Ik weet dat er een winkel in de Jordaan is, Cruiff sports die veel mooie gympen heeft in zeer grote maten maar die heeft het ook niet altijd, een beetje wat die krijgen kan.
Maar ik weet wat ze bestaan want je kan op www.nike.com ook zelf je schoenen maken en ook in grote maten maar dat is meteeen zo veel duurder. Ik heb ook een paar AirMax in het zilver, ik zou graag nog zo een paar kopen, die kwam ik toevallig tegen in een sport zaak in Brabant maar die schoenen zaten zo lekker, ik ben nu al bang voor als ze verslijten. Dus weet iemand waar ik Nika Airmax of iets wat er op lijkt zou kunnen kopen in Amsterdam of een winkel die ze wel zou kunnen bestellen?
quote:Het enige dat ik weet is dat als je de fabriek of importeur zelf raadpleegt (brief schrijft), je bijna altijd die maat kunt bestellen. In winkels zou het ook mogelijk moeten zijn, maar het personeel weet het niet of is er te lui voor.
Op maandag 3 maart 2003 21:24 schreef Brendovic het volgende:
Ik heb een vraagje. Weet iemand een winkel in Amsterdam waar ze grote maten gympen verkopen?
En dan niet gympen als op www.grotevoeten.nl maar echte mooi gympen zoals bijv Nike AirMax.Ik weet dat er een winkel in de Jordaan is, Cruiff sports die veel mooie gympen heeft in zeer grote maten maar die heeft het ook niet altijd, een beetje wat die krijgen kan.
Maar ik weet wat ze bestaan want je kan op www.nike.com ook zelf je schoenen maken en ook in grote maten maar dat is meteeen zo veel duurder. Ik heb ook een paar AirMax in het zilver, ik zou graag nog zo een paar kopen, die kwam ik toevallig tegen in een sport zaak in Brabant maar die schoenen zaten zo lekker, ik ben nu al bang voor als ze verslijten. Dus weet iemand waar ik Nika Airmax of iets wat er op lijkt zou kunnen kopen in Amsterdam of een winkel die ze wel zou kunnen bestellen?
quote:ALs je loopt dat je niet meer kan rennen omdat je punt van je schoen bij je knieen zit.
Op maandag 3 maart 2003 21:27 schreef _Etter_ het volgende:
wat is een grote maat?
------
Ooh dat heb je dus gedaan
[Dit bericht is gewijzigd door Lu-Cky op 03-03-2003 21:30]
quote:Al gedaan schatje
Op maandag 3 maart 2003 21:29 schreef Lu-Cky het volgende:
Als je er even bijzet welke maat je ongeveer hebt lieve schat!
quote:Schrijf even een briefje naar Nike, of bel de importeur, moet werken!
Op maandag 3 maart 2003 21:28 schreef Brendovic het volgende:
Ik spreek hier over Nike Airmax in de maat
US 15
UK 14
EUR 49.5
Ch 33
Tsja dan staat wel je naam erop... wel rete gaaf
Ik weet ook niet hoe maar tot nu toe heb ik toch altijd wel redelijk mooie schoenen
Nike Airmax
Timberlands
Converse Helium II & III
die old skool Nikes etc
nog veel meer dus het is niet zo dat het niet gemaakt word maar ja waar koop je het
quote:Vraag aan een professionele basketbalvereniging of ze een paar extra voor je kunnen bestellen. Zij bestellen regelmatig grote schoenen
Op maandag 3 maart 2003 21:58 schreef Brendovic het volgende:
Nee footlocker stopt al bij 47.5 ofzoIk weet ook niet hoe maar tot nu toe heb ik toch altijd wel redelijk mooie schoenen
Nike Airmax
Timberlands
Converse Helium II & III
die old skool Nikes etc
nog veel meer dus het is niet zo dat het niet gemaakt word maar ja waar koop je het
quote:Ja en weet iemand ook een winkel waar ze die in maat 36 verkopen? Als ik gympen mooi vind zijn ze bijna altijd alleen in grote maten te krijgen
Op maandag 3 maart 2003 21:24 schreef Brendovic het volgende:
Ik heb een vraagje. Weet iemand een winkel in Amsterdam waar ze grote maten gympen verkopen?
En dan niet gympen als op www.grotevoeten.nl maar echte mooi gympen zoals bijv Nike AirMax.
Hij draagt ook alleen nike air max
Maar is er niemand die in een sport zaak werkt in Amsterdam en wat kan regelen voor me?
en via http://langemensen.pagina.nl/ kun je meer links vinden.
quote:36 is meidenmaat.. moet toch wel iets in te vinden zijn?
Op dinsdag 4 maart 2003 10:48 schreef Manono het volgende:[..]
Ja en weet iemand ook een winkel waar ze die in maat 36 verkopen? Als ik gympen mooi vind zijn ze bijna altijd alleen in grote maten te krijgen
quote:Jaaa wel iets, maar nooit de mooie!
Op woensdag 5 maart 2003 00:29 schreef bloempjuh het volgende:
36 is meidenmaat.. moet toch wel iets in te vinden zijn?
quote:*opent google*
Op woensdag 5 maart 2003 09:10 schreef Seroxat het volgende:
Je hebt de puma speedcat die gaan tot 50,5
ja die zijn bijv wel mooi ja!
Hoe weet je dat die tot zo ver gaan? ff op hun site kijke of ik ze online kan bestelle :y)
quote:ja die site is het zelfde als www.grotevoeten.nl
Op dinsdag 4 maart 2003 14:31 schreef Schimmetje het volgende:
op de volgende pagina kun je sportschoenen bestellenen via http://langemensen.pagina.nl/ kun je meer links vinden.
Ze hebben idd wel veel gympen in grote maten maar niet mijn type zomerschoen, ik wil meer iets als Nike Airmax of idd zo iets als die Puma's beetje mooie gympen
dit is dus wat je op Nike.com kan doen, je eigen schoen samen stellen met zelfs je eigen naam en kleuren etc in zeer grote maten. Deze schoen is 179 euro. Dus als ik niks moois vind ga ik dit doen maar ik ben alleen niet zo goed in mooie kleuren samenstellen. Nu ff dit gedaan maar ik wil dan wel iets moois er van maken.
Maar dat is dus ook een optie
quote:Ik wilde ze ook, de verkoper zei: je hebt best grote voeten maar gelukkig gaan die dingen tot maat 50,5
Op woensdag 5 maart 2003 11:09 schreef Brendovic het volgende:[..]
*opent google*
[afbeelding]ja die zijn bijv wel mooi ja!
Hoe weet je dat die tot zo ver gaan? ff op hun site kijke of ik ze online kan bestelle :y)
quote:hmz kut op www.puma.nl word ik ook nie veel wijzer :S welke winkel was dat?
Op woensdag 5 maart 2003 17:22 schreef Seroxat het volgende:[..]
Ik wilde ze ook, de verkoper zei: je hebt best grote voeten maar gelukkig gaan die dingen tot maat 50,5
quote:http://store.puma.com/Product.pasp?txtCatalog=Puma%20Catalog&txtCategory=MensSportStyle&txtProductID=30031701
Op woensdag 5 maart 2003 09:10 schreef Seroxat het volgende:
Je hebt de puma speedcat die gaan tot 50,5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |