maar hoe zeg ik nou dat ik nix voor vast wil .... ja ik kan het wel eerlijk vertellen maar ik dnek dat ze dan beetje boos wordt of dat ik haar kwets.... wat zou dan de beste manier zijn ?
did i say that out loud?
quote:heb haar dus al verteld dat ik dat niet heb...
Op dinsdag 4 maart 2003 13:38 schreef Bulls-Ass het volgende:
hmmm deze is moeilijk.
Ik denk dat het uberhaupt te laat is om haar niet te kwetsen hoor. Dus de beste oplossing is de korte pijn zeg maar. Gewoon zeggen dat het onder invloed was en dat je eigenlijk al een relatie hebt ofzo?
Of dat je nog maar net een vaste relatie achter de rug hebt en dat je er niet klaar voor bent?
quote:Of je zegt gewoon dat je het leuk vind om met de gevoelens van andere te spelen
hmmm deze is moeilijk.
Ik denk dat het uberhaupt te laat is om haar niet te kwetsen hoor. Dus de beste oplossing is de korte pijn zeg maar. Gewoon zeggen dat het onder invloed was en dat je eigenlijk al een relatie hebt ofzo?
Of dat je nog maar net een vaste relatie achter de rug hebt en dat je er niet klaar voor bent?
Niet gaan spelen met iemand zijn gevoelens....
"bij nader inzien vind ik ons toch niet zo goed bij elkaar passen"
"ik wil me niet binden, ben daar niet klaar voor"
breng het niet willen van een relatie een beetje als jouw tekortkoming als je haar niet meteen een slachtoffer rol wil opleggen!
quote:Je leest dit soort topics alsof het kwissen zijn???
hmmm deze is moeilijk.
...
quote:Nu nog wel.
Op dinsdag 4 maart 2003 13:53 schreef SqueaK het volgende:
is het gepast om dat over MSN te zeggen ???
quote:jawel hoor... je maakt het niet uit ofzo
Op dinsdag 4 maart 2003 13:53 schreef SqueaK het volgende:
is het gepast om dat over MSN te zeggen ???
quote:hehe
Op dinsdag 4 maart 2003 13:39 schreef deantoine het volgende:
leuk he zo'n breezah-chick?did i say that out loud?
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:56 schreef Fliepke het volgende:[..]
jawel hoor... je maakt het niet uit ofzo
toch?
zou eens zo online komen in MSN, denk dat ze wel een hele grote moet zijn, wil ze dat niet snappen!
nu zegt ze nix meer.... als k iets zeg krijg ik dit "The following message could not be delivered to all recipients: [boodschap]"
ben ik dan geblokkeerd of iets ?
quote:Auw..
Op dinsdag 4 maart 2003 14:03 schreef SqueaK het volgende:
ik zeg dus net tegen haar dat ik iets wil vertellen maar dat ik hoop dat ze niet boos wordt.....nu zegt ze nix meer.... als k iets zeg krijg ik dit "The following message could not be delivered to all recipients: [boodschap]"
ben ik dan geblokkeerd of iets ?
quote:hoe dan
Op dinsdag 4 maart 2003 14:08 schreef Trauma_Chirurg het volgende:
begin niet met: "ik wil je iets vertellen maar hoop dat je niet boos wordt....." !!
IK MOET JOU NIET!
Als ze je trouwens geblokkeerd heeft staat ze ook niet meer in je online lijst, dus dat kan je zo zien, maar heb je het al gezegd dan of niet?
" maar waarom niet ? "
[uitleg]
"maar hoezo dan ? "
[uitleg]
"ja hoe bedoel je dat ? "
[uitleg]
"maar ik vind je leuk... jij mij niet ? "
[uitleg]
"maar waarom niet' , leg es uit .....
gek wordt ik ervan !
ben benieuwd hoe dit afloopt!
quote:Dat vind ik ergens wel een beetje naïef, hoor. Zoenen is geen garantie voor een vaste relatie en dat zou ze toch moeten weten. Ik snap bes dat het lullig is, maar als je een keer met iemand zoent kun je diegene niet direct claimen als vaste vriend.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:28 schreef SqueaK het volgende:
ze vraagt waarom ik dan met haar zoen als ik nix vast wil
quote:mooie zin ! zal ik haar vertellen
Op dinsdag 4 maart 2003 14:29 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat vind ik ergens wel een beetje naïef, hoor. Zoenen is geen garantie voor een vaste relatie en dat zou ze toch moeten weten. Ik snap bes dat het lullig is, maar als je een keer met iemand zoent kun je diegene niet direct claimen als vaste vriend.
quote:je kan toch ook zoenen omdat je dat leuk vindt..??
Op dinsdag 4 maart 2003 13:43 schreef EggsTC het volgende:
Waarom niet? je hebt toch niet voor niets gezoend?
Wie A zegt moet ook B zeggen.
quote:"omdat ze mooi en aantrekkelijk is, maar jij bent nog niet toe aan een relatie.."
Op dinsdag 4 maart 2003 14:28 schreef SqueaK het volgende:
ze vraagt waarom ik dan met haar zoen als ik nix vast wil
quote:ok
Op dinsdag 4 maart 2003 14:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
je kan toch ook zoenen omdat je dat leuk vindt..??
zonder gelijk een relatie te krijgen..
Mannen zijn sexbeesten......Vrouwen zijn relatiebeesten.
ik vind je lief, ik vind je echt leuk, waarom jij niet ?, leg es uit, waarom doe je zo blablabla
en alleen omdat ik zei dat ik nix vast wil
wordt nooit verliefd op een one-night scharrel
kheb ooit op tv gezien dat een vent 100 zegels van de appie hein (ofzo had) en die moest hij kwijt, per meisje dat hij 'pakte' scheurde hij 1 zegeltje af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |