quote:volgende keer in 2 keer gaan zitten kleien, porties verdelen dus....
Op maandag 3 maart 2003 10:36 schreef GenesiZ het volgende:
Ne ben ik net lekker naar de wc geweest voor een grote boodschap. Allemaal leuk en aardig maar nu loopt de wc heel slecht door. Hij zit dus verstopt. Her water loopt er wel doorheen maar heel langzaam. Het is er 1 met een achteruitgang. Heeft iemand tips?
Na een paar keer doortrekken loopt ie weer. Gelukkig. Ik had geen zin om alles los te slopen. , zo, weer 10 min van mijn kostbare tijd verloren.
quote:Met je hand erin graaien
Op maandag 3 maart 2003 10:36 schreef GenesiZ het volgende:
Ne ben ik net lekker naar de wc geweest voor een grote boodschap. Allemaal leuk en aardig maar nu loopt de wc heel slecht door. Hij zit dus verstopt. Her water loopt er wel doorheen maar heel langzaam. Het is er 1 met een achteruitgang. Heeft iemand tips?
quote:Dat had ik al gedaan maar ik drukte het wc papier daarmee nog verder weg. dus ik kwam er niet mee bij.
Op maandag 3 maart 2003 10:37 schreef flaxe het volgende:[..]
Met je hand erin graaien
quote:Ruik eens aan je hand
Op maandag 3 maart 2003 10:38 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Dat had ik al gedaan maar ik drukte het wc papier daarmee nog verder weg. dus ik kwam er niet mee bij.
quote:Ruikt helemaal naar zeep. Lekker z'n bloesemgeurtje in de morgen.
Op maandag 3 maart 2003 10:47 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Ruik eens aan je hand
Sorry, ik kon het niet laten
quote:Hé bah, je gaat toch niet je hand wassen nadat je hem in je plee hebt geduwd, om de vastgelopen stront verder te helpen. Bah wat ben jij vies
Op maandag 3 maart 2003 10:49 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Ruikt helemaal naar zeep. Lekker z'n bloesemgeurtje in de morgen.
Dan hoef je je hand tenminste niet in de wc te duwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |