Hier wil ik het even serieus hebben over waarom iemand die net zo slecht zingt als veel van de mensen die de er in de eerste rondes al uitlagen, wel in de top2 van Idols zit!
quote:niet... dat kan hij niet
Op maandag 3 maart 2003 10:48 schreef schatje het volgende:
Jim kan wel zingen, discussie is al zo vaak gevoerd.
quote:nee... dat was Jamai
Op maandag 3 maart 2003 10:48 schreef Riann het volgende:
jim was afgelopen zaterdag helemaal geweldig
quote:Wat een onzin, niet iedereen is hetzelfde als jij. Ik vond de stem van Jim gedurende heel Idols al boven heel veel anderen uitsteken.. vind ook dat ie terecht in de top10 zit, verder is het programma op zoek naar een Idol.. en je kan niet ontkennen dat Jim dat niet is.
Op maandag 3 maart 2003 10:45 schreef Manono het volgende:
Hier wil ik het even serieus hebben over waarom iemand die net zo slecht zingt als veel van de mensen die de er in de eerste rondes al uitlagen, wel in de top2 van Idols zit!
quote:Precies.
Op maandag 3 maart 2003 10:49 schreef robh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom dat zingen zo belangrijk is? Dat is toch een leuke extra feature op een "idol", maar meer toch niet?
quote:Ik snap niet waarom hier speciaal 'n topic voor open moet
N.a.v.: IDOLS - JIM kan helemaal niet zingen!!
wat waarschijnlijk gesloten werd omdat Jim in verband werd gebracht met nare ziektes. Kunnen we dat even achterwege laten??Hier wil ik het even serieus hebben over waarom iemand die net zo slecht zingt als veel van de mensen die de er in de eerste rondes al uitlagen, wel in de top2 van Idols zit!
maargoed, ik vind idols toch maar nep
quote:Ik snap het ook niet
quote:Wat geeft jou het recht de mensen die op Jim stemmen 'stomme huppelkutten' te noemen?
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef Markster het volgende:
Hij kan niet zingen, maar zolang al die stomme huppelkutten op hem blijven stemmen vanwege ze "lekkere" uiterlijk, blijven ze denken dat ie goed is. Ik vind hem erg slecht. Marieke, dewi, hind en david waren echt veel beter.maargoed, ik vind idols toch maar nep
Dat maakt jouw post niet erg overtuigend voor mij hoor..
maargoed, ik vind idols toch maar nep
MEE EENS!!!
Jim kan dus echt NIET zingen... veel té nasaal en eentonig! Hij is een typisch geval voor in een boy-z-band.
Hind is de winnaar!! Zij heeft een superstem én kan entertainen. Ach, zij heeft Idols helemaal niet nodig, wacht maar af...
quote:Dat is jouw mening, en met die mening kun je in andere topics terecht, bijvoorbeeld: JIM FANS
Op maandag 3 maart 2003 10:48 schreef schatje het volgende:
Jim kan wel zingen, discussie is al zo vaak gevoerd.
Jim kan dus niet zingen. Misschien beter dan ik, maar daar is ook alles mee gezegd.
Stel je voor er komt een world idols!!!
Denk nou is na.. wie zou je willen die dan voor nederland uit zou komen??
Een fagot achtige lelijke mollige (redelijk goed zingende) Jamai?
Of een 15 jarige wonderboy met een blues in zijn stem die er oog nog goed uit ziet???
De keuze is aan de kijker!! ghehehehe....
Maar mij lijkt het me duidelijk...
Zal nog al leuk zijn hebben we dadelijk naast balkenende ook nog eens een jamai!!....
Gaat goed zo...
Nee voor mij jim all the way _0_
quote:Jim kan wel zingen, en als we alle meningen "Jim kan wel zingen" in het Jim topic stoppen, en "Jim kan niet zingen" hier, dan ben ik benieuwd of jij in staat bent discussies te voeren
Op maandag 3 maart 2003 11:02 schreef Manono het volgende:[..]
Dat is jouw mening, en met die mening kun je in andere topics terecht, bijvoorbeeld: JIM FANS
Jim kan dus niet zingen. Misschien beter dan ik, maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:En Jamai mag van hun wel winnen?
Op maandag 3 maart 2003 10:57 schreef schatje het volgende:
Misschien is het iemand van de Hind fanclub, slechte verliezers met hun oproep om Jim te boycotten.
quote:Exactly. Ik vind het ook niet echt positief voor Nederland als Jamai tegen die andere idolen op moet
Op maandag 3 maart 2003 11:03 schreef valtwelmee het volgende:
ik maak het nog 1 keer duidelijk...Stel je voor er komt een world idols!!!
Of een 15 jarige wonderboy met een blues in zijn stem die er oog nog goed uit ziet???De keuze is aan de kijker!! ghehehehe....
Zal nog al leuk zijn hebben we dadelijk naast balkenende ook nog eens een jamai!!....Gaat goed zo...
quote:Ik vind alles best, als ze jou maar niet sturen.
Op maandag 3 maart 2003 11:03 schreef valtwelmee het volgende:
ik maak het nog 1 keer duidelijk...Stel je voor er komt een world idols!!!
Of een 15 jarige wonderboy met een blues in zijn stem die er oog nog goed uit ziet???De keuze is aan de kijker!! ghehehehe....
Zal nog al leuk zijn hebben we dadelijk naast balkenende ook nog eens een jamai!!....Gaat goed zo...
Cart,
quote:Zij roepen iedereen op om op Jamai te stemmen.
Op maandag 3 maart 2003 11:05 schreef ranja het volgende:[..]
En Jamai mag van hun wel winnen?
![]()
quote:Inderdaad. Ik vind Celine Dion ook niet mooi (zo schreeuwerig) maar je kan niet ontkennen dat ze kan zingen.
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef Nappy het volgende:
Jim heeft mischien geen bereik van 500 octaven maar hij kan wel zingen.
Het zou moeten zijn "Ik vindt dat Jim niet mooi zingt" maar ja dat is een kwestie van smaak....
Trouwens Idols is op zoek naar een Idol en dat is Jim 100% !
quote:OK, OK. Maar je zou toch verwachten dat iemand die in de top2 zit van deze,zich uitermate serieus nemende giga mega sterrenjacht iets beter kan zingen dan het niveau beneden het gemiddelde van de deelnemers?
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef Nappy het volgende:
Jim heeft mischien geen bereik van 500 octaven maar hij kan wel zingen.
Het zou moeten zijn "Ik vindt dat Jim niet mooi zingt" maar ja dat is een kwestie van smaak....
En zo damn cute issie nou ook weer niet, dat het dat super middelmatige zeurderige stemgeluid helemaal goed maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |