abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:45:52 #1
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886102
Waarom komt die pijn er nou eigenlijk als je bloedgeil bent voor een langere tijd maar niet klaar komt? (tenminste zo issut bij mij)

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8886117
pijn
pi_8886168
:| idd das volgens mij niet helemaal goed??
onder
pi_8886182
dat gebruik je als smoes om te kunnen nuecken als de dame in kwestie niet wil en heel goedgelovig is ...
"maar schat, ik moet nuecken ... ik ga anders kapot van de pijn in me ballen"
zoiets dus
een verzinsel ... je kan dat niet echt voelen ... althans, niet om die reden ...
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:47:49 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8886183
en daar moet je om lachen...?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_8886187
vol is vol
ja kom maar op met die kutnewbies :(
pi_8886190
Dat heet blauwe ballen.

http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html

[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 05-03-2003 14:48]

C’est Davie :o)
pi_8886197
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
masochisme enzo
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:48:33 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8886212
Dat heet 'blauwe ballen' toch? Hoewel ze niet echt blauw worden.

Geen idee hoe dat komt, sorry.

woensdag 5 maart 2003 @ 14:48:52 #10
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886224
Haha, als ik zeg maar een uur continu ga zoenen krijg ik dus echt wel ontzettende last, kan dan niet eens meer een stap verzetten...

Heb het wel vaker gehoord, dus tis echt niet bijzonder hoor

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:49:58 #11
18330 J.P.Montoya
Everyday the devil at me
pi_8886269
probeer eens een vrouw i.p.v. een man
Mijn Psychiater zegt dat ik schizofreen ben, Wij denken van niet
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:50:25 #12
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886287
Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt.

Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.

Ah

woensdag 5 maart 2003 @ 14:50:51 #13
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886299
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:49 schreef J.P.Montoya het volgende:
probeer eens een vrouw i.p.v. een man
Probeer eens ouder te worden dan 12...
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:53:21 #14
17075 extreme
-wannahave-
pi_8886378
zelf nog nooit als pijnlijk ervaren,

is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:54:39 #15
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886424
Hoor het ook wel eens van vrienden... Denk het dus echt wel hoor

Of komt iedereen binnen 2 minuten hier?

woensdag 5 maart 2003 @ 14:55:01 #16
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8886438
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef extreme het volgende:
Ikke dus ook.
Hoewel rond mijn 18e meer dan nu (32).
pi_8886461
quote:

Mja heb ik soms wel eens last van, maar niet vaak Dan ben ik gewoon zo erg opgewonden, alleen ik kom niet klaar (want we zijn niets aan het doen dan) maar het is daarna wel een beetje pijnlijk (niet heel erg btw).. En is na een uurtje of wat weer voorbij..
Hallowww
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:04:49 #18
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8886751
ik zou naar de dokter gaan.
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)

De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8886792
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef DoctorB het volgende:
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)

Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....

Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger En ik heb er btw nooit wondjes gehad..
Hallowww
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:07:48 #20
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8886826
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:06 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger En ik heb er btw nooit wondjes gehad..

ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8886834
neuh das echt niet gek hoor, je sperm wor dop gekropt omdat je het constant zit 'op te houden, of tegen "terug ' drukt....zo komt er druk op je ballen te staan volgens mij staat, kheb d'r ook weles last van...
pi_8886880
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef DoctorB het volgende:

[..]

ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...

Ik ken die ziekte wel hoor ik ben er van overtuigd dat ik die ziekte niet heb iig..
Hallowww
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:09:34 #23
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_8886881
Ja, ik heb 'r ook een keer last van gehad, hele avond vet opgegeild door oz'n wijf maar ze had een vriend en ze bleef trouw
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_8886902
quote:

Hej nepdokter. Het is elefantiasis.
pi_8886955
En dat is overigens niet iets dat je krijgt als je een uur een stijve hebt.
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:13:31 #26
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8887003
Ik heb het ook alleen maar als ik gesext heb en niet klaar ben gekomen. Bijvoorbeeld met meisje liggen kussen hele avond en toen moest ze weg. Dan doet het gewoon een uur zo ontiegelijk zeer...

Ben er van overtuigd dat ik geen aandoening heb ofzow hoor

woensdag 5 maart 2003 @ 15:18:19 #27
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8887141
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:11 schreef sop het volgende:
En dat is overigens niet iets dat je krijgt als je een uur een stijve hebt.
Nee, dat klopt. Maar goed lezen schijnt ook nog nooit ongezond te zijn geweest....
pi_8887180
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:13 schreef Trancemaster het volgende:
Ik heb het ook alleen maar als ik gesext heb en niet klaar ben gekomen. Bijvoorbeeld met meisje liggen kussen hele avond en toen moest ze weg. Dan doet het gewoon een uur zo ontiegelijk zeer...

Ben er van overtuigd dat ik geen aandoening heb ofzow hoor

Ja dat bedoel ik.. Of in de bios ofzow.. onder LOTR.. zat ze HEEL vervelend met haar hand te doen Ik hield het niet meer Gelukkig hebben we het na de film afgemaakt (ex vriendin van me dan)
Hallowww
pi_8892632
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik wou net zeggen
pi_8893609
heb wel eens een vriendinnetje gehad dat nog tijdje "compleet maagdelijk" wilde blijven.

kan je je voorstellen hoe ik me voelde na 2 dagen bij haar logeren, ik kon de hele dag nauwelijks lopen

filerptwietblieb
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 maart 2003 @ 19:44:23 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8893680
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:18 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Maar goed lezen schijnt ook nog nooit ongezond te zijn geweest....

Ja hoor, iemand die blauwe balleen heeft een exotische ziekte aanlullen.

Blauwe ballen is een heel normaal fenomeen, en inderdaad wanneer je goed geil geweest ben en het niet "kwijt" kan.

Bij sommige doet het echt zeer, bij anderen is het wat zeurderig irritant. Gewoon rukken en het is over

Nix aan het handjezaakje

pi_8893692
Bekend fenomeen...had er eergisteren nog last van

Schijnen wel meer mensen last van te hebben wat ik zo gehoord heb van vrienden enzo.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_8893726
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:44 schreef Lortnoc het volgende:
Bekend fenomeen...had er eergisteren nog last van

Schijnen wel meer mensen last van te hebben wat ik zo gehoord heb van vrienden enzo.

Euh ja heb er ook wel eens last van gehad, inderdaad na lang zoenen of vrijen zonder echte actie zeg maar.

Doe je niks aan, behalve eerder tot actie overgaan

woensdag 5 maart 2003 @ 19:46:48 #34
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_8893741
quote:

Neuh, hij is zeker niet de enige....
Ik heb er zelf ook een tijd last van gehad. Ik kon op sommige momenten bijna niet meer lopen, zo zeer deed het...
En m'n vriendin maar lachen, die had niet door (ik ook niet) dat het door haar kwam. Ik kreeg er net als jij ook last van na een avond heftig zoenen, toen ik haar net kende. Sex was toen nog niet aan de orde, dus de link daarmee had ik ook nooit gelegd.
Ik naar de dokter, die stuurde me door naar het ziekenhuis, alle dokters daar wilden voelen en knijpen (pfff), rontgenfoto's maken (ik dacht zelf dat het m'n blinde darm was, de pijn zat namelijk niet alleen in m'n ballen, maar ook in m'n hele onderbuik), totdat de chirurg me uiteindelijk vertelde dat ik gewoon een "zaadstuwing" had, zoals ie dat zo mooi noemde. De oplossing was volgens hem ook een (letterlijk) voor de hand liggende actie.....
Toen ik er de keer daarna weer last van had heb ik even me op het toilet terug getrokken, heb heeeeeeel pijnlijk ('t is dan zoooo gevoelig !) de boel geleegd (dat deed nog meer pijn), en na een half uurtje voelde ik de kramp langzaam maar zeker weer weg trekken.
Ik heb ook lange tijd gedacht dat ik de enige was die hier last van had (ben ik wel normaal ), maar als je de zoek-functie gebruikt en op "blauwe ballen" zoekt, zul je zien dat je niet de enige fokker bent die af en toe bijna dubbel loopt omdat het daaronder zo zeer doet. Dat gaf me wel een goed gevoel moet ik zeggen, om te zien dat ik lang niet de enige was.....
Maak je dus geen zorgen, 't is met mij in ieder geval allemaal nog best wel goed gekomen !
En nee, ik heb zeker weten geen elefantiasis
En ook de woordspeling over een skippybal was al gemaakt zag ik
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_8893780
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef realist_ik het volgende:
dat gebruik je als smoes om te kunnen nuecken als de dame in kwestie niet wil en heel goedgelovig is ...

een verzinsel ... je kan dat niet echt voelen ... althans, niet om die reden ...

Geboortedatum 24 augustus 1979

Jij bent vast it'er

woensdag 5 maart 2003 @ 19:52:33 #36
43415 SkippyTheKangaroo
pi_8893861
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:48 schreef Roellio het volgende:

[..]

Geboortedatum 24 augustus 1979

Jij bent vast it'er

Neuh, hij is creative mind owner....
Ik ben de IT-er hiero
pi_8893987
quote:

Elefantitis:
elefant > olifant (imho)
itis > ontsteking

olifantenontsteking ofzow?

Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:03:44 #38
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_8894113
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:58 schreef Rembooo het volgende:

[..]

Elefantitis:
elefant > olifant (imho)
itis > ontsteking

olifantenontsteking ofzow?

kijk nou gewoon even naar die link eronder bijdehandje..
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
  donderdag 6 maart 2003 @ 10:45:02 #39
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8905155
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:52 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Neuh, hij is creative mind owner....
Ik ben de IT-er hiero

Ik ook ja

donderdag 6 maart 2003 @ 21:57:35 #40
43415 SkippyTheKangaroo
pi_8920601
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 10:45 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Ik ook ja

Zou het een IT-er kwaaltje wezen? Toch straling van die monitoren of zo?!?
pi_8920618
Ik heb er ook wel eens last van. Als je gewoon een half uur lang een megapaal hebt

Had ik vaak met mijn ex

donderdag 6 maart 2003 @ 22:38:58 #42
47840 Snuk
The Assmaster
pi_8921656
quote:
Wahahahaha that's a good one!!
Running through my head... all the things she said...
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:45:41 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_8921921
Oeh, dat had ik de eerste keer dat ik een hele nacht lepeltje lepeltje tegen een meisje aan had geslapen, ik kon de dag daarna echt niet normaal meer lopen .
Je went er wel aan gelukkig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8921947
quote:

*kuch* bullshit *kuch*
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_8922112
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja hoor, iemand die blauwe balleen heeft een exotische ziekte aanlullen.

Blauwe ballen is een heel normaal fenomeen, en inderdaad wanneer je goed geil geweest ben en het niet "kwijt" kan.

Bij sommige doet het echt zeer, bij anderen is het wat zeurderig irritant. Gewoon rukken en het is over

Nix aan het handjezaakje

idd gewoon ff lijn 5 nemen en klaar is klara
geen pijn meer en zelfs nog even een fijn gevoel als beloning ook nog
wat wil je nog meer!
  maandag 10 maart 2003 @ 15:25:00 #46
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_9008510
Kheb precies het zelfde...en toen ik het voor t eerst had moest ik op mijn brommer naar huis (30km) weet je hoe: AAAAUWWWWWIIEE!!

En t duurt ook voor t weer weg is...:(
Maar voor zover ik weet is er nie echt iets ernstigs aan de hand hoor..

It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  maandag 10 maart 2003 @ 16:05:57 #47
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_9009929
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:57 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Denk ut! We moeten maar us naar de doktor
  maandag 10 maart 2003 @ 16:44:10 #48
43415 SkippyTheKangaroo
pi_9011295
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:25 schreef -SL- het volgende:
En t duurt ook voor t weer weg is...:(
Maar voor zover ik weet is er nie echt iets ernstigs aan de hand hoor..
Wat ik altijd zo vreemd vond: Als ik er 's avonds last van had, dan ging ik gewoon naar bed (knietjes opgetrokken, dan voelde je de pijn niet zo), en de volgende dag was het over, zonder dat ik een natte droom had oid.
Aan de andere kant, als ik het proces overdag met de hand in gang zette, dan kwam er een lading uit waar Peter North jaloers op zou zijn. Waar blijft het 's nachts dan
  maandag 17 maart 2003 @ 12:50:16 #49
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_9176999
quote:
Wat ik altijd zo vreemd vond: Als ik er 's avonds last van had, dan ging ik gewoon naar bed (knietjes opgetrokken, dan voelde je de pijn niet zo), en de volgende dag was het over, zonder dat ik een natte droom had oid.
Aan de andere kant, als ik het proces overdag met de hand in gang zette, dan kwam er een lading uit waar Peter North jaloers op zou zijn. Waar blijft het 's nachts dan
Geen id waar t 's nachts blijft. Ik krijg het 's nachts ook wel voor elkaar om een lading eruit te krijgen.. maar als ik te lang opgewonden ben gaat t gewoon zeer doen..
En bij mij is het ook na een nachtje slapen wel weer weg hoor..
Meestal na 2 a 3 uur is het wel weg.
Ik lig dan nie met mn knietjes omhoog maar gewoon de beentjes wat wijder, zodat mn zaakje er nie tussen zit..

Magoed......t doet wel zeer..

It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_9193029
Had het afgelopen weekend nog, echt zooooo pijnlijk

S'avonds was het gelukkig weer weg

dinsdag 18 maart 2003 @ 00:34:48 #51
50878 Drumkuk
Lipsdick Fantasies
pi_9194921
Ik heb wel eens zo een lange erectie dat (het is en blijft een spier ) kramp krijg... dat ding komt maar niet omlaag... ik kan aan alles denken erica terpstra me oma... maar het wil allemaal niet... en geloof me maar dat doet ook pijn!

Medeleiders als het om spierverkramping gaat?

Looking at me, Laughning at me, DIRTY
pi_9291014
quote:
Ik heb wel eens zo een lange erectie dat (het is en blijft een spier )
Hmmzz voor zover ik weel is de penis een groot bloedvat en zeker geen spier .... anders zou bodybuilding ineens een geheel andere betekenis hebben ...

maar ff oftopic: zit je weer achter de meiden aan neefje? en idd aan oma denken is gruwelijk

Nachtmerrie: "Jij had de back-up tapes toch meegenomen?"............."back-up tapes?............"
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:32:55 #53
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_9294956
1 keer gehad: vorig jaar herfstvakantie, was met een meisje in zwembad, Btje close enzo, maar gebeurde verder niks.

Op de terug weg toch best wel pijn tussen me benen OOk blauwe ballen gehad dus.

Drugs are good mkay?
pi_9322732
ik heb het een paar jaar geleden ook gehad.
ik was bij mn ex en we waren nog niet toe aan sexen dus het werd alleen een beetje heftig zoenen. toen moest ik naar huis fietsen en laat ze nou 15 km bij me vandaan wonen. ik op de fiets en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw
doe het met stijl of doe het helemaal niet
pi_9322994
heb het ook wel eens.. ben je lekker met je vriendinnetje bezig, is ze klaar gekomen, en heeft ze geen zin meer... ja, daar lig je dan.. aftrekken doe je dan ook niet, en je wil ook niet dat zij het idee heeft dat je MOET klaarkomen, enne ja, dan heb ik niet ect pijn in mijn ballen, maar wel een beetje een raar gevoel, tegen pijnlijk aan..
  zondag 23 maart 2003 @ 20:06:32 #56
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_9323503
Hmm.. nog nooit gehad..

Klinkt niet fijn

pi_9328344
Ha, blauwe ballen... das jeugdsentiment... Deed zo ongelovelijk pijn in de onderbuik / het mannelijk geslacht...

Maar je krijgt er steeds minder last van en op een gegeven moment nooit meer naarmate je ouder wordt (meiden ook als ik zeg van "ow laat maar" als ze door blijven pielen en ik er wel genoegen mee heb dat zij is klaargekomen door mij. Al twee keer als antwoord gehad: "je moet toch klaarkomen want jongens krijgen daar toch last van?!?!?!" )

pi_24728347
Hmmm, werd vannacht wakker.
*Rol op mn zij*
Aaah! Godver! Pijn In Bal,
*even fronsen, vervolgens even voelen of het allemaal wel goed gaat*
Ik voel dus een kleine inkeping, dat heb ik wel vake als ik het blauwe ballen gevoel heb.
Is dit normaal? Na een tijdje is alles weer gewoon normaal dus...

beetje vreemd...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:13:44 #59
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24806939
Om te reageren op het eerste bericht in deze topic; die pijn heeft in principe iedereen. Als je heel geil bent, en dan bedoel ik echt een paar uur, maar in die tijd niet klaarkomt, daarvan krijg je pijn in je ballen. Er is dan zoveel geproduceert, als je snapt wat ik bedoel, en daarom krijg je pijn.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_24818100
wat moet het toch ontzettend vreselijk zijn om een man te zijn
Bite me!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:01:48 #61
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24820690
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef DoctorB het volgende:

Inderdaad, serieuze zaak.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')