abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8891532
Te koop:
Nissan 100 nx 1.6 16v
1992,metallica geel,
14 inch licht metalen velgen,alarm met afstandsbediening,targadak,electrische spiegels,centrale deurvergrendeling,radio/cd-speler (in overleg)zeer nette auto!

Voor meer foto's zie:

http://www.geocities.com/halve_liters/photo/nissanzij.jpg

http://www.geocities.com/halve_liters/photo/mika2.jpg

Voor vragen mail: mawkapelle@tsicali.nl
of bel na 18:00 0582669224

Good morning! And in case I don't see you anymore: good afternoon, good evening and good night!
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:02:27 #2
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_8891562
Richtprijs?

En je plaatjes doen t niet.

pi_8891630
km stand?
APK?
schade?
laatste grote reparaties?
benodigde reparaties korte termijn ?
Richtprijs?
Waar te bezichtigen?
Alles nog origineel?
pi_8891646
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:02 schreef CreativeMind het volgende:
Richtprijs?

En je plaatjes doen t niet.

Best wel héééééééél errrrug nie
pi_8891733
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:06 schreef G-Plek het volgende:

[..]

Best wel héééééééél errrrug nie

Best wel héééééééél errug moeilijk om je hersens te gebruiken en even te proberen zonder dat stukje '/photo' erin.

http://www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg
http://www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg

Maar het blijft slordig natuurlijk. Overigens helaas een lelijk gele kleur .

pi_8891748
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:11 schreef RetepV het volgende:

[..]

Best wel héééééééél errug moeilijk om je hersens te gebruiken en even te proberen zonder dat stukje '/photo' erin.

http://www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg
http://www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg

Maar het blijft slordig natuurlijk. Overigens helaas een lelijk gele kleur .

Best wel heeeel erg dom dat ze het nog niet doen
pi_8891759
Nee ik weet het ik test ze net en voila!
ze werken niet...ben ook nieuw hier.
momentje hoor ik zal het even opnieuw proberen.
en :Tjeeeeees wat reageren jullie snel! :-)
zal zo ook de vragen beantwoorden hoor,even de pics regelen eerst!
Good morning! And in case I don't see you anymore: good afternoon, good evening and good night!
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:13:37 #8
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8891791
wat een sjonnie wagen.
pi_8891799
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:11 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Best wel heeeel erg dom dat ze het nog niet doen

Heeft daar Hééééééél errrrug geen zin in.....
Tmoet gwoon lekker makkelijk zijn!!!
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:16:04 #10
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_8891850
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:13 schreef thetruth het volgende:
wat een sjonnie wagen.
nee jouw gezichtje zetten ze op een Flippo
pi_8892030
Nou!
ik snap er niet veel van,de foto's staan er wel nou is mijn website weer of line. kan ik ze hier niet op een andere manier online krijgen?
Ik ben hier niet zo'n held in....

De km stand is 225.000 km,maar hij heeft wel altijd net zijn beurten gehad en er is nooit schade meegereden.APK loopt nog tot juli 2003,benodigde reparaties op de korte termijn zou ik niet weten,ben geen monteur!Alles is origineel behalve de uitlaat,dat is een sportuitlaat van sebring nu. Ik heb alle rekeningen en bonnetjes nog van de APK en grote beurt enz.Vraagprijs is 2600 euro, en hij is te bezichtigen in leeuwarden,maar ik ben ook zo nu en dan in vlissingen (als dat dichterbij is )
En sjonnieauto???? Waarom kijk je dan uberhaupt als er bij de topic toch staat wat voor type auto het is????

woensdag 5 maart 2003 @ 18:27:08 #12
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_8892109
quote:
[b]Alles is origineel behalve de uitlaat,dat is een sportuitlaat van sebring nu.
Volgens mij is ie ook verlaagd?
pi_8892199
Ja dat wastie toen ik hem kocht,maar ik heb de originele veren er weer onder laten zetten. Zo verlaagd rijden is niet zo fijn met drempels...

Als de foto's weer werken moeten ze hier staan:

www.geocities.com/halve_liters/mika.jpg
www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg
www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg

Ik ga mijn best doen!Voor geinterresseerden:ik kan je de foto's ook mailen,als ze het niet doen.

pi_8892232
Met tags werken graag. En hou het verder een beetje ontopic.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:37:32 #15
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8892338
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:16 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

nee jouw gezichtje zetten ze op een Flippo

--kappen met dat geflame--

[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 05-03-2003 18:39]

woensdag 5 maart 2003 @ 19:35:34 #16
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_8893505
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:31 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
Ja dat wastie toen ik hem kocht,maar ik heb de originele veren er weer onder laten zetten. Zo verlaagd rijden is niet zo fijn met drempels...

Als de foto's weer werken moeten ze hier staan:

www.geocities.com/halve_liters/mika.jpg
www.geocities.com/halve_liters/mika2.jpg
www.geocities.com/halve_liters/nissanzij.jpg

Ik ga mijn best doen!Voor geinterresseerden:ik kan je de foto's ook mailen,als ze het niet doen.

Zet je plaatjes even apatt hier neer :

http://picserver.student.utwente.nl/

Speak only if it improves upon the silence....
pi_8893547
Omdat ik in een goed humeur ben vanavond.

pi_8893869
Leuk bakkie!

3 kratten bier?

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:54:11 #19
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_8893904
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:52 schreef JoostW het volgende:
Leuk bakkie!

3 kratten bier?

dan mag je er niet meer in rijden nee...
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:55:42 #20
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_8893939
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:52 schreef JoostW het volgende:
Leuk bakkie!

3 kratten bier?

Leuke opmerking, heb er helemaal blauw om gelegen , om je opmerking NOT

P.S. MOD-jes, wanneer gaan er nou eens officiele waarschuwingen uitgedeeld worden voor dit soort waardeloze opmerkingen ?

woensdag 5 maart 2003 @ 20:16:42 #21
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_8894371
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:55 schreef BYM het volgende:

[..]

Leuke opmerking, heb er helemaal blauw om gelegen , om je opmerking NOT

P.S. MOD-jes, wanneer gaan er nou eens officiele waarschuwingen uitgedeeld worden voor dit soort waardeloze opmerkingen ?

Sorry dat ik nu vreselijk off topic ga, maar ik betrap jou er vaker op dat jij heel veel commentaar hebt op anderen terwijl jij ook totaal niets aan de "handel" toevoegt. Ben jij soms ook zo'n modje wannabee????

Bovenstaande post heeft niets met deze topic te maken en verdient volgens jou dus ook een officiele waarschuwing!!!!

Het spijt mij voor deze totaal off-topic post en laten we nu maar snel on-topic gaan. Truman heeft een mooie auto te koop staan en er zijn vast mensen die werkelijk interesse hebben.

woensdag 5 maart 2003 @ 20:37:45 #22
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_8894891
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:16 schreef Beavis het volgende:

[..]

Sorry dat ik nu vreselijk off topic ga, maar ik betrap jou er vaker op dat jij heel veel commentaar hebt op anderen terwijl jij ook totaal niets aan de "handel" toevoegt. Ben jij soms ook zo'n modje wannabee????

Bovenstaande post heeft niets met deze topic te maken en verdient volgens jou dus ook een officiele waarschuwing!!!!

Het spijt mij voor deze totaal off-topic post en laten we nu maar snel on-topic gaan. Truman heeft een mooie auto te koop staan en er zijn vast mensen die werkelijk interesse hebben.

Ik ben geen modje wannabee, want ik wil geen modje zijn, echter het stuit me tegen de borst als ik dat soort opmerkingen zie, kijk dat iemand offtopic gaat, soi, daar zal je mij never nooit iets over zien zeggen, om de doodenvoudige reden dat dat me niet boeit, offtopic geneuzel , daar is het, vind ik persoonlijk dan, een forum voor .

Wat me daarentegen wel boeit is dat afkrakende geneuzel, en flauwe opmerkingen die niks positiefs bijdragen aan een topic, maar slechts alleen maar nog meer negatieve uitlatingen oproept .....

woensdag 5 maart 2003 @ 20:39:46 #23
37295 Luigi
mario pls
pi_8894933
Ik kan me vinden in BYM's woorden, het is echt NIET leuk meer hoeveel Seth Gaaikema's in spe hier rondlopen. Mensen, als je niks toe te voegen hebt, post dan lekker niet. Liever niet, zelfs.

Over dat waarschuwen: dat doe ik vaak genoeg, alleen kent FOK! niet meer zoiets als officiele waarschuwingen, zoals dat vroeger ging. Het enige wat ik bij herhaalde off-topic posts kan doen, is een note zetten en die melden in het admin forum. En dat zal ik ook zeker niet nalaten. Als het de spuigaten uitloopt bij 1 bepaalde persoon, kan dat reden zijn voor een V&A ban.

Zo, en nu weer on-topic.

pi_8895012
Thanks you guys!
Dus on-topic maar weer vanaf nu dan?

And a special thank to roellio!_O_

woensdag 5 maart 2003 @ 20:43:39 #25
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_8895013
Helaas, ik ga weer off-topic not my style
In de FAQ staat dat er een richtprijs moet zijn. Als die er niet is kun je biedingen van 3 kratten bier verwachten, en moet je er niet te zwaar aan tillen.

Als er een richtprijs is opgegeven, zijn zulke dingen uiteraard uit den boze, omdat het dan topic verziekend is.

BYM, ik geef je aan de ene kant groot gelijk, maar aan de andere kant moet je wat selectiever lezen, en zulke posts in gedachten al filteren.
Ergert u niet, verwondert u slechts.

Zo, nu ga ik niet meer off-topic. We kunnen uiteraard zo'n discussie in GC verder voeren als je dat wilt.

Sorry Luigi

pi_8895020
GRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_8895077
--edit, genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 05-03-2003 20:48]

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:17:48 #28
33206 MrReaL
Mooi weer, mooi werk
pi_8899268
Ik woon in LWD...

Rond welke prijs zit je?

pi_8900102
De meeste Nissan's 100 NX met een targa dak willen nog weleens last hebben van lekkage bij een aardig buitje...

Hoe is dat bij jou?

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_8912760
Haai!
Lekkage heb ik nog nooit last van gehad, en de VRAAGprijs is 2600 euro.
pi_8933846
Voor meer vragen kun je ook altijd even mailen: mawkapelle@tiscali.nl
pi_9035797
De vraagprijs is verlaagd naar 2200 euro!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')