abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36777351
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef keeden het volgende:
Set List:

First Of The Gang To Die / Still Ill / You Have Killed Me / The Youngest Was The Most Loved / Reader Meet Author / I Have Forgiven Jesus / I Will See You In Far-off Places / My Life Is A Succession Of People Saying Goodbye / Girlfriend In A Coma / Let Me Kiss You / Life Is A Pigsty / Trouble Loves Me / How Soon Is Now? / Suedehead / At Last I Am Born / I Just Want To See The Boy Happy / Irish Blood, English Heart // Stop Me If You Think You've Heard This One Before
Geven ze dat altijd van te voren prijs?
pi_36778642
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef keeden het volgende:
Set List:

First Of The Gang To Die / Still Ill / You Have Killed Me / The Youngest Was The Most Loved / Reader Meet Author / I Have Forgiven Jesus / I Will See You In Far-off Places / My Life Is A Succession Of People Saying Goodbye / Girlfriend In A Coma / Let Me Kiss You / Life Is A Pigsty / Trouble Loves Me / How Soon Is Now? / Suedehead / At Last I Am Born / I Just Want To See The Boy Happy / Irish Blood, English Heart // Stop Me If You Think You've Heard This One Before
de moeite waard ofwel vet.

Jammer dat There is a light... , everyday is like sunday niet worden gespeeld.

Verder zou ik graag I know its over, the boy with the torn, the queen is dead en offcourse, this charming man wel in die setlist willen zien. Dat nieuwe album kan me niet zo boeien.
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_36778889
De setlist van gisteren, Malmo, het laatste concert voor HMH was toch iets anders:

First Of The Gang To Die / Still Ill / You Have Killed Me / The Youngest Was The Most Loved / Let Me Kiss You / My Life Is A Succession Of People Saying Goodbye / Girlfriend In A Coma / In The Future When All's Well / To Me You Are A Work Of Art / A Song From Under The Floor Boards / I Just Want To See The Boy Happy / How Soon Is Now? / Irish Blood, English Heart / At Last I Am Born / I Will See You In Far-off Places / Life Is A Pigsty // Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me

Ben vooral wat teleurgesteld over de toegift, namelijk dezelfde als die ik in Tilburg 1999 en in Parijs 2004 heb gehoord.
Maar inderdaad een fantastische live-artiest, en alle nummers die hij niet speelt hoor ik wel op de afterparty in Akhnaton!
There is NO such thing in life as normal!
pi_36779270
Wellicht gooit hij het roer in A'dam helemaal om en speelt hij maar liefst 10 Smiths-nummers.

- There is a light that never goes out
- Bigmouth Strikes Again
- Please, please let me get what i want this time
- Cemetry Gates
- Shoplifters of the world unite
- How soon is know
- This charming man
- I know it's over
- The boy with the thorn in his side
- Still Ill

Vast niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_36782260
tvp

Ik hoop maar dat ik het concert kan bijwonen, want ik ga dinsdag verhuizen en kan maandag pas beginnen met inpakken. Nou... als ik die dozen een beetje vroeg krijg moet dat lukken, lijkt me. Ik wil het iig niet missen.

Beetje slecht geplande verhuisdatum, zo net de dag na het concert, maar ja.
That's the story of my life.

Overigens wil ik helemaal niks weten van set lists.
Ik laat me graag verrassen (even gechecked of ik er wel dubbel-r neer heb gezet).
  zondag 9 april 2006 @ 17:50:35 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_36798066
Tot hoe laat duurt dat concert eigenlijk?
KuikenGuppy
pi_36798921
Zijn wel erg veel nummer die ik niet ken.

Even een praktische vraag, de aanvang morgen is 8 uur, is er nog een voorprogramma, hoe laat gaat Morrissey ongeveer beginnen etc.??
pi_36804655
Je doet eropaan [ivm de reis] dat er een voorprogramma is, maar er staat niets van op de entreekaart.
Overigens worden er 4 Smithsnrs gespeeld; ik ben benieuwd.
Overigens had ik het goed geregeld, kinderen uit logeren, moet ik toch dinsdag werken...grrr.
Toch wil ik graag ook naar Akhnaton, nu nog die ouwe zakken meekrijgen met wie ik ben, we zijn met zijn 12en, en het meerendeel wil op tijd naar bed, waaronder mijn husband, maar als ik er 1 zo gek krijg, dan gaat de rest lekker liggen rotten in zijn nest, en ik en de andere[n] hebben SCHIK,, dat kan geen week slapen goed maken, lekker puh!
pi_36806755
Boyfriends is het voorprogramma. Denk dat hij rond 21.30 begint. Zal 1,5 uur duren. Tel uit je winst. Sla het over denk ik. Ene kant jammer, want dat is juist de mogelijkheid om een beetje vooraan te staan. Can't wait.........!!!!!
pi_36825335
nog 4 uur te gaan
pi_36841956
Bwoaah, dat was toch een heel aardig concert vond ik. Morrisey goed bij stem en vlot van luim. De band vond ik bijwijle wat... hm... mechanisch, en de toegift was zuinig.
Maar toch, maar toch.
pi_36843168
Nog nummers van The Smiths gehoord?

Baal er wel van dat ik mijn kaarten heb moeten verkopen, maarja......
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:57:39 #163
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_36846802
how soon is now, en girlfriend in a coma.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_36853250
plus Still Ill en Last Night I Dreamt Somebody Loved Me...

Viel me beetje tegen die playlist. Weinig oude solonummers van Morrissey... Maar de rest
pi_36855974
Ik vond het ook helemaal tof, ik had soms wel een beetje dat de muziek iets te schril gespeeld werd, maar de warme stem van The Moz maakte alles goed.
Lachuh was al die mannen die er rondliepen die er een beetje op leken, duidelijk allemaal oude fans!
[Net als wij trouwens]
De toegift was wel kort, maar dat kan ook wel eens lekker tegendraads,verfrissend zijn.
En nog steeds every inch a gentleman die Morrissey!!
pi_36858263
Heb net gehoord dat Morrissey naar Belgiê zou komenmaar ik weet niet waar en wanneer.
Weet er hier al iemand iets meer?
pi_36860601
Mouth & McNeal
pi_36863647
Al met al een prima concert gisteren. Voor zover ik weet bijna exact dezelfde setlist als in Malmo, strak geregisseerd en daardoor (helaas) geen verrassingen. De 'Smiths-nummers' werden overduidelijk het best ontvangen. Moz was in goeden doen en hij zong de sterren van de hemel. Over de band niks dan lof, wat een goede muzikanten zeg!

Ik heb genoten, alleen had ik als toegift gehoopt op 'There is a light that never goes out' of 'Bigmouth'. 'Last night i dreamt that somebody loved me' is geen slecht nummer, maar ik denk dat hij het publiek met een ander nummer (de twee net genoemde nummers bijvoorbeeld) meer plezier had gedaan.
pi_36864698
Concert in Londen 1,5 jaar terug was volluit. Is ook een cd van gemaakt, dus misschien dat mijn verwachtingen te hoog waren. Ik vond hem qua perormance, uitstraling en qua stemgeluid nog steeds fantastisch, maar morrissey kun je het beste in Engeland zien. Na 3 nummers kakte het publiek in en dat beinvloedde hem wel. Komt ie ook naar belgie?? Dan ga ik zekers nog een keer. Want hoe dan ook: het blijft een van de meest originele en charismatische artiesten ooit (vind ik)
pi_36865639
Why pamper life's complexities when the leather runs smooth on the passenger seat?

moet zijn:

Why ponder life's complexities when the leather runs smooth on the passenger seat?

Verder raakte ik bij girlfriend in a coma in extase, bij Still Ill een beetje. Maar jammer van al die nieuwe nummers, doet toch een beetje minder aan dat het oudere werk. De set werd zo een beetje twijfelend.

Positief onverwacht punt vond ik Trouble loves me
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:35:22 #171
146440 maanman
purist in hart en nieren
pi_36866731
hij wil toch echt de volgende gene pitney worden
Hey Andy, did you hear about this one...
pi_36866752
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef IdlersDream het volgende:
Why pamper life's complexities when the leather runs smooth on the passenger seat?

moet zijn:

Why ponder life's complexities when the leather runs smooth on the passenger seat?
Dus de gerenommeerde Smiths-sites en het tekstboekje van het eerste Smiths-album liegen?

Typisch.
pi_36866904
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Dus de gerenommeerde Smiths-sites en het tekstboekje van het eerste Smiths-album liegen?

Typisch.
Het was ironische bedoeld... Alsof de tekst voor verbetering vatbaar zou zijn Hij zingt idd, pamper
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:43:44 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_36867045
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef IdlersDream het volgende:
Verder raakte ik bij girlfriend in a coma in extase
Dat vond ik juist een van de mindere nummers, vooral omdat ik het een te intiem liedje vind voor tijdens zo'n groot concert. Juist het "kleine" van het nummer als je het thuis draait, vind ik zo pakkend. De gedachte "ik had haar soms wel willen vermoorden, maar nu ligt ze echt in coma en dat is toch best erg" is iets wat je stiekum eens aan jezelf toegeeft, niet iets wat je luid vanaf een podium gaat verkondigen.
Maar dat is mijn mening .
KuikenGuppy
pi_36867157
Is dat eigenlijk niet met bijna alles wat Morrissey bezingt?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:49:28 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_36867279
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is dat eigenlijk niet met bijna alles wat Morrissey bezingt?
Nee, vind ik niet. Een verhaal vertellen over Hector die als eerste van de gang stierf, is toch wat anders dan het bezingen van een "verboden gedachte". Girlfriend in a Coma vind ik ook een lief en schattig liedje, niet zo luid en bombastisch als sommige andere nummers van Morrissey.
Maar meningen verschillen .
KuikenGuppy
pi_36867431
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef IdlersDream het volgende:

[..]

Het was ironische bedoeld... Alsof de tekst voor verbetering vatbaar zou zijn Hij zingt idd, pamper
Ah. Je ironie ontging me even. Vermoeidheid wellicht.

Morrissey is inderdaad een zeer groot schrijver. De grootste uit de popmuziek wellicht.
pi_36880950
I agree. Maar op het nieuwe album vind ik tekstueel toch minder verrassend. Quarry vond ik pakkender. Maar blijft natuurlijk wel een van de beste tekstschrijvers ooit........indeed.
pi_36888062
Zijn er eigenlijk nog ergens foto's oid verschenen van het concert?
pi_36888998
komt hij nu naar belgië?
  woensdag 12 april 2006 @ 18:38:37 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_36895042
KuikenGuppy
pi_36900030
Sexgod with Charisma ;-) Take a bow.........
pi_36904579
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:25 schreef Leni het volgende:
komt hij nu naar belgië?
Nee, naar Belgie komt hij niet.
Wel naar Pinkpop, hij zal daar tusse 20.00 en 21.00 uur optreden.
pi_36904650
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef devlinmr het volgende:
Zijn er eigenlijk nog ergens foto's oid verschenen van het concert?
Mooie foto's hier:
http://www.availablelight.nl/gallery.php#id=60&num=1

Zijn er trouwens nog mensen naar de afterparty in de Akhnaton geweest?
Was echt super, met als surprise de komst van Mozzer's men Boz en Jesse!
pi_36904807
ROT OP!! Meen je dat ! Gaafff. Ben niet meer geweest (helaas idd). Maar het was dus een feestje van wereldformaat!
  donderdag 13 april 2006 @ 09:16:03 #187
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_36911919
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:38 schreef Burdie het volgende:
Niet om het een of ander, maar als je de (interdaad) mooie foto wilt laten zien, link er dan gewoon naar aub.

[ Bericht 14% gewijzigd door desintbestaat op 13-04-2006 09:25:17 ]
pi_36925198
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:
ROT OP!! Meen je dat ! Gaafff. Ben niet meer geweest (helaas idd). Maar het was dus een feestje van wereldformaat!
Ja, het was geweldig, geweldig, geweldig!

Net als het concert trouwens.
Ik ben er nog van aan het nagenieten.
Enig nadeel: nu MOET ik wel naar Pinkpop!
Ik wilde dat vermijden, maar ik kan het me niet veroorloven om nu niet te gaan!
  donderdag 13 april 2006 @ 20:14:08 #189
146440 maanman
purist in hart en nieren
pi_36932590
de Smyths zijn gewoon beter
en die zijn 27 mei in Nederland!
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:10:24 #190
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_36947394
zouden jullie willen hotlinken naar plaatjes ipv die plaatjes in het topic te plaatsen , kreeg er net een klacht over van mojo.
pi_36948255
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zouden jullie willen hotlinken naar plaatjes ipv die plaatjes in het topic te plaatsen , kreeg er net een klacht over van mojo.
Oke hier wat links en wat links en wat links en nog wat links!
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:56:08 #192
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36952766
Ik wil hem eigenlijk wel zien op Pinkpop binnenkort.

* Boeman heeft You are the Quarry net weer ontdekt
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_36954628
Quarry is top, zeker als je van melodieuze muziek houdt. Het is een veel commercieler album dan ROTT. Maar dat doet dit keer nix af aan de kwaliteit, is mijn mening. I have forgiven Jesus, Crashing Bores, First of the gang blijven overeind na veelvuldig luisteren......
pi_36960024
Heb staan genieten afgelopen maandag in HMH; (zowaar) uitstekend geluid, uitstekende band, nieuwe nummers kwamen goed uit de verf, Morrissey in topvorm en kippevel bij met name (hoe voorspelbaar) de Smiths-nummers!

Op Pinkpop maar weer op herhaling!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:23:23 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37788852
Zijn nieuwe album is zo leuk! .
KuikenGuppy
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:55:00 #196
146440 maanman
purist in hart en nieren
pi_38197315
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:52 schreef Kolkus het volgende:
Op Pinkpop maar weer op herhaling!
Maar eerst The Smyths as zaterdag 27 mei in SplotsZ Roelofarendsveen
pi_38199890
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:55 schreef maanman het volgende:

[..]

Maar eerst The Smyths as zaterdag 27 mei in SplotsZ Roelofarendsveen
Hmm daar woon ik redelijk in de buurt, hoe goed zijn ze?
pi_38235786
het komt overeen maar M is toch wel de beste!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_38278446
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:15 schreef devlinmr het volgende:
luister en huiver
http://www.thesmyths.net/audio/please.mp3

Hij's leuk, muzikaal zo goed als perfect, alleen de Mozzer-imitator mag zijn Engelse tongval iets minder geforceerd laten klinken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')