Is het waar dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen?
En dan gaat het puur om het geven, dus niet van ik bef haar wel zodat zij mij daarna pijpt. (of andersom natuurlijk)
Wat denken jullie?
quote:Ik denk wel zeker te weten dat dat per vrouw verschilt....en per man trouwens ook, want er zijn mannen die helemaal niet willen beffen
Op maandag 3 maart 2003 22:17 schreef Troel het volgende:
Ik had een discussie met een vriend van mij over pijpen en beffen.Is het waar dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen?
En dan gaat het puur om het geven, dus niet van ik bef haar wel zodat zij mij daarna pijpt. (of andersom natuurlijk)
Wat denken jullie?
quote:Best wel lekker, zo'n kutsmaak. Tis soms juist iets anders wat je proeft wat niet lekker is.
Op maandag 3 maart 2003 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bef niet graag! Ik vind het maar een kutsmaak!
quote:ja, maar is het voor een man ook opwindend dan?? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je er echt geil van wordt om tussen de benen van je vriendin in te liggen om het maar even boers te zeggen
Op maandag 3 maart 2003 22:22 schreef Lucille het volgende:
Ja, mannen beffen vaken dan vrouwen pijpen. Bovendien is een deel van de vrouwen dan nog in sommige zaken principeeler, dat ze niet willen dat mannen klaarkomen in hun mond en al helemaal niet dat ze slikker. Mannen hebben dit soort bedenking een stuk minder. Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
quote:geloof me, is ENORM opwindend
Op maandag 3 maart 2003 22:24 schreef Troel het volgende:[..]
ja, maar is het voor een man ook opwindend dan?? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je er echt geil van wordt om tussen de benen van je vriendin in te liggen om het maar even boers te zeggen
Bij de een is het lekkerder dan bij de ander.
Maar over het algemeen denk ik inderdaad dat mannen sneller beffen dan dat vrouwen pijpen.
(alhoewel ik daar pas sinds mijn huidige vriend echt geen problemen meer bij heb)
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 03-03-2003 22:29]
quote:Oh jawel!
Op maandag 3 maart 2003 22:24 schreef Troel het volgende:[..]
ja, maar is het voor een man ook opwindend dan?? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je er echt geil van wordt om tussen de benen van je vriendin in te liggen om het maar even boers te zeggen
quote:\
Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
Net geneukt of niet .... gaan we nu uit van safe sex of niet?
quote:Magic number of today is: 69
Op maandag 3 maart 2003 22:29 schreef Rude het volgende:
Ik word nooit gebeft door die klootzakken!
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 03-03-2003 22:30]
quote:Reden?
quote:Omdat ik Rude ben! Mannen willen geen sterke vrouwen.
Op maandag 3 maart 2003 22:30 schreef D-Devil het volgende:
Reden?
quote:is me nog te ranzig...na het neuken bef ik dus echt niet meer he...mag ze mooi eerst onder de douche!
Op maandag 3 maart 2003 22:29 schreef _o_ het volgende:[..]
\
quote:ik bied me vrijwillig aan
quote:Dus als zij jou gepijpt heeft mag ze je ook niet meer zoenen?
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef lammegiraf het volgende:[..]
is me nog te ranzig...na het neuken bef ik dus echt niet meer he...mag ze mooi eerst onder de douche!
quote:Heb je een vaste relatie? Kan ook schelen hoor. Ik zou namelijk niet zomaar een one-night-stand gaan beffen
Op maandag 3 maart 2003 22:31 schreef Rude het volgende:[..]
Omdat ik Rude ben! Mannen willen geen sterke vrouwen.
quote:staaaaat niet op de kaart
Op maandag 3 maart 2003 22:30 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Magic number of today is: 69
quote:Ik ben het helemaal met je eens, is het niet geweldig als je vriendin klaarkomt, dat geeft echt een kick. 't is helemaal te gek als ze er ook van die kerm geluidjes bij maken
Op maandag 3 maart 2003 22:23 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vind het heerlijk om mijn vriendin lekker te beffen. Gewoon het gezicht dat ze trekt als ze klaarkomt. Daar doe ik het gewoon voor. echt heerlijk.
quote:hmm...je zet me aan het denken...zoenen kan nog wel vind ik...'k weet het niet maar op een of andere manier vind ik beffen na het neuken errug ranzig...weet niet waarom maar is gevoelsmatig...'k denk ook niet dat ik hierin alleen sta!
Op maandag 3 maart 2003 22:33 schreef Troel het volgende:[..]
Dus als zij jou gepijpt heeft mag ze je ook niet meer zoenen?
quote:Ik geloof niet in relaties. Ik ben een misantroop.
Op maandag 3 maart 2003 22:33 schreef _o_ het volgende:
Heb je een vaste relatie? Kan ook schelen hoor. Ik zou namelijk niet zomaar een one-night-stand gaan beffen
quote:Dus jij bent vies van je eigen lichaamssappen, waarvan je wel verwacht (of hoopt) dat je vriendin ze wel doorslikt?
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef lammegiraf het volgende:[..]
is me nog te ranzig...na het neuken bef ik dus echt niet meer he...mag ze mooi eerst onder de douche!
Misschien een keer leuk om als je op haar buik bent klaargekomen een keer met je tong door je sperma heen te gaan.
Misschien zou 't zelfs wel beter zijn als iedereen zichzelf eerst zou proeven voordat hij/zij dat door een ander laat doen.
quote:je hebt gelijk maar het blijft ranzig!
Op maandag 3 maart 2003 22:37 schreef E.T. het volgende:[..]
Dus jij bent vies van je eigen lichaamssappen, waarvan je wel verwacht (of hoopt) dat je vriendin ze wel doorslikt?
Misschien een keer leuk om als je op haar buik bent klaargekomen een keer met je tong door je sperma heen te gaan.
Misschien zou 't zelfs wel beter zijn als iedereen zichzelf eerst zou proeven voordat hij/zij dat door een ander laat doen.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:40 schreef Vibromass het volgende:
. Vingers en tong mogen overal in, het mag best een beetje dirty, zo niet nasty
Er is toch echt wel duidelijk een no go area
Maar voor het ontopic deel, ik heb het zelf niet gemerkt maar kan het me wel voorstellen.
quote:Sorry, ik kan het niet met je eens zijn.
Op maandag 3 maart 2003 22:41 schreef lammegiraf het volgende:[..]
je hebt gelijk maar het blijft ranzig!
quote:'k ben het niet helemaal met je eens.
Op maandag 3 maart 2003 22:41 schreef lammegiraf het volgende:[..]
je hebt gelijk maar het blijft ranzig!
quote:Wat een onzin, de boel moet voor een man net zo goed schoon zijn dunkt me, sowiezo kan ik me echt niet voorstellen dat een vrouw zich
Mannen hebben dit soort bedenking een stuk minder. Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
quote:Oh? Wat bedoel je?
Op maandag 3 maart 2003 22:41 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Er is toch echt wel duidelijk een no go area
quote:Ik neem aan dat hij anaal bedoeld
Op maandag 3 maart 2003 22:43 schreef Vibromass het volgende:[..]
Oh? Wat bedoel je?
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:44 schreef Troel het volgende:[..]
Ik neem aan dat hij anaal bedoeld
quote:nee, ik weet niet hoe lekker, heb nog nooit een vrouw gebeft... (wil ik ook zo houden)
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef Marloekoe het volgende:
Weet je hoe lekker!!
Maar ik krijg altijd wel last van mijn kaakjes---->
quote:
Ja, mannen beffen vaken dan vrouwen pijpen. Bovendien is een deel van de vrouwen dan nog in sommige zaken principeeler, dat ze niet willen dat mannen klaarkomen in hun mond en al helemaal niet dat ze slikker. Mannen hebben dit soort bedenking een stuk minder. Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
quote:Ik denk ook niet dat vrouwen het fijn zouden vinden als ze gebeft zouden worden terwijl ze niet schoon zijn...
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
..... Ik denk toch niet dat je gelijk hebt. Volgens mij houden veel mannen idd wel van beffen, maar moet het wel lekker fris ruiken. Ik vind zelf beffen ook zo ongeveer het leukste van sex, maar daar zit wel een verplichte douchebeurt voor.
quote:Inderdaad! En dat geldt andersom net zo!
Op maandag 3 maart 2003 22:53 schreef Troel het volgende:
Ik denk ook niet dat vrouwen het fijn zouden vinden als ze gebeft zouden worden terwijl ze niet schoon zijn...
Ik zou dat zelf nooit laten doen als ik niet wist dat alles in orde was...
Een ietwat gewijzigde vraag...
Kan me voorstellen dat dat bij jullie allemaal heel anders gaat... Maar hoe zit dat dan precies? En zijn jullie ook zo dat je bijvoorbeeld na pijpen niet meer gaat zoenen ofzo?
quote:Lol.. wat denk je?
Op maandag 3 maart 2003 23:03 schreef Troel het volgende:
Speciaal voor de homo's onder ons...Een ietwat gewijzigde vraag...
Kan me voorstellen dat dat bij jullie allemaal heel anders gaat... Maar hoe zit dat dan precies? En zijn jullie ook zo dat je bijvoorbeeld na pijpen niet meer gaat zoenen ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Vortexx op 03-03-2003 23:40]
quote:weet ik het, ik ben geen homo, en ook al geen jongetje...
Op maandag 3 maart 2003 23:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lol.. wat denk je?
quote:Volgens mij willen hetero's na pijpen niet zoenen omdat ze toch enigszins vies zijn van het idee enzo... het lijkt me dat homo's dat toch minder hebben
Op maandag 3 maart 2003 23:40 schreef Troel het volgende:
weet ik het, ik ben geen homo, en ook al geen jongetje...
quote:Dus je bent het niet eens met de stelling? Begrijp ik dat goed?
Op maandag 3 maart 2003 23:40 schreef Vortexx het volgende:
In één "woord" antwoord op je topic-vraag:!!!!!!!!
quote:Er zijn er genoeg die het goedje van een ander niet in de mond willen krijgen. Vanwege de smaak, of vanwege de veiligheid, maakt niet uit...
Op maandag 3 maart 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij willen hetero's na pijpen niet zoenen omdat ze toch enigszins vies zijn van het idee enzo... het lijkt me dat homo's dat toch minder hebben
quote:Keer geprobeerd, blijkt dat het dan smaakt naar Durex Topsafe
Op maandag 3 maart 2003 22:29 schreef _o_ het volgende:[..]
\
quote:Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Ik vind orale seks heerlijk, zowel om te geven als om te krijgen, maar als een vrouw bv. 's ochtends zich gewassen heeft, en gedurende dag 1 of meer keer haar blaas geleegd heeft, dan is het daar echt niet schoon meer! Even de boel grondig wassen en ik ga met genoegen haar beffen tot ze gilt van genot
Op maandag 3 maart 2003 22:43 schreef Logician het volgende:
Wat een onzin, de boel moet voor een man net zo goed schoon zijn dunkt me, sowiezo kan ik me echt niet voorstellen dat een vrouw zich
laat beffen zonder zich eerst van te voren toch even te willen wassen
Want ook als je jezelf elke dag wast, moet je toch naar de wc, en dan lijkt het me geen fijn idee meer *bleehhh* en vice versa!
Idem voor als ik gedurende de dag 1 of meer keer naar de WC geweest ben, dan ga ik echt niet van een vrouw verwachten dat ze mijn lul in haar mond neemt!
quote:Ja in mijn ervaringen is dat wel zo..
Op maandag 3 maart 2003 22:17 schreef Troel het volgende:Wat denken jullie?
Dus naar mijn ervaringen is het wel zo
Je hebt echte pijp-pikken en je hebt echte neuk-pikken en je hebt pikken die voor alletwee geweldig zijn...
Beffen vind ik ook heerlijk om te doen, maar omdat dat niet zo vaak gebeurt merk ik dat mijn tong niet geweldig getraind is en dus (te snel in mijn ogen) moe word....
quote:Vanwege de veiligheid is een slechte reden. Het voorvocht, wat nergens naar smaakt en niet tegengehouden kan worden, kan ook SOAs doen overbrengen.
Op dinsdag 4 maart 2003 00:00 schreef Twoflower het volgende:
Er zijn er genoeg die het goedje van een ander niet in de mond willen krijgen. Vanwege de smaak, of vanwege de veiligheid, maakt niet uit...
De stelling van het topic lijkt me wel te kloppen. Maar mannen hebben ook liever seks dan vrouwen.
quote:Hmmm, interesting... Kan je aangeven wat een pijp- en wat een neukpik is? Ben namelijk erg benieuwd wat ik heb
Op dinsdag 4 maart 2003 13:12 schreef erodome het volgende:
Ik ben dol op pijpen, is echt een hobby van me
Maar het moet wel schoon zijn en ook niet iedere pik pijpt even lekker....Je hebt echte pijp-pikken en je hebt echte neuk-pikken en je hebt pikken die voor alletwee geweldig zijn...
quote:Hehehhe jah explain!
Op dinsdag 4 maart 2003 15:15 schreef cppjs het volgende:[..]
Hmmm, interesting... Kan je aangeven wat een pijp- en wat een neukpik is? Ben namelijk erg benieuwd wat ik heb
quote:Dat ligt ook weer per persoon anders
Op dinsdag 4 maart 2003 13:21 schreef speknek het volgende:[..]
De stelling van het topic lijkt me wel te kloppen. Maar mannen hebben ook liever seks dan vrouwen.
quote:t gaat om het gemiddelde he!
Op dinsdag 4 maart 2003 16:18 schreef Troel het volgende:
Dat ligt ook weer per persoon anders
quote:sommige manne hebbe liever allebei
Op dinsdag 4 maart 2003 13:21 schreef speknek het volgende:[..]
Maar mannen hebben ook liever seks dan vrouwen.
quote:Hmm als je een misantroop bent, dan moet je ook niet klagem dat je niet gebeft wordt.
Op maandag 3 maart 2003 22:35 schreef Rude het volgende:[..]
Ik geloof niet in relaties. Ik ben een misantroop.
quote:Couldn't agree more!
Op maandag 3 maart 2003 22:27 schreef Flippy_00 het volgende:[..]
geloof me, is ENORM opwindend
quote:Een pijp-pik is niet te dun, maar ook niet te dik(moet wel lekker in de mond passen), heeft een goed geproportioneerde eikel(niet te kleine eikel op een dikkere staaf) en is niet te kort.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:15 schreef cppjs het volgende:[..]
Hmmm, interesting... Kan je aangeven wat een pijp- en wat een neukpik is? Ben namelijk erg benieuwd wat ik heb
Is hij te dun, dan pijpt het niet lekker(minder lekker dan), je moet iets hebben om aan te sabbelen...
Is hij te dik dan past hij niet lekker in de mond en krijg je last dat je er met je tanden langs gaat(dan moet je dat echt heel goed in de gaten houden en dat verminderd het pijp-plezier).
En in een goede pijp-pik zitten niet teveel afwijkingen(teveel naar links staan bv).
Voorkeur gaat uit naar een goed bloot-liggende eikel en niet teveel voorhuid(in stijve toestand).
Een neuk-pik is een pik die goed in propotie is, een flinke jongen, maar ook niet TE groot(zeg maar tussen de 16 en 20 cm, 20 is de max.)
Is hij te groot dan kan je niet lekker uit je bol gaan, maar moet je op blijven passen(kan flink pijn doen diep in je buik als er perongelijk te hard gestoten word met een hele grote jongen).
Het is geen potloodje(alhoewel die weer ideaal zijn voor anale sex), hij is goed van dikte.
De eikel mag varieren, dat is niet zo belangerijk, voorkeur voor goed geproportioneerde eikel.
Voorhuid is ook niet belangerijk, afwijkingen geeft ook niet zolang het niet in het extreme valt.
Maar denk erom dit is een persoonlijke mening en het geeft echt niet als ervan af geweken word, het gaat om het totaal, niet alleen om de pik.
Een leuke jongen is een leuke jongen, daar doet zijn pik niets aan af of aan toe...
Snert, ik kan ze beter aanwijzen als beschrijven geloof ik
quote:Mm...
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef erodome het volgende:[..]
Een neuk-pik is een pik die goed in propotie is, een flinke jongen, maar ook niet TE groot(zeg maar tussen de 16 en 20 cm, 20 is de max.)
Is hij te groot dan kan je niet lekker uit je bol gaan, maar moet je op blijven passen(kan flink pijn doen diep in je buik als er perongelijk te hard gestoten word met een hele grote jongen).
quote:Goh, jij hebt echt nix te doen, dat je dit soort verhalen gaat schrijven...
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef erodome het volgende:[..]
blah
quote:Jij hebt met lezen van die verhalen hetzelfde probleem?
Op dinsdag 4 maart 2003 20:56 schreef JeOma het volgende:
Goh, jij hebt echt nix te doen, dat je dit soort verhalen gaat schrijven...Wat vind je er zelf van?
quote:Als je het niet bevalt, scrollen is heel makkelijk hoor............
Op dinsdag 4 maart 2003 20:56 schreef JeOma het volgende:[..]
Goh, jij hebt echt nix te doen, dat je dit soort verhalen gaat schrijven...
Wat vind je er zelf van?
Er word me wat gevraagd, ik antwoord, bevalt dat jou niet, no prob hoor...............
quote:nette oplossing toch ! , want neuken doe je samen en in overleg , zodat je er samen wat van maakt
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef thijzema het volgende:
Mijn vriendin vind het niet erg om me te pijpen, ze wilt wel dat ik haar waarschuw als ik klaarkom, kan ik me ook best voorstellen: ik zou die troep ook niet in mn mond willen
. Dat is waarschijnlijk ook waarom de meeste vrouwen niet willen pijpen.
quote:Ik vind het juist hartstikke leuk dat ze zo open over dingen is!!!
Op dinsdag 4 maart 2003 20:56 schreef JeOma het volgende:[..]
Goh, jij hebt echt nix te doen, dat je dit soort verhalen gaat schrijven...
Wat vind je er zelf van?
quote:Gaat om het gemiddelde hè!
Op dinsdag 4 maart 2003 21:26 schreef freud het volgende:
Ik denk niet dat je kan zeggen dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen. Het verschilt per persoon imo.
Ontopic: ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt stellen dat mannen meer van beffen (of sex tout court) houden dan vrouwen van pijpen. Vrouwen zijn hooguit selectiever, maar dat zegt niets over hun sexdrive of het plezier dat zij aan sex beleven.
Overigens mag een vrouw die voor elke befbeurt eerst naar de badkamer rent wat mij betreft ook maar meteen de vloer gaan boenen. Kom op zeg, tenzij je echt een kut als een stroopwafel hebt is er toch niks mis met een 'smaakje'? Het is een kut, deal with it. Als je niks wilt ruiken/proeven ga je maar aan haar navel likken ofzo.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 05:11 schreef Kwark het volgende:
Overigens mag een vrouw die voor elke befbeurt eerst naar de badkamer rent wat mij betreft ook maar meteen de vloer gaan boenen. Kom op zeg, tenzij je echt een kut als een stroopwafel hebt is er toch niks mis met een 'smaakje'? Het is een kut, deal with it. Als je niks wilt ruiken/proeven ga je maar aan haar navel likken ofzo.
PS: Bedankt voor de info erodome: volgens mij heb ik een neuk/pijp combo penis!
Ik vind pijpen namelijk heel geil om te doen,al was het maar om hem zo te zien en horen genieten...alleen klaarkomen in mijn mond vind ik weer vies. Daarom vind ik het altijd zo zielig om hem te pijpen, omdat het nou eenmaal lekkerder voor hem is als hij ook in mijn mond mag spuiten. Ik denk dat meer meiden dat hebben en het daarom maar helemaal niet doen.
Ok ok, ik weet het, het gaat niet alleen om klaarkomen bij sex, en zo bedoel ik dat ook niet, maar ik denk dat een man sneller zal beffen omdat hij graag wil dat zij ook komt, en dat gaat met beffen vaak nu eenmaal makkelijker dan met neuken.
Voor een vrouw om een man te pijpen is het net iets meer een "extraatje" zegmaar.
quote:sneeuwballen rules
Op donderdag 6 maart 2003 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Gezoend worden door mijn vriendin na het pijpen vindt ik geen probleem. Alleen als ik in haar mond ben klaargekomen dan ga ik niet met er lopen bekken. Ik ben niet zo'n voorstander van Snowballing
quote:Even d'r neus dichthouden doet wonderen.
Op donderdag 6 maart 2003 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Gezoend worden door mijn vriendin na het pijpen vindt ik geen probleem. Alleen als ik in haar mond ben klaargekomen dan ga ik niet met er lopen bekken. Ik ben niet zo'n voorstander van Snowballing
Ik denk inderdaad dat meer mannen beffen dan vrouwen pijpen. Of dat iets met klaarkomen te maken heeft weet ik eigenlijk niet, heb het er nooit over.
Ik denk niet dat mannen beffen omdat ze gepijpt willen worden, maar gewoon omdat ze het lekker vinden. Zo werkt dat bij mij althans.
quote:Ik ook niet, maar ik reageerde even over de opmerkingen die gemaakt werden over die jongen die zijn meisje niet meer wilt zoenen na het pijpen.. dus ik had het niet over pijpen.. sorry!
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef Troel het volgende:[..]
nee, ik weet niet hoe lekker, heb nog nooit een vrouw gebeft... (wil ik ook zo houden)
quote:Ik hebde mijne een keer gevraagd of ze eens wat harder kon kreunen tijdens het vingeren.
Op maandag 3 maart 2003 22:34 schreef thijzema het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met je eens, is het niet geweldig als je vriendin klaarkomt, dat geeft echt een kick. 't is helemaal te gek als ze er ook van die kerm geluidjes bij maken
al is dat niet zo hard meer
maar iig is het idd geil als ze kreunt.
enne, ik wil mijn vriendin best beffen maar dat wil ze niet.
quote:Lucht alarm?? weet je zeker dat je haar geen pijn deed?? Geintje.
Op vrijdag 7 maart 2003 01:17 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik hebde mijne een keer gevraagd of ze eens wat harder kon kreunen tijdens het vingeren.
ze was zo stil vond ik. reden was dat ze mijn ouders neit wakker wilde maken omdat ze zo hard kreunde. en toen waren mijn ouders weg en ze begon me toch en partij te kreunen. zelfs harder dan het luchtalarm.al is dat niet zo hard meer
![]()
maar iig is het idd geil als ze kreunt.
enne, ik wil mijn vriendin best beffen maar dat wil ze niet.
Ik vind het super geil om haar te beffen, gewoon het idee dat ze super ligt te genieten. Maar als ze niet wil pijpen, dan kan je beter gelijk stoppen, want dat ik er voor de gast niets meer aan Ik vind dat wel. Ik hoef niet perse in haar mond klaar te komen hoor, maar scoort ze wel meer punten
. Het gaat eigenlijk om het respect voor elkaar en ik vind ook dat beffen en pijpen erbij horen. Alleen neuker is ook zo standaard..Nog iets: eerst lekker likken en dan lekker tongzoenen, doet ze dat, dan is het een super geile slet
(Dat is niet negatief hahaha)
Maar liever ook niet zoenen na het beffen. Mag ie eerst ff zijn mond spoelen hoor
quote:hahahaha, doe es gek joh, proef je het ook eens
Maar liever ook niet zoenen na het beffen. Mag ie eerst ff zijn mond spoelen hoor
quote:kijk, zo mogen wij het horen. Likken vind ik het lekkerste dat er is. Er is niets lekkerder dan een vrouw helemaal gek horen worden.
Op maandag 10 maart 2003 20:30 schreef Muurbloempje het volgende:
Nooit wat van gemerkt eigenlijkDoe het net zo graag als dat mijn partner het doet...
69?
quote:het is geven en nemen hoor in een relatie...dus dan bijtie maar ff door (figuurlijk gezien dan)
Op maandag 10 maart 2003 14:20 schreef hilliebillie het volgende:
bij mij en mijn vriend is het net anders om, ik pijp hem graag is gewoon leuk en geil om te doen (over het algemeen), maar hij vind er weinig aan om mij te beffen, jammer genoeg..
quote:Dat heb ik dus andersom
Op maandag 10 maart 2003 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
kijk, zo mogen wij het horen. Likken vind ik het lekkerste dat er is. Er is niets lekkerder dan een vrouw helemaal gek horen worden.
maaruh sex moet gewoon zo zijn ze allebei gewoon voldaan zijn!
helaas is dat niet altijd
en dan moet je er wel iets van zeggen zodat de ander er iets aan kan doen! anders gaat het gegarandeerd fout!
quote:haha, jammer dat je al een vriend hebt. Anders zou ik jouw geluiden best wel eens willen horen
Op dinsdag 11 maart 2003 09:05 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Dat heb ik dus andersom
Dat je aan geluiden hoort dat je het goed doet is natuurlijk toppie
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:36 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
haha, jammer dat je al een vriend hebt. Anders zou ik jouw geluiden best wel eens willen horen
Dus ja ik denk dat de meeste mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen.
quote:'k zou haast zeggen...... wanneer en waar?
Op woensdag 12 maart 2003 11:55 schreef -Mellowdy- het volgende:
Ik pijp hem net zo graag als dat hij me beft.
Ik pijp hem net zo graag als hij mij beft, vind het zelf erg leuk om hem lekker te zien genieten of om hem opeens te verassen
ik geniet gewoon van haar te zien(+horen en voelen) genieten
dat kreunen en kronkelen en soms zelfs echte stuiptrekkingen van genot is gewoon supergeil
er is alleen een giga domper bij beffen:
haar tussen je tanden erna als ze niet geschoren zijn
vandaar dat ik geschoren prefereer(niet alleen daarom overigens)
en mijn vriendin pijpt me idd niet met hetzelfde plezier als ik haar bef maar als ze dan pijpt dan slikt zo ook wel dus die keren dat t gebeurt zijn wel heel lekker:)
quote:Same here.
Op woensdag 12 maart 2003 16:22 schreef Mus het volgende:
Nou, ik en mijn vriend hebben daar weinig last van.Ik pijp hem net zo graag als hij mij beft, vind het zelf erg leuk om hem lekker te zien genieten of om hem opeens te verassen
Ik vind het bijvoorbeeld erg leuk en lekker om hem 's ochtends te verrassen door ineens onder de dekens te verdwijnen en hem een "ochtendzoen" te geven.
Of om onder de douche ineens aan te geven dat ik hem wel grondig zal wassen.... maar dan met mijn mond en tong.
Helaas merk ik in een ander topic hierover dat bepaalde types hier nogal kinderachtig op reageren, pech voor hen, dit is mijn mening.
quote:Kijk, een man naar mijn hart
Op dinsdag 11 maart 2003 16:09 schreef bolton_akira het volgende:
Ik vind zelf dat beffen lekkerder is dan gepijpt worden...
maaruh die combinatie is natuurlijk het lekkerste!
maaruh het lig ook aan man, ik leef om te beffen en ik verwacht dan niets terug! Veel mannen willen dan meteen dat de vrouw hem dan pijpt maaruh van mij hoeft dat niet perse hoor! is wel lekker maaruh ik bef niet met voorbedachte raden! [*van hans teeuwen geleend*]
sommige mannen dus wel!
Ik vind het super geil om haar te beffen, gewoon het idee dat ze super ligt te genieten. Maar als ze niet wil pijpen, dan kan je beter gelijk stoppen, want dat ik er voor de gast niets meer aan Ik vind dat wel. Ik hoef niet perse in haar mond klaar te komen hoor, maar scoort ze wel meer punten
. Het gaat eigenlijk om het respect voor elkaar en ik vind ook dat beffen en pijpen erbij horen. Alleen neuker is ook zo standaard..Nog iets: eerst lekker likken en dan lekker tongzoenen, doet ze dat, dan is het een super geile slet
(Dat is niet negatief hahaha)
[/quote]
Oh, dan ben ik een supergeile slet dus! hahahahaha
Orale sex vind ik echt heeeeel lekker. zowel om te doen als te krijgen. Ik wil het wel zo aangenaam mogelijk maken voor mijn vriend dus ik scheer me ook regelmatig.
Verder vind ik die opmerkingen van het is niet schoon en eerst altijd wassen een beetje vreemd. Daar laat je toch zeker niet op als je geil bent? Gewoon er voor gaan en niet overal zo over nadenken! Gewoon slikken die handel. Proteïnerijk ook nog.
quote:En dan is nablussen het naspel?
Op woensdag 12 maart 2003 16:22 schreef Mus het volgende:
of om hem opeens te verassen
quote:Hey, je vind lekker wat je lekker vind, is niks boers aan hoor
Op zaterdag 12 april 2003 18:00 schreef anetje het volgende:
nee ik hou niet zo van pijpen weet niet maar mij trekt het niet zo maar ik heb eerlijk gezegt liever dat een jongen meer met mij bezig is des te vaker kom ik aan mijn trekjes hihi maare het is natuurlijk voor iedereen anders heb het dan ook eigelijk niet zo vaak gedaan misschien ben ik dan ook wel bang dat ik wat fout doe maare heb liever meer contact met elkaar ik hou t erbij dat ik liever geneukt word (oke klinkt beetje boers maar t is zo) en gebeft word dan kan de sex niet meer stuk voor mij en dan hhmmmm douche
en standje 69 is UBER geil vind ik
mijn vriendin heeft de geen problemen mee om mij te pijpen.
gewoon goed schoon houden van beide kanten das wel zo lekker.
quote:Ja, als je haar bij der haren beetpakt en zo over de volle lengte van je lul op en neer schuift, is het wel een beetje vernederend ja.
Op woensdag 18 juni 2003 14:28 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Beffen is zeer OK, maar pijpen niet zo. Beetje vernederend, vind ik. (een mening die ik nu met hernieuwde praktijkervaring kan ondersteunen)
quote:Als je pijpen vernederend vindt, waarom beffen dan niet? Dan zit je toch ook tussen de benen van iemand anders die ander te verwennen?
Beffen is zeer OK, maar pijpen niet zo. Beetje vernederend, vind ik. (een mening die ik nu met hernieuwde praktijkervaring kan ondersteunen)
quote:leg dat eens uit s.v.p.
quote:Ja, geen idee waar dat gevoel precies vandaan komt. Ongetwijfeld ten dele ook door de samenleving waarin wij leven, de media die het vaak ook in termen van macht trekken. Zie ook de opmerking van een paar posts hierboven, of discussies als 'voor wat hoort wat'.
Op woensdag 18 juni 2003 19:00 schreef Wh33L het volgende:[..]
leg dat eens uit s.v.p.
Maar ook omdat het er vrij hard en niet-teder uitziet. Met name neukbewegingen met de mond, hetgeen ik onder pijpen versta. Likken/zoenen is een net weer ander verhaal, evenals beffen.
Ik vind het ook geen probleem om een meisje te beffen, maar je hoort toch nog relatief vaak dat meisjes niet willen pijpen
quote:Sorry van het omhoogschoppen, soms vind ik weles een interessant topic wat van mij best nog wel aandacht mag hebben, en ik vind dat beffen alleen lekker is als de vagina goed schoon is, ik bedoel, vagina met een vieze smaak vind niemand fijn, en ik houd mijn piem0l ook goed schoon (is volgensmij ook een stuk makkelijker, maarja
Op woensdag 18 juni 2003 22:11 schreef Flavorish het volgende:
* Flavorish vindt dat Mijnheer Willem best gelijk heeft en vindt het ook grappig dat dit topic na zoveel maanden nog steeds in trek is
Het is gewoon goed om schoon te zijn, dan is het voor allebei fijner
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 18:18 schreef sniker het volgende:
maar als ze al 2 dagen niet gedouched heeft of er pulp/korrels in zitten dan vind ik dat toch echt te ranzig
quote:You're kiddin' right?
Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
quote:pff, dat is niet iets waar je over kunt generaliseren. Sommige vrouwen hebben een lucht tussen de benen echt dan loop ik nog liever langs de schoorsteen van een ziekenhuisvuilverbranding.
Ik had een discussie met een vriend van mij over pijpen en beffen.Is het waar dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen?
Wat denken jullie?
P.S. Pijpen is ook, mits bij een schoon lid, heel lekker hoor
quote:Bekijk het eens andersom! Zou jij een lul in je mond nemen?
Op donderdag 19 juni 2003 19:27 schreef Gerrit_Galspuger het volgende:
Godvergeten wijven. Ik snap die trollen niet. Wat is er mis mee om even die lul in je bek te nemen. Dat ze niet slikken kan ik nog wel begrijpen, maar ze moeten gewoon pijpen die hypocriete sletten!
quote:nee natuurlijk niet. Ik vind flikkers smerig. Maar als jongen heb ik geen problemen met een kut in mijn bek. En als ik een meisje was dan zou ik ook gewoon pijpen. Dat hoort gewoon. Ik walg van die burgerkutjes die zich daar te goed voor voelen. Als ze niet pijpen dan gun ik ze mijn zaad ook niet.
Op donderdag 19 juni 2003 19:32 schreef Rano het volgende:[..]
Bekijk het eens andersom! Zou jij een lul in je mond nemen?
quote:inderdaad,
Op donderdag 19 juni 2003 19:34 schreef Gerrit_Galspuger het volgende:[..]
nee natuurlijk niet. Ik vind flikkers smerig. Maar als jongen heb ik geen problemen met een kut in mijn bek. En als ik een meisje was dan zou ik ook gewoon pijpen. Dat hoort gewoon. Ik walg van die burgerkutjes die zich daar te goed voor voelen. Als ze niet pijpen dan gun ik ze mijn zaad ook niet.
een echte meid, die zuigt (en slikt) geheid!
quote:Echt bijna alle topics hebben wel ergens de zin staan 'HOMO'S ZIJN VIES'
nee natuurlijk niet. Ik vind flikkers smerig. Maar als jongen heb ik geen problemen met een kut in mijn bek. En als ik een meisje was dan zou ik ook gewoon pijpen. Dat hoort gewoon. Ik walg van die burgerkutjes die zich daar te goed voor voelen. Als ze niet pijpen dan gun ik ze mijn zaad ook niet.
En doorslikken is weer iets anders, zou je het spul van een ejaculerende vrouw slikken?
quote:eh..nee?
Op donderdag 19 juni 2003 19:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:[..]
Echt bijna alle topics hebben wel ergens de zin staan 'HOMO'S ZIJN VIES'
En doorslikken is weer iets anders, zou je het spul van een ejaculerende vrouw slikken?
een gever ontvangt niet
quote:Het verschil tussen een kut in je bek(om maar in jou trant te blijven) en een lul in je bek is dat een kut niet tegen je huig aan duwt.....
Er zijn dame's die dit echt alles behalve fijn vinden, die het niet zo prettig vinden dat hun hele mond opgevult word en de eikel hun huig kriebelt, sommige dame's krijgen al kokhalsneigingen als hun huig maar iets gekriebeld word, dat kan je niet vergelijken met een kutje likken.
Hoe je ook je best doet, je krijgt een kutje niet tegen je huig aan, of je mond er helemaal mee gevuld.
Ik vind dus dat je niet zo zwaar mag oordelen hierover, het heeft namelijk verdomde weinig met burgelijk of niet te maken.
Ik ben zelf een grote pijpfan, kan me tijdenlang heerlijk vermaken met een lekkere pik in mijn mond, maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar van houdt.
quote:Ja inderdaad ik stipte ook al aan dat het lichamelijk best wel heel anders is, redelijk zwaar ook wel, zwaarder dan likken imo. Het vereist echt wel meer techniek en uithoudingsvermogen en als een vrouw daar even (of nooit) geen zin in heeft, dan snap ik dat echt wel.
Op donderdag 19 juni 2003 19:46 schreef erodome het volgende:[..]
Het verschil tussen een kut in je bek(om maar in jou trant te blijven) en een lul in je bek is dat een kut niet tegen je huig aan duwt.....
Er zijn dame's die dit echt alles behalve fijn vinden, die het niet zo prettig vinden dat hun hele mond opgevult word en de eikel hun huig kriebelt, sommige dame's krijgen al kokhalsneigingen als hun huig maar iets gekriebeld word, dat kan je niet vergelijken met een kutje likken.
Hoe je ook je best doet, je krijgt een kutje niet tegen je huig aan, of je mond er helemaal mee gevuld.
Ik vind dus dat je niet zo zwaar mag oordelen hierover, het heeft namelijk verdomde weinig met burgelijk of niet te maken.
quote:ik zou dat geweldig vinden. Als er hier 1 vrouw is die kan ejaculeren dan wil ik het graag doorslikken. Heb ik altijd al eens willen doen. Er lijkt me niks vies aan.
Op donderdag 19 juni 2003 19:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:[..]
Echt bijna alle topics hebben wel ergens de zin staan 'HOMO'S ZIJN VIES'
quote:Ja hallo zeg, je moet toch wat voor je relatie overhebben, pijpen is geweldig voor een man
Op donderdag 19 juni 2003 19:51 schreef Aventura het volgende:[..]
Ja inderdaad ik stipte ook al aan dat het lichamelijk best wel heel anders is, redelijk zwaar ook wel, zwaarder dan likken imo. Het vereist echt wel meer techniek en uithoudingsvermogen en als een vrouw daar even (of nooit) geen zin in heeft, dan snap ik dat echt wel.
quote:ik schreef eerder dat IK niet te beroerd ben, maar er wordt hier gerept over burgertrutten en arrogante wijven als zij niet willen pijpen, dat hoeft niet altijd zo te zijn. En ik zeg het ook om de topicstelling te onderbouwen: mannen beffen inderdaad wel liever dan dan vrouwen pijpen. Vind ik.
Op donderdag 19 juni 2003 19:57 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ja hallo zeg, je moet toch wat voor je relatie overhebben, pijpen is geweldig voor een man
quote:En kotsneigingen/stikken door al dat vocht maakt de boel gezelliger
Op donderdag 19 juni 2003 19:56 schreef Gerrit_Galspuger het volgende:[..]
ik zou dat geweldig vinden. Als er hier 1 vrouw is die kan ejaculeren dan wil ik het graag doorslikken. Heb ik altijd al eens willen doen. Er lijkt me niks vies aan.
quote:Ik moet toch in alle eerlijkheid zeggen dat pijpen me makkelijker afgaat als een echte goede befbeurt geven.
Op donderdag 19 juni 2003 19:51 schreef Aventura het volgende:[..]
Ja inderdaad ik stipte ook al aan dat het lichamelijk best wel heel anders is, redelijk zwaar ook wel, zwaarder dan likken imo. Het vereist echt wel meer techniek en uithoudingsvermogen en als een vrouw daar even (of nooit) geen zin in heeft, dan snap ik dat echt wel.
De allereerste keer dat ik een vrouw befte, ik natuurlijk wanhopig mijn best doen, had ik dus echt een lamme tong, was echt moeilijk om vol te houden en het lekker te houden.
Nu is dat ook een kwestie van wennen, dus de volgende keren ging het steeds beter.
"Techniek" moet je voor allebei hebben, gewoon lebberen is niet echt interresant, gewoon sabbelen aan een pik ook niet.
Het belangerijkste is dat degene die het geeft het ook echt lekker vind om te geven, dat merk je echt onmiddelijk.
Bij pijpen ligt het een beetje aan het standje hoe "makkelijk" het is.
Mijn favo standje voor langdurig intens pijpen is dat de man lekker ligt(of half overeind zit), ik ga in kleermakerszit tussen zijn benen zitten, mijn knieen rusten dan op zijn dijen en buig voorover en pijp zo.(ideaal voor als je manlief lekker wil laten blowen tijdens het pijpen )
Overheerlijk vind ik dat, ik kan overal goed bij met mijn handen(zowel zijn geslachtsdelen als de rest van zijn lichaam), mijn borsten raken hem daar ook aan, met speels gemak kan ik dus ook met mijn borsten met hem spelen.
En als belangerijkste kan ik het pijpen zo heel erg lang volhouden, zonder dat het zwaar word voor me in mijn nek.
Het s niet de meest sexy houding, maar hoe het allemaal voelt maakt dat wel goed
Je moet er alleen wel een beetje buigzaam voor zijn, anders is het niet comfi.
69, hij boven ik onder vind ik ook erg lekker, dan kan je hem lekker in je mond laten neuken, of het zelf doen.
Allebei op de zij is ook erg goed, zo krijg je ook geen last van je nek.
De enigste die ik niet goed vol kan houden voor langere tijd is ik liggend(half liggend/half zittend), hij bovenop mijn borstkas zeg maar en dan zo pijpen, is lastig omdat je dan letterlijk met de kin op de borst moet, is erg zwaar voor de nek.
on-topic: Ik denk niet zozeer dat vrouwen minder van pijpen houden dan mannen van beffen. Ik denk eerder dat mannen sneller over bepaalde taboes heenspringen, en dat dat nog steeds een gevolg is van een min of meer sexistische samenleving. Sex is niet de enige ongelijkheid tussen de sexen, waarbij vrouwen aan het kortste eind trekken, maar wel heel illustratief.
Het is ook nog steeds zo dat in de meeste pornofilms de 'scene' beeindigd wordt nadat de man is klaar gekomen. Alles draait om het mannelijk orgasme.
Persoonlijk vind ik beffen geweldig. Zonder beffen geen sex. En het hoeft ook niet super-schoon te zijn. Zoals iemand anders al meldde "heeft ze 2 dagen niet gedouched, dan is het te ranzig, maar van 1 dag maakt niet uit".
Geef mij maar een kutje met een smaakje, maar niet TE sterk.
En als ze die dag naar de toilet is geweest. Prima. Mijn eerste vriendinnetje heeft nog wel eens (per ongeluk; zij was in extase en ik lag bovenop haar en drukte met mijn borstkas op haar blaas) in mijn mond geplast tijdens het beffen. Ik zou er flink wat voor over hebben om mijn huidige vrouw ook zover te krijgen, want dit was een super geile ervaring.
Gepijpt worden is ook heerlijk, maar dan vooral tijdens het beffen (dus in standje 69). De opwinding die ik ervaar bij het beffen in combinatie met het gevoel van het pijpen, maken dit standje tot de ultieme ervaring.
quote:En toch heb jij het er schijnbaar niet voor over om te accepteren dat pijpen nog steeds op vrijwillige basis gaat.
Op donderdag 19 juni 2003 19:57 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ja hallo zeg, je moet toch wat voor je relatie overhebben, pijpen is geweldig voor een man
ontopic:
Ik heb er geen problemen mee hoor
En mijn meisje ook niet
(slikken doet ze btw niet, maar daar heb ik verders geen problemen mee. Alleen af en toe wel jammer, toch.)
quote:Tieft nou eens op kut-kloon
Op vrijdag 20 juni 2003 18:53 schreef netcat het volgende:
nee hoor, pijpen is heerlijk en vooral als je ziet hoe de man daarvan geniet, dan is het nog lekkerder...en ik weet uit ervaring dat niet elke man graag beft, maar de meesten wel hoor..:9
quote:Ik snap echt niet dat zoveel mannen er een "big deal" van maken om te beffen na 't neuken; om een meisje (notabene meestal je eigen vriendin) die zo welwillend is en slikt te zoenen.
Op maandag 3 maart 2003 22:37 schreef E.T. het volgende:[..]
Dus jij bent vies van je eigen lichaamssappen, waarvan je wel verwacht (of hoopt) dat je vriendin ze wel doorslikt?
Ik ben zelf van mening dat 't allemaal lekker is, mits je de situatie maar geil genoeg is. Dan is er wat mij betreft echt geen rem hoor. Wedden dat je vriendin (of 't meisje waar je mee neukt) helemaal gek wordt als je 't handeltje tussen haar borsten dumpt en haar schoonlikt
... maar verder natuurlijk: ieder z'n eigen ding. Zeg alleen niet dat iets vies is als je 't nooit geprobeerd hebt.
quote:ik vind het simpelweg egoistisch...het komt toch van beide kanten. Dat zegt mijn vriendin immers ook, hoewel ze me ook pas na een tijdje pijpte...(pas nadat we voor het eerst geneukt hadden)
Op zaterdag 21 juni 2003 15:13 schreef Muurbloempje het volgende:
Dat is toch per persoon verschillend... Ik geniet ervan om mijn vriend te laten genieten en andersom is dat niet andersIk doe het net zo graag hoor, maar ik hoor weleens via via dat vrouwen het soms niet doen omdat ze ervan gaan kotsen/kotsneigingen krijgen of dat ze het gewoon niet lekker vinden....
quote:Wat een onzin. Vrijen is geen wegstreeplijstje. De rest van je relatie ook niet, waarom vrijen dan wel?
Op dinsdag 24 juni 2003 09:43 schreef cleany het volgende:[..]
ik vind het simpelweg egoistisch...het komt toch van beide kanten.
telkens dat zeggen van "je moet het toch zelf willen ?" kom op zeg ! Als je van iemand houdt dan doe je dat toch gewoon ? Als je eenmaal beft of pijpt dan krijg je er echt wel een goed gevoel over hoor, tenzij die persoon je misbruikt of niet van je houdt.
quote:Jij snapt het
Op zaterdag 21 juni 2003 17:43 schreef Nebu1980 het volgende:[..]
Ik snap echt niet dat zoveel mannen er een "big deal" van maken om te beffen na 't neuken; om een meisje (notabene meestal je eigen vriendin) die zo welwillend is en slikt te zoenen.
Ik ben zelf van mening dat 't allemaal lekker is, mits je de situatie maar geil genoeg is. Dan is er wat mij betreft echt geen rem hoor. Wedden dat je vriendin (of 't meisje waar je mee neukt) helemaal gek wordt als je 't handeltje tussen haar borsten dumpt en haar schoonlikt
... maar verder natuurlijk: ieder z'n eigen ding. Zeg alleen niet dat iets vies is als je 't nooit geprobeerd hebt.
quote:Je wee nie waar je aan begint...
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef okkie-man het volgende:[..]
ik bied me vrijwillig aan
moet van iemand houden voor ik dat met liefde doe..
Aangezien ik door ervaringen liefdeloos ben geworruh...
uh..
quote:* Meldt
Op maandag 3 maart 2003 22:19 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Ik denk wel zeker te weten dat dat per vrouw verschilt....en per man trouwens ook, want er zijn mannen die helemaal niet willen beffen
Ik bef nooit en wordt best vaak gepijpt .. ofwel theorie gaat niet op
quote:mooizo ... liefdeloze eentonige, dronken weekend sex dan maar?
Op woensdag 25 juni 2003 23:55 schreef AngelWings het volgende:
Nou sorry de borry maar ga echt nie iedereen an zuh pijp lurke..moet van iemand houden voor ik dat met liefde doe..
Aangezien ik door ervaringen liefdeloos ben geworruh...
uh..
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:23 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vind het heerlijk om mijn vriendin lekker te beffen. Gewoon het gezicht dat ze trekt als ze klaarkomt. Daar doe ik het gewoon voor. echt heerlijk.
..enne, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen; zo'n lul in je mond lijkt me toch ook niet alles.
Hmm, ben eigenlijk nieuwsgierig naar het antwoord op een soortgelijke vraag; "mannen vingeren liever dan dat vrouwen aftrekken"..enne, daar weet ik het antwoord ook wel op (vwb. mijn vriendin en ondergetekende)..
jacko
quote:Kijk, in deze reactie kan ik me 200% vinden.
Het verschil tussen een kut in je bek(om maar in jou trant te blijven) en een lul in je bek is dat een kut niet tegen je huig aan duwt.....
Ik ben zelf een grote pijpfan, kan me tijdenlang heerlijk vermaken met een lekkere pik in mijn mond, maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar van houdt.
quote:Inderdaad, meneer Willem snapt het
Op dinsdag 24 juni 2003 10:11 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Wat een onzin. Vrijen is geen wegstreeplijstje. De rest van je relatie ook niet, waarom vrijen dan wel?
quote:Wat een ONZIN!!!
Op dinsdag 24 juni 2003 11:59 schreef cleany het volgende:
het is geven en nemen. Zo zien wij het en ze is er ook van gaan houden....telkens dat zeggen van "je moet het toch zelf willen ?" kom op zeg ! Als je van iemand houdt dan doe je dat toch gewoon ? Als je eenmaal beft of pijpt dan krijg je er echt wel een goed gevoel over hoor, tenzij die persoon je misbruikt of niet van je houdt.
LEKKER LEKKER LEKKER LIKKEN!!!! JHAAAAAA!!
sorry dat moest er even uit
Is dus echt zo, al zijn er net zo goed mannen die niet willen beffen als dat er vrouwen zijn die willen pijpen. Mijn v'dinnetje vindt het idee van een lauwe zoute milkshake ook niet alles
Maar tja beffen roxxx
quote:je zou een man dus niet dwingen om te beffen zeg je he ?
Op donderdag 26 juni 2003 21:59 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Inderdaad, meneer Willem snapt het [afbeelding]
[..]Wat een ONZIN!!!
Als je om wat voor reden dan ook niet aan orale seks doet, dan zou je niet van je partner houden?
Ik zou me pas echt goed schuldig voelen als een man niet van beffen houdt en ik hem zou dwingen, dan is voor mij de lol er al vanaf hoor. En andersom lijkt me ook.
maar...wat ik vaker heb meegemaakt en hier ook lees, is dat vrouwen daar wel vanuit gaan. Wat denk je dat er zou gebeuren als ik dat niet zou doen ? Niets...van beide kanten niet, maar eigenlijk wil je wel seks en vingeren en aftrekken kan je ook zelf doen, dus daar is de lol snel vanaf. Ik heb het nu dus over een zeer serieuze relatie he ! Nou...dan ga je dus maar een beetje lomp zitten neuken of zo ? Nee sorry, ik kan me in jouw standpunt gewoon niet vinden.
Ik weet dat het aan het begin van een relatie gewoon niet gebeurd, maar een tijdje later toch wel ? Mijn vriendin kan zich er dus wel in vinden en die vindt het ook geweldig als ze ziet dat ik er van geniet. Dat is toch mooi ! Dat is andersom ook zo...het is dus niet zo dat zij wat doet en ik niks terug. Ze komt ook altijd ECHT klaar en dat is ook zonder dollen.
quote:Volgens mij kan je ook heerlijk pijpen zonder dat de penis helemaal naar binnen gaat tot tegen de huig!
Ik begrijp overigens best dat mensen het "vies/onaantrekkelijk" vinden, het idee van een penis in je mond (heb ik trouwens ook..) en daarom niet willen pijpen..
quote:dit is dus bullshit maat
Op maandag 10 maart 2003 23:16 schreef papsarmy het volgende:
Als jullie elkaars "smaak" niet lekker vinden horen jullie biologisch niet bij elkaar.
quote:Zelfs alleen een eikel in je mond vult je mond al aardig op en het gebeurt heel erg snel dat hij even iets dieper gaat, zo diep zit je huig niet, dat zal max. een cm of 10 zijn denk ik.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:15 schreef FunnyName het volgende:[..]
Volgens mij kan je ook heerlijk pijpen zonder dat de penis helemaal naar binnen gaat tot tegen de huig!
Vaak is alleen de eikel en een beetje al voldoende.. dus dat kan geen reden zijn om niet te willen pijpen volgens mij.Ik begrijp overigens best dat mensen het "vies/onaantrekkelijk" vinden, het idee van een penis in je mond (heb ik trouwens ook..) en daarom niet willen pijpen..
Het is ook niet alleen de huig, het is ook de achterkant van de tong die bij sommige mensen al genoeg prikkelt om te moeten kokhalsen(als je wil kotsen en je steekt je vingers in je strot zal je erachter komen dat dat beter werkt als je de achterkant van je tong naar beneden duwt).
De eikel en een beetje is dus al meer als voldoende om de mond vrij ver op te vullen tot bijna achterin.
Wat ik totaal niet snap is dat mensen toch willen van hun partner dat deze pijpt(of beft) terwijl ze dat niet prettig vinden, dan is er toch geen bal aan, wil je het lekker doen dan moet je ervan houden.
Zo heb ik een keer wat met een meisje gedaan, dat meisje beft me, echt zwaar beroerd, ze vond het duidelijk niet prettig, het was dus niets aan voor mij, het was niets aan voor haar.
Ik heb haar gestopt, ben ff met haar weggelopen(weg van haar vriend) en heb even zitten babbelen, bleek ze dus eigenlijk niet bi te zijn, maar het voor haar vriend te doen(niet dat haar vriend haar dwong ofzo, ze dacht gewoon hem een plezier ermee te doen).
Ik heb haar op het hart gedrukt het aan haar vriend te vertellen, dat heeft ze gedaan, ze swingen nogsteeds, maar het bi-gedeelte blijft achterwege nu.
Je voelt het gelijk als iemand het eigenlijk niet wil, dan heb ik het liever niet als dat het toch niet lekker gebeurt en dus niemand er echt plezier van heeft.
Zodra er bij sex dwang komt is het niet leuk meer, is het niet leuk meer dan geniet je niet echt, geniet je niet echt dan krijg je minder zin, krijg je minder zin geniet je de volgende keer nog minder enz enz enz enz.
De meeste mannen die ik ken houden niet van beffen en beginnen er ook niet aan, terwijl ze wel graag gepijpt worden. Gelukkig houdt mijn vriend huidige vriend er wel van en we hebben dan ook een top sexleventje...
Ik vind het absoluut heerlijk om te pijpen!!! Heel erotisch, wordt er bloedje geil van!!! Doe het niet vaak genoeg...
En dan niet alleen de eikel, maar als het kan zo veel mogelijk naar binnen. Van die kotsneigingen waar hier over gesproken wordt heb ik geen last... (Hoewel ik me dat wel voor kan stellen hoor).
Ik kan er echt intens van genieten, alleen het klaarkomen liever niet tegen mijn keelsgat aan, hoewel ik wel altijd slik maar vang het ervoor op in mijn mond. Daarna zoenen vind mijn vriend gelukkig absoluut geen probleem (visa versa; na het beffen vind ik het supergeil om hem te zoenen).
Dat mensen het vies lijkt kan ik me voorstellen, maar ikzelf ben het er niet mee eens. Ik vind het heerlijk op dat moment. Ook als hij over me heen klaar komt ruim ik nog graag de restjes op. Hij vind dat wat minder om zelf af te likken, maar zoenen vind hij erna wel heerlijk... (Alles is inmiddels al doorgeslikt, alleen de smaak rest dan nog...
Ik vind het wel jammer dat zo makkelijk iedereen over één kam geschoren wordt... Wat mij betreft (door mijn ervaringen en wat ik hoor in mijn omgeving) mag de stelling juist net andersom opgesteld worden...
quote:
Op zondag 27 juli 2003 01:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
quote:
Op zondag 27 juli 2003 01:36 schreef Troel het volgende:
quote:Ik vind data je op zijn minst jouw bevindingen moet posten hoor.
Op zondag 27 juli 2003 01:39 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
quote:als ik verliefd ben en het is fris en fruitig en vooral niet te harig vind ik het best leuk.
Op zondag 27 juli 2003 01:40 schreef Troel het volgende:
Ik vind data je op zijn minst jouw bevindingen moet posten hoor.
quote:Tuurlijk wel! je kunt statististisch over de 'de man' en 'de vrouw' spreken.
Op zondag 27 juli 2003 19:09 schreef RiFF het volgende:
Lalalala er is niet "de" vrouw en "de" man... dat VERSCHILT per persoon... kun je dus ook geen zak over zeggen "over het algemeen"
quote:Oh nee hoor niet mee eens ik pijp hem net zo lief als hij mij beft het is 1 van me grootste hobbies ook omdat ik geniet als hij geniet
Wat denken jullie?
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:22 schreef Angst het volgende:
want mannen vinden het erg leuk om gepijpt te worden geloof ik
quote:En er zijn mannen die het leuk vinden om andere mannen te pijpen
Op maandag 28 juli 2003 10:22 schreef Angst het volgende:
want mannen vinden het erg leuk om gepijpt te worden geloof ik
Troel, is dit topic zo weer actief genoeg ?
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 21:50 schreef EvElienTjuh het volgende:
Ik bef liever dan dat ik pijp hoor
quote:NEE
Op donderdag 31 juli 2003 21:49 schreef fulco- het volgende:[..]
En er zijn mannen die het leuk vinden om andere mannen te pijpen
. Persoonlijk houd ik niet van het idee van beffen. Ik spreek niet uit ervaring, want ik heb het nooit gedaan
.
Troel, is dit topic zo weer actief genoeg
?
Laat het nou doodbloeden
quote:Ben jij er ook zo een? *nieuwsgierig ben*
. Persoonlijk houd ik niet van het idee van beffen. Ik spreek niet uit ervaring, want ik heb het nooit gedaan
.
quote:ik vertrouw niets wat langer dan 2 dagen bloed en niet doodgaat.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:42 schreef Troel het volgende:
Laat het nou doodbloeden
maar goed *KICK*
quote:Volgens mij ben jij helemaal niet nieuwsgierig, naar wat ik ben
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ben jij er ook zo een? *nieuwsgierig ben*
quote:Waarom zou ik het anders vragen?
Op maandag 4 augustus 2003 15:05 schreef fulco- het volgende:[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet nieuwsgierig, naar wat ik ben
quote:Wil je dat ik roep dat ik op jongens val, en me nooit gebogen heb over de "edele delen" van een vrouw?
Op maandag 4 augustus 2003 15:06 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waarom zou ik het anders vragen?
quote:Nee, dat eerste wist ik al, dat tweede is maar een detail. Gewoon de vraag beantwoorden...
Op maandag 4 augustus 2003 15:08 schreef fulco- het volgende:[..]
Wil je dat ik roep dat ik op jongens val, en me nooit gebogen heb over de "edele delen" van een vrouw?
quote:Oh zo... nou ja, met de juiste persoon en op het juiste tijdstip, kan dat heel plezierig zijn
Op maandag 4 augustus 2003 15:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, dat eerste wist ik al, dat tweede is maar een detail. Gewoon de vraag beantwoorden...
De vraag slaat dus op de vette tekst...
ik ben overigens monogaam, dus ik moet je nu teleur stellen
quote:Ach, teleurstellen is een groot woord...
Op maandag 4 augustus 2003 15:16 schreef fulco- het volgende:[..]
Oh zo... nou ja, met de juiste persoon en op het juiste tijdstip, kan dat heel plezierig zijn
.
ik ben overigens monogaam, dus ik moet je nu teleur stellen
quote:Hoe denk jij erover, dan?
Op maandag 4 augustus 2003 15:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach, teleurstellen is een groot woord...
quote:Eerlijk gezegd: precies hetzelfde. Ook wat het monogaam zijn betreft, al is dat nu niet echt aan de orde...
Op maandag 4 augustus 2003 15:20 schreef fulco- het volgende:[..]
Hoe denk jij erover, dan?
quote:Maar ehm... daar zijn toch wel voldoende mogelijkheden voor?
Op maandag 4 augustus 2003 15:21 schreef Twoflower het volgende:[..]
Eerlijk gezegd: precies hetzelfde. Ook wat het monogaam zijn betreft, al is dat nu niet echt aan de orde...
quote:O ja, ik mag zeker niet klagen...
Op maandag 4 augustus 2003 15:38 schreef fulco- het volgende:[..]
Maar ehm... daar zijn toch wel voldoende mogelijkheden voor?
quote:Komt zeker ook door het weer! Maar ik zeg dus "nee" op de stelling, voor het geval het nog niet duidelijk was.
Op maandag 4 augustus 2003 15:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
O ja, ik mag zeker niet klagen...
quote:nog 43 posts, schat.
Op maandag 4 augustus 2003 20:40 schreef Troel het volgende:
Moet ik nou echt extreme om een slotje gaan vragen of laten jullie het topic nu met rust
quote:Ja maar, ja maar...
Op maandag 4 augustus 2003 20:48 schreef XMN8R het volgende:[..]
nog 43 posts, schat.
laat ze maar even, des te sneller is ie vol
quote:sssst, stil maar...
Op maandag 4 augustus 2003 20:50 schreef Troel het volgende:
Ja maar, ja maar...
als er met dit offtopic geslowchat geen slotje op komt weet ik het ook niet meer
quote:ik ook niet trouwens...
Op maandag 4 augustus 2003 20:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
sssst, stil maar...
nog 41.
zie je wel, gaat best wel snelals er met dit offtopic geslowchat geen slotje op komt weet ik het ook niet meer
Maar extreme is altijd wel aardig voor me, misschien komt het daar wel door...
quote:Hee vooruit... on-topic blijven. Dat deed ik ook!
Op maandag 4 augustus 2003 20:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
sssst, stil maar...
nog 41.
zie je wel, gaat best wel snelals er met dit offtopic geslowchat geen slotje op komt weet ik het ook niet meer
quote:Hier kan ik mij wel in vinden. Persoonlijk hou ik ook niet van het idee om te moeten beffen, pijpen en gepijpt worden is daarentegen heel plezierig. Mits alles fris & schoon is, natuurlijk.
.
Maar ik denk dat pijpen sowieso leuker is. Je hebt meer om mee te doen, het heeft een beter "mondgevoel", zoals fabrikanten van chocoladerepen dat noemen. Beffen is dan toch meer te vergelijken met likken aan een ehm... Ach, geen idee eigenlijk. .
quote:Ster?
Op maandag 4 augustus 2003 21:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Beffen is dan toch meer te vergelijken met likken aan een ehm... Ach, geen idee eigenlijk..
quote:Okee. Ik ben misschien weer heel naief, maar ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.
Op maandag 4 augustus 2003 21:15 schreef Modus het volgende:[..]
Ster?
.
Ik dacht meer een sinasappel ofzo. Of een waterijsje. Of een harige kiwi. .
quote:Likken aan een waterijsje vergelijken met beffen?? Nou heb ik nog nooit iemand gebeft, maar daar kan ik me niets bij voorstellen eigenlijk...
Op maandag 4 augustus 2003 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Okee. Ik ben misschien weer heel naief, maar ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.
Ik dacht meer een sinasappel ofzo. Of een waterijsje. Of een harige kiwi.
.
quote:Duh. Anus dan.
Op maandag 4 augustus 2003 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Okee. Ik ben misschien weer heel naief, maar ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.
quote:Dat heet rimmen, als ik goed ben ingelicht. Niet erg smakelijk, in mijn ogen. Maar ik begrijp dat jij beffen daarmee te vergelijken vindt?
Op maandag 4 augustus 2003 21:26 schreef Modus het volgende:[..]
Duh. Anus dan.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 04-08-2003 21:36]
quote:Nee, ik dacht dat jij dat wellicht bedoelde.
Op maandag 4 augustus 2003 21:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat heet rimmen, als ik goed ben ingelicht. Niet erg smakelijk, in mijn ogen. Maar ik begrijp dat jij beffen daarmee te vergelijkben vindt?
quote:Dat heet inderdaad zo, dus je bent goed ingelicht.
Op maandag 4 augustus 2003 21:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat heet rimmen, als ik goed ben ingelicht. Niet erg smakelijk, in mijn ogen. Maar ik begrijp dat jij beffen daarmee te vergelijken vindt?
Hmm ik ben het denk ik eens met Great Expectations... en die vergelijking met likken aan een harige kiwi is echt briljant! Natuurlijk hangt dat af van de dame in kwestie, maar het klopt mi best wel. Toch vinnik pijpen ook leuker dan beffen (maar misschien heeft dat ook te maken met mijn wat sterkere emotionele binding aan mannen)
@ Troel
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:56 schreef Doffy het volgende:
*schop*Hmm ik ben het denk ik eens met Great Expectations... en die vergelijking met likken aan een harige kiwi is echt briljant!
Natuurlijk hangt dat af van de dame in kwestie, maar het klopt mi best wel. Toch vinnik pijpen ook leuker dan beffen (maar misschien heeft dat ook te maken met mijn wat sterkere emotionele binding aan mannen)
@ Troel
quote:ik zou er niet aan moeten denken om de hele avond gebeft te moeten worden...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:15 schreef metalheadBOC het volgende:
Ah beffen is idd niet vervelend! ik doe het zeer graag (waar mijn vriendin dankbaar misbruik van maakt) persoonlijk vind ik beffen 1 van de lekkerste dingen van sex je kan er een vrouw echt helemaal gek mee krijgen (als je het goed doet dan he
) en de smaak van kut vocht kan ik nou niet echt vervelend noemen (bring it on). zelf hou ik er het meest van als het er zo helemaal uit druipt en dan echt alles op likken jam jam. zou echt een hele avond lang kunnen beffen (ik geloof alleen dat mijn tong daar tegen gaat protesteren
)
quote:Gatver!
Op maandag 3 maart 2003 22:22 schreef Lucille het volgende:Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
Dat geloof ik eigenlijk niet.
quote:Ik wil het niet geloven denk ik...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:47 schreef Bridell het volgende:[..]
Gatver!
Dat geloof ik eigenlijk niet.
quote:Vooral met dit weer.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:49 schreef Troel het volgende:[..]
Ik wil het niet geloven denk ik...
quote:Ach, bacterien kunnen toch best lekker zijn??
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:55 schreef Bridell het volgende:[..]
Vooral met dit weer.
Maar ff serieus, als je gewoon thuis bent dan is het toch een kleine moeite om even naar het toilet te gaan om je om te frissen als je verwacht leuke dingen te gaan doen...
quote:Ja en ik wil mezelf gewoon fris (lees schoon) voelen. Anders vind ik het niet echt prettig, ook al ben ik niet de actieve partij.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:56 schreef Troel het volgende:[..]
Ach, bacterien kunnen toch best lekker zijn??
Maar ff serieus, als je gewoon thuis bent dan is het toch een kleine moeite om even naar het toilet te gaan om je om te frissen als je verwacht leuke dingen te gaan doen...
Maar voor de mannen: Klopt die stelling van Lucille volgens jullie?
Ik houd wel van een beetje ranzigheid. Als mijn vriendin mij heeft gepijpt, houdt ze het goedje in haar mond en dan pak ik haar vol op de bek. HEERLIJK (je moet alleen geen bier hebben gedronken want dat is goor).
Ook met beffen is het zo. Na het door mij in haar klaarkomen duik ik naar beneden om daar nog het nodige lik en sabbelwerk uit te voeren. Dat er dan sperma bij zit geeft niets. Geeft haar ook het idee dat ik niet vies van dat soort dingen ben. Dat is lekker spannend tijdens een heftige vrijpartij. Als je toevallig ergens bent in laten we zeggen de buitenlucht en je bent geil en je hebt geen wasbak bij de hand.....
ik bedoel maar. Alles netjes opgeruimd naderhand. Geen lekkende vriendin en geen sperma in het haar van je vriendin!
[Dit bericht is gewijzigd door 6 op 05-08-2003 11:14]
quote:Kijk, daar kan ik nog inkomen...
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:13 schreef 6 het volgende:
Het kan mij niet smerig genoeg.Ik houd wel van een beetje ranzigheid. Als mijn vriendin mij heeft gepijpt, houdt ze het goedje in haar mond en dan pak ik haar vol op de bek. HEERLIJK (je moet alleen geen bier hebben gedronken want dat is goor).
Ook met beffen is het zo. Na het door mij in haar klaarkomen duik ik naar beneden om daar nog het nodige lik en sabbelwerk uit te voeren. Dat er dan sperma bij zit geeft niets. Geeft haar ook het idee dat ik niet vies van dat soort dingen ben.
Maar het lijkt me toch niet echt lekker om iemand te moeten beffen die al dagen zich daar niet gewassen heeft ofzo... (erg extreem, maar ff als voorbeeld)
Het lastige met een kiwi is dat je helemaal tussen de benen moet duiken en dat het bij een ijsje niet hoeft
Mijn ervaring is dus dat ijsjes een stuk makkelijker werken
quote:Ik vind zowel ijsjes als kiwi's lekker, maar harige kiwi's, nee dat vind ik toch echt wat minder
Op donderdag 7 augustus 2003 13:40 schreef raptorix het volgende:
Mjah kan zeggen dat ik met zowel ijsjes als kiwis ervaring heb, maar dat ik ijsjes toch een stuk beter vind als lauwe kiwisHet lastige met een kiwi is dat je helemaal tussen de benen moet duiken en dat het bij een ijsje niet hoeft
Waar ik het mee eens ben, een ijsje is makkelijker te hanteren als een kiwi, maar een beetje oefening doet wonderen, inmiddels ben ik aardig bedreven(al zeg ik het zelf) met kiwi's en gaat het me net zo makkelijk af als ijsjes.
Toen ik net ijsjes begon te eten was ik er ook nog niet zo handig in als dat ik nu na vele jaren ijsjes eten ben, zo is het ook met kiwi's, je word er vanzelf handig in
Naar aanleiding van dit topic heb ik nog twee vragen:
1. Hoe frissen vrouwen zich op als er een een heftige befpartij aan zit te komen en als er op de wc geen wastafel is? (met alleen wc-papier kom je er natuurlijk niet)
2. Hoe doen mannen dit (voor een pijpsessie natuurlijk)
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:05 schreef Dragonetti het volgende:HHHMMMMMMMMMMMMMM LEKKKEERRR BEFFEN JAAAAA
LEKKER LEKKER LEKKER LIKKEN!!!! JHAAAAAA!!
sorry dat moest er weer even uit
quote:Je hebt van die vochtige doekjes te koop, per stuk verpakt. Net als Wetties eigenlijk maar dan speciaal voor je doos.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:34 schreef cppjs het volgende:
1. Hoe frissen vrouwen zich op als er een een heftige befpartij aan zit te komen en als er op de wc geen wastafel is? (met alleen wc-papier kom je er natuurlijk niet)
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:34 schreef cppjs het volgende:
Als reactie op de vraag van TS: Ik vind het echt heerlijk om gepijpt te worden, maar om de reactie van mijn vriendin te zien als ik haar bef is echt onovertroffen!Naar aanleiding van dit topic heb ik nog twee vragen:
2. Hoe doen mannen dit (voor een pijpsessie natuurlijk)
Dit wil nog wel eens helpen...
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 16:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
quote:Gelukkig maar, ik dacht dat ze dan even het wc-papier in de wc doopte om zich nat schoon te maken
Op donderdag 7 augustus 2003 16:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 20:09 schreef cppjs het volgende:[..]
[..]Gelukkig maar, ik dacht dat ze dan even het wc-papier in de wc doopte om zich nat schoon te maken
Ik dacht dat ze het gewoon naar binnen duwden
quote:Maar je hebt ook voorverpakt ijs. Da's weer lastiger
Op donderdag 7 augustus 2003 13:40 schreef raptorix het volgende:
Mjah kan zeggen dat ik met zowel ijsjes als kiwis ervaring heb, maar dat ik ijsjes toch een stuk beter vind als lauwe kiwisHet lastige met een kiwi is dat je helemaal tussen de benen moet duiken en dat het bij een ijsje niet hoeft
quote:Welke verpakking bedoel je? De verwijderbare of de niet-verwijderbare?
Op woensdag 20 augustus 2003 00:39 schreef fulco- het volgende:[..]
Maar je hebt ook voorverpakt ijs. Da's weer lastiger
quote:Raptorix had het over de vergelijking "likijs" toen het ging over de pik van een man. Nu heb je voorverpakt ijs en niet voorverpakt ijs. Als je eerst je ijsje moet gaan uitpakken, is je tijdwinst weg. Had je net zo goed in het struikgewas kunnen zoeken naar een kiwi!
Op woensdag 20 augustus 2003 15:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Welke verpakking bedoel je? De verwijderbare of de niet-verwijderbare?
(Of denk ik weer te ver door?)
Troel, je bent er bijna eindelijk van verlost.
Misschien kun je nog even resumeren voor ie voor altijd dicht gaat?
quote:Er komt toch ook nog een vervolgtopic?
Op woensdag 20 augustus 2003 21:07 schreef XMN8R het volgende:
bijna vol !Troel, je bent er bijna eindelijk van verlost.
Misschien kun je nog even resumeren voor ie voor altijd dicht gaat?
*hoop*
Dit is trouwens posting nummer 253. Niet de volgende, maar de posting daarop, houden we natuurlijk vrij voor Troel. En als dan iemand per ongeluk toch gepost heeft, dan mag Troel dus dat vervolgtopic openen!
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 20-08-2003 21:13]
Mensen bedankt voor je reacties!!
VOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |