Voor meer foto's zie:
http://www.geocities.com/halve_liters/photo/nissanzij.jpg
http://www.geocities.com/halve_liters/photo/mika2.jpg
Voor vragen mail: mawkapelle@tsicali.nl
of bel na 18:00 0582669224
quote:Best wel héééééééél errrrug nie
Op woensdag 5 maart 2003 18:02 schreef CreativeMind het volgende:
Richtprijs?En je plaatjes doen t niet.
quote:Best wel héééééééél errug moeilijk om je hersens te gebruiken en even te proberen zonder dat stukje '/photo' erin.
Op woensdag 5 maart 2003 18:06 schreef G-Plek het volgende:[..]
Best wel héééééééél errrrug nie
http://www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg
http://www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg
Maar het blijft slordig natuurlijk. Overigens helaas een lelijk gele kleur .
quote:Best wel heeeel erg dom dat ze het nog niet doen
Op woensdag 5 maart 2003 18:11 schreef RetepV het volgende:[..]
Best wel héééééééél errug moeilijk om je hersens te gebruiken en even te proberen zonder dat stukje '/photo' erin.
http://www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg
http://www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpgMaar het blijft slordig natuurlijk. Overigens helaas een lelijk gele kleur
.
quote:Heeft daar Hééééééél errrrug geen zin in.....
Op woensdag 5 maart 2003 18:11 schreef dagizmo het volgende:[..]
Best wel heeeel erg dom dat ze het nog niet doen
quote:nee jouw gezichtje zetten ze op een Flippo
Op woensdag 5 maart 2003 18:13 schreef thetruth het volgende:
wat een sjonnie wagen.
De km stand is 225.000 km,maar hij heeft wel altijd net zijn beurten gehad en er is nooit schade meegereden.APK loopt nog tot juli 2003,benodigde reparaties op de korte termijn zou ik niet weten,ben geen monteur!Alles is origineel behalve de uitlaat,dat is een sportuitlaat van sebring nu. Ik heb alle rekeningen en bonnetjes nog van de APK en grote beurt enz.Vraagprijs is 2600 euro, en hij is te bezichtigen in leeuwarden,maar ik ben ook zo nu en dan in vlissingen (als dat dichterbij is )
En sjonnieauto???? Waarom kijk je dan uberhaupt als er bij de topic toch staat wat voor type auto het is????
quote:Volgens mij is ie ook verlaagd?
[b]Alles is origineel behalve de uitlaat,dat is een sportuitlaat van sebring nu.
Als de foto's weer werken moeten ze hier staan:
www.geocities.com/halve_liters/mika.jpg
www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg
www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg
Ik ga mijn best doen!Voor geinterresseerden:ik kan je de foto's ook mailen,als ze het niet doen.
quote:--kappen met dat geflame--
Op woensdag 5 maart 2003 18:16 schreef CreativeMind het volgende:[..]
nee jouw gezichtje zetten ze op een Flippo
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 05-03-2003 18:39]
quote:Zet je plaatjes even apatt hier neer :
Op woensdag 5 maart 2003 18:31 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
Ja dat wastie toen ik hem kocht,maar ik heb de originele veren er weer onder laten zetten. Zo verlaagd rijden is niet zo fijn met drempels...Als de foto's weer werken moeten ze hier staan:
www.geocities.com/halve_liters/mika.jpg
www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg
www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpgIk ga mijn best doen!Voor geinterresseerden:ik kan je de foto's ook mailen,als ze het niet doen.
3 kratten bier?
quote:dan mag je er niet meer in rijden nee...
Op woensdag 5 maart 2003 19:52 schreef JoostW het volgende:
Leuk bakkie!3 kratten bier?
quote:Leuke opmerking, heb er helemaal blauw om gelegen , om je opmerking NOT
Op woensdag 5 maart 2003 19:52 schreef JoostW het volgende:
Leuk bakkie!3 kratten bier?
P.S. MOD-jes, wanneer gaan er nou eens officiele waarschuwingen uitgedeeld worden voor dit soort waardeloze opmerkingen ?
quote:Sorry dat ik nu vreselijk off topic ga, maar ik betrap jou er vaker op dat jij heel veel commentaar hebt op anderen terwijl jij ook totaal niets aan de "handel" toevoegt. Ben jij soms ook zo'n modje wannabee????
Op woensdag 5 maart 2003 19:55 schreef BYM het volgende:[..]
Leuke opmerking, heb er helemaal blauw om gelegen , om je opmerking NOT
P.S. MOD-jes, wanneer gaan er nou eens officiele waarschuwingen uitgedeeld worden voor dit soort waardeloze opmerkingen ?
Bovenstaande post heeft niets met deze topic te maken en verdient volgens jou dus ook een officiele waarschuwing!!!!
Het spijt mij voor deze totaal off-topic post en laten we nu maar snel on-topic gaan. Truman heeft een mooie auto te koop staan en er zijn vast mensen die werkelijk interesse hebben.
quote:Ik ben geen modje wannabee, want ik wil geen modje zijn, echter het stuit me tegen de borst als ik dat soort opmerkingen zie, kijk dat iemand offtopic gaat, soi, daar zal je mij never nooit iets over zien zeggen, om de doodenvoudige reden dat dat me niet boeit, offtopic geneuzel , daar is het, vind ik persoonlijk dan, een forum voor .
Op woensdag 5 maart 2003 20:16 schreef Beavis het volgende:[..]
Sorry dat ik nu vreselijk off topic ga, maar ik betrap jou er vaker op dat jij heel veel commentaar hebt op anderen terwijl jij ook totaal niets aan de "handel" toevoegt. Ben jij soms ook zo'n modje wannabee????
Bovenstaande post heeft niets met deze topic te maken en verdient volgens jou dus ook een officiele waarschuwing!!!!
Het spijt mij voor deze totaal off-topic post en laten we nu maar snel on-topic gaan. Truman heeft een mooie auto te koop staan en er zijn vast mensen die werkelijk interesse hebben.
Wat me daarentegen wel boeit is dat afkrakende geneuzel, en flauwe opmerkingen die niks positiefs bijdragen aan een topic, maar slechts alleen maar nog meer negatieve uitlatingen oproept .....
Over dat waarschuwen: dat doe ik vaak genoeg, alleen kent FOK! niet meer zoiets als officiele waarschuwingen, zoals dat vroeger ging. Het enige wat ik bij herhaalde off-topic posts kan doen, is een note zetten en die melden in het admin forum. En dat zal ik ook zeker niet nalaten. Als het de spuigaten uitloopt bij 1 bepaalde persoon, kan dat reden zijn voor een V&A ban.
Zo, en nu weer on-topic.
And a special thank to roellio!_O_
Als er een richtprijs is opgegeven, zijn zulke dingen uiteraard uit den boze, omdat het dan topic verziekend is.
BYM, ik geef je aan de ene kant groot gelijk, maar aan de andere kant moet je wat selectiever lezen, en zulke posts in gedachten al filteren.
Ergert u niet, verwondert u slechts.
Zo, nu ga ik niet meer off-topic. We kunnen uiteraard zo'n discussie in GC verder voeren als je dat wilt.
Sorry Luigi
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 05-03-2003 20:48]
Hoe is dat bij jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |