En in Duitsland is het wel relax rijden ja. Ben er maandag nog geweest toevallig (zie pic een stukje terug).
quote:Ik wil wel een meer rijden bij de oosterburen in je Renault Sport Spider
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef JWD het volgende:
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
Maar wat je zegt. Daar is de linker baan leeg. Daar komen alleen de gekken die over de 200 rijden.
quote:dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook....
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef JWD het volgende:
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard
quote:Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
Op woensdag 23 april 2003 16:04 schreef jwstoop het volgende:[..]
dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook....
Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard
quote:Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten.
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:[..]
Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
quote:dat maakt een lantaarnpaal niks uit hoor! Die gaat echt niet voor je opzij
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:[..]
Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
quote:Klopt, maar je hebt mensen die er net iets beter op kunnen anticiperen dan de gemiddelde weg gebruiker...
Op woensdag 23 april 2003 16:13 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten.
P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ?
quote:Klopt
Op woensdag 23 april 2003 16:21 schreef JWD het volgende:[..]
P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ?
zodra ik een digicam heb wil ik het wel eens proberen met mijn 205/405jes
En?quote:Op woensdag 23 april 2003 16:24 schreef GizartFRL het volgende:
Daar heb je ook geen tijd voor. Met die snelheid moet je constant elk schroefje aan draaien anders flikkert dat barrel uit elkaar. Ze zijn daar niet helemaal op gemaakt namelijkquote:Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Op mijn brommer ga ik dus ECHT GEEN foto maken als ik 95/100 rijdt.
quote:Op woensdag 5 maart 2003 13:16 schreef LiQuiD_007 het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[b] BLABLA bergaf BLABLA A 657 BLABLA wind mee BLA "geen foto"
--------------------------------------------------------------------------------
dat willen we dus niet hier, we willen pics
(kzal er zelf vanavond 1 tje inzetten, waarschijnlijk (als het rustig is) +/- 230 (Audi A4 2.5 TDI Quattro)
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef renkie het volgende:
[..]
Mr BlaBla himselve, bijna 2 jaar later en nog geen foto
quote:Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:
quote:
192quote:Op donderdag 2 december 2004 22:48 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
Ok, met de Twingo, 1.2 L
In boekje staat topsnelheid 150 km. Gehaald 185 !!!
vorig jaar kwam ik terug van wintersport,begon het te sneeuwen, en er waren er ook van die mongolen, nog een jaguar s-type de vangrail in zien knallen en veel andere ongelukken op een weg van maar een aantal kilometer..quote:Op woensdag 23 april 2003 12:19 schreef JWD het volgende:
heey als je niet weet waar je over praat hou eve je bek dicht jaquote:Op donderdag 2 december 2004 22:07 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
ThaFreak beweerde toch die ook te hebben, naast zijn vele andere beweringen die twijfelachtig waren.![]()
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mijquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:26 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
192
Bergaf, en levensgevaarlijk!
filmpje ook goed?quote:Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef -Eddow- het volgende:
Volgens mij heeft het topic : Topsnelheid (FOTO van je snelheidsmeter) Deel 2
Tuurlijkquote:
Wow wat is dat voor auto die onderste?quote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
flat out met de airco aan?quote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
ik gok een type R civicquote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wow wat is dat voor auto die onderste?
wat is er zo wow aan diequote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wow wat is dat voor auto die onderste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |