als je voortaan nou ff erbij zet welke auto's dit zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
260/270 ongeveer?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef Sloper het volgende:
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt.
ik heb der 2 van 230+ alleen kan ik ze nergens kwijtquote:
de 1e is de deur uit!quote:Op donderdag 9 december 2004 03:27 schreef Catch22- het volgende:
mail ze maar naar "weg" ,pleur ik ze online
lees de FAQquote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
1. Upload je foto naar webspace (lees daarvoor inderdaad de FAQ, dat ga ik niet helemaal uitleggen).quote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
Zat in de slipstream van een BMW, als er dan opeens wegwerkzaamheden zijn onderaan de heuvel dan realiseer je je hoeveel beter de remmen van z'on auto zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 10:53 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij
dat waren filmpjes makker, daar heb ik ff geen ruimte voorquote:Op donderdag 9 december 2004 03:28 schreef Remon het volgende:
[..]
de 1e is de deur uit!
maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S
IIg bedankt voor de hulp!
vertel? een wat te snelle landing van met een vliegtuig? of met een F16 lekker lang door gereden bij de start?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:10 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h![]()
lijkt me heel gaafquote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef Scheepschroef het volgende:
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.
[afbeelding](Ding kan trouwens +500)
Watjequote:Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Oirschotquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier:
[afbeelding]
Vervangauto tijdens reparatie aan m'n eigen vliegend tapijt.
Foto is teller van een Citroën BX 19D uit 1987. De auto is bijna helemaal op, maar haalt toch nog de 160. Trilt wel als een bezetene.
Foto gemaakt op de A58 Tilburg-Eindhoven, ter hoogte van Oirschot ongeveer...
Maar toen dus niet. Toen stonden ze bij Tilburg wortel te schieten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
daar waar ze vaak staan te controleren![]()
Juistemquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef yup het volgende:
190 km/u op teller van Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLXi. Dit was op gas. Op benzine moet 200 km/u mogelijk zijn.
2.0i 16v 133 pk.
A4 Schiphol-Amsterdam racer
Voor de leken: de A4 heeft geen trajectcontrole (nog niet) en geen flitsers. Iig tot Hoofddorp niet en terug van Hoofddorp-Amsterdam ook niet.
Het is een 5 baans weg (spitsstrook heb je erbij) en als het 's avonds is dan is het gewoon knallen met die ballen.
Zet je airco uit, dat scheelt in vermogenquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
Ik mag toch hopen dat de bijrijder die foto's gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:
[afbeelding]
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Beste meneer Balkenende wij hebben het wetsvoorstel om gevaarlijke kleurters een psychologische test te laten doen zodat ze geen foto's maken als ze 220 km/u rijden!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:
[afbeelding]
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |