quote:http://www.bbc.co.uk/fameacademy/
Comic Relief Does Fame Academy...
Yes, the Fame Academy's oak-panelled doors are swinging open again, but this time it's to play host to a gaggle of celebrities who'll be put through their singing and dancing paces - all in the name of comedy!We can now reveal eight of the nine celebrities that will be raising their voices and lots of dosh for Comic Relief! They are: presenter Ulrika Jonsson; actor and comic John Thomson; actor Will Mellor; comedian Jo Brand; presenter/producer Paul Ross; Saturday Show presenter Fearne Cotton; Casualty's Kwame Kwei-Armah; presenter and comedian Ruby Wax plus a mystery student whose identity is still under wraps. They have been specially picked for their singing skills (or not, as the case may be - this is for Comic Relief, after all!) and will go through the same rigorous workouts that the former students went through at the original Academy.
The Academy's don of dance, Kevin Adams, will once again be working up a sweat in the dance studio, while Vocal Coach Carrie Grant will give the talented top bods' tonsils a serious testing. And if any celebrity decides to throw a superb strop and run their extra-thick lashings of mascara (the girls, that is), Personal Tutor Jeremy Milnes will lend a caring shoulder to cry on.
One celeb will be voted off each night, leading to the finale on Friday, March 14th when the final three will compete against each other to win the ultimate prize - a solo singing slot on the live Comic Relief show that evening! The Comic Relief Does Fame Academy website will bring you all the news and gossip from behind the scenes as well as interviews and videos so you can catch up on anything you've missed.
So, expect high drama, tantrums, celebrity strops and - let's not forget - glass-shatteringly awful singing. We can't wait Don't forget to tune in on Friday, 7th March at 9pm on BBC1.
Go Fearne!
quote:
Article In The Daily News :- 7 March 2003Is David Ginola just a big girl's blouse? According to insiders at the BBC, the silken-haired footballer has stormed out of Comic Relief's Celebrity Fame Academy after bosses failed to comply with his outrageous demands. Among Ginola's requirements were that his lawyers see all footage before it went on air. In addition, he stipulated that coverage could not be edited to make it seem as if he was flirting with Ulrika Jonsson. "He was worried that he would look silly," a Beeb source sighs. "He should just get a life. The show is about raising money for charity not making David Ginola look good." The stroppy star will be replaced by Smack The Pony funnygirl Doon Mackichan. She will join Ulrika, Casualty's Will Mellor and Kwame Kwei-Armah, Cold Feet actor John Thomson, comics Jo Brand and Ruby Wax, This Morning presenter Paul Ross and The Saturday Show's Fearne Cotton.
Het begint vanavond om 22 uur op BBC1.
Allemaal kijken hoor.
Anyway, erg genoten.
Die ambulance chaufeur van Casualty zou met 8 vingers in z'n neus winnen als 'ie morgen tegenover Jim en jamai zou staan.
En Jo Brand en Ruby...
quote:Was dat die neger!?!?! Die had idd wel een goede stem zeg!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:06 schreef APK het volgende:Die ambulance chaufeur van Casualty zou met 8 vingers in z'n neus winnen als 'ie morgen tegenover Jim en jamai zou staan.
Viel er pas bij Ruby in en heb dus alleen de compilatie gezien, maar daar zaten wel opvallende stemmen tussen
God that was fun!
Jo Brand HAS to go through, for being the most couragous woman there. (the horny cat's scrapping in my neighbours gardens in the middle of the night sound possitively angelic comparatively). And anyway, I want to see her in the academy.
Die jonge van Casualty gaat zeker door, hoop ik, want.......(switches seamlessly to English) I, for one, want to see somebody in there who is actually seriously TRYING to be a pop star, or who the very professional professionals can compliment each week and keep their professional opinions intact.
Also hope all the mediocre ones, that REALLY tried, get through.
Paul Ross can go tonight for me........Didn't like him much.
God that was fun!
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:11 schreef calvobbes het volgende:
Was dat die neger!?!?! Die had idd wel een goede stem zeg!!!
quote:Dat kan je wel zeggen.
Viel er pas bij Ruby in en heb dus alleen de compilatie gezien, maar daar zaten wel opvallende stemmen tussen
Volgens mij gaat óf de broer van Jonathan Roos, óf John Thomson er uit. (De eerste vanwege zijn vervelende persoonlijkheid en de tweede vanwege zijn turbulente privé-leven dat uitgebreid in de tabloids heeft gestaan....)
quote:Ze waren wel streng hè, die juryleden.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:15 schreef karn het volgende:Die jonge van Casualty gaat zeker door, hoop ik, want.......(switches seamlessly to English) I, for one, want to see somebody in there who is actually seriously TRYING to be a pop star, or who the very professional professionals can compliment each week and keep their professional opinions intact.
Wordt het nog herhaald? En hoe was Fearne?
quote:Over een kwartiertje komt de uitslag van vanavond, ze geven vast nog wel een korte samenvatting van wat ze allemaal zongen.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:19 schreef SmashBro het volgende:
Oooooooooooh nee ik ben het vergeten!!! Wat vreselijk stom!,
,
.
Wordt het nog herhaald? En hoe was Fearne?
En Fearne.
Moet nog effe oefenen, maar mag vast wel blijven.
quote:Make it quick Karn......it's nearly time!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:21 schreef APK het volgende:
En Fearne.![]()
Moet nog effe oefenen, maar mag vast wel blijven.
I reckon Fearne will stay, as all children in England watch the Saturday Show and half the adults as well (and one in Holland).
Reckon she'll be in there for a few days yet.
quote:Tsk tsk!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:47 schreef marky het volgende:
Shit ik was het helemaal vergeten.
That was good telly!
quote:Morgen, en de rest van de week, weer.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:47 schreef marky het volgende:
Shit ik was het helemaal vergeten.
Broertje van Jonathan Ross naar huis en Fearn, Doon en Jo Brand moeten morgen voor 'survival' zingen.
Doon.
(Ik hoop dat ze morgen weer geen tijd heeft om haar nachtkleding voor normale kleding te wisselen. )
quote:Will Mellor, zit geloof ik in Holby City.
Op zaterdag 8 maart 2003 00:23 schreef Stranger het volgende:
Die gast die robbie williams deed, was best goed (Will nogiets?)
"Hey Mickey, you're so pretty, don't you understand:
You take my by the heart, when you take me by the hand."
quote:Op de live stream zijn ze nu de optredens aan het bespreken.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:29 schreef Borin het volgende:
Oh, wat was Ruby toch geweldig!"Hey Mickey, you're so pretty, don't you understand:
You take my by the heart, when you take me by the hand."
En Ruby kreeg net een telefoontje van Roseanne.
quote:Nou, wel meer dan 1 hoor!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:34 schreef karn het volgende:
I reckon Fearne will stay, as all children in England watch the Saturday Show and half the adults as well (and one in Holland).
quote:Ik zag het ja.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:33 schreef APK het volgende:[..]
Op de live stream zijn ze nu de optredens aan het bespreken.
En Ruby kreeg net een telefoontje van Roseanne.
quote:20.20
Op zondag 9 maart 2003 19:44 schreef marky het volgende:
Niet vergeten 19.20 uur weer een uitzending.
quote:Ik leef in de engelse tijd blijkbaar. Idd 20.20 uur
Op zondag 9 maart 2003 19:47 schreef APK het volgende:[..]
20.20
Van die BB'ers die het geen reet kan schelen hoe ze op TV komen of dat ze doorgaan naar de volgende ronde. Gewoon dollen met elkaar, de jury enzovoort
Ulrika en Denise van Outen lijken echt veel op elkaar, heeft me altijd al verbaasd.En die ex Hollyoaks is echt een lekker ding.
Vandaag pas voor het eerst gezien trouwens, erg leuk.
Onlangs zei die Doon tegen die Kevin dat ie een lelijke blouse aanhad nadat ie negatief was over haar optreden en toen zei hij dat hij tenminste z'n eigen garderobe kocht of iets van dien aard. Blijkbaar was toen de toon gezet.
Valt dat jullie ook op?
maar wel duidelijk dat Will Mellor moet winnen (en dat gaat doen)
Vond het vroeger best een lekker wijf, maar ze ziet er nu een beetje verlept uit!
Hoe oud is ze eigenlijk?
vanavond zullen we zien wie er uit moet
ik vind dat die donkere eruit moet
Ruby, Doon & zeker Will moeten blijven
quote:Je bedoelt Kwame (hoe je dat ook schrijft)? Ik ben niet gek van zijn oeuvre maar hij heeft wel een behoorlijke stem. Dus als ze heel realistisch zijn, zetten ze Ruby weer op de trein.
Op woensdag 12 maart 2003 15:39 schreef Cybart het volgende:
ik vind dat die donkere eruit moet
Ruby, Doon & zeker Will moeten blijven
Aaaaaaaaaaaargh....ik heb vannacht gedroomd dat ik drie nummers moest zingen, waaronder dat ene nummer dat Doon gisteren moest zingen..met die hoge nootjes. En natuurlijk wist ik de tekst niet dus daar moest ik achter zien te komen...
vind haar veel leuker dan dat neppe van Ruby
quote:Tja dat is Ruby, een overacting act.
Op woensdag 12 maart 2003 20:51 schreef Cybart het volgende:vind haar veel leuker dan dat neppe van Ruby
En het britse publiek vind het blijkbaar geweldig
quote:ja ik vind het ook leuk, maar na verloop van tijd heb ik het gezien
Op woensdag 12 maart 2003 20:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Tja dat is Ruby, een overacting act.
wie denk jij trouwens dat er gaat winnen?
quote:Ik hoop die Kwame! Die heeft iig de beste stem. Dat hoorde je ook wel in dat laatste filmpje!
Op woensdag 12 maart 2003 20:57 schreef Cybart het volgende:wie denk jij trouwens dat er gaat winnen?
quote:Ik vind Will duidelijk beter!
Op woensdag 12 maart 2003 20:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik hoop die Kwame! Die heeft iig de beste stem. Dat hoorde je ook wel in dat laatste filmpje!
En vind het niets dat Ruby er nog in zit, maar zo goed was Doon nou ook weer niet.
Het duet van Ruby en Kwame was buitengewoon slecht, maar dat kwam vooral door Ruby.
quote:Ik blijf Ruby ook leuk vinden, maakt niet uit wat ze doet.
Op woensdag 12 maart 2003 20:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Tja dat is Ruby, een overacting act.
die eikel van een eikel van een grote turd van een asshoel van een richard parks kraakt will en kwame af tot in het ehct oneindige en zegt dat ruby goed is......ik HAAT ruby wax, kijk, twee ronden iemand die niet kan zingen erin is nog een grapje, een gimmick, maar dat vervolgens die stommelingen van een oud-studenten kwame eruit stemmen (al dan niet afgesproken.opgedragen door de bbc) pissed mij pas ehct!
ik ben dan wel voor will (hij is lief, hij moest huilen.....ik vond em al leuk als receptionist in casualty en de broer van die homo die nu een nieuwe nier moet uit holby city....oww spannend allemaal die series)
maar nu hij met ruby in de finale staat weet ik bijna zeker dat t zo gefixt wordt/er zodanig veel idioten in engelnad wonen, dat ruby nog gaat winnen ook
GRRRRRRRR
maar will is cute
quote:Oi! Neem het niet zo serieus! Het is een onderdeel van een grote inzamelingsactie waarbij humor centraal staat en alle Bekende Britten de meest rare fratsen uithalen om geld in te zamelen!
Op donderdag 13 maart 2003 23:59 schreef kwakveense het volgende:
ik moet even stoom afblazen!!!
quote:Hallo!
Op donderdag 13 maart 2003 23:59 schreef kwakveense het volgende:
ik moet even stoom afblazen!!!die eikel van een eikel van een grote turd van een asshoel van een richard parks kraakt will en kwame af tot in het ehct oneindige en zegt dat ruby goed is......ik HAAT ruby wax, kijk, twee ronden iemand die niet kan zingen erin is nog een grapje, een gimmick, maar dat vervolgens die stommelingen van een oud-studenten kwame eruit stemmen (al dan niet afgesproken.opgedragen door de bbc) pissed mij pas ehct!
ik ben dan wel voor will (hij is lief, hij moest huilen.....ik vond em al leuk als receptionist in casualty en de broer van die homo die nu een nieuwe nier moet uit holby city....oww spannend allemaal die series)
maar nu hij met ruby in de finale staat weet ik bijna zeker dat t zo gefixt wordt/er zodanig veel idioten in engelnad wonen, dat ruby nog gaat winnen ook
GRRRRRRRRmaar will is cute
Het gaat er om dat ze geld inzamelen voor het goede doel.
Ik heb zojuist de afleveringen van vanavond op tape gekeken en heb zelfs twee keer teruggespoeld om 'Kiss from a rose' en 'Don't let the sun go down' nogmaals te kijken. (En ook meteen maar even gedownload. )
Jezus, wat zongen die gasten goed!
Uiteraard is het enigszins onterecht dat Kwame naar huis moest, hij was toch wel de beste zanger, maar ik denk dat het voor hem een goede career-move was om mee te doen. Die brengt binnen een maand een plaat uit denk ik.
De uitzending van vanavond heeft mij echt geraakt.
Iedereen die aan dat programma heeft meegedaan heeft zich enorm kwetsbaar opgesteld. Ze zijn allemaal goed in iets. Acteren, comedy, voetbalspelers of trainers neuken, en dat talent kunnen ze, ondanks de onzekerheid van een leven in het spotlicht, redelijk sturen.
Deze ervaring was een onbekend avontuur. Ze moesten iets doen waar ze niet voor opgeleid zijn. Met het breekbare egootje dat nu eenmaal hoort bij mensen die graag in het middelpunt van de belangstelling staan. En met dat egootje waren ze ook nog 16 uur per dag live te volgen op het Internet. En het was niet allemaal even fraai. Daarnaast werden ze ook nog elke avond afgezeken door de jury.
Ze hadden alles te verliezen en voor mij hebben ze allemaal gewonnen.
Enorm respect voor alle 'studenten' die inmiddels meer dan 500.000 pond voor het goede doel bij elkaar hebben gezongen. (Dat laatste met uitzondering van Ruby dan )
Kortom:
quote:20:30 nederlandse tijd. Maar dat kan ook veranderen vanwege de andere programma's. Is meestal wel een zooitje op deze avonden
Op vrijdag 14 maart 2003 12:00 schreef Stranger het volgende:
hoe laat begint het vanavond? Ik wil even Will zien winnen.
quote:
Ruby and Jo will join forces tonight to perform the Cheeky Girls' Touch My Bum (Life Is Good) live on Comic Relief.
Ikkanniewachten
Wanneer is Celebrity Driving School? Is dat ook tijdens Comic Relief vanavond?
Hmm, ik ga wel ff tjekken op de BBC site.
PS: Als Ruby wint vanavond, dan gooi ik m'n tv uit het raam.
quote:Mee eens! Best een leuke vent om te zien overigens.
Op vrijdag 14 maart 2003 19:17 schreef Cybart het volgende:
vanaf 8 uur op bbc 1 begint comic relief | rnd03!EN WILL MOET WINNEN!
quote:terecht, ruby had er al dagen geleden uitgemoeten!
Op vrijdag 14 maart 2003 22:26 schreef calvobbes het volgende:
Will heeft gewonnen
quote:Dat vind ik toch zo'n kwijlebabbel...
Op vrijdag 14 maart 2003 22:27 schreef Cybart het volgende:een bijna van een trap afvallende Hugh Grant
/
Je vind het hier
http://www.clubs.nl/community/docfolder_display.asp?clubid=39975&doc=6EA93472-856C-4198-9EA5-F8C52453EA2E
Davids second single, Dont Let Go, is out on April 21, and his debut album, Seven Years 10 Weeks, is released on April 28. A documentary, Fame Academy The Winners Story, is on BBC1, on Easter Sunday.
quote:Leuk dat er vervolg komt, had ik niet verwacht.
Fame Academy is back..!Whatever your musical taste, if you're 18 to 35 and can really sing, then attend one of our open auditions.
We start on Saturday 17th May at the W5 Odessey, Queens Quay, Belfast and on Sunday 18th May at the Hippodrome Theatre, Thorpe Street, Birmingham.
On Sunday 25th May, we're at Glasgow's Royal Concert Hall, Sockyhall Street and at Manchesters New Century House, Corporation Street.
On Saturday 31st May were at the Old Assembly Rooms, Fenkle Street, Newcastle and on Sunday 1 June were at the Marriot, Mill Lane, Cardiff.
London auditions take place on Saturday 7th June at the Novotel, Shortlands in Hammersmith.
Auditions are first-come, first-served basis from 9am until 7pm. Be prepared to sing a song of your choice and bring a full-length photo of yourself.
Alternatively you can send a photo and VHS or audio cassette of yourself singing to Fame Academy, PO BOX 32715, London W14 0WT. Tapes must arrive by 24th May.
Full audition details are available by calling 0870 5122200. This may save you queuing at an audition.
Good luck!
En David trad trouwens op bij Top Of The Pops .
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:55 schreef ruby het volgende:
Leuk dat het weer terugkomt. Weer een real-life soapie.
FAME Academy's David Sneddon carried on playing for hours after entertaining guests at Rangers ace Ronald de Boer's birthday bash.
He sang to staff at the Ivy House Hotel in Alloway, Ayrshire, as they swept and cleared up after the £30,000 party.
The Record told yesterday how Sneddon serenaded Ibrox hero de Boer at his 33rd birthday party on Thursday night.
One member of staff said: "It was amazing. David really is a class act."
Bron Daily record
quote:Dat doet hij altijd. Is een beetje zijn handelsmerk geworden.
Op maandag 26 mei 2003 14:50 schreef SmashBro het volgende:
Ainsley was zaterdag bij The Saturday Show, die is eigenlijk best wel aantrekkelijk. Hij lag alleen een beetje raar te kronkelen op het podium. Maar dat zal wel geweest zijn omdat ie er helemaal in opging ofzo.
quote:dat was vet!
Op maandag 26 mei 2003 14:50 schreef SmashBro het volgende:
Ainsley was zaterdag bij The Saturday Show, die is eigenlijk best wel aantrekkelijk. Hij lag alleen een beetje raar te kronkelen op het podium. Maar dat zal wel geweest zijn omdat ie er helemaal in opging ofzo.
hoe hij opging in zijn nummer
vond hem echt cool
en natuurlijk way way leuker overkomen tegenover de nu saai ogende david sneddon, waarvan ik het album maar niet fatsoenlijk gedownload krijg
Leuk die Fame Acdemy-tour ook, je krijgt echt waar voor je geld.
quote:Hee, nu ik dit lees...vorige week zaterdag, dus 7 juni, was ik in Londen en reden we met de bus vanaf Heathrow naar 't centrum. En volgens mij ook door/langs Hammersmith, waar ik bij een of ander gebouw een gigantische rij mensen zag staan...zal dat voor FA geweest zijn?? Heb trouwens nog wel "Don't Let Go" gekocht
Op vrijdag 2 mei 2003 21:40 schreef schatje het volgende:[..]
Leuk dat er vervolg komt, had ik niet verwacht.
En David trad trouwens op bij Top Of The Pops
.
quote:
Fame Academy is back!All of our open auditions are now completed. Now all you have to do is sit back and wait for the nervous wannabes to enter the hallowed oak doors of the Academy later this summer. Watch this space...
quote:Kan ik ook een keer de finale zien.
Op vrijdag 18 juli 2003 21:54 schreef marky het volgende:
. Om concurrentie te verkomen met Idols 2 in GB heeft de BBC besloten om eind augustus te starten met FA2
Krijgt dat meisje dat de vorige keer vanwege ziekte weg moest nog een gegarandeerde plaats?
quote:Tja, anders moet je je vakantie maar annuleren.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:53 schreef marky het volgende:
Ja en ik ben net met vakantie. Ik weet niet of ze ook op de schotel kan ontvangen.
Ik ben benieuwd naar het tweede deel...
quote:Volgens mij beginnen ze nu eerst met voorronde dus mis ik nog niet zoveel aan. Waarschijnlijk mis ik de eerste paar uitzendingen maar dat houden jullie wel vor mij bij.
Op vrijdag 25 juli 2003 22:23 schreef ruby het volgende:[..]
Tja, anders moet je je vakantie maar annuleren.
Ik ben benieuwd naar het tweede deel...
Lijken wel heel erg op elkaar, maar die Gary heeft wel effe een betere stem!!
Die Louise is een wel heel erg Mariah Carey wannabe
* calvobbes gaat voor Carolynne
Nou ja, we zullen wel zien zometeen.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 26-07-2003 20:34]
quote:Minnie vindt Gary wel iets leuker dan Jim en volgens mij is ie ook een stukje ouder
Op zaterdag 26 juli 2003 20:27 schreef calvobbes het volgende:
Als die Gary niet het huis ingaat, kan die dan stiekum wisselen met Jim!?!?!Lijken wel heel erg op elkaar, maar die Gary heeft wel effe een betere stem!!
Die Louise is een wel heel erg Mariah Carey wannabe
* Minnie_ gaat voor Carolynne
![]()
Die Louise is trouwens de vriendin van Jenson Button (Formule 1-coureur)..lucky girl, want die Jenson is toch best een lekkur ding!
Bleurgh, wat een stijve trut met die maniertjes.
Alistair Griffin
From: Whitby, Yorks
Influences/favourite artists: Oasis, The New Radicals
Heat Song: 'Back For Good' by Take That.
As well as working on realising his musical ambitions, singer-songwriter Alistair has also earned a university degree in English Literature and History, as well as making ends meet by working as a milkman. Alistair is a big fan of Middlesbrough Football Club, and regularly attends matches at the club's Riverside Stadium with his even more enthusiastic mother!
Alistair's claim that he 'hates people who are mean with their money' and that he's 'always first at the bar' hints that we may be in for some fun on the rare occasions that the students are allowed alcohol. Alcohol may also have played a part in Alistair stating that his dream come true would be to perform on Top Of The Pops with 'The Office's David Brent as a backing dancer!
Alistair is no stranger to performing in front of crowds, having fronted a couple of bands locally as well as showcasing his own solo material. Whether this will prepare him for the weekly ordeal of singing live on the BBC in front of an audience of millions - who may well hold his fate in their hands - we will have to wait and see.
Carolynne Good
From: Leeds, Yorks
Influences/favourite artists: Shania Twain, Marti Pellow, Lenny Kravitz, Christina Aguilera
Heat Song: 'I Drove All Night' by Cyndi Lauper
Another songwriter by trade, Carolynne is no stranger to the music industry, having co-written the A1 track 'I'll Take The Tears' with her then-boyfriend and A1 member Ben Adams. However, this is her first bid for solo success as a singer-songwriter.
Amongst her passions, Carolynne includes clubbing, reading celebrity magazines (the thing she'll miss most whilst in the Academy), customising her own clothes, chilling out when she gets free time, and Rugby League - a passion she shares with the rest of her family. The Leeds lass often attends Leeds Rhinos RLFC games and counts many of the players as friends. On the flipside, Carolynne apparently has a phobia of bare feet, which could make for an interesting time in the Academy!
Carolynne's former jobs include cheerleading and club dancing. It was during a spell of the latter that the unlikely scenario of her performing the hokey-cokey for Hollywood megastar Will Smith occurred. Who knows, the next time she could be performing in the vicinity of such luminaries could be as the Fame Academy winner on Top Of The Pops?! Only time will tell.
Gary Phelan
From: Newcastle, Co.Durham
Influences/favourite artists: Robbie Williams, Lenny Kravitz, U2, Stereophonics, Oasis
Heat Song: 'Stand By Me' by Ben E.King
As well as being a self-proclaimed 'commercial rock' singer-songwriter, Gary is also an accomplished guitarist and has been playing the piano since the age of nine. He claims to love nothing more than performing to an audience - a claim his parents can verify, having witnessed Gary performing his one-man (or rather one-boy) fashion shows, super-hero impersonations and dance routines from a very early age. ''Just give the mic, and watch the magic happen,'' says the man himself. Thankfully he's progressed from the days when he started his record collection with East 17 and Gina G records!
As well as being passionate about music - a fact borne out by regularly going to watch indie gigs - Gary's hobbies include basketball and kickboxing. A certain Academy headmaster may wish to take note of that before using the word 'bland' in relation to another of Gary's performances....
Louise Griffiths
From: Herts
Influences/favourite artists: Madonna, Michael Jackson, Janet Jackson, Stevie Wonder, Destiny's Child
Heat Song: 'Take My Breath Away' by Berlin
Louise is another of our hopefuls to have given up their former jobs to concentrate full-time on their musical careers. In Louise's case, that meant leaving behind the glamorous world of working as a door hostess in some of London's top nightspots. Her success in reaching the final 13 shows it was a wise move. Louise is by no means a newcomer to the music world though - amongst other things she was once in the girl band 'Orchid', most notable for playing a part in the creation of 'Sound Of The Underground', which of course went on to become 2002's Christmas No.1 and rack up four weeks at the top of the charts for 'Popstars:The Rivals' winners Girls Aloud.
An accomplished saxophonist (she has attained Grade 6 status), Louise passions extend beyond musical boundaries - she's a keen sports fan too, with squash, tennis and basketball being particular favourites. And of course, it seems we can't mention Louise without mentioning her 'significant other' - Jenson Button, millionaire racing driver for the British American Racing Formula 1 team - who she has been dating for over three years. But will Louise go on to take the Fame Academy chequered flag or will her bid stall in the pits?
Let even op, de volgende voorronde is morgenavond op de BBC van 21.00 tot 22.00 (NL tijd)!
Ik heb nu al een lichte voorkeur voor Carolynn, wat een strot heeft die meid! Ok, aan haar styling kan nog e.e.a. gebeuren wat mij betreft.
Weet iemand al te vertellen wanneer de eerste "echte" uitzending is?
morgen nog voorronde, zaterdag nog een. Dan zijn er weer 12 deelnemers. Nummer 13 zal dan wel een wildcard zijn.
quote:Die vond ik ook het meest sympathiek.
Op woensdag 30 juli 2003 21:25 schreef Minnie_ het volgende:
Minnie heeft haar favoriet al gevonden:James
![]()
Dat ene meisje was echt vreselijk, weet de naam zo gauw niet, de jury was dan ook hard in hun oordeel.
Maar nu weer terug naar de orde van de dag.
De mannen waren inderdaad beter dan de vrouwen vanavond.
Alleen die Peter....daar moet ik erg aan wennen. Ik ben nooit zo gek op die figuren die graag zo'n "act" neerzetten van ik ben cool enzo.. Maar een goede stem had ie zeker.
Wat de vrouwen betreft...
Nicole had op zich een mooie stem alleen tijdens deze show kwam dat er niet uit. Zoals die ene van de Beegees al zei: achter een piano ofzo, zou ze beter zijn.
Dat Ierse meisje vond ik ook een hele mooie stem hebben, maar dat nummer wat ze moest zingen was gewoon klote. Ze had met een ander nummer veel beter tot haar recht kunnen komen.
En Renata heeft ook een mooie stem. Ze deed me op één of andere manier aan Kelly van BB denken. Niet qua geluid, maar haar gezicht.
James vond ik trouwens, behalve dat hij goed was, ook erg gorgeous
Andrea had echt het verkeerde liedje gekozen, want dit klonk echt niet goed..veel te hoog. Renata vond ik ook niet veel aan en ze stond er ook zo raar bij. Nicole vond ik eerlijk gezegd een beetje saai.
Even ge-edit:
Barry is ook wel errug goed!!
[Dit bericht is gewijzigd door Minnie_ op 02-08-2003 20:10]
quote:Ik heb alleen Sally gezien, en die was idd heel goed.
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:04 schreef Minnie_ het volgende:
En we zitten weer te kijken...Ik vind Sally en Simone het beste tot nu toe.
En nog iets belangrijker, welk liedje song die Barry?
Barry zong trouwens Handbags en Gladrags (spelling??) van Rod Stewart (en Stereophonics).
(wat is het ook lekker als je een show van een uur hebt zonder reclame!)
Ik vind het niveau trouwens net zo hoog als vorig jaar!
Ter info:
All the students will sing for survival each show. The voting system will work by the 3 students who poll the lowest vote being up for both the Student and Teacher vote.
The first student to stay in the Academy will be decided by a student vote, so expect to hear many more of those clichés ( "This is the hardest thing I've ever had to do," "This doesn't get any easier" etc).
After the students have voted, the Tutors will decide which of the remaining two to keep, so expect to see more favouritism this year.
Ik zit weer voor de buis gekluisterd vanavond!
soz hoor maar gary is nog steeds mijn fav... ik vind het zooo grappig.. zijn hele voorkomen al.. echt zo'n brits loudmouthje.. geweldig..
Allister was een beetje pissed op patrick nadat hij hem lekker voorschut zetten..weet niet wat ik an hem moet vinden..
die liz hurley look alike vond ik een stuk minder ..kleding was ook naatje (jaaa je moet op meer dingen letten dan alleen op zang kwaliteit en performance hahaha... en ze heeft het hoog in haar bol ..met dat bekende vriendje van haar
en ging die ene blonde (beetje op het einde) niet vals???
nou de rest is me niet opgevallen eigenlijk..oja die peter... waaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is dat????
heb een paar afleveringen gemist dus vandaar...was nogal in shock hehehe
Die paris zn geluid is wel indrukwekkend, maar kan ie ook lachen?
Carolynne
Alex
Paris (vind hem niet echt sympa, maar heeft wel echt een aparte stem)
als reserve heb ik Simone, die kan ook nog wel eens wat gaan laten zien.
Wie moet er woensdag uit vinden jullie?
Ik vind Lorna of Gary
lorna eruit
Zin in vanavond!
(Ik vind Barry overigens wel goed hoor, en Peter mag ook nog wel even blijven)
quote:Neee, James moet ook blijven, hoor! Al is het maar voor de eye candy
Op woensdag 13 augustus 2003 10:03 schreef blondambition het volgende:
Ja, er zijn twee van die nietszeggende types vind ik. James en Nick. Niet slecht ofzo hoor, maar boeit me niet. Die Nick die zong vorige week dat zeiknummer Hero van Enrique Iglesias. Die mag er ook wel uit vind ik. Dan laten we Gary er nog even in voor je...
Ik ergerde me persoonlijk onzettend aan de Yo Yo bewegingen die Gary met zijn handen maakte tijdens zijn optreden.
Toen dacht ik echt!
Zin in vanavond!
(Ik vind Barry overigens wel goed hoor, en Peter mag ook nog wel even blijven)
Ga vanavond weer lekker kijken!
(Geintje!)
het is echt zo'n mannetje die je in malia of tenerife tegenkomt zo pissed dat ie bijna niet kan lopen en die met 10 vrienden op vakantie is.. GEWELDIG daar houdt ik van:) leker bijdehand en een echt loud mouth hihihi
barry vind ik ook wel grappig hoor..
gaat er vanavond weer iemand uit?
Nou ja, Barry is het in ieder geval niet (pfew!), want die zingt niet mee. En James mag van mij ook nog wel even blijven!
Maar James, Barry, Gary en Peter zijn veel slechter!
Alex en Simone hebben tot nu toe de meeste indruk op me gemaakt
En Kyra1974, je had het over die Liz Hurley look-a-like met bekende vriendje. Je bedoelt daar die Louise mee? Wie is haar bekende vriendje?
Zeker jammer dat ze niet meer het wel en wee op de campus uitzenden. Dat vond ik nou juist altijd zo leuk.
quote:Ben het daar toch niet mee eens hoor! Ik vond dat Nick echt het minst goed was gisteren. Ik vond Gary ook weer niets (sorry kyra1974 maar hij gaat het echt niet redden ben ik bang), James viel me mee. Ik was vooral onder de indruk van Alex, zij is toch wel echt heel goed vind ik. Aan Peter begin ik me steeds meer te ergeren! Carrie zegt volledig terecht dat hij ook eens moet gaan zingen ipv alleen te performen.
Op donderdag 14 augustus 2003 04:25 schreef Kworb het volgende:
Nick is eruitMaar James, Barry, Gary en Peter zijn veel slechter!
Er gaat nu dus zaterdag nog iemand uit, wat gebeurt er volgende week woensdag? Is er dan nog wel een uitzending? Volgens mij gaat er vanaf nu alleen elke zaterdag iemand uit....
quote:Zaterdagavond om half acht, woensdagavond om 9 uur (NL tijden).
Op donderdag 14 augustus 2003 12:26 schreef TripleM het volgende:
Ik zag vorige week pas op BBC dat Fame Academy weer was begonnen.. Misschien heb ik het hier gemist, maar wat zijn de tijden? Vanavond komt het op BBC 3 maar ja, dat heb ik nie..
Vond gisteravond Alex (hoewel ik haar wel kan schieten als ze niet aan het zingen is), Lorna (lekker rauw en wat maakt het uit dat het 'cabaret is) en James de besten.
VAn mij mogen Peter (zie boven)/Simone (pieieieiep)/Gary(Ik ben fantastisch) eruit!
quote:Die Peter is gewoon een act. Continu dezelfde wilde moves maken, dat weten we dan op een gegeven moment ook wel een keer.
Op donderdag 14 augustus 2003 18:21 schreef DaZilva het volgende:
Ja die Peter...ik persoonlijk heb het niet op zulke types. Kan inderdaad voor geen meter zingen en doet elke keer het zelfde trucje. Vorig jaar zat er ook een wat alternatieve jongen in FA, maar die kon tenminste zingen en was veel gevarieerder.
quote:als je aan gary komt (hij is fantastisch):) komt kom je aan mij...waarom is alex om te schieten???
Op donderdag 14 augustus 2003 18:21 schreef DaZilva het volgende:
Ja die Peter...ik persoonlijk heb het niet op zulke types. Kan inderdaad voor geen meter zingen en doet elke keer het zelfde trucje. Vorig jaar zat er ook een wat alternatieve jongen in FA, maar die kon tenminste zingen en was veel gevarieerder.Vond gisteravond Alex (hoewel ik haar wel kan schieten als ze niet aan het zingen is), Lorna (lekker rauw en wat maakt het uit dat het 'cabaret is) en James de besten.
VAn mij mogen Peter (zie boven)/Simone (pieieieiep)/Gary(Ik ben fantastisch) eruit!
peter is verschrikkelijk en lorna ook wat een schelle kut stem heeft ze... not my cup of tea at all...
nick moest er wel uit hij was gewoon niet goed genoeg.. paris (ik ben fantastisch) vond ik ook geen ruk aan en james was ook simple..en dat meisje simone vond ik ook slecht... we hebben al genoeg aan 1 mariah..ik dank u..
ik vond carolyn,alex,gary en louise goed
quote:gary zit er nog in hehehehe
Op donderdag 14 augustus 2003 09:29 schreef blondambition het volgende:[..]
Ben het daar toch niet mee eens hoor! Ik vond dat Nick echt het minst goed was gisteren. Ik vond Gary ook weer niets (sorry kyra1974 maar hij gaat het echt niet redden ben ik bang), James viel me mee. Ik was vooral onder de indruk van Alex, zij is toch wel echt heel goed vind ik. Aan Peter begin ik me steeds meer te ergeren! Carrie zegt volledig terecht dat hij ook eens moet gaan zingen ipv alleen te performen.
Er gaat nu dus zaterdag nog iemand uit, wat gebeurt er volgende week woensdag? Is er dan nog wel een uitzending? Volgens mij gaat er vanaf nu alleen elke zaterdag iemand uit....
louise gaat toch met een of andere racer of ben ik nou in de war?
quote:Yep, Jenson Button. Ook een lekker ding trouwens
Op donderdag 14 augustus 2003 19:55 schreef kyra1974 het volgende:[..]
gary zit er nog in hehehehe
louise gaat toch met een of andere racer of ben ik nou in de war?
quote:But for how long.....
Op donderdag 14 augustus 2003 19:55 schreef kyra1974 het volgende:[..]
gary zit er nog in hehehehe
Zag net op de BBC site dat er volgende week woensdag weer een show is waar iemand uitgaat... Proberen ze het programma op dubbele snelheid af te werken ofzo??
Minnie vond Barry wel goed!
barry vond ik erg goed.. lorna vond ik wer verschrikkelijk een nare stem heeft ze veels te hard en schel..idd voor theater doet ze het goed heeft ze geen mic nodig..
wie vergeet ik nou weer of heb ik ze allemaal?
ps tis geen gary maar hij mag er zeker wezen,,,,qua stem helemaal
Louise komt mijn neus uit, steeds weer die stomme ballads....
Ook wel okay: Alistair, Barry, Peter
Mogen er z.s.m. uit (maar hun exit wordt steeds geblockt door de teachers, rete-irritant is dat): Louise
(ze zingt niet slecht maar wat een #$%@& wijf), Paris. Die hadden er w.m.b. nog voor Lorna en Audley uit gemogen, want die waren ook best okay. James mag ook wel weg nu.
Mijn favorieten: Carolynne, Alex, Barry en Paris. Ik snap eerlijk gezegd niet wat iedereen hier tegen Paris heeft. Je moet toch toegeven dat die gast echt een heel bijzondere stem heeft, zoiets hoor je niet vaak. (ongeacht of het je smaak is of niet) En hij is al wat meer "humble" geworden sinds hij een keer bij de laatste drie heeft gezeten, doet duidelijk beter zijn best..
Wie hebben we dan nog? Louise en Peter. Louise moet inderdaad van haar Faith Hill imago af. Ze kan wel mooi zingen, maar het is allemaal zooooo saai! Peter ben ik nog steeds niet over uit. Heb er geen last van, laat maar even blijven...
heb ff op de site gekeken tis van 2002 zijn vast niet bij elkaar.. vind hem er nu leuker uitzien..
wat doet hij dan dat je je irriteerd.. misschien hetzelfde als paris doet wat mij irriteerd hehehe
quote:Wat een debiele naam voor een boyband..
Op zondag 17 augustus 2003 23:41 schreef SmashBro het volgende:
Gary zit trouwens al in een boyband ontdekte ik op het Fame Academy-forum. 3NM heet het. Officiële site (met foto's en audio)
quote:Wat hij doet dat me irriteert? Hij geeft me het idee dat hij echt vindt dat hij de beste is. En dat hij gaat winnen. Hij lijkt totaal niet onder de indruk van de andere kandidaten, let alleen maar op zichzelf. Dat vind ik onrealistisch en a-sociaal. Zo goed is die vent namelijk niet, ik vind hem niet slecht zingen maar hij blinkt niet echt uit. Is gewoon een soort Mark Owen van Take That, lekker bekkie maar geen echt groot talent. Prima, kan ik mee leven als hij zich dat ook maar zelf realiseert. Gary denkt echter dat hij de nieuwe George Michael o.i.d. is....
Op maandag 18 augustus 2003 18:39 schreef kyra1974 het volgende:
maar hij had wel richard te pakken... I'll sing for the gorge ppl here and ur not gorge ofzoiets.. geweldigheb ff op de site gekeken tis van 2002 zijn vast niet bij elkaar.. vind hem er nu leuker uitzien..
wat doet hij dan dat je je irriteerd.. misschien hetzelfde als paris doet wat mij irriteerd hehehe
Komt er dus eigenlijk op neer dat ik het meer waardeer als mensen niet meteen terug in de aanval gaan als ze kritiek krijgen (het is niet mijn schuld want....) maar gewoon blijven luisteren en er iets van op proberen te steken. Om dan even terug te gaan naar Paris, die is ook wel overtuigd van zijn kunnen, maar niet te beroerd om te luisteren naar commentaar.
Wie gaat er morgen uit denken jullie?
Ik denk misschien wel Simone of Louise...Hebben er beide al zoveel gestaan.
Even op een rijtje welke nummers worden gezongen..
Alistair
Alistair is belting out Kiss From a Rose by Seal tomorrow. Previously, he has sang The Air That I Breathe by The Hollies, Wherever You Will Go by The Calling and Truly, Madly, Deeply by Savage Garden.
Barry
Belfast boy Barry's song is the Beatles classic With A Little Help. Previous performances include Your Song by Elton John and Stay With Me by Rod Stewart.
Gary
The blue-eyed 21-year-old will perform The Cars song Drive. Previous songs: You're Gorgeous by Babybird and Faith by George Michael.
James
Have A Nice Day by Welsh rockers Stereophonics is James' tune for the show. His previous renditions include She's Always A Woman by Billy Joel and Tempted by Squeeze.
Louise
Louise will be treating the viewers to The Pretenders' I'll Stand By You. She has performed How Do I Live by LeAnn Rimes and Still the One by Shania Twain.
Paris
Paris' song is mellow It Ain't Over Till It's Over by Lenny Kravitz. The Londoner's previous songs include Waterfalls - TLC and Superstition - Stevie Wonder.
Peter
Peter will stick to his indie roots and will rock through Last Night by The Strokes. Previous songs include Don't Look Back In Anger by Oasis and Dave Clarke's Glad All Over.
Simone
Simone's song is the soft Gabrielle track Out of Reach. Her earlier performances include Stevie Wonders' As and Minnie's Lovin You.
Carolynne
Carolynne will sound very different from Simone with her rendition of Pink's Just Like a Pill. Her previous songs include Un-Break My Heart by Toni Braxton and Run To You by Bryan Adams.
Alex
Coldplay's first hit Yellow is the Cornwall lass's showdown number. Earlier shows have seen her performing REM's Everybody Hurts and Alison Krauss' Baby Now That I've Found You.
quote:
Carolynne
Carolynne will sound very different from Simone with her rendition of Pink's Just Like a Pill.
quote:Cool zeg!
Alex
Coldplay's first hit Yellow is the Cornwall lass's showdown number.
Ik moet nog effe wennen, dit is de eerste uitzending vanuit de Academy die ik zie.
Het viel mij een beetje tegen, maar wel leuk dat er zoveel verschillende karakters in zitten.
quote:Alistar
Op woensdag 20 augustus 2003 15:41 schreef blondambition het volgende:
Vanavond niet vergeten te kijken he! (of moet er voetbal gekeken worden...)
Even op een rijtje welke nummers worden gezongen..
Alistair
Alistair is belting out Kiss From a Rose by Seal tomorrow. Previously, he has sang The Air That I Breathe by The Hollies, Wherever You Will Go by The Calling and Truly, Madly, Deeply by Savage Garden.Barry
Belfast boy Barry's song is the Beatles classic With A Little Help. Previous performances include Your Song by Elton John and Stay With Me by Rod Stewart.Gary
The blue-eyed 21-year-old will perform The Cars song Drive. Previous songs: You're Gorgeous by Babybird and Faith by George Michael.James
Have A Nice Day by Welsh rockers Stereophonics is James' tune for the show. His previous renditions include She's Always A Woman by Billy Joel and Tempted by Squeeze.Louise
Louise will be treating the viewers to The Pretenders' I'll Stand By You. She has performed How Do I Live by LeAnn Rimes and Still the One by Shania Twain.Paris
Paris' song is mellow It Ain't Over Till It's Over by Lenny Kravitz. The Londoner's previous songs include Waterfalls - TLC and Superstition - Stevie Wonder.Peter
Peter will stick to his indie roots and will rock through Last Night by The Strokes. Previous songs include Don't Look Back In Anger by Oasis and Dave Clarke's Glad All Over.Simone
Simone's song is the soft Gabrielle track Out of Reach. Her earlier performances include Stevie Wonders' As and Minnie's Lovin You.Carolynne
Carolynne will sound very different from Simone with her rendition of Pink's Just Like a Pill. Her previous songs include Un-Break My Heart by Toni Braxton and Run To You by Bryan Adams.Alex
Coldplay's first hit Yellow is the Cornwall lass's showdown number. Earlier shows have seen her performing REM's Everybody Hurts and Alison Krauss' Baby Now That I've Found You.
Barry
Klonk goed, maar hij keek iets te spannend in de camera. Maar verder een goeie stem.
Gary
Gary is inderdaad geschikt voor een boyband. Bovendien vind ik 'm iets te cool doen. Kan ie beter laten lijkt mij.
James
Goeie stem. Ik vind 'm persoonlijk wat zoetsappig. Wederom was Richard Parks niet te spreken over dit optreden.
Louise
Beetje stijf. Kan op zich best aardig zingen, maar is ook niet altijd even zuiver.
Paris
Goed optreden! Ik snap niet wat die Parks nou weer liep te zeiken.
Goeie stem en opvallend uiterlijk verders.
Peter
Op één of andere manier blijft ie me irriteren. Hij doet zich iets te veel als een ster voor. Maar ja een performer is ie zeker, dat moet ik toegeven. En z'n stem is ook goed. Alleen diezelfde soort liedjes gaan wat vervelen. Ik weet het nu wel.
Simone
Op zich wel een aardige stem, maar niet zo zuiver. Ik zie weinig potentie in haar als ster.
Carolynne
Deed me vrij weinig eigenlijk. Was niet slecht ofzo, maar ik werd er niet echt warm van. Ze doet me inderdaad aan Catherina Zeta Jones denken.
Alex
Ja, Alex vind ik een hele mooie aparte stem hebben. Wederom zong ze weer goed vanavond.
Ik moest wel lachen om dat meningsverschilletje tussen Patrick en Richard. Die Richard moest er bijna van kwijlen, zo geïrriteerd raakte ie. Leuk dat Patrick dan ook nog zo koel kan blijven. Ik zou zelf toch lichtelijk rood aanlopen van irritatie, maar ja daarom is hij ook op de buis en ik niet.
quote:Hey APK, net terug van Thailand?
Op woensdag 20 augustus 2003 22:13 schreef APK het volgende:
Gadverdamme, wat een braakmiddel is die Louise zeg.Ik moet nog effe wennen, dit is de eerste uitzending vanuit de Academy die ik zie.
Het viel mij een beetje tegen, maar wel leuk dat er zoveel verschillende karakters in zitten.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:30 schreef ruby het volgende:
Hey APK, net terug van Thailand?
Ik vind trouwens dat veel performances gered worden door de uitstekende backingtracks.
Jammer dat er dit jaar geen beelden uit het huis te volgen zijn en ook de filmpjes op de BBC site zijn weg.
Alistar
Ik vond dat ie het in de rehearsals beter deed. Werd hier niet echt warm of koud van. Verder vind ik 'm een beetje een soort Pinokkio met die neus.
Barry
Ik blijf 'm goed vinden! Hij was vanavond ook weer erg goed, vond ik. Maar hij moet inderdaad nog aan zijn performance werken.
Gary
Gary vond ik op zich best goed, alleen het nummer was niet echt geschikt voor hem. Ik moet wel zeggen dat ie er niet bepaald slecht uitziet, alleen komt ie wat arrogant over, maar misschien is dat juist goed voor de music business.
James
Het kwam bij mij vanavond niet helemaal over eigenlijk. Hij heeft het beter gedaan! Maarre....allemensen, wat een lekker ding. Alleen al voor de eye candy mag hij blijven .
Louise
Kan goed zingen, maar het is me toch iets te gladjes. Wel een knappe meid.
Paris
Hij is een goede zanger, maar mijn type stem is het niet...Dezelfde reden als waarom ik Lemar vorig jaar echt niks vond.
Peter
Z'n stem is goed en hij is een goede performer! Maar het is elke keer een beetje hetzelfde, vind ik.
Simone
Goede stem, maar ik vind het te kinderlijk klinken. Verder, zoals Louis Walsh het goed verwoordde, zijn er al zoveel van dit type zangeressen op het moment.
Carolynne
Had ik meer van verwacht. Het deed me eigenlijk niet zoveel.
Alex
Alex vond ik ook weer top. Ben alleen bang dat haar stem me een beetje gaat vervelen na een tijdje. Maar zij geeft er in ieder geval wel altijd haar eigen draai aan.
quote:Ja dat vind ik ook jammer dat er geen beelden zijn. We hebben al geen BB dit jaar en nu wordt dit ons ook nog eens afgenomen.
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef APK het volgende:[..]
Daar kunnen ze pas zingen!
Ik vind trouwens dat veel performances gered worden door de uitstekende backingtracks.
Jammer dat er dit jaar geen beelden uit het huis te volgen zijn en ook de filmpjes op de BBC site zijn weg.
