quote:Dat is het, ik woon niet in eindhoven
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef Barb het volgende:[..]
Juiste moment op de juiste plaats
quote:a, waarom eigenlijk niet?
Op dinsdag 4 maart 2003 19:50 schreef Brad het volgende:
Dat is het, ik woon niet in eindhoven
Ontopic: euh ... ik weet eigenlijk ook geen pas ontdekte handige dingetjes. Ik ben geloof ik een soort Tijn, maar dan niet jarig.
quote:Die heb ik vandaag ook ontdekt
Op dinsdag 4 maart 2003 13:46 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Lang Leve de sneltoetsen
quote:Wij danken u
Op dinsdag 4 maart 2003 16:41 schreef MarkyB het volgende:[..]
(http://members.home.nl/markyb/n00b.JPG vind ik wel een minder leuke url)
quote:bij t opslaan laat ik er altijd mn creativiteit op los, en dat wil wel ns negatief uitvallen
Op dinsdag 4 maart 2003 19:57 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Wij danken u
(http://members.home.nl/markyb/n00b.JPG vind ik wel een minder leuke url)
quote:En je kan ook met plaatjes slepen, bijvoorbeeld het fok logo naar 'n lege plek slepen krijg je die ook in een nieuwe tab
Op dinsdag 4 maart 2003 15:48 schreef mvt het volgende:
In mozilla, als je de tabbalk open hebt staan : Sleep een link naar de tabbalk (naar een lege plek of een al geopend tab. hij opend die link in een nieuw tab of het tab waar je hem naartoe gesleept hebt.
(ik sleepte ooit een linkje naar beneden en toen zag ik het).
quote:Ik krijg het met een plaatje zonder link (een user icon) niet voor elkaar.
Op dinsdag 4 maart 2003 20:40 schreef RemCow het volgende:[..]
En je kan ook met plaatjes slepen, bijvoorbeeld het fok logo naar 'n lege plek slepen krijg je die ook in een nieuwe tab
Edit: Oke, het Fok! logo is een slecht voorbeeld aangezien het een link is, maar probeer maar een ander plaatje zonder link
quote:haha
Op woensdag 5 maart 2003 15:52 schreef Fogerty het volgende:
Ik heb anderhalf jaar lang op dit forum rondgehangen zonder te weten dat je kunt inloggen en dan niet bij elke posting die je maakt opnieuw je username en wachtwoord hoeft in te typen
quote:Daar heb ik ooit eens een FB topic over geopend.
Op woensdag 5 maart 2003 15:49 schreef sweek het volgende:
Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik door had dat je op een posticoon kon klikken en dat dat dan een linkje was naar een specifieke post.
Mjah, waarover niet Static.
quote:Jacques Brel ook, hoorde ik pas vorige week.
Op woensdag 5 maart 2003 16:39 schreef static het volgende:
En ik kom er net achter dat Spa uit Belgie komt en niet uit Frankrijk.![]()
quote:Idd, dat wist ik ook nog niet
Op donderdag 6 maart 2003 02:46 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Jacques Brel ook, hoorde ik pas vorige week.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Je kunt op elke plek in Windows waar je maar wil een snelkoppeling maken naar http://forum.fok.nl/search.php?on=topics&search=active
Dat kan dus bijvoorbeeld in je start-menu, in de quick-link-bar, op de desktop, in je favorieten of op de link-bar.
Wat zeg je? Wtf zijn al die dingen?
Hier is een plaatje waar je alles op terugvindt:
Maar hoe krijg ik die links daar dan?
Door simpelweg op "actief" te klikken op Fok!, je linkermuisknop ingedrukt te houden en vervolgens dit te slepen naar een van de aangegeven plekken in het plaatje
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:46 schreef Tijn het volgende:
Ik wist alle dingen in dit topic tot nu toe alMagoed, om constructief bezig te zijn... ff denken of ik nog ontdekt heb laatst. Hmmm... * Tijn ponders.
quote:Tijn de goeroe patstopic
Op dinsdag 4 maart 2003 13:50 schreef Tijn het volgende:
Jullie wisten ook allemaal al dat ctrl+esc het start-menu opent (voor toetsenborden die geen Windows-toets hebben) he.* Tijn denkt ff verder...
Jammer genoeg ben je niet de enige die dat allemaal al wist
quote:Maar wel de enige die de moeite heeft genomen om dat allemaal netjes op een rijtje te zetten
Op donderdag 6 maart 2003 08:13 schreef hicham het volgende:
Tijn de goeroe patstopicJammer genoeg ben je niet de enige die dat allemaal al wist
Maar ja toen kwam ik er achter dat je dmv | more gewoon enter kon doen bij elke volgende pagina, joh das handig dat dos!!!
quote:Je kan ook met je rechtermuisknop een kleurtje pakken, en dan daarmee verder kleuren. Je kunt zo ook circeltjes krijgen met een andere kleur opvulling.
Op woensdag 5 maart 2003 18:46 schreef Nicole22 het volgende:
Ben er pas geleden achter gekomen dat als je iets tekent in Paint, je niet helemaal op het icoontje van de gum hoeft te klikken maar gewoon één keer op je rechtermuisknop hoeft te klikken.
quote:En zo kwam ik er dus achter dat je plaatjes gewoon naar Words kan slepen en ze dus niet hoeft te copyen en pasten.
Op dinsdag 4 maart 2003 20:40 schreef RemCow het volgende:[..]
En je kan ook met plaatjes slepen, bijvoorbeeld het fok logo naar 'n lege plek slepen krijg je die ook in een nieuwe tab
Edit: Oke, het Fok! logo is een slecht voorbeeld aangezien het een link is, maar probeer maar een ander plaatje zonder link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |