Nog meer mensen die hier naar uit kijken
quote:Klopt, het is een mix van Risk, CivIII en AoK. Ik heb hem zelf ook gespeeld en gereviewed een week geleden -> Mijn mening erover. Lijkt mij een echt een topgame worden.
Op woensdag 5 maart 2003 14:15 schreef JMurc het volgende:
Ben erg benieuwd, doet me ook denken aan Risk!
quote:wat wel iets ingewikkelder is dan dat.
Op woensdag 5 maart 2003 14:34 schreef Bastard het volgende:
Weer een klik en sleep spel... nee dank je
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:18 schreef gieling.com het volgende:
Microsoft kan ook niks orgineels bedenken (op PC gebied)...
Ze zijn al een paar jaar steeds weer AoE aan het namaken in verschillende jasjes
nee....dan doet westwood het beter....
quote:Dat vind ik wel heel kort door de bocht. Als ik dit spel vergelijk met Age of Empires 1 is te zien dat er toch wel een heleboel handige en uitgebreide mogelijkheden bij zijn gekomen. In ieder geval stukken meer mogelijkheden dan als je kijkt naar wat er veranderd is bij Unreal Tournament 2003 ten opzichte van Doom of, wat JedaiNait zegt, bij de C&C-serie.
Op dinsdag 10 juni 2003 11:18 schreef gieling.com het volgende:
Microsoft kan ook niks orgineels bedenken (op PC gebied)...
Ze zijn al een paar jaar steeds weer AoE aan het namaken in verschillende jasjes
En bovendien vind ik het niet erg dat Microsoft dit zou doen: het zijn stuk voor stuk hartstikke leuke spellen.
Lijkt heel erg op Age of Empires, maar heeft ook wel weer wat weg van Civilization, en bij de Campaign moet je op Risk manier de wereld veroveren terwijl je dus elke battle zelf uitvecht.
Het gaat wel erg snel allemaal, je moet op normal speed echt snel zijn wil je het in de information age allemaal bijhouden
Erg mooi uitgewerkt in ieder geval, gaat mij heel wat uurtjes plezier leveren
quote:Omg, al die lui moeten maar eens beter de geschiedenis leren, Nederland was fucking machtig in de gouden eeuw en bezat de halve wereld.
Op zondag 15 juni 2003 18:07 schreef Hielko het volgende:
Nee, daar zijn we niet belangrijk genoeg voor...
quote:Misschien in de uitbreiding die ongetwijveld nog wel een keertje komt. Met 'the power of the sea' of iets dergelijks. VOC schepen, diesel onderzeeërs en slavenschepen ofzo
Op zondag 15 juni 2003 18:09 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Omg, al die lui moeten maar eens beter de geschiedenis leren, Nederland was fucking machtig in de gouden eeuw en bezat de halve wereld.
(dit heb ik dus tegen die lui die games maken)
hielko je avatar werkt trouwens niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |