abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8835166
Wie weet hoe deze serie echt heette?

t kwam in de jaren 80 op tv en het ging over een jongetje en een meisje en een soort zeewier monsters..
Dat jongetje en meisje hadden allebei een steen die ging gloeien als de 'moddermonsters' in de buurt waren..
dat meisje had altijd rode strikjes in haar haar.. verder waren er mannen in een hele oude zwarte auto die bij de 'moddermonsters' hoorden..

ben al een hele tijd op zoek naar deze serie maar kan em niet vinden (ook oude topics op fok leverden niks op..)

maandag 3 maart 2003 @ 15:11:41 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8835246
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:08 schreef freaky-me het volgende:
Wie weet hoe deze serie echt heette?

t kwam in de jaren 80 op tv en het ging over een jongetje en een meisje en een soort zeewier monsters..
Dat jongetje en meisje hadden allebei een steen die ging gloeien als de 'moddermonsters' in de buurt waren..
dat meisje had altijd rode strikjes in haar haar.. verder waren er mannen in een hele oude zwarte auto die bij de 'moddermonsters' hoorden..

ben al een hele tijd op zoek naar deze serie maar kan em niet vinden (ook oude topics op fok leverden niks op..)

He grappig dat je dat zegt, ik was ook al toevallig op zoek naar de naam

Maar goed ik kan je dus niet helpen

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 3 maart 2003 @ 15:12:46 #3
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8835268
ik ken alleen moddermonsters van teddy ruxpin
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8835273
k zie net ook al een heel stuk over deze serie in t centrale topic staan dus hij kan wel weer dicht...
  maandag 3 maart 2003 @ 15:13:45 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8835288
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:12 schreef freaky-me het volgende:
k zie net ook al een heel stuk over deze serie in t centrale topic staan dus hij kan wel weer dicht...
anders geef je ff de url daarvan

-edit laatmaar algevonden

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 3 maart 2003 @ 15:41:03 #6
8287 whigger
[Spear Britney]
pi_8835892
Kewl Ik had het hier een tijd terug ook al over in een nostalgisch topicje.

Nog als aanvulling op het verhaal in de centrale thread:
Ze reden idd rond in een limo, sterker nog, het was zo'n begrafenisauto.
De reden dat het altijd en overal donker moest zijn, was vanwege de (simpele) reden dat de moddermonsters niet tegen licht konden. Hierdoor verloren ze hun menselijke gedaante en veranderden ze in die slijmerige beestjes

Een bijzonder enge serie vond ik dit toendertijd ook

Smith & Wesson, the original point & click interface
pi_8836789
wat ik vooral zo eng vond aan de serie waren de geluiden die die moddermonsters maakten..

er is ook echt bijna niks over te vinden op internet..
zucht... (k zoek verder want k zal ze vinden!!)

Als iemand er nog dingen over weet zoals de namen van dat jongetje en meisje post het dan want dat zoekt makkelijker..

Moderator maandag 3 maart 2003 @ 16:39:06 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8837198
Ok, op slot dus.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')