abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8856733
Hoi,

Sinds enige tijd weet ik dat iemand die ik al JAREN!!! Ken mij wel ziet zitten. Ik heb sinds ze ong. 16 was een zwak voor haar gehad welke steeds sterker wordt.

Hier is het grote probleem (althans voor mij) zij is 18 ik ben bijna 34!!!! dat is dus 16 jaar.

Ik heb het gevoel dat zij niet echt weet waar ze aan begint maar dan aan de andere kant ik weet het eigenlijk ook niet.

Is 16 jaar teveel? ik heb hier heel wat gelezen en ook gezien dat sommigen "ouderen" als Pedo betitelen.

Al met al zal dit niet makkelijk worden, mijn familie kent haar familie goed, en ik ga ook er veel om met 1 van haar directe familie leden.

Elk advies is welkom.

Dank je.

L0st

[Dit bericht is gewijzigd door l0st op 04-03-2003 14:44]

dinsdag 4 maart 2003 @ 13:33:09 #2
3542 Gia
User under construction
pi_8856898
Nu is ze volwassen. Maar dat jij al jarenlang een zwak voor haar had, lijkt me toch wel zorgelijk. Was jij 6 jaar geleden, als 28-jarige, een beetje verliefd op een kind van 12?

Nu kan het wel, omdat ze verantwoordelijk is voor zichzelf.
En het leeftijdverschil?
Ach, ik ken mensen die 20 jaar in leeftijd verschillen en al 30 jaar getrouwd zijn geweest. Dus, het hoeft geen probleem te zijn.

pi_8856907
Ik vind 16 jaar wel erg veel ja... Maar ze is volwassen en hopelijk wijs genoeg om zelf te bepalen of ze het teveel vindt of niet.

Als je echt van elkaar houdt hoeft het niet zon probleem te zijn denk ik...

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8856943
dat zwak is de laatste 1.5 jaar begonnen (eigenlijk echt toen ze 16 was) ik wist dat ik daar iets duidelijker had moeten zijn, maar goed toen zij 16 was was ik natuurlijk ook al 32.
pi_8856965
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:33 schreef Jummy het volgende:
Ik vind 16 jaar wel erg veel ja... Maar ze is volwassen en hopelijk wijs genoeg om zelf te bepalen of ze het teveel vindt of niet.

Als je echt van elkaar houdt hoeft het niet zon probleem te zijn denk ik...

Onzin, iemand van 18 is in mijn opinie nog niet volwassen in die zin. Ik vind het leeftijdsverschil dus wel degelijk te groot, en ik vind dit dus ook echt not done.
pi_8856980
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:33 schreef Gia het volgende:
Nu is ze volwassen. Maar dat jij al jarenlang een zwak voor haar had, lijkt me toch wel zorgelijk. Was jij 6 jaar geleden, als 28-jarige, een beetje verliefd op een kind van 12?
ja idd jij zegt dat je al jarenlang een zwak voor haar had.
hoeveel jaar bedoel je ongeveer??
pi_8857046
Werkt niet denk ik, jij bent al op middelbare leeftijd, zij is nog volwassen aan het worden.
Lambo of Rekt
pi_8857065
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:34 schreef l0st het volgende:
dat zwak is de laatste 1.5 jaar begonnen (eigenlijk echt toen ze 16 was) ik wist dat ik daar iets duidelijker had moeten zijn, maar goed toen zij 16 was was ik natuurlijk ook al 32.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:35 schreef no3big het volgende:

[..]

Lambo of Rekt
pi_8857070
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:34 schreef l0st het volgende:
hmm, als een man van 32 aandacht aan mijn toekomstige dochter van 16 besteed, hmmmmmm, hij ligt er af voor je 't weet he, en ik slik 'm meteen door..................................
  dinsdag 4 maart 2003 @ 13:39:36 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_8857100
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:35 schreef no3big het volgende:

[..]

boeit het? het is een medisch feit dat de overgrote meerderheid van mannen meisjes van 15-16 (on)bewust heel aantrekkelijk vindt; ook al is het zo dat hij dat al vindt vanaf haar 16de... nou en, hij heeft zich toch ingehouden en niets gedaan verder?

ik vind het leeftijdsverschil ook te groot persoonlijk, maar niet in de mate dat je als pedo bestempeld kan worden... ze moet het zelf weten en jij ook, dus je vraag hier in dit topic is in feite overbodig. wel is het zo dat een vent van 32 niet in de buurt van mijn dochter van 16-19 zou moeten komen, maar dat is geheel persoonlijk.

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 13:46:21 #11
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8857326
Haar ouders zullen het minder kicken vinden maar als jullie gelukkig zijn? Of het lang goed goed gaat is maar de vraag maar daar kom je maar op 1 manier achter.

Volgens mij helpt het als jij in een midlife crisis zit: dan ga je weer gekke dingen doen zoals je motorrijbewijs halen en naar de disco (ik spreek uit ervaring).

Sommige vrouwen kicken op oudere mannen en sommige mannen op heel jonge vrouwen. Nou en? Vroeger waren die verschillen heel normaal omdat dat de ecomomisch nu eenmaal handig was voor de vrouw en prettig voor de man. Nu zie je het minder omdat de noodzaak minder is.

Je zult altijd kritiek krijgen en altijd wel iemand kwetsen, doe dus maar wat jullie zelf het beste vinden en het best aanvoelt.

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_8857474
Met alles respect...

DIT KAN TOCH niet, man....

Als je reel gaat nadenken.. dan kom je ervan zelf achter dat het later gaat botsen!

maar ja.. veel plezier en geluk...

dinsdag 4 maart 2003 @ 13:51:45 #13
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8857475
Oh ja, een argument als toen jij 28 was, was zij 12 vind ik wat vreemd. Als je zo doorrekent dan kom je uit bij "Toen hij 15 was, was zij -1" . Maakt het hem dan een een soort superpedo die het met ongeboren/onbestaand leven doet?

Overigens, iemand zei dat ze met 18 nog te jong was... Je mag trouwen met 18 (al met 16 eigenlijk), je mag onze (geschifte) volksvertegenwoordiging kiezen met 18 maar geen vriendje hebben die ouder is?

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  dinsdag 4 maart 2003 @ 13:53:30 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8857545
Ergens herkenbaar maar praktisch wel bezwaarlijk....Dat ligt meer aan de maatschappij dan aan incompatibiliteit tussen een 18 jarige en een dertiger.....

Als je de confrontatie aan durft met je omgeving en het is wederzijds dan ben je het wel haast aan jezelf verplicht te proberen....Indien één van die voorwaarden er niet is......forget it!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8857936
ik zie al dat de meningen hier ook heel erg verdeelt zijn.

Ik durf persoonlijk de mening van mijn omgeving wel aan, wel maak ik je me zorgen over haar.

Ik weet het op het moment niet, we zullen wel zien. Voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken want op dit moment verblijf ik in het buitenland en ik zal wel zien hoe zij erover denkt als ik terug ben.

Hoe dan ook, het leeftijdsverschil is erg groot maar toch zou ik het vanaf mijn kant graag proberen.

Oh en iemand schreef over de motor in de midlife, don't worry dat motor rijbewijs heb ik al jaren!!!

dinsdag 4 maart 2003 @ 14:33:10 #16
3542 Gia
User under construction
pi_8858660
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:51 schreef MetalMessiah het volgende:
Oh ja, een argument als toen jij 28 was, was zij 12 vind ik wat vreemd. Als je zo doorrekent dan kom je uit bij "Toen hij 15 was, was zij -1" . Maakt het hem dan een een soort superpedo die het met ongeboren/onbestaand leven doet?
Hij zegt dat hij altijd al een zwak voor haar heeft gehad, vooral de laatste paar jaren.

Ik zeg alleen dat als hij zich al tot haar aangetrokken voelde toen zij pas 12 was, ik dat toch wel zorgelijk vind.

Voelt hij zich misschien vaker aangetrokken tot jonge meisjes? Zal hij dit meisje ook nog aantrekkelijk vinden als zij 25 is?

pi_8858937
dit was de eerste keer dat ik me aangetrokken voelde tot een jonger meisje.

dat altijd aangetrokken tot haar begon toen ze zestien was, sorry voor het misverstand.

pi_8860399
16 jaar...tja ach, ik heb een relatie gehad met 23 jaar verschil...maar ok ik ben een man.

Als je haar leuk vind...tja ik weet het niet, kijk was ze 18 geweest dan zou het IMO niet zoveel uitmaken...16....moeijk! Wat voelt zij voor jou dan? Weet je dat? En je moet niet gek opkijken als je door haar ouders uitgekotst wordt.

Def

dinsdag 4 maart 2003 @ 15:34:20 #19
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8860553
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:30 schreef IndoGuyver het volgende:
16 jaar...tja ach, ik heb een relatie gehad met 23 jaar verschil...maar ok ik ben een man.

Als je haar leuk vind...tja ik weet het niet, kijk was ze 18 geweest dan zou het IMO niet zoveel uitmaken...16....moeijk! Wat voelt zij voor jou dan? Weet je dat? En je moet niet gek opkijken als je door haar ouders uitgekotst wordt.

Def

Ze IS 18.... Lees nog maar eens goed...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:35:30 #20
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8860583
als ik 34 ben wil ik ook een meisje van 18
pi_8860616
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ze IS 18.... Lees nog maar eens goed...

Aha! My bad!!! Ben ook maar net wakker...
Nou ik zou zeggen: go for it!!! Niet raar kijken als mensen jou raar aankijken, zij hebben er toch niets mee te maken!

IG

dinsdag 4 maart 2003 @ 15:37:41 #22
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8860671
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:35 schreef Frenkie het volgende:
als ik 34 ben wil ik ook een meisje van 18
Toen ik 34 was had ik een meisje van 58.. Ik kan je verzekeren dat dat veeeeel lekkerder is dan een van 18
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8860685
Kan niet vind ik..maar blijft ook moeilijk want wnneer is iemand echt volwassen?
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:40:52 #24
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8860783
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Toen ik 34 was had ik een meisje van 58.. Ik kan je verzekeren dat dat veeeeel lekkerder is dan een van 18
meisje van 58
gadver.. ik wil ze niet ouder dan 40.. en als ze ouder willen ruil ik ze in, net als een auto
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:43:35 #25
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_8860886
Toen ik 34 was had ik een meisje van 58.. ??

MEISJE?? OMA...

en voordat je roept dat ik jaloers ben..niet dus.

Even ontopic maar weer:
ik vind dat je het niet moet doen, als het nou een onbekend meisje zou zijn dat je voor een avondje zou meepikken was het nog ok.
Nu gaat het echter iemand die in contact staat met jou hele familie en mocht het ooit fout gaan dan kan de hele familie daaronder lijden.
Denk dus niet alleen aan jezelf, maar ook aan jouw (en haar) familie.
Ook al is ze nog zo lekker, bescherm haar wel voor een beetje wilde ideeën...

-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')