http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html
[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 05-03-2003 14:48]
quote:masochisme enzo
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
en daar moet je om lachen...?
Heb het wel vaker gehoord, dus tis echt niet bijzonder hoor
Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.
Ah
quote:Probeer eens ouder te worden dan 12...
Op woensdag 5 maart 2003 14:49 schreef J.P.Montoya het volgende:
probeer eens een vrouw i.p.v. een man
is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
Of komt iedereen binnen 2 minuten hier?
quote:Ikke dus ook.
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef extreme het volgende:
is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
quote:Mja heb ik soms wel eens last van, maar niet vaak
zelf nog nooit als pijnlijk ervaren,is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....
quote:Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef DoctorB het volgende:
ik zou naar de dokter gaan.
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....
quote:ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
Op woensdag 5 maart 2003 15:06 schreef suxjahh het volgende:[..]
Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger
En ik heb er btw nooit wondjes gehad..
quote:Ik ken die ziekte wel hoor
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef DoctorB het volgende:[..]
ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
quote:Hej nepdokter. Het is elefantiasis.
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Ben er van overtuigd dat ik geen aandoening heb ofzow hoor
quote:Nee, dat klopt. Maar goed lezen schijnt ook nog nooit ongezond te zijn geweest....
Op woensdag 5 maart 2003 15:11 schreef sop het volgende:
En dat is overigens niet iets dat je krijgt als je een uur een stijve hebt.
quote:Ja dat bedoel ik..
Op woensdag 5 maart 2003 15:13 schreef Trancemaster het volgende:
Ik heb het ook alleen maar als ik gesext heb en niet klaar ben gekomen. Bijvoorbeeld met meisje liggen kussen hele avond en toen moest ze weg. Dan doet het gewoon een uur zo ontiegelijk zeer...Ben er van overtuigd dat ik geen aandoening heb ofzow hoor
quote:ik wou net zeggen
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
en daar moet je om lachen...?
kan je je voorstellen hoe ik me voelde na 2 dagen bij haar logeren, ik kon de hele dag nauwelijks lopen
quote:Ja hoor, iemand die blauwe balleen heeft een exotische ziekte aanlullen.
Op woensdag 5 maart 2003 15:18 schreef DoctorB het volgende:[..]
Nee, dat klopt. Maar goed lezen schijnt ook nog nooit ongezond te zijn geweest....
Blauwe ballen is een heel normaal fenomeen, en inderdaad wanneer je goed geil geweest ben en het niet "kwijt" kan.
Bij sommige doet het echt zeer, bij anderen is het wat zeurderig irritant. Gewoon rukken en het is over
Nix aan het handjezaakje
Schijnen wel meer mensen last van te hebben wat ik zo gehoord heb van vrienden enzo.
quote:Euh ja heb er ook wel eens last van gehad, inderdaad na lang zoenen of vrijen zonder echte actie zeg maar.
Op woensdag 5 maart 2003 19:44 schreef Lortnoc het volgende:
Bekend fenomeen...had er eergisteren nog last vanSchijnen wel meer mensen last van te hebben wat ik zo gehoord heb van vrienden enzo.
Doe je niks aan, behalve eerder tot actie overgaan
quote:Neuh, hij is zeker niet de enige....
zelf nog nooit als pijnlijk ervaren,is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
quote:Geboortedatum 24 augustus 1979
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef realist_ik het volgende:
dat gebruik je als smoes om te kunnen nuecken als de dame in kwestie niet wil en heel goedgelovig is ...een verzinsel ... je kan dat niet echt voelen ... althans, niet om die reden ...
Jij bent vast it'er
quote:Neuh, hij is creative mind owner....
Op woensdag 5 maart 2003 19:48 schreef Roellio het volgende:[..]
Geboortedatum 24 augustus 1979
Jij bent vast it'er
quote:Elefantitis:
olifantenontsteking ofzow?
quote:kijk nou gewoon even naar die link eronder bijdehandje..
Op woensdag 5 maart 2003 19:58 schreef Rembooo het volgende:[..]
Elefantitis:
elefant > olifant (imho)
itis > ontstekingolifantenontsteking ofzow?
quote:Ik ook ja
Op woensdag 5 maart 2003 19:52 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Neuh, hij is creative mind owner....
Ik ben de IT-er hiero
quote:Zou het een IT-er kwaaltje wezen? Toch straling van die monitoren of zo?!?
Op donderdag 6 maart 2003 10:45 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Ik ook ja
Had ik vaak met mijn ex
quote:Wahahahaha that's a good one!!
Zou het een IT-er kwaaltje wezen? Toch straling van die monitoren of zo?!?
quote:*kuch* bullshit *kuch*
quote:idd gewoon ff lijn 5 nemen en klaar is klara
Op woensdag 5 maart 2003 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja hoor, iemand die blauwe balleen heeft een exotische ziekte aanlullen.
Blauwe ballen is een heel normaal fenomeen, en inderdaad wanneer je goed geil geweest ben en het niet "kwijt" kan.
Bij sommige doet het echt zeer, bij anderen is het wat zeurderig irritant. Gewoon rukken en het is over
Nix aan het handjezaakje
En t duurt ook voor t weer weg is...:(
Maar voor zover ik weet is er nie echt iets ernstigs aan de hand hoor..
quote:Denk ut! We moeten maar us naar de doktor
Op donderdag 6 maart 2003 21:57 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Zou het een IT-er kwaaltje wezen? Toch straling van die monitoren of zo?!?
quote:Wat ik altijd zo vreemd vond: Als ik er 's avonds last van had, dan ging ik gewoon naar bed (knietjes opgetrokken, dan voelde je de pijn niet zo), en de volgende dag was het over, zonder dat ik een natte droom had oid.
Op maandag 10 maart 2003 15:25 schreef -SL- het volgende:
En t duurt ook voor t weer weg is...:(
Maar voor zover ik weet is er nie echt iets ernstigs aan de hand hoor..
quote:Geen id waar t 's nachts blijft. Ik krijg het 's nachts ook wel voor elkaar om een lading eruit te krijgen..
Wat ik altijd zo vreemd vond: Als ik er 's avonds last van had, dan ging ik gewoon naar bed (knietjes opgetrokken, dan voelde je de pijn niet zo), en de volgende dag was het over, zonder dat ik een natte droom had oid.
Aan de andere kant, als ik het proces overdag met de hand in gang zette, dan kwam er een lading uit waar Peter North jaloers op zou zijn. Waar blijft het 's nachts dan![]()
Magoed......t doet wel zeer..
Medeleiders als het om spierverkramping gaat?
quote:Hmmzz voor zover ik weel is de penis een groot bloedvat en zeker geen spier
Ik heb wel eens zo een lange erectie dat (het is en blijft een spier )
maar ff oftopic: zit je weer achter de meiden aan neefje? en idd aan oma denken is gruwelijk
Op de terug weg toch best wel pijn tussen me benen OOk blauwe ballen gehad dus.
Maar je krijgt er steeds minder last van en op een gegeven moment nooit meer naarmate je ouder wordt (meiden ook als ik zeg van "ow laat maar" als ze door blijven pielen en ik er wel genoegen mee heb dat zij is klaargekomen door mij. Al twee keer als antwoord gehad: "je moet toch klaarkomen want jongens krijgen daar toch last van?!?!?!"
)
quote:Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef DoctorB het volgende:
ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |