abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8853923
weet iemand hoe dat programma op nederland3 heet dat omstreeks 23 uur uitgezonden wordt 's maandags (ik weet niet of het ook op een andere dag uitgezonden wordt)? het heeft iets te maken met 2 broers die begrafenisondernemers zijn ... maar ik ken de titel dus niet ...
  Moderator dinsdag 4 maart 2003 @ 11:58:32 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8853937
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:57 schreef helaba het volgende:
weet iemand hoe dat programma op nederland3 heet dat omstreeks 23 uur uitgezonden wordt 's maandags (ik weet niet of het ook op een andere dag uitgezonden wordt)? het heeft iets te maken met 2 broers die begrafenisondernemers zijn ... maar ik ken de titel dus niet ...
erm wel eens van gehoord volgensmij six feet under
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_8854069
Op deze pagina kun je het even checken:
http://www.hbo.com/sixfeetunder/

En?

pi_8854163
Maandag 03 maart
Nederland 3 23:17-00:12 Six feet under

Bron: www.tvgids.nl

pi_8854240
Programma:Six feet under

Zender: Nederland 3

Tijdstip: 3-3-2003 23:17-00:12

Omroep: NPS

Genre: Serie/soap

Inhoud: serie

Een jonge veteraan uit het leger overlijdt aan het Golfoorlogsyndroom. Zijn verbitterde broer besluit de veteraan heel sober te laten cremeren en wil absoluut geen militaire begrafenis. Nate ontdekt echter dat dit besluit tegen de wens van de veteraan in gaat. Ruth nodigt Hiram uit om te komen eten en gaat in de zaak van Nikolai werken, een Russische bloemist. Nate en Brenda plannen een weekeinde samen weg te gaan, maar Billy gooit roet in het eten

Rolverdeling: Vader Nathaniel Fisher sr.: Richard Jenkins. Moeder Ruth Fisher: Francis Conroy. Zoon Nate Fisher junior: Peter Krause. Zoon David Fisher: Michael C. Hall. Dochter Claire Fisher: Lauren Ambrose e.a

Scenario schrijver: Christian Taylor

Bron: www.tvgids.nl

pi_8854470
Ja,dat was em !!

iedereen bedankt !

groetjes

pi_8856868
wat een helpdesk toch he
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')