Ik ben blij omdat ik morgen m'n lieve poesje Polle uit het asiel ga halen en ik me daar enorm op verheug! Ik dans al de hele dag als 'n blij kind door de kamer!
Zo..
quote:we willen wel foto's zien in het Fotografie forum hoor
Op woensdag 5 maart 2003 00:11 schreef SEMTEX het volgende:
Joehoe! I'm back!Ik ben blij omdat ik morgen m'n lieve poesje Polle uit het asiel ga halen en ik me daar enorm op verheug! Ik dans al de hele dag als 'n blij kind door de kamer!
Zo..
... teveel wijn op en het is alweer veel later dan de bedoeling was...
Ohja, uiteraard moet ik morgen ook nog 's vroeger op dan dat ik graag zou willen...
Heb een verdrietige vriendin aan de telefoon gehad, nog een telefoontje met eerst heel positief en daarna heel negatief nieuws en ik mis m'n vriendinnetje vreselijk... maar die zie ik donderdag weer...
Dus hoe ik me voel... geen idee... raar
... 'k ga maar gauw slapen... welterusten allemaal...
quote:Fijn
Op woensdag 5 maart 2003 00:14 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me rustig en tevreden.Blij dat ik weer positiviteit kan voelen
ik zei toch dat je het kon?
Dus nu ben ik erg moe, en verheug ik me erg op vrijdag, als alles weer een beetje minder hectisch wordt.
Ben nu best moe en kruip lekker onder mijn dekbed... snel naar mijn afspraakje in dromenland
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:21 schreef shmoopy het volgende:
Heb vandaag de halve stad doorgereden met een klein mannetje achterop de fiets die luidkeels "Ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter" zong.
En ik maar kijken met zo'n blik van: Ja maar we draaien thuis alleen maar Kiri te Kanawa en de Stones enzo, hoor.Dus nu ben ik erg moe, en verheug ik me erg op vrijdag, als alles weer een beetje minder hectisch wordt.
Maar ontopic:
Ik voel me sterk
Wel koppijn ervan, maar nog steeds een fijn gevoel en heb een heerlijke 24 uur gehad met mijn liev.
Gelukkig zien we elkaar vrijdag alweer en my god wat hou ik toch van hem
*zucht*
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:17 schreef Faithy het volgende:[..]
Fijn
![]()
ik zei toch dat je het kon?
![]()
Ik wens het jou ook toe lieve Faithy.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:21 schreef Shmoopy het volgende:Heb vandaag de halve stad doorgereden met een klein mannetje achterop de fiets die luidkeels "Ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter" zong.
quote:GE-NI-AAL
Heb vandaag de halve stad doorgereden met een klein mannetje achterop de fiets die luidkeels "Ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter" zong.
Schattig he? Kinderen?
En nu ga ik echt slapen
Verder voel ik me even helemaal opgevrolijkt.
Net een goeie vriend van me gesproken en die vrolijkt me altijd op en voel ik me altijd super op m'n gemak bij.
Too bad, dat ik die zo weinig zie door de afstand.
Na een behoorlijke "down" periode gaat het met soms kleine terugvallen steeds beter met me, ik houd steeds meer van mezelf en daardoor van het leven.
Vandaag maar eens aan de gang met speksteen.
ben alleen erg duf nu.
quote:
En ik maar kijken met zo'n blik van: Ja maar we draaien thuis alleen maar Kiri te Kanawa en de Stones enzo, hoor.
quote:Eminem weet wat muziek is....
Op woensdag 5 maart 2003 00:25 schreef Bluezz het volgende:[..]
![]()
Hier draaien ze Eminem, nog veel erger.
Alhoewel ze mijn muziek af en toe als er een "vette" remix van is gemaakt ook wel kunnen waarderen en gek opkijken als ik dát nieuwe nummer helemaal meezing
Naja, ontopic :
Moe, ondanks dat.. toch scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |