dus maar erg de gids in de gaten houden............
blijft natuurlijk wel om zo'n einde erin te maken. weet niet hoeveel series er zijn? Ook op de www.fox.com/johndoe vind ik niet veel meer info. De episodes pagina is outdated.
Ow well... hopen dat ik het allemaal weer snel genoeg zie dat het feest weer doorgaat
quote:Ik heb gebeld. En volgens hun is er wel een tweede serie gemaakt. Maar weten zij nog niet zeker of ze die aanschaffen. Dus eigenlijk ben ik nog nix wijzer geworden.
Op woensdag 30 juli 2003 15:36 schreef iruoy het volgende:
Net ff op de Yorin site gekeken. Blijkbaar ligt het niet aan hun. want zo staat in de FAQ:
===============================================
Ik mis de serie John Doe, komt deze nog terug?
Momenteel is het aangekochte seizoen volledig uitgezonden.
In Augustus wordt de winterprogrammering bekend gemaakt. Dan kunnen wij verdere informatie geven over het eventuele vervolg.
===============================================dus maar erg de gids in de gaten houden............
blijft natuurlijk wel
om zo'n einde erin te maken. weet niet hoeveel series er zijn? Ook op de www.fox.com/johndoe vind ik niet veel meer info. De episodes pagina is outdated.
Ow well... hopen dat ik het allemaal weer snel genoeg zie dat het feest weer doorgaat
grtz
quote:Hmm, vaag.
Op woensdag 30 juli 2003 15:59 schreef jacco het volgende:[..]
Ik heb gebeld. En volgens hun is er wel een tweede serie gemaakt. Maar weten zij nog niet zeker of ze die aanschaffen. Dus eigenlijk ben ik nog nix wijzer geworden.
grtz
FOX is na 1 seizoen gestopt en er zijn geen andere networks die de serie overgenomen hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door PazZzcaL op 30-07-2003 21:12]
quote:Zei ik toch, maar daarom is het wel kut en toch is het weer op yorin
Op dinsdag 29 juli 2003 22:40 schreef PazZzcaL het volgende:[..]
Als FOX niet verder wil met de serie kan Yorin daar weinig aan doe he...
quote:Dan mag Fox godverdomme ook wel even de plot bekend maken en uitleggen hoe alles zit!
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef PazZzcaL het volgende:
Er is gewoon GEEN 2e seizoen, moeilijk he..FOX is na 1 seizoen gestopt en er zijn geen andere networks die de serie overgenomen hebben.
Er is gewoon een complete serie hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
niet meer afleveringen gemaakt????
is nu een geweldig programma voor in de plek Typisch tophits en 50 Manieren om je lief te kozen, zitten we echt op te wachten.......![]()
![]()
![]()
Nee ze zijn de vorige keer niet prematuur gestopt, ze zijn aan het eind van het seizoen gestopt en volgens mij duurt dat nog wel een afleveringetje of 5. (5 hele leuke!)quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar nu zijn ze toch weer bijna aan het eind van John Doe??? iig waar ze de vorige keer stopten. Met die tegenpool van Doe (die vent van The Green Mile).
Nu hopen dat ze de nieuwe ook gaan uitzenden.
[offtopic]
Weet iemand wanneer ze 24 season 3 gaan uitzenden. Ik las dat dat binnenkort er weer opkomt. I'M A HUGE FAN.
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |