maar goed, toevallig gister voor het eerst gezien. Vind het maar een slome kutfilm, alleen de scene waar ze gevangen zaten in het water en ze russisch roulette moesten spelen was erg beklemmend, voor de rest niet. Het staat te ver van me af denk. Ik ben geen metaalwerker uit een redneckstadje in Noord Amerika, ik heb nooit wat met de vietnamoorlog te maken gehad etc etc. Daarnaast sprong de film nogal wat behoorlijk. Zo zitten ze in de kroeg, zo zie je Robert deNiro Knockout op een veld liggen alwaar hij op een gegeven moment helemaal flipt...
quote:Oh, ik vond 't eigenlijk wel een goede film, maakte wel indruk op me maar het is wel een tijd geleden, ik zou nu niet meer kunnen zeggen waarom.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:01 schreef MikeyMo het volgende:
Tering wat klink jij dom....maar goed, toevallig gister voor het eerst gezien. Vind het maar een slome kutfilm, alleen de scene waar ze gevangen zaten in het water en ze russisch roulette moesten spelen was erg beklemmend, voor de rest niet. Het staat te ver van me af denk. Ik ben geen metaalwerker uit een redneckstadje in Noord Amerika, ik heb nooit wat met de vietnamoorlog te maken gehad etc etc. Daarnaast sprong de film nogal wat behoorlijk. Zo zitten ze in de kroeg, zo zie je Robert deNiro Knockout op een veld liggen alwaar hij op een gegeven moment helemaal flipt...
quote:Bumhunter is idd veel sterker. Beter verhaal, sterk geacteerd, realistisch en zet je aan het denken.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:00 schreef Huitzilopochtli het volgende:
The Bumhunter vind ik een veel betere film. Maar ja, wie ben ik?
quote:[denken] NOT EQUALS [rukken]
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef BrauN het volgende:[..]
Bumhunter is idd veel sterker. Beter verhaal, sterk geacteerd, realistisch en zet je aan het denken.
quote:Ik geloof dat de trouwerij aan het begin minimaal 30 minuten in beslag neemt; veels te lang. En dan te bedenken dat de oorspronkelijke roughcut van de film in eerste instantie 4 uur duurde...
Op dinsdag 4 maart 2003 19:13 schreef California het volgende:[..]
Oh, ik vond 't eigenlijk wel een goede film, maakte wel indruk op me maar het is wel een tijd geleden, ik zou nu niet meer kunnen zeggen waarom.
Maar buiten al dit on-topic gezeik vind ik dit wel een kuttopic.
Erg veel inhoud heeft dit topic niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |