Nog meer mensen die hier naar uit kijken
quote:Klopt, het is een mix van Risk, CivIII en AoK. Ik heb hem zelf ook gespeeld en gereviewed een week geleden -> Mijn mening erover. Lijkt mij een echt een topgame worden.
Op woensdag 5 maart 2003 14:15 schreef JMurc het volgende:
Ben erg benieuwd, doet me ook denken aan Risk!
quote:wat wel iets ingewikkelder is dan dat.
Op woensdag 5 maart 2003 14:34 schreef Bastard het volgende:
Weer een klik en sleep spel... nee dank je
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:18 schreef gieling.com het volgende:
Microsoft kan ook niks orgineels bedenken (op PC gebied)...
Ze zijn al een paar jaar steeds weer AoE aan het namaken in verschillende jasjes
nee....dan doet westwood het beter....
quote:Dat vind ik wel heel kort door de bocht. Als ik dit spel vergelijk met Age of Empires 1 is te zien dat er toch wel een heleboel handige en uitgebreide mogelijkheden bij zijn gekomen. In ieder geval stukken meer mogelijkheden dan als je kijkt naar wat er veranderd is bij Unreal Tournament 2003 ten opzichte van Doom of, wat JedaiNait zegt, bij de C&C-serie.
Op dinsdag 10 juni 2003 11:18 schreef gieling.com het volgende:
Microsoft kan ook niks orgineels bedenken (op PC gebied)...
Ze zijn al een paar jaar steeds weer AoE aan het namaken in verschillende jasjes
En bovendien vind ik het niet erg dat Microsoft dit zou doen: het zijn stuk voor stuk hartstikke leuke spellen.
Lijkt heel erg op Age of Empires, maar heeft ook wel weer wat weg van Civilization, en bij de Campaign moet je op Risk manier de wereld veroveren terwijl je dus elke battle zelf uitvecht.
Het gaat wel erg snel allemaal, je moet op normal speed echt snel zijn wil je het in de information age allemaal bijhouden
Erg mooi uitgewerkt in ieder geval, gaat mij heel wat uurtjes plezier leveren
quote:Omg, al die lui moeten maar eens beter de geschiedenis leren, Nederland was fucking machtig in de gouden eeuw en bezat de halve wereld.
Op zondag 15 juni 2003 18:07 schreef Hielko het volgende:
Nee, daar zijn we niet belangrijk genoeg voor...
quote:Misschien in de uitbreiding die ongetwijveld nog wel een keertje komt. Met 'the power of the sea' of iets dergelijks. VOC schepen, diesel onderzeeërs en slavenschepen ofzo
Op zondag 15 juni 2003 18:09 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Omg, al die lui moeten maar eens beter de geschiedenis leren, Nederland was fucking machtig in de gouden eeuw en bezat de halve wereld.
(dit heb ik dus tegen die lui die games maken)
hielko je avatar werkt trouwens niet
quote:je bedoelt zeker EA games aangezien die westwood hebbe gekocht en de boel nu aant verkloten zijn ( zie generals)
Op dinsdag 10 juni 2003 11:54 schreef JedaiNait het volgende:[..]
nee....dan doet westwood het beter....
quote:Mag ook
Op dinsdag 17 juni 2003 19:38 schreef koeskoes het volgende:[..]
je bedoelt zeker EA games aangezien die westwood hebbe gekocht en de boel nu aant verkloten zijn ( zie generals)
EA is daar sowieso goed in, zie bijvoorbeeld de Fifa serie.
maar om weer eens een keertje ontopic te gaan
De AI van RoN valt me niets tegen eerlijk gezegd, ik had eerst even op easiest gespeeld om een beetje te verkennen wa tde mogelijkheden enzo zijn. Later speelde ik op normal (?) en dat viel me toch tegen, een 8-punts stad kon ik met geen mogelijkheid innemen. Nu dus maar weer een moeilijkheidsgraadje lager.
En weer lekker off-topic: EA Games die de boel verneukt? Wat dacht je dan van toppers zoals Dune 2000 van Westwood? Dan is Generals toch echt 50x beter.
Overigens roeleert het spel zwaar. De hoeveelheid ages zijn veel uitgebreider dan die van Age of Empire/Mythology.
Jammer alleen dat je al na 6 wonders wint, of alle technologie hebt bemachtigd of 70% van het veld in handen hebt. Zo wil ik niet winnen.
Ik wil gewoon winnen zodra ik geen vijand meer zie in het spel...
quote:In de demo kun je inderdaad niet saven
Op woensdag 18 juni 2003 22:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Deze week effe de game halen, maar momenteel heb ik de trail version.
Nu kan ik daarmee niet saven, kan iemand dit bevestigen?
quote:Dit kan je allemaal instellen, overigens win je pas als je een aantal wonderpunten meer hebt dan als de tegenstander.
Overigens roeleert het spel zwaar. De hoeveelheid ages zijn veel uitgebreider dan die van Age of Empire/Mythology.
Jammer alleen dat je al na 6 wonders wint, of alle technologie hebt bemachtigd of 70% van het veld in handen hebt. Zo wil ik niet winnen.
Ik wil gewoon winnen zodra ik geen vijand meer zie in het spel...
Dat past niet in zulke spellen (is mijn mening).
Daar koop ik t ook niet/ downloaden of whatever.
quote:Kijk, dat had ik nou precies hetzelfde. Eerst lekker op easiest een beetje bouwen en tegenstanders crushen, maar dat ging snel vervelen. Toen begonnen op moderate level, maar dat viel echt vies tegen. Tegen de tijd dat ik een paar steden had opgebouwd stonden ze al met gigantische legers aan de poort te kloppen. Dus toen ook maar een leveltje lager, op easy, maar die vond ik dan weer erg makkelijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:05 schreef JedaiNait het volgende:
De AI van RoN valt me niets tegen eerlijk gezegd, ik had eerst even op easiest gespeeld om een beetje te verkennen wa tde mogelijkheden enzo zijn. Later speelde ik op normal (?) en dat viel me toch tegen, een 8-punts stad kon ik met geen mogelijkheid innemen. Nu dus maar weer een moeilijkheidsgraadje lager.
Als ik het wat langer heb gespeeld zal ik uiteindelijk wel op moderate kunnen spelen, maar ze hadden het wat beter moeten verdelen vind ik. Er had van mij tussen easy en moderate nog wel een stap mogen zitten.
quote:De risk-variant is al gauw moeilijk omdat de verdedigende kant enorme voordelen kan hebben (een 8-punts land, begint met 3 steden ipv 1 dorpje). Een quick battle kan ik inmiddels op tough wel winnen. Het geheim naar succes is dat je so snel mogelijk een 2e stad moet bouwen en dan beide steden ontwikkelen en een 3e bijbouwen. Zodra de tegenstander een goede economische voorsprong heeft kan je het wel vergeten.
Op donderdag 3 juli 2003 11:57 schreef raregek het volgende:[..]
Kijk, dat had ik nou precies hetzelfde. Eerst lekker op easiest een beetje bouwen en tegenstanders crushen, maar dat ging snel vervelen. Toen begonnen op moderate level, maar dat viel echt vies tegen. Tegen de tijd dat ik een paar steden had opgebouwd stonden ze al met gigantische legers aan de poort te kloppen. Dus toen ook maar een leveltje lager, op easy, maar die vond ik dan weer erg makkelijk.
Als ik het wat langer heb gespeeld zal ik uiteindelijk wel op moderate kunnen spelen, maar ze hadden het wat beter moeten verdelen vind ik. Er had van mij tussen easy en moderate nog wel een stap mogen zitten.
Lol @ de tutorial:
Dat plaatje hierboven is trouwens wel erg grappig
Naast Black Hawk Down en UT speel ik veel spellen zoals CIV, Age of Impires, might and magic en dit is echt een mooie opvolger voor mn verzameling
Vind het wel een gaaf spel
username: BMH
e-mail: uw_4u@hotmail.com
waarom zijn er op dit moment TE VEEL mooie spelletjes en heb ik fucking te weinig vrije tijd..
quote:Met vier man toevallig
Op dinsdag 5 augustus 2003 05:24 schreef hp22 het volgende:
Vet spel! Heb het de hele nacht gespeeld
quote:Nee, heb het net, eerst SP
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:57 schreef JedaiNait het volgende:[..]
Met vier man toevallig
quote:Op de cd
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Rahl het volgende:
Mijn GAME4.cab is corrupted, weet iemand waar ik een goede kan vinden?
quote:In de winkel
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Rahl het volgende:
Mijn GAME4.cab is corrupted, weet iemand waar ik een goede kan vinden?
Btw ik had het 5 min gespeeld en toen weer van me HD geflikkerd
quote:Ik heb het probleem teruggebracht tot 4 corrupte geluidsbestandjes, te vinden in sounds/tracks. De 4 bestandjes zijn:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:28 schreef WattaFakka het volgende:[..]
In de winkel
Btw ik had het 5 min gespeeld en toen weer van me HD geflikkerd
Ik wil em alleen maar testen of ie leuk genoeg is om te kopen (zonder multiplayer is er na 2 uur geen bal meer aan)
Áls iemand ze zou willen mailen naar me, dit is het adres:
ssj_jeroen@zonnet.nl
Ik ga het orginele spel kopen...
quote:#wannabecrew.
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:31 schreef Piro het volgende:
Hmm.
Wil er iemand multiplayeren? al dan niet tegen computers of een 2v2 spelleke?
quote:Oeh, ik wil meedoen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:58 schreef QyRoZ het volgende:[..]
#wannabecrew.
We spelen het regelmatig. Met zn 4en tegen seborik. En we kunnen niet winnen.. Kut-sebbo.
Veranderd er nog veel of wordt er nog iets verbeterd?
HELP
Vond 't trouwens wel verdomd pittig om global domination te bereiken.
quote:je hebt een volledige download van de trial, die niet legaal is
Op donderdag 9 oktober 2003 16:58 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb nu zelf Rise of Nations (trial) maar ik kan niet saven of loaden staan alle bij niet in mijn menu. Kan iemand mijn helpen? Het is een volledige download Dus hij is niet legaal.
Trial kan je niet saven, het is slechts een *tromgeroffel* trial. Dus ff uitproberen en in de winkel de volledige versie kopen als je het leuk vindt.
Installeren en vanavond rond een uur of 8 in #gam op IRC zijn dan ofzo.quote:Op maandag 29 november 2004 13:01 schreef Frutsel het volgende:
lijkt me lachen...moet ut dan eerst weer installeren voor ik ut verkoop
mogen naabs ook meedoen?quote:Op maandag 29 november 2004 14:05 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Installeren en vanavond rond een uur of 8 in #gam op IRC zijn dan ofzo..
Ik heb het ook vrijdag pas gekocht hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 16:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
mogen naabs ook meedoen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:12 schreef MadDorito het volgende:
Kom gewoon naar #gam. Ga me niet vertellen dat niet weet hoe dat moet.
Daar zitten ik en Retuobak de hele dag uit ons neus te vreten dus kun je altijd binnenrollen voor een spelletje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |