abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:02:27 #1
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8878095
Wederom verder het het requesten van wat mensen vinden over jou site(s)!..

Regels:
Posten mag als je bv je eigen site wilt laten checken
Reacties graag onderbouwen en niet zeggen : Oe wat een lelijke site of oooo wat mooi: wanneer je wat onderbouwd kan de gebruiker daar wat mee en zijn site daarmee (mischien) verbeteren en of aanpassen.

Veel plezier.

History:
Site Checks deel 1 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 2 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 3 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 4 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 5 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 6 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 7 - aub GEEN spam!
Site Checks deel XIII - aub GEEN spam!

en nog een oudere die gebruikt werd voor deze topic reeks

Maak hier reklame voor je eigen internetsite

pi_8878153
Godver. Net weer 1 seconde eerder
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:09:54 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8878293
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:04 schreef Nevermind het volgende:
Godver. Net weer 1 seconde eerder
Sorry
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:13:29 #4
3892 qless
....vraag maar....
pi_8878370
Ik waag eens een poging:

http://arno.rapsweb.com/

Iedere keer dat je deze opnieuw opvraagt na het sluiten van je browser krijg je een andere achtergrond (tenmiste, random toegewezen dus dezelfde kan ook)

[Dit bericht is gewijzigd door qless op 05-03-2003 10:17]

5D2+14L+17-40L+24+24-105L+50+70-300+135L+Peleng8+430EX+ST-E2
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:16:37 #5
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8878436
http://members.chello.nl/j.frensch

Mijn deel is nog niet ingevuld, maar mijn vader is wel bezig geweest met die van mijn vogeltje, ik vind em persoonlijk erg leuk geworden, dus...ben benieuwd

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:24:23 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_8878582
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:13 schreef qless het volgende:
Ik waag eens een poging:

http://arno.rapsweb.com/

Iedere keer dat je deze opnieuw opvraagt na het sluiten van je browser krijg je een andere achtergrond (tenmiste, random toegewezen dus dezelfde kan ook)

Ik vind het persoonlijk een beetje irri dat er alleen icoontjes staan als navigatie zonder text eronder wat het betekend. Pas als ik met mijn muis erover ga zie ik de alt text en dat vind ik niet prettig omdat ik persé het menu moet aflopen om te ontdekken waar de button naar toe gaat.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_8878596
Spasmsplace is een site waar ik mijn favo links en artikelen/downloads plaats.

www.spasmsplace.tk

pi_8878748
Content is nog niet af, maar ok, wat vinden jullie van http://www.khyra.com/index2.php
Is adult entertainment killing our children, or is killing our children entertaining adults?
pi_8878858
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:32 schreef Foxl het volgende:
Content is nog niet af, maar ok, wat vinden jullie van http://www.khyra.com/index2.php
Ziet er verzorgd uit, maar ik heb het idee dat ik het allemaal al eens eerder heb gezien. Creatief maar niet superorigineel .
123
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:38:53 #10
13018 Redman
pi_8878873
Kleine subtip om dit topic leuk en overzichtelijk te houden: Plaats niet alleen maar links maar geef ook commentaar op anderen, zo is de kans groter dat je respons krijgt op de website, anders is het zo'n wirwar.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_8878881
http://www.schooltjes.com

Iemand suggesties voor verbetering of opmerkingen???

pi_8878903
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:39 schreef Schooltje het volgende:
http://www.schooltjes.com

Iemand suggesties voor verbetering of opmerkingen???

Anti-aliasing aanzetten .
Je site komt erg 'hard' over door het kleurgebruik, daarbij zijn de hoekjes niet ge-anti-aliased. Dat versterkt het effect. Gebruik wat meer kleuren.
123
pi_8878918
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:32 schreef Foxl het volgende:
Ziet er mooi uit, alleen ik zou de het bovenste deel van de site wat minder hoog maken.
pi_8878955
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:16 schreef Jipje het volgende:
http://members.chello.nl/j.frensch

Mijn deel is nog niet ingevuld, maar mijn vader is wel bezig geweest met die van mijn vogeltje, ik vind em persoonlijk erg leuk geworden, dus...ben benieuwd

Ik vind de frontpage wel geinig (alleen wat breed, maar is wel leuker dan onder elkaar denk ik).
Zodra je doorklikt is het wel een koude douche .
123
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:45:22 #15
3892 qless
....vraag maar....
pi_8879007
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:24 schreef Redman het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een beetje irri dat er alleen icoontjes staan als navigatie zonder text eronder wat het betekend. Pas als ik met mijn muis erover ga zie ik de alt text en dat vind ik niet prettig omdat ik persé het menu moet aflopen om te ontdekken waar de button naar toe gaat.

Ja daar had ik ook al over lopen denken - daarom heb ik een ? icoontje erbij gezet...maar dat helpt dus nie echt
5D2+14L+17-40L+24+24-105L+50+70-300+135L+Peleng8+430EX+ST-E2
pi_8879071
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:25 schreef Spasm het volgende:

www.spasmsplace.tk

Het contentgedeelte van de site zou ik iets smaller maken, is nu volgens mij net een paar pixels te breed. Verder zou ik de scrollbar een bijpassende kleur geven. Maar de site ziet er leuk uit. Alleen ik snap "navigatie" niet echt.
  woensdag 5 maart 2003 @ 11:21:58 #17
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8879883
Kan er nog eens iemand kijken naar www.zevendehemel.cjb.net ? Ik heb er nu een forum aan toegevoegd, maar hoe kan ik de site nog wat interactiever maken? En is de banner bovenaan niet te donker/somber?

Oja, en om meer bezoekers te trekken wil ik de site zo maken dat je hem ook engelstalig helemaal kunt opvragen. Is dit een goed plan, of ontkracht dit het hele "de grootste Nederlandse 7th heaven fansite"??

pi_8880064
quote:
Op maandag 3 maart 2003 13:13 schreef sop het volgende:
Ik ben bezig met een web applicatie. Een kennisbank.
Functioneel zit alles prima in elkaar, hij was alleen een beetje teveel aan de layout gekoppeld.
Dat heb ik nu helemaal losgetrokken. De website bouwt zich nu op door een 5 tal functies op te roepen.

Mijn vraag is eigenlijk of hij het met Netscape ook doet.
En eventuele opmerkingen over de vormgeving.

http://www28.brinkster.com/kennisbank/wishdome/main.asp

(overigens zijn popups van de beslisbomen nog niet in de nieuwe layout gegoten).

Aangezien nog geen reactie in het gesloten topic. Nog maar een keer.
pi_8880435
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:28 schreef sop het volgende:

[..]

Kzou zegge, download Netscape ff, altijd makkelijk... (in Opera ziet ie er in ieder geval goed uit)
Is adult entertainment killing our children, or is killing our children entertaining adults?
pi_8881668
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:28 schreef sop het volgende:

[..]

http://browsers.evolt.org
123
pi_8882789
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:33 schreef K3 het volgende:

[..]

http://browsers.evolt.org

Hij doetut in Netscape alleen nog niet helemaal goed. Hij heeft wat moeite met de hoogte van een <div>, ingesteld in CSS. Maar daar kom ik wel uit.
Kan het trouwens kloppen dat een border in Netscape dikker is dan een border in IE?
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:25:14 #22
46794 Berkery
Fat bastard
pi_8883202
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:12 schreef sop het volgende:

Kan het trouwens kloppen dat een border in Netscape dikker is dan een border in IE?

Uhmm...je hebt een paar keer dit in je code staan:
code:
border-width: 1;
Zonder eenheid van grootte dus.
Je bedoelt waarschijnlijk:
code:
border-width: 1px;
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_8883670
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:25 schreef Berkery het volgende:

[..]

Uhmm...je hebt een paar keer dit in je code staan:

code:
border-width: 1;
Zonder eenheid van grootte dus.
Je bedoelt waarschijnlijk:
code:
border-width: 1px;

ow. ik heb ze meteen aangepast. Bij de meeste had ik het wel gedaan.
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:44:44 #24
9756 Dentist
Toept over...
pi_8883843
www.skizone.nl

De site is nog lang niet af (er is nog niet eens een menubalk ), maar online gezet omdat daar vraag naar was. Het gaat me met name om de rechterkant, omdat ik vind dat links en rechts teveel op elkaar lijken. Ik zoek een manier waarom links en rechts gescheiden worden (iets met blokken?), maar waardoor het geheel tevens bij elkaar blijft (en niet een chaotische bende wordt).

woensdag 5 maart 2003 @ 14:01:17 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8884481
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:44 schreef Dentist het volgende:
www.skizone.nl

De site is nog lang niet af (er is nog niet eens een menubalk ), maar online gezet omdat daar vraag naar was. Het gaat me met name om de rechterkant, omdat ik vind dat links en rechts teveel op elkaar lijken. Ik zoek een manier waarom links en rechts gescheiden worden (iets met blokken?), maar waardoor het geheel tevens bij elkaar blijft (en niet een chaotische bende wordt).

Ik heb even twee voorbeeldjes van wat mij een leuke oplossing lijkt gephotoshopt, het principe is zo in elk geval duidelijk:

Scheiding dmv een stippellijn:

Scheiding dmv een ander achtergrondkleurtje:

pi_8884810
eens kijken wat de experts hier van vinden...
http://www.squadra-enschede.tk
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:20:03 #27
13018 Redman
pi_8885167
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:10 schreef ThaFreak het volgende:
eens kijken wat de experts hier van vinden...
http://www.squadra-enschede.tk
- Dat rood bij het productgedeelte is heel lelijk.
- Die bekende Nederlanders in de header hebben die toestemming gegeven hiervoor?
- Waarom bestel formulier in pop-up.
- lose the note onder elke pagina.
- Hotmail adressen + tk adres is niet professioneel.

Verder is het een serieus bedrijf of is het een schoolproject? Ik zou verder de nadruk wat verder op het product leggen, ipv het bedrijf, maar dat is mijn visie.

pi_8885441
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:20 schreef Redman het volgende:

[..]

- Dat rood bij het productgedeelte is heel lelijk.
bekeken en je hebt eigenlijk wel gelijk

- Die bekende Nederlanders in de header hebben die toestemming gegeven hiervoor?
Maar natuurlijk wel
omdat als je iets besteld hebt kun je niet met een muisklik terug maar de homepage
- lose the note onder elke pagina.
alleen copyright 2003 squadra design laten?
- Hotmail adressen + tk adres is niet professioneel.
hotmail adres vervangen door info.tk

Verder is het een serieus bedrijf of is het een schoolproject? Ik zou verder de nadruk wat verder op het product leggen, ipv het bedrijf, maar dat is mijn visie.
Het is een schoolproject, maar het is ook een serieus bedrijf aangemeld bij KVK en al dus

woensdag 5 maart 2003 @ 14:33:24 #29
13018 Redman
pi_8885642
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:28 schreef ThaFreak het volgende:

[..]
omdat als je iets besteld hebt kun je niet met een muisklik terug maar de homepage

En waarom zou dat niet kunnen dan? Kennisgebrek HTML?

Verder gebruik de volgende keer een wat beter anti-aliasd tekstje onder de foto van de kragen meneer.

pi_8885794
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:33 schreef Redman het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet kunnen dan? Kennisgebrek HTML?

Verder gebruik de volgende keer een wat beter anti-aliasd tekstje onder de foto van de kragen meneer.

@home ondersteund het hele formscript wat ik heb gebruikt niet.....en om een heel nieuw form op te stellen wat @home wel ondersteund daar heb ik idd de kennis nog niet voor..

Hoe bedoel je anti-alias tekstje??

woensdag 5 maart 2003 @ 14:41:11 #31
13018 Redman
pi_8885944
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:37 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

@home ondersteund het hele formscript wat ik heb gebruikt niet.....en om een heel nieuw form op te stellen wat @home wel ondersteund daar heb ik idd de kennis nog niet voor..

Die tekst die op de fotos zit van de man met die kraag is heel lelijk qua randen (en ook lettertyp maar dat terzijde).
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:44:51 #32
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8886064
Redman zou je ook eventjes naar mijn site willen kijken? (zie post op de vorige pagina). Je bent heel kritisch en geeft wel handige tips
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:46:41 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8886139
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:37 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Je kunt toch het gebruikte formscript dmv een frame of iframe in je layout inladen??

Of verhuis anders je site naar een provider die het wel ondersteunt.

Er staat trouwens niet op je site hoeveel je product kost.

woensdag 5 maart 2003 @ 14:55:32 #34
13018 Redman
pi_8886456
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:44 schreef Christine het volgende:
Redman zou je ook eventjes naar mijn site willen kijken? (zie post op de vorige pagina). Je bent heel kritisch en geeft wel handige tips
Ok omdat ik zo'n fan ben van 7th Heaven (althans van Jessica Biel).

Ik vind deze site erg goed, zowel qua inhoud als grafisch. Jammer dat het forum er zo buiten valt, maar ik snap dat dit niet anders kan.

Oh ja, en waarom in de navigatie wel een gekleurde scroll balk en bij de content niet? Zou ze beiden door css laten kleuren.
Wat ik wel zou doen is de content pagina's voorzien van wat meer opmaak. Het is nu vaak een lap tekst die je voor je kiezen krijgt. Dat oogt wat saai en onoverzichtelijk. Dus misschien een leuk balkje voor de kopteksten of wat lijntjes. In ieder geval vind ik dat het enige minpuntje aan de site.

pi_8886741
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Je kunt toch het gebruikte formscript dmv een frame of iframe in je layout inladen??
dom dom dom....niet eens aan gedacht....wel gebeurd nu

Of verhuis anders je site naar een provider die het wel ondersteunt.

Er staat trouwens niet op je site hoeveel je product kost.
ook gebeurt nu

Bedankt voor de adviesen en jij ook Redman...
Thanxz
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:07:40 #36
13018 Redman
pi_8886824
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Bedankt voor de adviesen en jij ook Redman...
Thanxz

Ik zou nog een plaatje van een display toevoegen dan weten de mensen wat ze krijgen voor 100 euri.
pi_8887054
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef Redman het volgende:

[..]

Ik zou nog een plaatje van een display toevoegen dan weten de mensen wat ze krijgen voor 100 euri.

ja klopt.....we hebben al een foto van het display maar dat is voorlopig een proto....als goed is komt de echt volgende week binnen..
  woensdag 5 maart 2003 @ 17:44:59 #38
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8891131
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:55 schreef Redman het volgende:
Ok omdat ik zo'n fan ben van 7th Heaven (althans van Jessica Biel).
Ah, dan moet je ook lid worden
quote:
Ik vind deze site erg goed, zowel qua inhoud als grafisch. Jammer dat het forum er zo buiten valt, maar ik snap dat dit niet anders kan.
Ik wil het forum qua layout wel aan de site aanpassen... zodra ik snap hoe!
quote:
Oh ja, en waarom in de navigatie wel een gekleurde scroll balk en bij de content niet? Zou ze beiden door css laten kleuren.
Wat ik wel zou doen is de content pagina's voorzien van wat meer opmaak. Het is nu vaak een lap tekst die je voor je kiezen krijgt. Dat oogt wat saai en onoverzichtelijk. Dus misschien een leuk balkje voor de kopteksten of wat lijntjes. In ieder geval vind ik dat het enige minpuntje aan de site.
Bedankt voor je opmerkingen ik ga er binnenkort mee aan de slag!
pi_8926621
Ik heb mijn site hier eerder gepost maar ik ben nu wat verder en heb meteen een vraagje. Ik vind het op zich wel mooi geworden (de layout) alleen is alles nog een beetje te simpel... Iemand tips om het er was professioneler uit te laten zien?

http://217.121.138.32/index.php

vrijdag 7 maart 2003 @ 10:09:56 #40
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8928040
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 08:20 schreef ErikN het volgende:
Ik heb mijn site hier eerder gepost maar ik ben nu wat verder en heb meteen een vraagje. Ik vind het op zich wel mooi geworden (de layout) alleen is alles nog een beetje te simpel... Iemand tips om het er was professioneler uit te laten zien?

http://217.121.138.32/index.php

Als ik jou was, zou ik eens "weblog" intypen bij google, en heel veel verschillende logs gaan bekijken. Goed jatten is bij webdesign namelijk het halve werk

Ik vind je site er op zich al best aardig uit zien, maar inderdaad nog wat simpel. Zelf houd ik nogal van leuke banners, misschien kun je iets ingenieus photoshoppen (ipv dat plaatje "weblog" linksboven).

De oranje letters vind ik een beetje lelijk, misschien dat het minder storend staat als je ze niet vetgedrukt hebt staan.

Om het geheel wat professioneler te laten overkomen, zou ik een kleurenset kiezen die je consequent doorvoert in de hele layout. Dus ook in de banner, en in de blokjes. Dat heb je nu ook gedaan, maar je zou de kolommen qua kleur kunnen laten afwisselen van elkaar. Bijv. dat de buitenste blokjes grijs zijn (ik noem maar wat). Ook zou je iets kunnen doen met de achtergrond, misschien een heel zacht kleurtje of een watermerk-achtig plaatje?

Het hangt natuurlijk echt van je eigen smaak ook af, kijk daarom eens naar flink wat andere weblog sites. Schrijf de dingetjes op die je leuk vind, zet de computer uit, en ga met pen en papier eerst een layout tekenen (=tip uit mijn webdesign boek).

Oja, ik zou het inloggedeelte boven het blokje "weblog items" zetten.

Tot zover

pi_8934281
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Als ik jou was, zou ik eens "weblog" intypen bij google, en heel veel verschillende logs gaan bekijken. Goed jatten is bij webdesign namelijk het halve werk

Ik vind je site er op zich al best aardig uit zien, maar inderdaad nog wat simpel. Zelf houd ik nogal van leuke banners, misschien kun je iets ingenieus photoshoppen (ipv dat plaatje "weblog" linksboven).

De oranje letters vind ik een beetje lelijk, misschien dat het minder storend staat als je ze niet vetgedrukt hebt staan.

Om het geheel wat professioneler te laten overkomen, zou ik een kleurenset kiezen die je consequent doorvoert in de hele layout. Dus ook in de banner, en in de blokjes. Dat heb je nu ook gedaan, maar je zou de kolommen qua kleur kunnen laten afwisselen van elkaar. Bijv. dat de buitenste blokjes grijs zijn (ik noem maar wat). Ook zou je iets kunnen doen met de achtergrond, misschien een heel zacht kleurtje of een watermerk-achtig plaatje?

Het hangt natuurlijk echt van je eigen smaak ook af, kijk daarom eens naar flink wat andere weblog sites. Schrijf de dingetjes op die je leuk vind, zet de computer uit, en ga met pen en papier eerst een layout tekenen (=tip uit mijn webdesign boek).

Oja, ik zou het inloggedeelte boven het blokje "weblog items" zetten.

Tot zover

kijk daar heb ik wat aan , het probleem is dus dat ik niet goed overweg kan met photoshop ik ben het wel een beetje aan het leren al. Ik zat ook al te denken aan "watermerk achtige plaatjes" voor de menu's bijvoorbeeld aangezien dat een groot gedeelte van het oppervlak in beslag neemt.
Misschien moet ik eerst een photoshop leren en creatieve ideeën jatten .
  maandag 10 maart 2003 @ 15:40:28 #42
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_9009003
ok hier dus verder
(ik kon deze al niet vinden)

nou ok wat vinden jullie van mijn eerste ASP website-je?
http://node0ee9.a2000.nl/random/

Het idee is ontstaan toen ik niet wist waar ik naar moest zoeken op het web.
dus vandaar deze website

graag jullie reactie

There is no place like 127.0.0.1
pi_9009690
Heeft Redman zelf ook een site? Hij kraakt wel iedereen af, en daar heb ik niets op tegen. Maar als hij alles zo goed weet, laat eens een site zien die je gemaakt hebt.
pi_9012255
Wat vinden jullie hiervan?

http://run.to/I-OL (mijn eigen oriëntatieloop website)
http://www.nolb.nl/~minor (deze pagina heb ik ontworpen voor mijn club)

maandag 10 maart 2003 @ 18:26:04 #45
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9014120
Wat vinden jullie hier van

http://members.lycos.nl/impactwebdesign

ben er pas mee begonnen

pi_9014230
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:26 schreef The_Gunman het volgende:

ben er pas mee begonnen

Heldere, duidelijke opzet.
Ik zou het lettertype wijzigen, dus geen Times New Roman (), en qua kleuren is de website wat eentonig met de kleuren zwart, wit en rood.
  maandag 10 maart 2003 @ 18:33:47 #47
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9014275
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:31 schreef Parvus het volgende:

[..]

Heldere, duidelijke opzet.
Ik zou het lettertype wijzigen, dus geen Times New Roman (), en qua kleuren is de website wat eentonig met de kleuren zwart, wit en rood.

en welke lettertype zou jij adveseren dan
dus ik moet de kleuren een beetje aan passen thanks

pi_9014723
quote:

ben er pas mee begonnen

lelijk, ik zou niet snel een site door jouw laten maken
maar het kan komen omdat je bgcolor="white" neit hebt opgenomen in je body tag, bij mij ziet ie er namelijk zo uit:
  maandag 10 maart 2003 @ 18:59:10 #49
13018 Redman
pi_9014842
quote:

ben er pas mee begonnen

Persoonlijk ben ik niet kapot van de kleuren. en wederom: Een tk domein met ad staat verre van proffesioneel.

Verder zeg ik er niks over omdat dit soort bedrijfjes (10 euro per uur tarief) en plaag en een vervuiling van een serieuze bedrijfstak is!

maandag 10 maart 2003 @ 19:37:37 #50
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9016006
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:59 schreef Redman het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik niet kapot van de kleuren. en wederom: Een tk domein met ad staat verre van proffesioneel.

Verder zeg ik er niks over omdat dit soort bedrijfjes (10 euro per uur tarief) en plaag en een vervuiling van een serieuze bedrijfstak is!

dat vindt jij maar sommige mensen niet want we zijn een dag bezig en hebben al een grote opdracht dus je kan lullen wat je wilt

en slecht voor de bedrijfstak slaat ook nergens op je moet toch ergens beginnen net als jij opeen een hele design bureau op rich ( misschien heb je dat) maar dat heeft ook tijd gekost en geld dus shut uppie

pi_9019903
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:37 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

dat vindt jij maar sommige mensen niet want we zijn een dag bezig en hebben al een grote opdracht dus je kan lullen wat je wilt

en slecht voor de bedrijfstak slaat ook nergens op je moet toch ergens beginnen net als jij opeen een hele design bureau op rich ( misschien heb je dat) maar dat heeft ook tijd gekost en geld dus shut uppie

ik zie dat je de achtergrond nu aan hebt gepast en ik vind um nog steeds niet mooi. Ik vraag me hoe je je een professioneel webdesigner durft te noemen....
  maandag 10 maart 2003 @ 23:14:45 #52
44818 Scatty
pi_9023658
Woeps servertje vast gelopen (kan gebeuren, niet al te beste PC als server

is er nog iets wat ik kan toevoegen op me ASP webservertje?

http://node0ee9.a2000.nl/random/

dinsdag 11 maart 2003 @ 08:24:32 #53
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9027843
quote:
Op maandag 10 maart 2003 21:14 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

ik zie dat je de achtergrond nu aan hebt gepast en ik vind um nog steeds niet mooi. Ik vraag me hoe je je een professioneel webdesigner durft te noemen....

Doe die zonnebril eens van je hoofd en begin goed te lezen
we zijn pas beginnend en dan moet je nog leren he maar dat snap je zeker niet
  dinsdag 11 maart 2003 @ 09:16:22 #54
44818 Scatty
pi_9028323
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:24 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

Ik zou zelf je lettertype veranderen van "Times new Roman" naar Arial, simpelweg omdat je bannertje (bovenaan) ook in Arial is.
en misschien iets minder rood, die kleur komt zo naar je toe
(donkerder tintje misschien, niet dat het zo storend is)

probeer er een standaard in te houden, niet dat iedreen moet zoeken naar knopjes (zoals onder links)

en a.u.b. zet niet onder elke link: mailto:
desnoods 1 link "contact" en daar een text met email addressen. als mensen je willen nemen ze vanzelf wel contact op

verder success met jullie bedrijfje

pi_9028348
www.digital-minds.net

Eigenlijk gewoon een forum, maar het gaat hem dus om de skins + inhoud...
We zijn eigenlijk nog maar net begonnen...

Oh en dat "splashscreen-schermpje", als het goed is zie je steeds een ander plaatje als je refresh doet (F5)... (mn eerste javascriptje hehe stelt niet veel voor ik weet het ) Maar kunnen jullie me even laten weten of dit voor iedereen goed werkt? (Zo nee, zeg dan even welke browser je gebruik aub, thanks! )

dinsdag 11 maart 2003 @ 09:29:37 #56
44818 Scatty
pi_9028581
Browser: Opera 7.02
Introscherm: correct weergegeven
Opmerking:de rest ziet er ook goed uit, leuke pagina. maar als dat intro schermpje je eerste scripje is neem ik aan dat je het forum niet geschreven hebt
pi_9028620
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:24 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

Waarom heb je meteen een bedrijf opgestart eigenlijk zonder dat je opdrachten hebt Waarom ga je niet eerst een beetje klussen voor bekenden? Dat levert meer lijkt me.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 09:50:55 #58
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_9028997
quote:

[..]

Sorry hoor, maar hier krommen mijn tenen dus echt van he. Djeezus leer eerst eens grafisch ontwerpen voordat je ergens mee begint.

Ik werk al 7 jaar in de internet branche, maar zelfs helemaal in het begin van het internet maakten wij betere sites. Ooit gehoord van Stylesheets

This time I'll try to make it [br]It won't feel like no big deal[br]because you don't win if you don't fight[br]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:17:20 #59
13018 Redman
pi_9029529
quote:

[..]

Veel succes ermee gewenst, ik hoop dat je de klant tevreden kan stellen.

Het ging mij onder andere over de niet markt conforme prijsstelling die je wilt hanteren. Dat is bedrijfstak vervuiling. Een bedrijf oprichten kost idd wat tijd en geld en dat zul je terug moeten verdienen, en ik kan je vertellen dat je dat met 10 euro per uur niet gaat redden.

Verder wil ik er in dit topic geen woorden meer over vuil maken.

dinsdag 11 maart 2003 @ 10:20:54 #60
13018 Redman
pi_9029617
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:50 schreef HARB het volgende:

[..]

Ooit gehoord van Stylesheets

Wa voor een dinge?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:23:04 #61
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_9029675
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:20 schreef Redman het volgende:

[..]

Wa voor een dinge?

Die dingen die je kunt gebruiken vbij de opmaak van een html (=oud) pagina. Weetje wel die beestjes noemen ze Css -jes
This time I'll try to make it [br]It won't feel like no big deal[br]because you don't win if you don't fight[br]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:29:51 #62
13018 Redman
pi_9029836
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:23 schreef HARB het volgende:

[..]

Die dingen die je kunt gebruiken vbij de opmaak van een html (=oud) pagina. Weetje wel die beestjes noemen ze Css -jes

Nooit van gehoord. Ken je da zomaar gratis gebruiken dan? En waar ken ik die kopen/downloaden dan?
pi_9029837
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:23 schreef HARB het volgende:

[..]

logo.css?? is toch altijd .png of .gif?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:02:58 #64
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_9030690
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:29 schreef Redman het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Ken je da zomaar gratis gebruiken dan? En waar ken ik die kopen/downloaden dan?

www.css.nl hebbie ze gratis.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:36:41 #65
13018 Redman
pi_9031677
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:02 schreef HARB het volgende:

[..]

Tnx.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:46:53 #66
13018 Redman
pi_9031977
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:02 schreef HARB het volgende:

[..]

Hee, daar ken ik hem niet vinden dus heb ik ze maar gebeld maar hullie weten ook van niks.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:06:57 #67
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_9032535
deze had ik voor mijn vorige stageplek gemaakt:

http://www.habets.com

en deze heb ik voor een bedrijf je gemaakt, maar dat is al iets van 3 jaar geleden

http://www.renepans.com

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:11:40 #68
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_9032678
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:06 schreef Splackavellie het volgende:
deze had ik voor mijn vorige stageplek gemaakt:

http://www.habets.com

ik vind het erg GROOT allemaal. Subtiele kleinere letters is mooier. Verder wel oké

en deze heb ik voor een bedrijf je gemaakt, maar dat is al iets van 3 jaar geleden

http://www.renepans.com

Niet slecht voor 3 jaar geleden, maar alles HOOFDLETTERS leest niet makkelijk.

Bel ze eens op of ze geen nieuwe willen onderhand. Kun je nog wat bijverdienen

dinsdag 11 maart 2003 @ 12:32:14 #69
32958 Splackavellie
pi_9033166
thanx, www.renepans.com, de texten zijn door een gast wat daar werkt eringezet... had maybe CAPS aanlaten staan,

whahaha kijk waar ik nu over struikel:
http://home.wanadoo.nl/notorious
deze site heb ik echt ZO lang geleden gemaakt! ik kan geen datum achter halen, maar ik gok nog langer geleden als www.renepans.com

http://home.wanadoo.nl/notorious/

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:33:48 #70
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_9033207
Deze site heb ik in 2000 gemaakt meen ik. kan ook 99 zijn.

http://www.toerkoop.nl

Erg achterhaald tegenwoordig.

dinsdag 11 maart 2003 @ 12:36:46 #71
32958 Splackavellie
pi_9033271
toch een datum gevonden, valt toch nog mee.. uit 2000...
pi_9033541
checkt iedereen hier wel bij w3 validator of het ook een beetje klopt wat ze hebben gebrouwen? en worden de pagina's alleen op IE getest of ook op andere browsers?
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9036636
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:49 schreef Wisp het volgende:
checkt iedereen hier wel bij w3 validator of het ook een beetje klopt wat ze hebben gebrouwen? en worden de pagina's alleen op IE getest of ook op andere browsers?
Doe mijn best om me te houden aan w3c, lukt vaak, niet altijd. En het testen gebeurd meestal alleen op internet explorer ja. Hoe fout het misschien ook is, en het de bedoeling natuurlijk is dat je op alle browsers er hetzelfde uitziet, maar goed. Maar hangt er ook sterk vanaf wat voor site je aan het bouwen bent en wat voor bezoekers je verwacht natuurlijk.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:42:01 #74
2738 Knut
Loyal Dog
pi_9036666
Ik gooi hem altijd door Opera en IE. Verder kom ik niet.

Maar je kan wel met 234 browsers rekening houden als het voor het overgrote deel werkt ben ik blij

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_9036712
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:42 schreef Knut het volgende:
Ik gooi hem altijd door Opera en IE. Verder kom ik niet.

Maar je kan wel met 234 browsers rekening houden als het voor het overgrote deel werkt ben ik blij

als je op mozilla en IE test heb je bijna alle browsers gehad, netscape werkt namelijk hetzelfde als mozilla

opera gebruikt bijna niemand

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9036748
Het is zeker niet beleefd en eerlijk om te zeggen dat ik weinig behoefte voel om te testen voor netscape?
pi_9036840
Hoe komt het trouwens dat het verschil zo groot is als je site zowel als xhtml als html 4.01 beide door w3c komt (enige verschil is de doctype). Dus puur zoals het eruit gekotst wordt door de browser.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:51:18 #78
13018 Redman
pi_9036911
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:45 schreef Roonaan het volgende:
Het is zeker niet beleefd en eerlijk om te zeggen dat ik weinig behoefte voel om te testen voor netscape?
Ik test ook nooit hoe ze er met netschaap uitzien. Zet meestal in de splash page dar ze maar IE moeten downen. Zo niet pech.
pi_9037552
wat vinden jullie van deze site qua layout, ik moest het in kolommen doen, vind hem best duidelijk zo

http://www.akaralam.nl/?n=28

pi_9037582
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:45 schreef Roonaan het volgende:
als je hem in mozilla test doet ie het ook in neschaap, en mozilla wordt best veel gebruikt
  dinsdag 11 maart 2003 @ 15:18:30 #81
29985 gigatech
Rosie the bear
pi_9037650
heb hier 2 sites van mijn pa:

www.geerts.com (alles over nederland dordrecht enz)

www.earth-history.com (hier is mijn pa bezig met een boek over de sumerische beschavingen en de bijbel)

ben benieuwd

Reisverslag Camper Rondreis USA : http://usa2006.alibalex.com
Cosmic news : http://cosmicgravity.net
pi_9038101
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:15 schreef Wisp het volgende:
wat vinden jullie van deze site qua layout, ik moest het in kolommen doen, vind hem best duidelijk zo

http://www.akaralam.nl/?n=28

Niet speciaal, maar wel mooi. Lettertype in het menu en de kopjes vind ik niet zo. (lijkt blokkerig in IE, verdana?)
pi_9038931
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:33 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Niet speciaal, maar wel mooi. Lettertype in het menu en de kopjes vind ik niet zo. (lijkt blokkerig in IE, verdana?)

ja is verdana, ziet er hier goed uit, maar het moet font size 1 anders past het niet
pi_9039277
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:18 schreef gigatech het volgende:
heb hier 2 sites van mijn pa:

www.geerts.com (alles over nederland dordrecht enz)

www.earth-history.com (hier is mijn pa bezig met een boek over de sumerische beschavingen en de bijbel)

ben benieuwd

Laat me raden: Frontpage (en dankbaar gebruik gemaakt van de Frontpage themes).
Persoonlijk vind ik het een rommeltje. De pagina's zijn te lang (veel scrollwerk) en je menu is onduidelijk.
Als ik een tip mag geven: laat de themes vallen en maak zelf je structuur. En een kleiner lettertype zou ook niet misstaan.
pi_9039632
okokok. Lachen.
Mijn eerste frontpage webpagina.
http://www.geocities.com/bleermakers/

Zit vol met (script) fouten, maar dat is dankzij de frontpage troep die ontbreekt op de geocities server.
Site is uit 1999.

en ja, ik heb er geld voor gekregen. 1000 piek

pi_9039748
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:25 schreef sop het volgende:
en ja, ik heb er geld voor gekregen. 1000 piek
pi_9039870
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:27 schreef Wisp het volgende:

[..]

Maar dit is sitechecks. Wat vind je ervan? Wel eerlijk zeggen hoor.
Kan ik een bedrijfje beginnen als yourpixel of impact-design?

Enne ik prentendeer ook niet goedkoop te zijn.

pi_9040429
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:30 schreef sop het volgende:

nou die pagina is zo goed, hij had gemaakt kunnen zijn door Combi Design

pi_9040500
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:47 schreef Wisp het volgende:

[..]

Wooow. ZO GOED?! Dus ik ga het wel halen: voor mijn 30ste rentenieren?
pi_9040523
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:49 schreef sop het volgende:
Wooow. ZO GOED?! Dus ik ga het wel halen: voor mijn 30ste rentenieren?
als je bij combi design wordt aangenomen wel
pi_9040618
Is Combi-Design niet een beetje 1-tonig?
pi_9045253
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:29 schreef Scatty het volgende:
Browser: Opera 7.02
Introscherm: correct weergegeven
Opmerking:de rest ziet er ook goed uit, leuke pagina. maar als dat intro schermpje je eerste scripje is neem ik aan dat je het forum niet geschreven hebt
Thanks

En euh neej, forum heb ik niet zelf geschreven
Is gewoon vBB

Iemand anders nog een tip/kritiek/commentaar?
(www.digital-minds.net als je niet wilt terugbladeren )

Oh en dit is trouwens m'n eigen site:
http://members.home.nl/cxdesign

Commentaar op deze site is natuurlijk van harte welkom!!!

pi_9045857
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 19:54 schreef Lo3k het volgende:

[..]

Thanks

En euh neej, forum heb ik niet zelf geschreven
Is gewoon vBB

Iemand anders nog een tip/kritiek/commentaar?
(www.digital-minds.net als je niet wilt terugbladeren )

Oh en dit is trouwens m'n eigen site:
http://members.home.nl/cxdesign

Commentaar op deze site is natuurlijk van harte welkom!!!

quote:
Minimal Resolution: 800x600
You're using 1024x768
Please higher your Resolution, or click image to continue anyway...

--------------------------
I am glad to to say I'm

Zit er een of andere fade over je portofolio? Ziet er hier niet fijn uit. (tft, internet explorer)

pi_9048579
Ben een beetje aan het proberen ( ja nog steeds ).

En ik heb hier eigelijk wel 2 leuke dingen. Natuurlijk kan hier nog veel aan worden veranderd, aangezien iedereen een andere smaak heeft. Wat vinden we er tot nu toe van?

pi_9048957
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:25 schreef Spasm het volgende:

www.spasmsplace.tk

Aardige site ! Zou alleen in de navugatie een cliffhanger maken naar de inhouid van de link. Je zet nu de hele inhoud neer.
It's in the air tonight
  dinsdag 11 maart 2003 @ 22:47:36 #96
46794 Berkery
Fat bastard
pi_9050093
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:49 schreef Wisp het volgende:
Voor mijn werk (intranet) doe ik dat soms, maar dat is meestal parels voor de zwijnen, en iedereen gebruikt toch Internet Explorer.

Pagina's die ik voor mezelf maak test ik wel uitgebreid en maak ik foutloos - ik check ook nog wel eens met Lynx.

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_9050518
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 20:14 schreef Roonaan het volgende:

[..]

[..]

I am glad to to say I'm

Zit er een of andere fade over je portofolio? Ziet er hier niet fijn uit. (tft, internet explorer)

Hmm vreemd...
Bedankt, ik zal er naar kijken

Iemand anders nog wat?

pi_9050954
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 21:54 schreef Turismo het volgende:
Ben een beetje aan het proberen ( ja nog steeds ).

En ik heb hier eigelijk wel 2 leuke dingen. Natuurlijk kan hier nog veel aan worden veranderd, aangezien iedereen een andere smaak heeft. Wat vinden we er tot nu toe van?

[afbeelding]
[afbeelding]

Wordt dit een site om uit te printen en er daarna een doosje van te vouwen? Er zitten zelfs plakstrips bij
pi_9054349
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:17 schreef Lo3k het volgende:
www.digital-minds.net

Eigenlijk gewoon een forum, maar het gaat hem dus om de skins + inhoud...
We zijn eigenlijk nog maar net begonnen...

Oh en dat "splashscreen-schermpje", als het goed is zie je steeds een ander plaatje als je refresh doet (F5)... (mn eerste javascriptje hehe stelt niet veel voor ik weet het ) Maar kunnen jullie me even laten weten of dit voor iedereen goed werkt? (Zo nee, zeg dan even welke browser je gebruik aub, thanks! )

wat een mooie style forum, zo wil ik ook kunnen ontwerpen of is dit een standaard template?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 12 maart 2003 @ 11:49:21 #100
44818 Scatty
pi_9058792
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:16 schreef sop het volgende:

[..]

Wordt dit een site om uit te printen en er daarna een doosje van te vouwen? Er zitten zelfs plakstrips bij

mochten jullie nog leuke websites kennen, willen jullie ze dan toevoegen op mijn random website http://node0ee9.a2000.nl/random/
of als er nog iets aangepast moet worden?
ik vind em wel mooi tot nu toe

pi_9059197
Een configuratie site voor een systeem

http://www.roonaan.nl/db08/config/index.php

Voornamelijk letten op overzichtelijkheid en duidelijk van het geen er staat. Wordt het remote-besturingspaneel voor een nieuws-tool.

pi_9059577
ziet er mooi uit Roonaan!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_9062565
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:36 schreef Chandler het volgende:

[..]

wat een mooie style forum, zo wil ik ook kunnen ontwerpen of is dit een standaard template?

Thanks!
Nee de 'Digital Minds Default' skin is een own-made skin...

De meeste andere skins op dat forum zijn inderdaad gekochte + ge-edit-te templates.

woensdag 12 maart 2003 @ 14:20:31 #104
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_9062639
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:02 schreef Roonaan het volgende:

Voornamelijk letten op overzichtelijkheid en duidelijk van het geen er staat. Wordt het remote-besturingspaneel voor een nieuws-tool.

Strakkie strak!
  woensdag 12 maart 2003 @ 14:24:37 #105
43731 G-Bas
Musica.....
pi_9062757
www.cuijkgoesrenesse.nl

Wat vinden jullie daarvan?

oh yeah you wanna rocking with tha best oh yeah..........
pi_9063231
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:24 schreef G-Bas het volgende:
www.cuijkgoesrenesse.nl

paupers

[Dit bericht is gewijzigd door RaymanX op 12-03-2003 14:49]

Boeit wel, ach ja, boeien....
pi_9063397
quote:
www.cuijkgoesrenesse.nl

Eerste indruk: Wow! mooi!

details:
bij een klein venster komt het 'hoofdgedeelte' vanaf onder over de tekst '(Cuijk goes Rimini again)' heen.

Ik zie 2 grijze balkjes in het menu. Dat hoort zo? (omdat ik bovenaan nog 1 zwarte zie; ze moeten allemaal zwart zijn of juist grijs?)

Edit: Hm.. dit zijn java-errors. Waarom maak je gebruik van java voor zoiets als a:hover?

Het kader wat je op 'home' gebruikt, is het niet mooi om die ook terug te laten komen in foto's. Gaf zo'n mooie complete indruk.

Foto-> Het blauw van de links valt een beetje weg tegen het zwart.
Foto-Popup-> Kader misschien ook hier mooi?

Reacties: Mooi! Zou de haakjes om email weghalen.

Gave site!

quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:41 schreef RaymanX het volgende:

[..]

pauper

Want

[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 12-03-2003 14:53]

woensdag 12 maart 2003 @ 14:50:14 #108
2738 Knut
Loyal Dog
pi_9063533
quote:

Cool!
Erg cool zelfs
pi_9063677
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:50 schreef Knut het volgende:

[..]

Cool!
Erg cool zelfs

include 'vdoc.cls'
  woensdag 12 maart 2003 @ 14:57:31 #110
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_9063752
quote:
www.cuijkgoesrenesse.nl

Krijg hem niet geladen
pi_9064749
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef RubenJ het volgende:
www.RubenJ.nl
Eerste indruk: back to school. Pak wat tutorials erbij, ga eens langs w3schools ofzo en leer een beetje bij over wat er tegenwoordig gangbaar is in webpage-bouwen.
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:57:01 #113
2738 Knut
Loyal Dog
pi_9065714
http://www.rubenj.nl/
code:
<center>nooit gebruiken of je hele layout moet gedesigned zijn</center>
En je sluit de center geeneens af.
een titel in een frame is ook wel grappig maar vrij nutteloos.
Hoe kom je trouwens op die mooie verschillende font grootes.
laat staan je fantastische font tyep
pi_9066036
quote:
www.cuijkgoesrenesse.nl

ik kan er nix mee, je bent afhankelijk van java
en ik heb nu geen menu
  woensdag 12 maart 2003 @ 16:27:38 #115
43731 G-Bas
Musica.....
pi_9066569
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:08 schreef Soep het volgende:

[..]

ik kan er nix mee, je bent afhankelijk van java
en ik heb nu geen menu

Ik weet het......heb het menu'tje heb ik ook even snel met frontpage gemaakt. Maar wil dreamwaver gaan gebruiken...en een stel andere buttons.
pi_9067471
http://www.xs4all.nl/~mk84/, ziet er momenteel zeer saai uit, dat weet ik, maar dat moet ik nog veranderen . Ik wilde alleen even de opzet maken, dus nu nog zonder vormgegeven menuknoppen e.d. (of ik ga een dropdown gebruiken).

De meningen zullen wel niet zo positief zijn, ben er zelf ook niet tevreden over, ik heb alleen wat vragen.

Hoe krijg ik dat de tabellen in elke resolutie mee "scalen"? Misschien dat ik dat ga gebruiken. En hoe krijg ik dat de tabel meteen bovenaan begint, dus niet dat stukje wit wat je nu ziet....

De rest werkt nog niet contact enzo, en de broncode is ook nog een puinzooi maarja ik had vandaag niks te doen dus ik dacht ik probeer even wat .

pi_9067972
Inderdaad -Mk- er staat nogal weinig op, maar ziet er nu al aardig uit ga zo door
Like trump...
pi_9068011
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:13 schreef Chandler het volgende:
Inderdaad -Mk- er staat nogal weinig op, maar ziet er nu al aardig uit ga zo door
Bedankt!.
Ik moet eigenlijk met javascript opdrachten bezig zijn . Maar prutsen met websites is veel leuker .
pi_9068238
quote:
www.cuijkgoesrenesse.nl

mooi kleurgebruik, maar wel paar probleempjes
  • m'n hele IE hangt ongeveer 4 sec ofzo voordat ie wil laden, komt volgens mij door die lompe java applets
  • de achtergrond herhaalt zich op 1280x1024
  • de binnenste randen van de layout lijken zomaar afgebroken te worden
  • [Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 12-03-2003 17:30]

pi_9068257
    quote:

ik zou die tabellen met instellingen een vaste breedte geven, verder wel mooi
      woensdag 12 maart 2003 @ 18:15:43 #121
    43731 G-Bas
    Musica.....
    pi_9069253
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 17:27 schreef Wisp het volgende:

[..]

mooi kleurgebruik, maar wel paar probleempjes

• m'n hele IE hangt ongeveer 4 sec ofzo voordat ie wil laden, komt volgens mij door die lompe java applets
  • de achtergrond herhaalt zich op 1280x1024
  • de binnenste randen van de layout lijken zomaar afgebroken te worden

• Die Java applets gooi ik er ook uit...ik vind dat ook helemaal niets. En aangezien het merendeel van de bezoekers java niet ondersteunen is het inderdaad niet zo slim van me....
    Die herhaling moet ik ook nog eruit gooien....
    Maar wat bedoel je precies met de binnste randen van de layout lijken afgebroken te worden?
    pi_9070011
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 18:15 schreef G-Bas het volgende:
    Maar wat bedoel je precies met de binnste randen van de layout lijken afgebroken te worden?
    de randen stoppen nogal abrupt, zou mooier zijn als je een overgang ofzo erin zou bouwen
      woensdag 12 maart 2003 @ 19:21:51 #123
    43731 G-Bas
    Musica.....
    pi_9070929
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 18:46 schreef Wisp het volgende:

[..]

de randen stoppen nogal abrupt, zou mooier zijn als je een overgang ofzo erin zou bouwen

Je bedoelt dat het dan minder opvalt dat er met frames is gewerkt???
    pi_9098324
    Weer een nieuwe website gemaakt: http://www.testuwkennis.nl/trivia

Testaccount
    username: test
    password: test

Wat vinden jullie van de opzet van de pagina, het niveau van de vragen, de navigatie en het kleurgebruik.

Andere suggesties zijn ook altijd welkom...

[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 14-03-2003 17:37]

pi_9098367
    jeeeuw ik heb eindelijk een layout af die ik echt mooi vind. ik heb de achterliggende php code al kant en klaar nu nog alles inplementeren en dat is een kutwerk.. najah eerst maar ff showen dan ... nog iemand advies om het beter te maken? dat hoor ik liever nu dan aan het eind van de avond als ik het af heb.

http://217.121.138.32/sample.html

pi_9098392
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:02 schreef schwa78 het volgende:
    Weer een nieuwe website gemaakt: http://www.testuwkennis.nl

Testaccount

Wat vinden jullie van de opzet van de pagina, het niveau van de vragen, de navigatie en het kleurgebruik.

werkt niet goed hoor die link...
    pi_9098428
    quote:

Testaccount

quote:
    This is the placeholder for domain testuwkennis.nl. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Slash Server Administrator.

Nog niet helemaal zichtbaar dus
    pi_9098472
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:04 schreef ErikN het volgende:
    jeeeuw ik heb eindelijk een layout af die ik echt mooi vind. ik heb de achterliggende php code al kant en klaar nu nog alles inplementeren en dat is een kutwerk.. najah eerst maar ff showen dan ... nog iemand advies om het beter te maken? dat hoor ik liever nu dan aan het eind van de avond als ik het af heb.

ow nog ff voor de volledigheid dit is de oude http://217.121.138.32/index.php
    pi_9098497
    quote:

Testaccount

quote:
    This is the placeholder for domain testuwkennis.nl. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Slash Server Administrator.

donderdag 13 maart 2003 @ 19:25:16 #130
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_9098888
    quote:

Ziet er goed uit, vooral in vergelijking met die oude

Voor test text kun je trouwens gewoon lorem ipsum gebruiken (zie http://www.lipsum.com/)

Ik vind het mannetje op de banner wat aggressief over komen, het ligt er een beetje aan wat voor soort weblog je wilt maken en voor welk publiek. Het is ook niet helemaal duidelijk wat voor inhoud erop komt??

De layout is verder supertop! De links werken nog niet, maar dat heb je zelf ook wel door dacht ik? Persoonlijk ben ik trouwens niet zo dol op dat oranje, maar dat is maar een mening

pi_9099080
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, vooral in vergelijking met die oude

Voor test text kun je trouwens gewoon lorem ipsum gebruiken (zie http://www.lipsum.com/)

Ik vind het mannetje op de banner wat aggressief over komen, het ligt er een beetje aan wat voor soort weblog je wilt maken en voor welk publiek. Het is ook niet helemaal duidelijk wat voor inhoud erop komt??

De layout is verder supertop! De links werken nog niet, maar dat heb je zelf ook wel door dacht ik? Persoonlijk ben ik trouwens niet zo dol op dat oranje, maar dat is maar een mening

haha geniaal ik wist dat lorum ipsum gedoe en ik zoeken met google naar apsum larus ofzo maargoed dat mannetje is ff tijdelijk ik kan geen photoshop dus dan die maar ff dat is trouwens craig david maar dan de photoshop versie.
    mjah de inhoud beetje persoonlijke dingen maar vooral humor. en dat oranje was ook een beetje een twijfelgeval het is inderdaad even wennen
    pi_9099126
    quote:

Ziet er strak uit. Geile kleurtjes

Ik zou reactions vertalen in reacties...

De link naar archive geeft een hoop foutmeldingen, maar dat wist je denk ik al...

Verder ziet het er gewoon goed uit. Weinig aanmerkingen.

Succes met implementeren...

pi_9099164
    quote:

Testaccount

Kut, dat vergeet ik aldoor

http://www.testuwkennis.nl/trivia moet het zijn...

pi_9099200
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:32 schreef ErikN het volgende:

[..]

haha geniaal ik wist dat lorum ipsum gedoe en ik zoeken met google naar apsum larus ofzo maargoed dat mannetje is ff tijdelijk ik kan geen photoshop dus dan die maar ff dat is trouwens craig david maar dan de photoshop versie.
    mjah de inhoud beetje persoonlijke dingen maar vooral humor. en dat oranje was ook een beetje een twijfelgeval het is inderdaad even wennen

Op mijn schermpje ziet die oranje er trouwens behoorlijk roze uit. Een beetje zalm kleur zoals Ross Geller zou zeggen... Maar niet storend ofzo...
    pi_9099344
    Laat ik het ook is wagen

Ooit begonnen een fotoboek geval te maken en uiteindelijk na een hoop gepruts is dit er uitgerold

http://www.narf.nl

www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9099548
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:42 schreef Fluxi het volgende:
    Laat ik het ook is wagen

Ooit begonnen een fotoboek geval te maken en uiteindelijk na een hoop gepruts is dit er uitgerold

http://www.narf.nl

Ziet er leuk uit. Beetje kaal alleen. Wel eens lekker zonder al die reclame.

Als deze site gaat lopen wil ik alleen niet jouw dataverkeer betalen

Een nadeel: de foto's die in een nieuw scherm openen hebben geen scrollbar... ik kan de benen van sommige chicks niet zien...
    ach, ik ben toch meer een borsten-liefhebber

pi_9099647
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:49 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit. Beetje kaal alleen. Wel eens lekker zonder al die reclame.

Als deze site gaat lopen wil ik alleen niet jouw dataverkeer betalen

Een nadeel: de foto's die in een nieuw scherm openen hebben geen scrollbar... ik kan de benen van sommige chicks niet zien...
    ach, ik ben toch meer een borsten-liefhebber

Server is gelimit op 1 mbit en verkeer is gratis dus dat is niet zo'n probleem, het is ook niet de bedoeling dat het lopen gaat ofzo hoor gewoon leuk om te maken en om wat mee te spelen.

Dat openen van die fotootjes moet idd nog wel anders worden

www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9099734
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:53 schreef Fluxi het volgende:

[..]

Server is gelimit op 1 mbit en verkeer is gratis dus dat is niet zo'n probleem, het is ook niet de bedoeling dat het lopen gaat ofzo hoor gewoon leuk om te maken en om wat mee te spelen.

Dat openen van die fotootjes moet idd nog wel anders worden

Da navigatie is iig dik in orde...
    Mischien kun je die << weglaten als er maar 1 pagina met foto's is...
    pi_9099759
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:56 schreef schwa78 het volgende:

[..]

He dat is wel een ideetje !

ff fixen Thanx !

www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9100056
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:56 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Zow, het pijltje naar een pagina terug is nu ook weg op de eerste pagina, en op de laatste pagina is het pijltje naar de volgende pagina weg.
    www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9100365
    Is het iemand al gelukt om op http://www.testuwkennis.nl/trivia in te loggen?
    pi_9100413
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:19 schreef schwa78 het volgende:
    Is het iemand al gelukt om op http://www.testuwkennis.nl/trivia in te loggen?
    Yup, Ik heb me zojuist aangemeld en ingelogt.
    www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9100515
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:20 schreef Fluxi het volgende:

[..]

Yup, Ik heb me zojuist aangemeld en ingelogt.

Ik zag het... en meteen alle vragen goed. Maar dat was dan ook de makkelijkste categorie

Wat vond je van de navigatie enzo? Is het een beetje duidelijk?

pi_9100575
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:25 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik zag het... en meteen alle vragen goed. Maar dat was dan ook de makkelijkste categorie

Wat vond je van de navigatie enzo? Is het een beetje duidelijk?

Ja prima toch, je bent wel dom als je hier de weg niet vinden kunt.
    www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9100665
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:27 schreef Fluxi het volgende:

[..]

Ja prima toch, je bent wel dom als je hier de weg niet vinden kunt.

Gelukkig...

En wat vond je van het niveau van de vragen?? Je had toevallig de makkelijkste categorie te pakken...

Is het leuk als je alle vragen goed hebt? Of gaat dan de spanning ervan af?

pi_9100833
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:30 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Gelukkig...

En wat vond je van het niveau van de vragen?? Je had toevallig de makkelijkste categorie te pakken...

Is het leuk als je alle vragen goed hebt? Of gaat dan de spanning ervan af?

De vragen zijn wel leuk alleen een beetje weinig enzo, hadwel zoiets van oohw damnz al klaar, maar was wel trots dat ik alles goed had
    www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9100984
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:37 schreef Fluxi het volgende:

[..]

De vragen zijn wel leuk alleen een beetje weinig enzo, hadwel zoiets van oohw damnz al klaar, maar was wel trots dat ik alles goed had

Bij uitvinders was ik idd snel door mijn inspiratie heen... Alle andere testen hebben 10 vragen. En je krijgt ook niet elke keer dezelfde vragen hoor...
    pi_9101078
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 20:42 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Bij uitvinders was ik idd snel door mijn inspiratie heen... Alle andere testen hebben 10 vragen. En je krijgt ook niet elke keer dezelfde vragen hoor...

Anders pak je een triviant spel en jat je daar wat vragen uit, daar is niet veel inspiratie voor nodig
    www.narf.nl
    I think, therefor i Mac.
    pi_9101357
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 11:49 schreef Scatty het volgende:

[..]

mochten jullie nog leuke websites kennen, willen jullie ze dan toevoegen op mijn random website http://node0ee9.a2000.nl/random/
    of als er nog iets aangepast moet worden?
    ik vind em wel mooi tot nu toe

Het odee is wel goed, alleen mag je van mij wel iets meer aandacht besteden aan de optische kant. Onder het mom van: Het oog wil ook wat !
    It's in the air tonight
    pi_9101597
    quote:

ziet er niet verkeerd uit !
    It's in the air tonight
      donderdag 13 maart 2003 @ 23:52:51 #151
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_9106668
    quote:
    www.cuijkgoesrenesse.nl

doet geen fuck in Opera 7.02
    - roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
    pi_9107269
    zo mijn site werkt nu ook een beetje aan het begin van de avond vond ik hem nog mooi nu erger ik me aan de kleuren

http://217.121.138.32

pi_9107656
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2003 00:17 schreef ErikN het volgende:
    zo mijn site werkt nu ook een beetje aan het begin van de avond vond ik hem nog mooi nu erger ik me aan de kleuren

http://217.121.138.32

Ben ik eerlijk gezegd wel met je eens. De kleuren zijn nog niet optimaal. Maar weet eigenlijk ook geen goede kleurencombi's zo uit mijn kop.
    pi_9108204
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2003 00:35 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Ben ik eerlijk gezegd wel met je eens. De kleuren zijn nog niet optimaal. Maar weet eigenlijk ook geen goede kleurencombi's zo uit mijn kop.

Wat het voor mij altijd wel doet is een hele neutrale kleur als basis en daar vervolgens wat kleuraccenten aan toe te voegen.
    Dus bijvoorbeeld grijs met rood of iets dergelijks.

(ik lijk Jan des Bouvrier wel)

pi_9108394
    quote:

In IE ziet het er top uit.

In Mozilla is het een baggerbende (bovenste menuutje: alle knoppen zijn tegen elkaar aangeschoven enzo).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
    pi_9108624
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:30 schreef sop het volgende:

quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:47 schreef Wisp het volgende:

Herken ik hier meer retecool.com bezoekers ?
    pi_9108686
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2003 01:14 schreef keeper het volgende:

[..]

In IE ziet het er top uit.

In Mozilla is het een baggerbende (bovenste menuutje: alle knoppen zijn tegen elkaar aangeschoven enzo).

ja zeg.. ga een beetje mozilla ondersteunen

Hmz. zal het ding eens downloaden.

pi_9110234
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2003 01:29 schreef keeper het volgende:

[..]

[..]

Herken ik hier meer retecool.com bezoekers ?

Reet roels!
      vrijdag 14 maart 2003 @ 19:02:39 #159
    43731 G-Bas
    Musica.....
    pi_9123975
    quote:

ziet er zekerssss erg leuk uit......

vrijdag 14 maart 2003 @ 23:26:46 #160
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9129682
    wat vinden jullie van deze site

http://members.lycos.nl/thegadgetzone/

pi_9133069
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2003 23:26 schreef The_Gunman het volgende:
    wat vinden jullie van deze site

die strepen onder de links weghalen misschien en de tekst niet oranje dat lijkt zo druk meteen...
      zaterdag 15 maart 2003 @ 15:37:02 #162
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9138107
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2003 03:25 schreef ErikN het volgende:

[..]

die strepen onder de links weghalen misschien en de tekst niet oranje dat lijkt zo druk meteen...

hoe haal de de strepen weg dan
    aub vertel het mij
    pi_9147703
    wat vinden jullie van onze bandsite
    vrij standaard gemaakt, gewoon html geen flash enzo, heb ook net fotoos van ons optreden van gisteren toegevoegd >> pit in publiek
    pi_9150487
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2003 15:37 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

hoe haal de de strepen weg dan
    aub vertel het mij

met style sheets...

Kijk eens op css.pagina.nl voor uitleg. Vrij eenvoudig te leren...

Zet in het head gedeelte van je pagina, de volgende code:
    <STYLE type=text/css>
    A:hover {TEXT-DECORATION: underline}
    A:link{TEXT-DECORATION: none}
    A:active{TEXT-DECORATION: none}
    A:visited{TEXT-DECORATION: none}
    </STYLE>

zondag 16 maart 2003 @ 14:28:46 #165
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9155842
    quote:
    Op zondag 16 maart 2003 02:06 schreef schwa78 het volgende:

[..]

met style sheets...

<STYLE type=text/css>
    </STYLE>

harstikke bedankt
    pi_9172042
    http://217.120.243.16/sunex/index.php

Mijn online cv alleen hijs nog niet af

pi_9172236
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 09:04 schreef cheetah19 het volgende:

Niet?
    Valt ook niet zoveel aan te beoordelen eigenlijk. Mooi plaatje.
    pi_9172248
    quote:

Ziet er leuk uit Hoppe
    Lekker rustige kleuren, zoals dat hoort in een cv!! Eigenlijk vind ik de shout een beetje overdreven maar misschien wel makkelijk voor potentiële werkgevers

[edit:typo]

[Dit bericht is gewijzigd door flat_erik op 17-03-2003 09:28]

pi_9172573
    Ik heb mijn oude website helemaal geredesigned. Nieuw menu, nieuwe code (gedeeltelijk), nieuwe mogelijkheden.

Te vinden op http://www.dutchwomen.nl

Ik ben benieuwd of het menu duidelijk en zichtbaar is in verschillende browsers. Zelf heb ik alleen IE6.

Andere suggesties en tips zijn ook welkom.

(sommige links doen het even nog niet ivm de nieuw layout).

maandag 17 maart 2003 @ 16:00:31 #170
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9181953
    Hij is voor een klein gedeelte klaar

wat vinden jullie er tot nu toe van let me know

pi_9183293
    Mja.. wat moeten we er van vinden? Is een zwartoranje balk. Verder niets speciaals aan.
      maandag 17 maart 2003 @ 17:55:40 #172
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9185098
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 16:46 schreef Roonaan het volgende:
    Mja.. wat moeten we er van vinden? Is een zwartoranje balk. Verder niets speciaals aan.
    zwart oranje balk????

zie je alleen dat en niks meer

pi_9185823
    quote:
    Op zondag 16 maart 2003 02:06 schreef schwa78 het volgende:

[..]

met style sheets...

<STYLE type=text/css>
    </STYLE>

die code is veels te lang, gebruik deze:

code:
    <style type="text/css">
    A {text-decoration: none;}
    </style>

maandag 17 maart 2003 @ 18:37:58 #174
    38360 masuyo
    Where will you go
    pi_9185886
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 16:00 schreef The_Gunman het volgende:
    Hij is voor een klein gedeelte klaar

wat vinden jullie er tot nu toe van let me know

lekker orgineel die designs van jouw, de webdesign "bedrijfje" had de zelfde layout en die voetbal site heeft gewoon bijna dezelfde header
    I’m so sick of speaking words that no one understands
    Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
    I can hear you in a whisper
    But you can’t even hear me screaming
      maandag 17 maart 2003 @ 18:40:15 #175
    35440 rolfvp
    Watch Out!
    pi_9185923
    [url]www.f-orum.tk[/url]
    pi_9186283
    Ben ook weer even lekker bezig geweest, en hier is het resultaat. We zijn er nog mee bezig, maar dit is het tot nu toe.

http://www.yourpixel.tk/

( werkt die niet, http://members.lycos.nl/youpixel )

pi_9187003
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 18:40 schreef rolfvp het volgende:
    http://www.fifaleague.nl hij is af
    Ziet er netjes en professioneel uit. Alleen het geel van 'gele kaarten' is totaal niet leesbaar, maar dat is een detail.

Ziet er zeer goed uit

pi_9187090
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 18:58 schreef Turismo het volgende:
    Ben ook weer even lekker bezig geweest, en hier is het resultaat. We zijn er nog mee bezig, maar dit is het tot nu toe.

( werkt die niet, http://members.lycos.nl/youpixel )

"Your browser need to accept Java script to open this page. Best size 1024x768 and Windows 98/ME/XP"

Denk je echt dat iemand een ander OS gaat installeren om jouw (of iemand anders) site te bekijken??

Ik zou nog een Engels sprekend persoon naar de tekst laten kijken. Het is soms tenenkrommend...
    "You need a new design for your website, and you dont have much money? "

Verder is het design wel mooi en strak...

Kun je niet met iframes werken? Nogal loos dat steeds dezelfde pagina herladen wordt...

Ik wil graag zien naar wie ik een mailtje stuur... door het ontbreken van een statusbar, is dat niet te zien (bij 'contact').

Zorg er gewoon voor dat je site op meerdere resoluties en browsers goed te zien is en laat opmerkingen zoals deze achterwege...

pi_9187254
    Ja, je hebt idd gelijk. Ik zal mijn mail er ook achter zetten. Het engels gaat een vriend (waarmee ik samen werk) nu effe verbeteren.
    pi_9187270
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 18:34 schreef Turismo het volgende:

[..]

die code is veels te lang, gebruik deze:

code:
    <style type="text/css">
    A {text-decoration: none;}
    </style>

Ja, maar dan worden je links niet onderlined als je er met je muis overheen gaat en dat is super irritant...
    pi_9187446
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 18:40 schreef rolfvp het volgende:
    http://www.fifaleague.nl hij is af
    Ziet er heel cool uit.

Ik mis alleen aan de bovenkant van het scherm de links naar je main sections (nieuws, forum e.d.).

Ook staan die N en P een beetje raar bij je inlogscherm. Ik snap dat dat komt uit plaatsgebrek. Wat je zou kunnen doen is de volgende code gebruiken:
    <input type="text" size="10" name="username" value="username" onfocus="this.value=' '">

pi_9187448
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:35 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ja, maar dan worden je links niet onderlined als je er met je muis overheen gaat en dat is super irritant...

Dat worden ze wel.

Daar heb ik zo weer een andere code voor he.

pi_9187464
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:42 schreef Turismo het volgende:

[..]

Dat worden ze wel.

Daar heb ik zo weer een andere code voor he.

Dat zijn ook weer extra regels code dan
      maandag 17 maart 2003 @ 19:42:40 #184
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9187467
    Tis dan wel niet mijn site :
    http://www.elitecloneforce.tk/

Wat zou er nog aan verbeterd kunne worden?
    En dan denk ik vooral aan html/php vereenvoudigen, layout, flash, spelling en dingen die irriteren.

Greetz...

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_9187573
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:42 schreef Sitethief het volgende:
    sp prut
    Je site doet het niet hoor?
      maandag 17 maart 2003 @ 19:47:12 #186
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9187600
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:46 schreef Turismo het volgende:

[..]

Je site doet het niet hoor?

Dat ligt denk ik aan TK domains, bij mij doet ie het gewoon.

Ik zal ff de source pakken

pi_9187629
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:42 schreef Sitethief het volgende:
    Tis dan wel niet mijn site :
    http://www.elitecloneforce.tk/

Wat zou er nog aan verbeterd kunne worden?
    En dan denk ik vooral aan html/php vereenvoudigen, layout, flash, spelling en dingen die irriteren.

Greetz...

Irritaties:
    - Flash, dus tekst kun je niet selecteren.
    - This site is best viewed with... (dat maken we zelf nog wel uit)
    - Het begin flash ding herstart steeds.
    - Soms openen links in pop-ups en soms niet. (pop-ups zijn irritant)
    - De 'rules' zijn heel triest
    - Challens ipv Challenge

Pro:
    - Het menu is vet

maandag 17 maart 2003 @ 19:48:23 #188
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9187632
    pi_9187665
    We vergeten er bijna één...
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 09:40 schreef schwa78 het volgende:
    Ik heb mijn oude website helemaal geredesigned. Nieuw menu, nieuwe code (gedeeltelijk), nieuwe mogelijkheden.

Te vinden op http://www.dutchwomen.nl

Ik ben benieuwd of het menu duidelijk en zichtbaar is in verschillende browsers. Zelf heb ik alleen IE6.

Andere suggesties en tips zijn ook welkom.

(sommige links doen het even nog niet ivm de nieuw layout).

pi_9187702
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:48 schreef Sitethief het volgende:
    Klik
    Dia link naar 'admin' is overbodig... voor de bezoekers dan...
      maandag 17 maart 2003 @ 19:56:17 #191
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9187891
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:48 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Irritaties:
    - Flash, dus tekst kun je niet selecteren.
    - This site is best viewed with... (dat maken we zelf nog wel uit)
    - Het begin flash ding herstart steeds.
    - Soms openen links in pop-ups en soms niet. (pop-ups zijn irritant)
    - De 'rules' zijn heel triest
    - Challens ipv Challenge

Pro:
    - Het menu is vet

Hoe heet het zo mooi? :

We nemen het mee naar achteren

Ik kan je niet beloven dat het verandert om dat m'n vriend zelf ook niet al z'n kostbare schooltijd in dit project kan/wil steken. Het overgrote deel van de site heeft hij trouwens zelf gemaakt inc. flash en php

pi_9187901
    Sitethief, het menu is inderdaad erg mooi gemaakt. Het is aleen jammer dat die ineens stopt. Ik zou dat een beetje laten vervagen, of beter rechts naar de kant laten lopen met een mooi boogje.

Je header is echt mooi. Maar dan.. Dan krijg ik de content te zien en ik schrik me dood. Grote dikke witte lijnen, een zwarte achtergrond. Het is niets. Maak dat gewoon netjes (met een kleiner letter type). Neem geen zwart, maar hou die grijze kleur aan. Ook in je content.

7.

maandag 17 maart 2003 @ 19:57:37 #193
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9187932
    Let ook eens op de 'leuke' banner

Tjah vmbo kader hé

t'viel mij trouwens als eerste en enigste op

pi_9187985
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:57 schreef Sitethief het volgende:
    Let ook eens op de 'leuke' banner

Tjah vmbo kader hé

t'viel mij trouwens als eerste en enigste op

Ik zie niet echt een banner...

De 'home' link doet het trouwens niet...

En de 'news' link verwijst naar de intro pagina.

[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 17-03-2003 20:00]

maandag 17 maart 2003 @ 20:00:07 #195
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9188005
    Bedankt voor de opbouwende kritiek die zeker nuttig is, zeker voor clans is de site een soort visite kaartje dus moet het er mooi uitzien.
    pi_9188042
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 20:00 schreef Sitethief het volgende:
    Bedankt voor de opbouwende kritiek die zeker nuttig is, zeker voor clans is de site een soort visite kaartje dus moet het er mooi uitzien.
    Maak dat vreselijke content stuk dan mooi, want dat is echt het enige lelijke wat ik kan ontdekken.
      maandag 17 maart 2003 @ 20:02:38 #197
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9188089
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 19:59 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik zie niet echt een banner...

De 'home' link doet het trouwens niet...

En de 'news' link verwijst naar de intro pagina.

Met de banner bedoel ik het plaatje helemaal bovenaan de site.
    pi_9188306
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 20:02 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Met de banner bedoel ik het plaatje helemaal bovenaan de site.

Oef, mooie spelfouten
      maandag 17 maart 2003 @ 20:09:17 #199
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_9188328
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 20:08 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Oef, mooie spelfouten

Ach als je er niet op let zie je het niet, jij ook niet
    pi_9211545
    Ik heb mijn site een mooi updatje gegeven.

vind het er zelf een stukje beter uit zien.

pi_9221289
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 18:33 schreef Turismo het volgende:

De onmouseover-image van links werkt niet.

Vind je intropagina alles behalve verhelderend eerlijk gezegd. Doe daar wat meer mee. (Maak iig de allebei de woorden aanklikbaar als je het zo houdt. <klik hier> links zijn nou niet de meest ideale implementatie van hyperlinks {enter-links in zo'n vorm in mijn mening ook niet dus} )

Ontwerp mag er voor de rest best zijn.

pi_9223219
    Ik heb vanavond 'even' een weblog gemaakt. 't is maar een probeerseltje, maar het resultaat is wel aardig.
    D'r zit ook een tooltip dingetje in (als je met je muis over een weblog item gaat of als je over een link in een weblogitem gaat).

De link: BobLog
    Moet nog een inlog en een reactie systeempje maken.
    en een fatsoenlijke naam verzinnen

-edit-
    ow ja. Netscape en ander soortige gebruikers komen waarschijnlijk bedrogen uit. Maar dat komt nog wel.

kut 't is bijna 3 uur. slapie doen

pi_9223256
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 18:33 schreef Turismo het volgende:

Hmm. 't ziet er mooi uit. Die linkpage past er niet echt bij. Maak er een splash screen van.
    Verder moet je je tekst even nalopen, het staat vol met fouten! Beetje gebrekkig engels. En dat staat niet profi.
    En als het als test is, kun je beter Lorem Ipsum gebruiken (zoals al vaker in dit topic is langs gekomen).
      woensdag 19 maart 2003 @ 17:35:29 #205
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9236605
    Ik heb de kleuren aangepast hij was eerst oranje met zwart en wit

wat vinden jullie hier van?

http://members.lycos.nl/thegadgetzone

pi_9238285
    Wat vinden jullie van mijn website? het adres is: http://www.voetbalgoals.cjb.net

[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 19-03-2003 19:15]

pi_9255070
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2003 17:35 schreef The_Gunman het volgende:

Zolang je niet weggaat bij lycos kijk ik er niet naar, irri popups.
    pi_9255122
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2003 18:42 schreef jimjim1983 het volgende:
    Wat vinden jullie van mijn website? het adres is: http://www.voetbalgoals.cjb.net
    Die bal aan het begin zijn me iets teveel plaatjes. En aangezien je toch geen mousovers of mousedown events gebruikt kun je net zo goed 1 foto van die bal pakken (i.p.v. een stuk of 30) en dan area's gebruiken (hotspots).

Wat er na de bal komt vind ik niet mooi. Veel te saai. En gebruik een ander lettertype (verdana, tahoma, desnoods arial, maar geen times new roman).

pi_9257323
    Wat vinden jullie van deze eerste chaotische opzet?

http://home.wanadoo.nl/koert.jbvan/

TA! RA! NIS!
    pi_9257424
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2003 13:29 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
    Wat vinden jullie van deze eerste chaotische opzet?

http://home.wanadoo.nl/koert.jbvan/

Erg vet. Hoewel je buttons misschien een tikje onduidelijk zijn. Maar grafisch is het erg mooi .
    pi_9258927
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2003 13:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Erg vet. Hoewel je buttons misschien een tikje onduidelijk zijn. Maar grafisch is het erg mooi .

Thanx.
    Dat onduidelijke is eigenlijk juist het punt. Uiteindelijk moeten al die vage kriebeltjes links naar binnen of buiten worden.
    TA! RA! NIS!
    pi_9289791
    Ik heb mijn site weer verbeterd: www.voetbalgoals.cjb.net
    Wat vinden jullie er nu van?
      vrijdag 21 maart 2003 @ 19:19:46 #213
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_9289974
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2003 02:55 schreef sop het volgende:
    Ik heb vanavond 'even' een weblog gemaakt. 't is maar een probeerseltje, maar het resultaat is wel aardig.
    D'r zit ook een tooltip dingetje in (als je met je muis over een weblog item gaat of als je over een link in een weblogitem gaat).

De link: BobLog
    Moet nog een inlog en een reactie systeempje maken.
    en een fatsoenlijke naam verzinnen

-edit-
    ow ja. Netscape en ander soortige gebruikers komen waarschijnlijk bedrogen uit. Maar dat komt nog wel.

kut 't is bijna 3 uur. slapie doen

Opera 7.03 maakt er ook een beetje een zooitje van vrees ik..
      vrijdag 21 maart 2003 @ 19:21:10 #214
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_9289996
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2003 17:35 schreef The_Gunman het volgende:

die grijze strepen in de achtergrond fucken met je zwarte tekst, daar zou ik wat aan doen, is niet zo strak als het zou moeten zijn
    pi_9442477
    quote:

Het is curriculum vitae en niet curriculum vitea !

sorry, heb op sollicitatie-administratie gewerkt en het aantal mensen dat vitea schrijft ipv vitae zou je eens de kost moeten geven . Maar het staat wel uberslordig

zaterdag 29 maart 2003 @ 00:20:23 #216
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9443427
    wat vinden jullie hier van??

graag tips of idee aub

tell me please

pi_9443758
    Chopi-cake

Site gemaakt voor een schoolproject van die iemand die ik ken
    Paar uur werk (kreeg er nl geen geld voor )
    Teksten niet zelf geschreven

We can sing and dance and we don't need pants
    pi_9443782
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2003 00:20 schreef The_Gunman het volgende:
    wat vinden jullie hier van??

graag tips of idee aub

tell me please

Als ik 8 banners krijg en je wilt ook gelijk dat ik jouw site mijn startpagina maak dan haak ik af.

Ik haak eigenlijk al bij 2 banners af. Moet je nagaan

We can sing and dance and we don't need pants
    pi_9444113
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2003 00:37 schreef countblah het volgende:
    Chopi-cake

Site gemaakt voor een schoolproject van die iemand die ik ken
    Paar uur werk (kreeg er nl geen geld voor )
    Teksten niet zelf geschreven

Aan de hand van de site is wel te zien wat de opdrachtspecificaties waren
    Desalniettemin ziet het er beter uit dan de gemiddelde studentpresentatie
    123
    pi_9447186
    Hey, check deze site even.

zaterdag 29 maart 2003 @ 12:19:30 #221
    51384 Renoud
    Renoud Harmsen
      zaterdag 29 maart 2003 @ 14:05:00 #222
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_9449280
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2003 11:38 schreef Turismo het volgende:
    Hey, check deze site even.

Een stuk beter dan de oude site, ziet er ook professioneler uit. Er is alleen heel weinig info te vinden. Komt dat nog? Het frame waar je tekst in zet is ook wel aan de kleine kant, als je er veel info op kwijt zou willen, dan is het misschien lastig dat dit zo klein is.

Verder zou ik je aanraden om die linkjes naar je andere sites te schrappen. Niet negatief bedoeld, maar als je opdrachten wilt binnenhalen op het gebied van webdesign, dan zijn die voorbeeld pagina's niet echt aantrekkelijk.

zaterdag 29 maart 2003 @ 14:11:57 #223
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_9449403
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2003 12:19 schreef Renoud het volgende:
    http://www.e-xcess.nl

In één woord HE-LE-MAAL TOP!!!!!!

Dit is echt een website om stil van te worden, goed vormgegeven, goed nagedacht over de inhoud, en handig te navigeren.

Het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik het persoonlijk wel vervelend vind dat je op elke pagina naar beneden moet scrollen om de inhoud te lezen (heb je de site getest bij andere resoluties??)

De site komt in elk geval heel erg professioneel over, en ik zou enkel al door de aanblik van deze site mijn opdracht aan jullie toe durven te vertrouwen.

De stukjes tekst bij de foto's zijn geschreven door iemand die óf tekstgevoel heeft, óf die een copywriter is. Echt heel treffend, en het past ook precies bij de foto's.

Ik heb in tijden niet zo'n mooie website gezien

pi_9450148
    quote:

Erg mooi ja, aleen zou ik het lettertype veranderen, de hele boel naar boven doen, en in het midden.
    pi_9456139
    quote:
    Bij "Over ons" verandert het lettertype bij een mouseover. Bij mij wordt de grootte van de letters daardoor anders, komt de muis precies tussen twee alinea's terecht, wordt de tekst weer normaal etc. Erg onrustig. Maar voor de rest, erg mooie vormgeving, je gebruikt Flash alleen waar het voor bedoeld is (veel websites in dit topic doen dat duidelijk niet ) en het werkt perfect in mijn tekstbrowser. Alles bij mekaar prima! En dat mag ik ook wel eens roepen, want ik zeik al veel te vaak op websites hier
      zondag 30 maart 2003 @ 14:03:01 #226
    51384 Renoud
    Renoud Harmsen
    pi_9462865
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2003 22:04 schreef Stonehead het volgende:
    Bij "Over ons" verandert het lettertype bij een mouseover. Bij mij wordt de grootte van de letters daardoor anders, komt de muis precies tussen twee alinea's terecht, wordt de tekst weer normaal etc. Erg onrustig.
    Ik heb dat helemaal niet, welke browser gebruik je?
    en hebben meer mensen dit?

en nog bedankt voor de reacties

zondag 30 maart 2003 @ 17:22:29 #227
    17309 Stonehead
    niet jarig
    pi_9466795
    Mozilla 1.2.1 (build van 30-11-2002) op Linux.
      zondag 30 maart 2003 @ 17:31:24 #228
    17309 Stonehead
    niet jarig
    pi_9466983
    En ohja, bij jullie portfolio verwijzen jullie naar http://www.westhof.nl, maar daarvan werkt het menu bij mij niet. Onderaan staat nog fijn 'aan deze site word nog hard gewerkt'. Misschien niet zo geschikt voor in je portfolio dan
    Bakencenter ziet er goed uit, daar heeft veel werk in gezeten. Hebben jullie een voorgebakken php-systeem daarvoor gebruikt of is het helemaal zelfgeschreven?
      zondag 30 maart 2003 @ 17:49:09 #229
    51384 Renoud
    Renoud Harmsen
    pi_9467307
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 17:31 schreef Stonehead het volgende:
    En ohja, bij jullie portfolio verwijzen jullie naar http://www.westhof.nl, maar daarvan werkt het menu bij mij niet. Onderaan staat nog fijn 'aan deze site word nog hard gewerkt'. Misschien niet zo geschikt voor in je portfolio dan
    Bakencenter ziet er goed uit, daar heeft veel werk in gezeten. Hebben jullie een voorgebakken php-systeem daarvoor gebruikt of is het helemaal zelfgeschreven?
    Tja, dat het menu niet werkt onder mo!zilla is vreemd, ik zal eens even kijken wat ik er nog aan kan doen, aangezien de site al is opgeleverd.
    De klant is nogal aan het klooien geweest met onze cms, (bepaalde bestanden verwijderd, "huh? ja weet ik veel, er stond includes ofzo..") dus hij heeft dit handmatig gedaan.. de cms is al lang weer gemaakt, maar hij maakt er nog geen gebruik van.

Bakencenter is helemaal zelfgeschreven, er heeft behoorlijk veel werk ingezeten, maar het was goed voor een aantal studiepunten op school
    en het is een mooie site om de kracht van e-xcess te promoten

zondag 30 maart 2003 @ 19:06:52 #230
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_9468497
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 14:03 schreef Renoud het volgende:

[..]

Ik heb dat helemaal niet, welke browser gebruik je?
    en hebben meer mensen dit?

en nog bedankt voor de reacties

in Opera 7.03 (XP Home) werkt het ook niet helemaal vlekkeloos. dat de tekst bold (of groter?) wordt bij de mouse over, zou ik er persoonlijk uithalen.

verder muchas cool

zondag 30 maart 2003 @ 21:12:33 #232
    51384 Renoud
    Renoud Harmsen
    pi_9471493
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 19:06 schreef iemoe het volgende:
    dat de tekst bold (of groter?) wordt bij de mouse over, zou ik er persoonlijk uithalen.
    het hoort van kleur te veranderen, blauw -> rood.
    het maakt de website dynamischer -voor de meeste mensen-
    dus ik laat het erin denk ik.
      zondag 30 maart 2003 @ 21:14:51 #233
    38360 masuyo
    Where will you go
    pi_9471574
    nou ik ook dan maar weer eens, knoppen werken nog nie, alleen de taal knop.
    www.masuyo.com
    pi_9472263
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 21:01 schreef Turismo het volgende:
    Hmm ik vond je oude mooier, en dat komt vooral omdat ik niet van die kleuren houd.

Mijn site: http://weblog.f2o.org/, hij is wel eerder gepost maar er is al het een en ander veranderd.

zondag 30 maart 2003 @ 21:54:08 #235
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_9472913
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 21:12 schreef Renoud het volgende:

[..]

het hoort van kleur te veranderen, blauw -> rood.
    het maakt de website dynamischer -voor de meeste mensen-
    dus ik laat het erin denk ik.

not in Opera it doesn't

tekst wordt alleen vet niks met kleurtjes

zondag 30 maart 2003 @ 23:14:21 #236
    31753 ZixS
    oldskool
    pi_9475120
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 21:14 schreef masuyo het volgende:
    nou ik ook dan maar weer eens, knoppen werken nog nie, alleen de taal knop.
    www.masuyo.com
  • langzaam
  • iframe werkt niet goed
  • verder wel redelijk strak design

zondag 30 maart 2003 @ 23:16:20 #237
    38360 masuyo
    Where will you go
    pi_9475156
    ik weet dat de server soms wat langzaam is
    wat is er precies fout met de iframe ( heb ik zelf nix van gemerkt, en ik heb um op 10 pc getest met EI en netscape )
    pi_9478035
    quote:
    Wellicht kun je eens kappen met je site? Hij is inmiddels al een keer of 10 voorbij gekomen. 1 keer is zat hoor.
    pi_9478800
    quote:
    Hij is nu inderdaad 10 keer voorbijgekomen en nog steeds werkt-ie niet. Ik ga niet eens meer Mozilla opstarten als ik in m'n tekstbrowser nog steeds document.write("<NOSC"+"RIPT>"); zie. Leer eerst maar es toegankelijke sites bouwen. Daaaaag.
      maandag 31 maart 2003 @ 14:23:03 #240
    31753 ZixS
    oldskool
    pi_9483380
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 23:16 schreef masuyo het volgende:
    ik weet dat de server soms wat langzaam is
    wat is er precies fout met de iframe ( heb ik zelf nix van gemerkt, en ik heb um op 10 pc getest met EI en netscape )
    hij doet het nu helemaal niet meer
    (404 error)
      maandag 31 maart 2003 @ 14:32:53 #241
    38360 masuyo
    Where will you go
    pi_9483535
    pi_9489190
    Goed, ik ben dus bezig voor een project voor school, en dat moet een website worden die gebruik maakt van relationele databases. Ik heb dus besloten om een website te gaan ontwikkelen voor de voetbalclub waar ik speel. Hiermee kan ik dus makkelijk gebruik maken van PHP in combinatie met MySQL. Maar dit even terzijde..

Ik heb nu 3x een layout gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden tot uitbreiding.

Layout1: (aan de onder- en bovenkant van de rode lijn bovenin komt het menu )

Layout2: (het menu maakt gebruik van roll_over , of hover, 1 voorbeeld)

Layout3: [mijn favoriet, waarbij ik de top(titel) in flash wil gaan doen]

Welke vinden jullie nou het beste, en waarom? Ik vind de eerste wel leuk, maar het menu is in mijn ogen te beperkt. Het is slecht uitbreidbaar..

De 2e layout vind ik ook wel ok, maar die ziet er volgens mij een beetje , sja, kinderachtig zal ik het maar noemen eruit. Misschien dat jullie het anders zien.

Layout 3 heeft zoals eerder gezegd mijn voorkeur. Ik vindt hem duidelijk, en het menu is goed hanteerbaar, welke ook gebruik gaat maken van rollover. De titel wil ik in Flash gaan maken, en moet er dan ongeveer zo uit gaan zien. (dat de titel lichter naar achteren verschuift en vergroot ( of zoiets ) )

Nou?

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
    pi_9490052
    Kan iemand even voor me checken of het ding zichtbaar wordt?

http://www.roonaan.nl/public/editor.html

pi_9490095
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 19:28 schreef Roonaan het volgende:
    Kan iemand even voor me checken of het ding zichtbaar wordt?

http://www.roonaan.nl/public/editor.html

Ik moet mijn Active-X instellingen aanpassen. Krijg het niet te zien.
    pi_9490314
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 19:29 schreef nummer9 het volgende:

[..]

Ik moet mijn Active-X instellingen aanpassen. Krijg het niet te zien.

okee. Dat was dus niet de bedoeling. Tnx
    pi_9490705
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 18:47 schreef ReSiever het volgende:
    Ik heb nu 3x een layout gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden tot uitbreiding.
    Ik zou het vlak voor de content gewoon wit houden. Dat leest wel zo prettig en maakt het overal beeld van je site wat minder roze-ig. .
    pi_9490791
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 19:38 schreef Roonaan het volgende:

[..]

okee. Dat was dus niet de bedoeling. Tnx

Geen probleem, nu ben ik wel benieuwd wat het gaat worden
      maandag 31 maart 2003 @ 20:06:27 #248
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_9491149
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 18:47 schreef ReSiever het volgende:
    Layout 1 vind ik het mooiste. Layout 3 vind ik echt het minst, die vind ik er alles behalve professioneel uitzien. Je zou bij layout 1 ook links een zwarte menubalk kunnen maken, maar waarschijnlijk kan je ook alles wel bovenin kwijt dmv pulldownmenu's?

Even een algemene tip:
    Volgens mijn webdesignboek kun je het beste een site maken door de computer uit te zetten. Maak dan op papier een soort schema waarin de links en site-onderdelen als een "tree" getekend zijn. Zorg dat alles logisch is, dit vormt de basis van je navigatie.

Maak vervolgens een aantal schetsjes van hoe je wilt dat je website eruit gaat zien, doe dit aan de hand van een aantal steekwoorden, bijv. "hip, blokkerig, blauw, felle accenten"

Hierna zet je de computer aan om het uit te voeren

Voor mij werkt deze methode het beste... alhoewel ik nooit snel tevreden kan zijn.

pi_9491168
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 19:55 schreef nummer9 het volgende:

[..]

Geen probleem, nu ben ik wel benieuwd wat het gaat worden

Teksteditor. usual, bold italic, underline enz.
      maandag 31 maart 2003 @ 20:10:48 #250
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9491273
    ik heb nieuwe kleuren en ander lay out

wat vinden jullie er tot nu van (hij is nog niet af)

maandag 31 maart 2003 @ 20:15:38 #251
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_9491448
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 20:10 schreef The_Gunman het volgende:

Als ik heel eerlijk ben.... vind ik het helemaal niks. De kleuren vind ik niet mooi (onduidelijk) en de stipjes op de achtergrond maken me duizelig. De lettertjes zijn ook wat aan de kleine kant. De layout is me ook niet helemaal duidelijk, het stopt ineens midden op de pagina, met een groot stuk wit ernaast.
    pi_9491481
    quote:

Je scrollbar is onzichtbaar En je kleuren zijn niet echt optimaal zoals Christine al zei.
    pi_9491570
    quote:

Om te beginnen de achtergrond fixed(dat ie niet mee scrollt) maken. En overal als de achtergrond wit moet zijn er bgcolor="white" van maken.
      maandag 31 maart 2003 @ 20:22:05 #254
    49756 The_Gunman
    PSV Eindhoven
    pi_9491698
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 20:18 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Om te beginnen de achtergrond fixed(dat ie niet mee scrollt) maken. En overal als de achtergrond wit moet zijn er bgcolor="white" van maken.

waar moet je fixed in voeren ??

ik heb dit staan background="hier dan de background"

maandag 31 maart 2003 @ 20:23:19 #255
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_9491746
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 20:22 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

waar moet je fixed in voeren ??

ik heb dit staan background="hier dan de background"

<body background="hierbackground.jpg" bgproperties=fixed>