Je hebt gelijk wat betreft de backingtracks. Daar dacht ik eigenlijk ook aan. Als je een beetje klote zingt en er is zo'n koortje erbij gevoegd dan kun je er toch wat van maken. Niet helemaal fair denk ik..het moet toch wel op eigen kracht gedaan worden.
quote:Op BBC3 is volgens mij wel veel te zien uit het huis, maar dat hebben we hier helaas niet
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef APK het volgende:[..]
Daar kunnen ze pas zingen!
quote:'t Wordt toch eens de hoogste tijd dat wij zelf kunnen bepalen welke kanalen we willen hebben eigenlijk.
Op woensdag 20 augustus 2003 23:03 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Op BBC3 is volgens mij wel veel te zien uit het huis, maar dat hebben we hier helaas niet
quote:Ach, zaterdag weer een kans.
Op woensdag 20 augustus 2003 23:54 schreef Minnie_ het volgende:
Toch jammer hoor dat Gary weg moest. Had liever Simone zien vertrekken, maar ja...
Maar van mij MOET Jenson's vriendinnetje weg.
Walgelijk wijf.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:12 schreef APK het volgende:
Maar van mij MOET Jenson's vriendinnetje weg.Walgelijk wijf.
Favo's voor dit jaar trouwens:
Alex en Barry.
Peter is leuk om te zien, Alistair en James aardig om aan te horen, maar alleen bij Alex en Barry heb ik het idee dat ik er (ooit) kippevel van zou kunnen krijgen.
My final 3: Paris, Carolynne, Alex.
Uiteindelijk gaat Peter het ook niet redden. Heb het inmiddels ook al een beetje gezien en merk dat ik de tv zachter zet zodra hij opkomt... Geen goed teken lijkt me!
Gary is er terecht uit, maar jullie wisten al dat dat me zou verheugen
quote:Het zijn inderdaad uitstekende backingtracks .Ik vind dit juist wel goed. Je kunt tenminste ook horen hoe een "artiest" daar mee om kan gaan. Uiteindelijk zingen ze ook vaak met zo'n band mee en kunnen ze ook niet improviseren. Ik ergerde met vorig jaar kapot bij Idols dat het allemaal zo knullig klonk juist door het ontbreken van die goede backings (ok, en door het ontbreken aan talent bij veel deelnemers
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef APK het volgende:
quote:Ja ik dacht echt dat Richard kwaad weg zou lopen
Op woensdag 20 augustus 2003 22:29 schreef ruby het volgende:
Ik moest wel lachen om dat meningsverschilletje tussen Patrick en Richard. Die Richard moest er bijna van kwijlen, zo geïrriteerd raakte ie. Leuk dat Patrick dan ook nog zo koel kan blijven. Ik zou zelf toch lichtelijk rood aanlopen van irritatie, maar ja daarom is hij ook op de buis en ik niet.
quote:Ik vind die kerel wel heel erg overdrijven hoor. Hij kan iemand enorm de grond in stampen terwijl ik het niet altijd terecht vind. Oké, kritisch zijn moet maar je kunt ook te ver gaan. Maar blijkbaar hoort dat erbij...dat is leuk voor de kijkcijfers.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:13 schreef SmashBro het volgende:
Ja ik dacht echt dat Richard kwaad weg zou lopen.
quote:Nee.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:15 schreef marky het volgende:
Ik heb er nog helemaal niet van gezien... is het net zo goed als vorig jaar.
quote:Ik vind het maar een bibberend muisje.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:28 schreef MissParker het volgende:Mijn fav is echt Alex!! She s the best
quote:Ja, daar heb je wel wat gelijk in. Ze is een beetje typisch, maar ze heeft wel een aparte stem die ik wel kan waarderen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:34 schreef APK het volgende:
Ik vind het maar een bibberend muisje.
Benieuwd hoe ze het vanavond doet.
quote:Vind je het niet net Nena met een Sinead O Connor snik in d'r stem?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:24 schreef ruby het volgende:[..]
Ja, daar heb je wel wat gelijk in. Ze is een beetje typisch, maar ze heeft wel een aparte stem die ik wel kan waarderen.
In de poule die ik met een aantal mensen doe heb ik haar wel als winnaar getipt.
Britten houden van underdogs.
quote:Ja, inderdaad net Nena en Sinead te zamen. Ik was er nog niet opgekomen maar nu je het zegt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:26 schreef APK het volgende:[..]
Vind je het niet net Nena met een Sinead O Connor snik in d'r stem?
In de poule die ik met een aantal mensen doe heb ik haar wel als winnaar getipt.
Britten houden van underdogs.
Richard Parks is zowiezo helemaal wild van 'r volgens mij. Ben benieuwd wat die man vanavond weer voor negatiefs te melden heeft.
quote:Ik vond dat Louise (
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:34 schreef LouLou het volgende:
mag ALSJEBLIEFT Louise vanavond weg??? <---insert begging smiley.
Really want Louise to go, but I fear the teachers willl save her again.
I took issue with her dress........DID THEY WANT HER TO END UP ON A CRUISE SHIP????
I thought Barry was awful, although up until now I've liked his voice. Tonight I thought he was shocking (just to do a Richard Park here).
Actually, Richard Park reminds me of my old boss.......personality bypass.
Patrick on the other hand bears a striking resemblance to my future husband
But it was fun.......and soon comes the voting
quote:I'm not that old.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:34 schreef karn het volgende:
Actually, Richard Park reminds me of my old boss.......personality bypass.
quote:Ouwe zemelaar.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:38 schreef APK het volgende:[..]
I'm not that old.
Narrow escape.
Gelukkig zit Carolynne er nog in.
quote:Kwam misschien door het interview met Jenson bij Partick Kielty gisteravond?
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:03 schreef karn het volgende:
Oh my Gosh.......the public voted to keep Louise!!!The world's gone mad.
quote:That would be the one I slept through.......Was he saying how wonderful she is?
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:04 schreef APK het volgende:
Kwam misschien door het interview met Jenson bij Partick Kielty gisteravond?
Simone:
Ik blijf erbij, het is gewoon niet mijn type stem..en vanavond vond ik haar weer niet echt goed.
Barry:
Ik vind Barry echt een topper (een van m'n favorieten), maar How Deep Is Your Love past gewoon echt niet bij z'n stem. Jammer! Maar gelukkig is hij wel door! Pfew!
James:
Ik vond 'm goed! Maar er mag wel iets meer emotie in. Ik blijf erbij dat hij een lekker ding is
Peter:
Tja, je moet er van houden. Ik vind er persoonlijk niet zo veel aan. Zingen, Peter, niet schreeuwen!
Paris:
Hou ik ook niet van, al deed hij het wel goed. Dat gegil werkt me alleen op de zenuwen.
Alistair:
Hij deed het op zich goed, maar verder deed het me niet zoveel. En die neus....
Louise:
Deed het goed, vond ik, ondanks dat ze problem had met haar keel.
Alex:
Echt een topper! Heel goed!!!
Carolynne:
Vond ik ook erg goed. Mooi nummer ook. Een van haar beste performances tot nu toe.
Ben niemand vergeten, toch?
quote:I agree, but there is the small chance that the public might get a bit tired with the melancholic-victim-twist she gives to her chosen songs.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:24 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Als Alex zo doorgaat, zie ik geen één van de andere kandidaten haar overwinning in de weg staan. Dat is nu al zo klaar als een klontje voor mij!
I wonder if they'll tell Alex to do something up-beat next week, and Peter to do a ballad and not have an epileptic fit during the performance.
We shall see......
Tja Simone, het is inderdaad beter dat ze weg is. Op zich heeft ze best een mooie stem, maar ik vind dat ze regelmatig "out of tune" is.
James heeft een irritante arrogante kop en kan gaan zingen op een veerboot.
Jammer dat het vanaf nu alleen nog maar op zaterdag uitgezonden wordt.
quote:Als dat stemmen op personen echt waar is ja...
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:03 schreef karn het volgende:
Oh my Gosh.......the public voted to keep Louise!!!The world's gone mad.
Maar ze was niet slecht ofzo, hoogstens saai weer zoals gewoonlijk.
quote:I did wonder last night.......couldn't help thinking they thought Louise needed a boost to her confidence, and that Paris needed a shock.
Op zondag 24 augustus 2003 10:36 schreef ruby het volgende:
Als dat stemmen op personen echt waar is ja...
Ik zal ervoor zorgen van de week op tijd voor de buis te zitten! Gaat er woensdag weer iemand uit?
[Dit bericht is gewijzigd door blondambition op 25-08-2003 15:54]
quote:Ja, het is nu alleen op zaterdag nog op de buis jammergenoeg.
Op maandag 25 augustus 2003 13:12 schreef Minnie_ het volgende:
Volgens mij gaat er nu zaterdag pas weer iemand uit. Toch?
Wat een stelletje prutsers bijelkaar. Het lijkt wel of ze op zoek zijn naar de best vals zingende zanger(es) van de GB.
Ik kan effe niet op zijn naam komen maar er was een knul die zong een partij vals maar ze vonden het fantastisch. Dat geitjes Alex zong er ook gewoon een paar noten naast maar ok dat vinden ze weer geweldig.
Richard vind het ook fantastisch als ze vals zingen.
Peter is apart, maar altijd aan het schreeuwen en altijd met dezelfde Iggy Pop act. Hij heeft zeker een hel andere stijl dan de anderen maar hij kan absoluut niet zingen.
quote:Ik vind het wel erg gedateert hoor.
Op zondag 31 augustus 2003 13:04 schreef kyra1974 het volgende:
ik vond alex weer fantastisch hoor..
Erg slecht, de performances.
We gaan al richting het einde, wie denken jullie dat als laatste drie overblijven? En daaronder graag wat jullie hopen..
Ik denk: (in willekeurige volgorde)
1 Alex
2 Peter
3 Paris
Deze drie vooral ook omdat ik de indruk krijg dat ze zowieso gered zouden worden door of docenten of studenten. Alhoewel Alistair het ook nog wel eens zou kunnen halen als outsider
Ik hoop: (in willekeurige volgorde)
1 Alex
2 Carolynne
3 Paris
Ben benieuwd naar jullie mening...
-edit- Richard Park kijkt alweer zuur alsof ie nodig moet poepen.
Alex haar stem blijf ik goed vinden dus wat mij betreft nog steeds een kanshebber.
Ook Peter heeft een goeie stem en hij zong vanavond daadwerkelijk eens iets. Dat geschreeuw van 'm begon wat saai te worden. Maar hij moet niet zo quasi speels met z'n ogen rollen de hele tijd. Ik heb bepaalde zangers (die dus al in dat wereldje zitten) dat eerder zien doen en persoonlijk word ik daar altijd een beetje onpasselijk van.
Veerbootzanger James heeft een gladde kop en is goed voor een mannelijke K3 groep.
Barry heeft best een aardige stem, maar hij doet me niet zo veel. Hij vindt zichzelf vaak vocaal beter dan de anderen zei ie.
Alistar heeft, vind ik, een goeie stem maar niet echt opvallend en op één of andere manier is de jury niet echt positief over hem wat ik niet altijd terecht vind. Overigens zong hij wel een boutnummer, maar goed..
Paris...dat was niet zo mooi vanavond. Die gilletjes er tussendoor hadden gewoonweg geen nut.
Zo, dat was het voor vandaag.
Alex..
Saai. Deed me niets deze keer.
Peter
Hij zong! Mijn hemel....en het klonk nog best ok ook!
James
Best ok.
Barry
Eng mannetje, af en toe vals
Alistar
Best ok, ik werd er in ieder geval vrolijk van. Alleen die armbewegingen 'window cleaning'
Paris
Saai.
ik had het gewoon gemist..:(
quote:Ach ja...als je lekker je ongezouten mening wilt geven is het de moeite waard ja.
Op maandag 8 september 2003 22:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet meer zo gevolgd.Is het nou echt de moeite waard??
Alistair - It Must Be Love (Madness)
Alex - Heart Of Glass (Blondie)
Peter - In My Place (Coldplay)
James - Good Enough (Dodgy)
Carolynne - True Colours (Cyndi Lauper)
Paris - If You Don't Know Me By Now (Simply Red)
Wanneer gaat die saaie Alistair er eindelijk uit? Al moet ik zeggen dat ik hem afgelopen zondag voor het eerst wel ok vond (niet met dat eigen nummer hoor!). Dit in tegenstelling tot de docenten, die dat geslijm van hem leuker lijken te vinden. Ik vind het dit jaar ook wel minder leuk doordat je niets van het huis ziet. Vond vooral stukken van de repetities leuk om te zien. Verder mis ik alle duetten van vorig jaar. Dat was deze week wel weer even leuk, toen Peter en Alex dat deden. (kan me van vorig jaar een geweldig duet van Ainsley en David herinneren, with a little help from my friends)
Maar het blijft natuurlijk zowieso beter dan dat slechte Idols, met de liedjes van 30 seconden en al dat gelul van tooske. Dat ga ik zeker niet kijken! Zeker niet als we daarmee nog een Jamai in Nederland krijgen. 1 is voldoende (eigenlijk te veel)
Ik kweenie, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze Fame academy wat beter is dan de eerste, wat betreft talent enzo. Wat vinden jullie d'r van.
Ik denk dat Alistair vanavond naar huis gaat.
Hij kan wel mooi zuiver zingen maar heeft het charisma van een garnaal.
Een kleintje ook nog.
Alistair heeft inderdaad een goeie stem, maar ik vind hem meer het type presentator van een kinderprogramma. Maar hij verdient het niet om zo negatief beoordeeld te worden door de jury. In zijn soort is ie wel oké.
James blijft me te glad maar hij heeft wel een goeie stem. Verder doet ie me weinig. Misschien wat voor een boyband met instrumenten.
Paris, die heb ik niet zo kunnen volgen aangezien ik op dat moment m'n eten aan het klaarmaken was. Wel hoorde ik dat ie weer liep te goochelen met z'n stem. Hoeft niet van mij. Desondanks vind ik 'm toch wel een goeie stem hebben dus.
Peter vind ik ook een goeie mooie stem hebben. Hij kon dat nummer van Coldplay zeker hebben.
Alex blijft ook een goeie stem hebben al was dat nummer vanavond niet even geweldig.
Overigens begint ze ook zo raar met haar ogen te rollen als Peter. Wat is dat toch?
Daniel who?
quote:Jeeeemig APK, ken je Daniel Beddingfield niet eens?
Op zaterdag 13 september 2003 23:41 schreef APK het volgende:
Wie de fuck was die vetzak in duet met our Carolynne trouwensDaniel who?
"I gotta get trough this, I gotta get trough this."
quote:ja, dat dacht ik dus ook toen ik dat liedje hoorde.
Op zaterdag 13 september 2003 23:44 schreef ruby het volgende:
quote:Schijnt wat te hebben met Seth van MTV.
Op zaterdag 13 september 2003 23:44 schreef ruby het volgende:[..]
Jeeeemig APK, ken je Daniel Beddingfield niet eens?
quote:Precies, dat bedoel ik...
Op zaterdag 13 september 2003 23:54 schreef schatje het volgende:
Schijnt wat te hebben met Seth van MTV.
We gaan voor deel drie overigens.
quote:Open jij maar oud wijf
Op zaterdag 13 september 2003 23:55 schreef APK het volgende:[..]
Precies, dat bedoel ik...
WieWe gaan voor deel drie overigens.
quote:doe ik.
Op zondag 14 september 2003 00:01 schreef schatje het volgende:
Open jij maar oud wijf.
Over een week of drie.
quote:Neeee, is Seth gay?
Op zaterdag 13 september 2003 23:54 schreef schatje het volgende:[..]
Schijnt wat te hebben met Seth van MTV.
Maar van Daniel had ik geen idee. Nou, zo leer je elke dag weer wat nieuws.
Geinig stel hoor.
quote:Nu
Op zondag 14 september 2003 00:03 schreef APK het volgende:[..]
doe ik.
Over een week of drie.
quote:Ben je ook dominant?
Op zondag 14 september 2003 00:04 schreef schatje het volgende:
Nu![]()
.
quote:Jij dominant??
Op zondag 14 september 2003 00:08 schreef APK het volgende:[..]
Ben je ook dominant?
Dat clashed een beetje dan.
Maar ik treur niet dat Paris toedeledokie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |