abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:31:34 #126
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_8892207
puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf

kom op Karin je kan het !!!

heeft Fok een F5 teller toevallig, dit is geheid het meest ge f5 de topic van vandaag

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_8892818
En ook vanaf hier wensen we Karin:

Veel sterkte meid! Je kan het! Gogogogo! Huphuphup!

† In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 19:05:42 #128
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8892886
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:27 schreef No Nick het volgende:
Even stiekum mee komt helpen:

GO KARIN GO!!!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:05:57 #129
3744 Kleintje
op en top!
pi_8892892
Karin.....

Kom op Flappie, je hebt je hele leven nog om Karin dwars te zitten. Werk nu eens mee en kom eens aan de buitenkant van Karin kijken!
We zijn allemaal reuze nieuwsgierig naar dat babyjongetje! (want ja, je bent een jongen! )

voor Lois!

NO NICK!
Kom jij ook weer eens vertellen hoe het met Duco gaat!!! + foto!!!

Jubileum moderator woensdag 5 maart 2003 @ 19:13:26 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8893019
Rustig aan hoor jongens want het gaat nog wel even duren.

Ik ben net even, een uurtje geleden ongeveer, naar Karin geweest. Ze had geen droge shirts meer om in te bevallen dus ik heb snel even nieuwe gekocht. Vol goede moed liepen we de afdeling op en zagen dat haar kamer leeg was. Dat was toch nog schrikken. Dus op naar de verloskamers. Karin heeft een "weeënkamer" nu, een kamer alleen waar ze samen met Peet uren in kan bivakkeren.
Ze lag net in bad, de weeën op te vangen. Omdat Flap met zijn/haar ruggetje tegen Karins rug aan ligt, de beentjes tegen de buikwand en het gezichtje richting navel zeg maar, konden ze hem niet meer vinden op het CTG. Ze hebben nu een elektrode op het hoofdje geplaatst om de baby beter in de gaten te houden.
Ze heeft inmiddels 2 cm ontsluiting en had het best moeilijk met de weeën. Het positieve nieuws is wel dat de artsen geloven dat dit allang niet meer de gel is die het werk doet maar echt Karins lichaam.
Ik kreeg nog wel het "En jij zei nog wel dat de 1e 5 cm wel meevielen" verwijt naar mijn hoofd.
Ik heb dat inderdaad gezegd en ook gezegd dat het dus nog wel even erger kan worden. Ik kan niet liegen, zeker niet tegen Karin.
In bad vond ze erg lekker, Peet zat er lekker naast op een stoeltje, lekker onder ons.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de tranen in mijn ogen stonden, het was zo moeilijk en eng om haar zo te zien. Elke 2 minuten een behoorlijke wee.
* Lois begrijpt nu een beetje hoe de papa's zich voelen die lijdzaam moeten toekijken.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 5 maart 2003 @ 19:16:00 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8893075
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:02 schreef beertje_ het volgende:
'S nachts is het nog steeds een drama en een uur nadat Sven op bed ligt wordt hij gillend en bezweet wakker en dan gauw maar weer bij ons op bed.
Nu is het nog afwachten of de operatie geholpen heeft, begin April de nacontrole.

Lois na hoelang was Eva weer de oude??

Heel herkenbaar beertje. Dat heeft bij Eva toch wel een paar weekjes geduurd voordat ze dat weer een beetje kwijt was. Ze heeft heel veel bij ons geslapen en na 2 weken hebben we het voorzichtig weer in haar eigen bedje geprobeerd.
Rare gewaarwording he als die kleintjes ineens zo rustig ademen snachts? Ik vond de eerste loopneus bij Eva ook echt een feest. En doorslapen als ze verkouden was, en snotteren o eigenlijk alles was zo geweldig na die operatie.
Dat slapen komt wel weer goed, het is best een behoorlijk trauma maar het gaat over.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2003 @ 19:16:35 #132
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8893089
Ha, dat meepersen helpt dus toch

Jee Lois, het lijkt me ook behoorlijk moeilijk om toe te moeten kijken. Iemand van wie je veel houdt, die pijn ligt te lijden... Ook al weet je dat het pijn is met een doel, een mooi doel zelfs. Ik denk dat mijn moeder, mijn vriendin en Frank ook heel wat uit te staan hebben gehad op Christans geboortedag

Sterkte hoor, ook voor jou, dat afwachten is slopend.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8893112
Zóoooo, dat klinkt veelbelovend!!!

Kom op Karin, je kan het!!

Lois:

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 19:18:25 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8893132
weet je dat er zelfs kippenvel van krijg van de bevalling van Karin.. tis net of ik stiekem mee zit te gluren
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Jubileum moderator woensdag 5 maart 2003 @ 19:19:43 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8893166
Ik zou trouwens wel ieders gezicht graag zien hier als het stiekum toch een meisje is.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:22:35 #136
3744 Kleintje
op en top!
pi_8893226
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:19 schreef Lois het volgende:
Ik zou trouwens wel ieders gezicht graag zien hier als het stiekum toch een meisje is.
Echt niet, het is een jongen! En we koppelen hem aan de kleine van Dice!
pi_8893235
Poeh wat een spanning!!!!! Maar gelukkig dat het nu uiteindelijk toch begonnen is

Hier is alles rustig, ik dacht even de geboorte van m'n eigen kleintje gemist te hebben
Heerlijk, dat enthousiasme van iedereen hier!!!

Hier alles nog steeds rustig ....

Zolang er was is, is er leven.
pi_8893260
Errrrr moddereters en admins, is het geen tijd voor een puf smiley?
pi_8893271
Ik denk ook dat Flappie een meisje is... wrom weet ik niet. Just a feeling
pi_8893699
Klinkt goed!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 05-03-2003 19:50]

pi_8894170
O wat fijn dat ze niet ingeleid hoeft te worden. hopelijk zet het 'lekker' door en kunnen ze eindelijk flappie in hun armen sluiten.

Zelf zit er een beetje erg doorheen. Met mijn oma gaat het sinds gisteren heel slecht. Heeft ineens flinke bloedingen vanuit haar darmen gekregen (heeft niks met haar longenfyseem te maken, maar haar lijf is gewoon op) Ze moest binnen een uur beslissen of ze wel of niet geopereerd wilde worden.(met ruggeprik, onder narcose kon niet ivm haar longen) Oma twijfelde maar net toen ze wilde zeggen dat ze toch een operatie wilde kwam de arts zeggen dat het van de baan was omdat ze een bloeddruk had van 60 om 45!!! Ze heeft 3 zakken bloed en 2 zakken bloedplaatjes gekregen en ze hebben haar geregeld opgevuld met tampons. Ze gilde het uit van de pijn. Later kreeg ze pas morfine en daar was zij en mijn moeder erg boos om. Nu heeft ze gelukkig een pompje zodat ze het zelf kan regelen. Het is echt halen en brengen nu, zo erg dat ze nog zo moet lijden. Bah. En ze hadden haar weer wat hoop gegeven waar ze zelf al niet aan wilde. Vanmorgen snel nog een foto van Bo uitgeprint waar ze een badjasje aan heeft die ze van oma gehad heeft, maar die oma nog nooit aangezien heeft. Bo's eerste badjas staat er op en is erg lief. Als iemand hem wil plaatsen graag dan stuur ik hem even. Mijn moeder hangt die foto dalijk op bij oma. Ik kan het niet opbrengen om te gaan. Ik slaap amper en kan dit soort dingen niet van me afzetten, kan me er niet voor afsluiten zeg maar. Daardoor ben ik maar afleiding aan het zoeken en begin een beetje op te raken.... Toch maar proberen zo om na een paar bakkies thee op tijd naar bed te gaan. Gatver wat staat het leven en de dood toch dicht bij elkaar........

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2003 @ 20:08:40 #142
13151 crew  Rewimo
pi_8894215
Jessie, wat akelig hè, dat ze zo moet lijden. Ik hoop maar dat het snel over is voor haar, dit is ook niks.Stuur de foto maar, dan plaats ik hem voor je. Veel sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je het niet op kunt brengen om naar haar toe te gaan, maar ze weet dat je veel van haar houdt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8894307
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Jessie, wat akelig hè, dat ze zo moet lijden. Ik hoop maar dat het snel over is voor haar, dit is ook niks.Stuur de foto maar, dan plaats ik hem voor je. Veel sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je het niet op kunt brengen om naar haar toe te gaan, maar ze weet dat je veel van haar houdt
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2003 @ 20:29:22 #144
13151 crew  Rewimo
pi_8894696
Bo in haar badjasje

pi_8894704
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:31 schreef Capaja het volgende:
puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf

kom op Karin je kan het !!!

welgemeend en typwerk besparend....
Zet hem op. en Lois sterkte met nagelbijten !!!!
It's in the air tonight
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 20:33:56 #146
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8894800
Jessie.. we zijn er voor je!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_8894897
Ach, die arme Oma van Jessie
Maar die foto is prachtig, die doet haar vast goed, zo'n stralend meiske! Al is het natuurlijk heel erg verdrietig dat ze haar niet groter zal zien worden
Zolang er was is, is er leven.
  Jubileum moderator woensdag 5 maart 2003 @ 20:38:03 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8894900
Wat een geweldige foto Jessie en wat zal je oma daar blij mee zijn.

Heel veel sterkte meisje, leven en dood ligt zeker dicht bij elkaar.

*dikke knuffel*

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 20:43:02 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_8894997
Ach Jessie wat naar Sterkte vrouwtje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8895152
Bedankt meiden Jullie zijn schatten. Mijn verhaal is een beetje erg offtopic, maar moest het gewoon even kwijt.

En deze zijn gewoon weer voor Karin natuurlijk keer duizend ofzo

Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')