assigned. You must do this upgrading prior to the start of the game or your planet will be deleted.
Where you go from there is your decision, you can either team up with some friends in your own private galaxy or fight it out alongside some strangers and hope for the best. If you need any help feel free to use our Support System, it is also recommended that you join #speedgame on Netgamers IRC to trade virtual blows with your fellow Speedgame players. It's also worth checking out our Forums to see if there are any galaxies recruiting for the round.
Please note that as this round will be free it is likely that, when the ticks finish, only the #1 ranked galaxy will qualify for the Cup Final, whilst for the Third Game - which will be pay-to-play - it will revert to being the Top Four that qualify.
Good luck to all and see you in the game!
quote:Speedronde? Gratis? eventjes op irc komen denk ik, is het de zaterdag en zondag? of ook de vrijdag? gimme info plz
Op donderdag 12 februari 2004 00:58 schreef Leshy het volgende:
Een flinke topic-kick, maar goedEr worden van dit spel, dat al 3 jaar bestaat, speedrondes gehouden. Dit zijn rondes met ticks van 1 minuut, in plaats van 1 uur. Normaal gesproken zijn deze net als het spel niet gratis, maar dit weekend is hij wel degelijk volkomen gratis, en er wordt over gedacht om de nieuwe Round 11 eventueel ook weer gratis te maken, alhoewel dat van de eigenaren afhangt
[..]Ik heb al weer een galaxy geregeld met wat mensen, nog meer Fok!kers die gaan meedoen?
quote:Als ik me niet vergis, begint het zaterdag om 11 uur 's ochtends onze tijd, en deze gaat in één keer 24 uur door
Op donderdag 12 februari 2004 09:40 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Speedronde? Gratis? eventjes op irc komen denk ik, is het de zaterdag en zondag? of ook de vrijdag? gimme info plz
quote:Nah, al een tijdje niet meer
en moderate je nogsteeds dat forum?
quote:ahh dan kan ik daar weer spammen
Op donderdag 12 februari 2004 14:07 schreef Leshy het volgende:[..]
Als ik me niet vergis, begint het zaterdag om 11 uur 's ochtends onze tijd, en deze gaat in één keer 24 uur door
[..]Nah, al een tijdje niet meer
en misschien dat ik wel meedoe even kijken of er nog oude galmates meedoen vorige keer nog gewonnen
quote:eeeey gozer
Op dinsdag 1 april 2003 16:04 schreef I_m_m_0 het volgende:
Ejjoo TheSeeker en Leshy!
(ook in NoS zit)
quote:whahaha
Op maandag 16 februari 2004 11:33 schreef shady1983 het volgende:
Kut... Er zitten 3 users op mijn account:(
cheater!
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
whahahacheater!
Moet zeggen, was best een goeie speedronde. Jammer alleen dat ik in een of andere [Vision] galaxy terechtkwam met wat ongelofelijke n00bs erin
quote:whaha, wie had gewonnen btw? nog een bekende toevallig?
Op maandag 16 februari 2004 15:07 schreef Leshy het volgende:[..]
Moet zeggen, was best een goeie speedronde. Jammer alleen dat ik in een of andere [Vision] galaxy terechtkwam met wat ongelofelijke n00bs erin
quote:Hoeveel battleships heb jij ?
Op maandag 16 februari 2004 15:07 schreef Leshy het volgende:[..]
quote:Nah, een of andere groep Elysium galaxies
Op maandag 16 februari 2004 18:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
whaha, wie had gewonnen btw? nog een bekende toevallig?
quote:Afgelopen weekend geen eentje, alleen maar Cruisers en een hele hoop Frigates
Op maandag 16 februari 2004 18:16 schreef shady1983 het volgende:
Hoeveel battleships heb jij ?
quote:ik ben ex ely, misschien ken ik m wel, zal wel ff op irc vragen
Op maandag 16 februari 2004 19:55 schreef Leshy het volgende:[..]
Nah, een of andere groep Elysium galaxies
[..]Afgelopen weekend geen eentje, alleen maar Cruisers en een hele hoop Frigates
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:55 schreef Leshy het volgende:
Afgelopen weekend geen eentje, alleen maar Cruisers en een hele hoop Frigates
quote:Ik niet. Ex-Fury hier
Op dinsdag 17 februari 2004 00:19 schreef Inspiration het volgende:
Wie niet
quote:Oh ja die n00bs speelden ook nog een rondje of 2 mee
Op dinsdag 17 februari 2004 00:33 schreef Leshy het volgende:[..]
Ik niet. Ex-Fury hier
quote:Vier gewonnen rondes. Hoeveel stelt Elysium daar ook alweer tegenover?
Op dinsdag 17 februari 2004 00:39 schreef Inspiration het volgende:
Oh ja die n00bs speelden ook nog een rondje of 2 mee![]()
![]()
quote:Altijd happen die nerds
Op dinsdag 17 februari 2004 00:59 schreef Leshy het volgende:[..]
Vier gewonnen rondes. Hoeveel stelt Elysium daar ook alweer tegenover?
Nog altijd net zo voorspelbaar als tijdens de "battles"
quote:Het zou happen geweest zijn als ik een lange uiteenzetting begonnen was over waarom Fury de beste alliance was. Een kleine rectificatie door het noemen van een feit noem ik niet echt happen
Op dinsdag 17 februari 2004 01:12 schreef Inspiration het volgende:
Altijd happen die nerds
quote:Mja, inderdaad. Jammer dat we meestal wonnen
Nog altijd net zo voorspelbaar als tijdens de "battles"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |