----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
20.30-21.02 uur NETWERK
00.45-02.00 uur HERHALINGEN NETWERK
Met het volgende onderwerp:
Abou Jahjah van de militante Arabisch
Europese Liga (AEL) is deze week op
tournee door Nederland.
De Libanees uit Antwerpen houdt
lezingen en debatten als opmaat naar de
oprichting van de Nederlandse tak van
zijn AEL.
Maar Abou Jahjah is omstreden.Wie zit
er in Nederland te wachten op een
afdeling van de AEL?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.20-23.17 uur NOVA/DEN HAAG VANDAAG
01.12-02.02 uur HERHALING
* Nederlandse tak Arabische Liga
Discussie voor- en tegenstanders.
Ik snap dat hij momenteel nieuws is omdat hij een afdeling in Nederland opricht, maar is deze aandacht van onze linkse vrienden niet heel erg overdreven
Voor de mods: dit gaat dus over de vraag of de aandacht van de media voor de AEL niet een beetje overdreven is, en gaat dus niet over de AEL zelf.
Waarom krijgt deze man eigenlijk geen verbod om Nederland te betreden? hij roept immers op tot haat.
Alleen hoop ik dat de AEL niet zo ver komt, maja dat hoopte ik bij Pim ook niet
quote:Helemaal mee eens
Waarom krijgt deze man eigenlijk geen verbod om Nederland te betreden? hij roept immers op tot haat.
quote:Janmaat werd destijds ook doodgezwegen. Ik snap niet waarom ze van tactiek zijn veranderd.
Op maandag 3 maart 2003 17:42 schreef gelly het volgende:
Besteden ze als linkse staatsomroep eens tijd aan zo'n oproerkraaier waar half rechts Nederland overheen valt, is het weer niet goed ?
quote:Fortuyn werd toch ook niet doodgezwegen ? Maar ik begrijp dat je de verfoeide kop-in-het-zand methode weer wilt invoeren ? Of wil je weer suggereren dat de publieke omroep Jahjah toejuigt....
Op maandag 3 maart 2003 17:45 schreef Tikorev het volgende:[..]
Janmaat werd destijds ook doodgezwegen. Ik snap niet waarom ze van tactiek zijn veranderd.
quote:...maar wel dezelfde toekomst heeft als Pim
Op maandag 3 maart 2003 17:43 schreef BAZZA het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de opmars van Pim Fortuyn die zag je ook overal, laten we hopen dat hij niet net zo succesvol is.
quote:Dan zou hij dus een soort martelaar worden met het verschil dat Abu een stuk makkelijker te vervangen is dan Pim.
Op maandag 3 maart 2003 17:52 schreef Da_Ripper het volgende:
...maar wel dezelfde toekomst heeft als Pim
quote:Rosenmoller toch ook niet. Ik snap niet waarom de publieke omroep na jaren van negeren van extremisten nu wel in één keer zich als platform laat gebruiken voor deze extremisten.
Op maandag 3 maart 2003 17:47 schreef gelly het volgende:
Fortuyn werd toch ook niet doodgezwegen ?
quote:Ze wijzen hem in iedergeval niet af.
Maar ik begrijp dat je de verfoeide kop-in-het-zand methode weer wilt invoeren ? Of wil je weer suggereren dat de publieke omroep Jahjah toejuigt....
quote:Je mag niemand dood wensen op FOK!
Op maandag 3 maart 2003 17:52 schreef Da_Ripper het volgende:[..]
...maar wel dezelfde toekomst heeft als Pim
Ochja, als hij nu afknapt zijn we ook ervanaf, waarom zou ie dood moeten als we ook gewoon niks meer van hem kunnen horen
quote:Gaat hoogstens ten koste van GL, SP en de PvdA. Zoveel schade kunnen ze dus niet aanrichten
Op maandag 3 maart 2003 17:43 schreef BAZZA het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de opmars van Pim Fortuyn die zag je ook overal, laten we hopen dat hij niet net zo succesvol is.
Zou dat overigens nog meespelen voor de manier van berichtgeven door de Publieke Omroep?
quote:Probleem is dat de AEL en Abu Jahjah inmiddels al zo gehyped zijn dat verzwijgen weinig zin heeft. Je kunt daarom beter de schijnwerpers erop plaatsen. Laat ze maar voor de camera uitleggen wat ze nu wel en niet willen, ik snap niet dat je daar moeite mee kunt hebben. Verder is het een beetje komkommertijd; in de formatie gebeurt maar weinig nieuws, net zoals in de hele Irak-kwestie, dus zo raar is het niet dat men nu bovenop de AEL springt. Dat zal niet alleen bij de publieken gebeuren denk ik.
Op maandag 3 maart 2003 17:41 schreef Tikorev het volgende:
Ik snap dat hij momenteel nieuws is omdat hij een afdeling in Nederland opricht, maar is deze aandacht van onze linkse vrienden niet heel erg overdreven
quote:En dat moet in drie programma's op één avond?
Op maandag 3 maart 2003 18:13 schreef Kozzmic het volgende:
Laat ze maar voor de camera uitleggen wat ze nu wel en niet willen, ik snap niet dat je daar moeite mee kunt hebben.
De CD werd doodgezwegen, CP86 werd verguisd, conservatieven.nl werd belachelijk gemaakt, maar extremist Jahjah zou voor de camera moeten uitleggen wat hij wel en wat hij niet wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |