abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8828967
De gedoodverfde winnaar kan helemaal niet zingen!

Of ben ik de enige die dat hoort???

Begrijp niet dat Dewi eruit is gestemd en ik hoop toch niet dat Jim het ook nog eens van Jamai gaat winnen.

Dat wou ik ff kwijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 03-03-2003 10:17]

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 3 maart 2003 @ 10:15:04 #2
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8828979
Als ik nou zeg dat het de stemmers allemaal breezah-chicks zijn... Snappie het dan?
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_8828981
is al lang bekend
pi_8829005
heej ik weet ook wel dat die mensen het zelf beslissen maar ik hoop wel dat JIM gaat winnen julklie niet zo te zien maarja ieder zijn eigen mening toch????
ik deug niet :D
pi_8829021
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:17 schreef mariekuh14 het volgende:
heej ik weet ook wel dat die mensen het zelf beslissen maar ik hoop wel dat JIM gaat winnen
Maar ja dat is jou mening hehehe
  maandag 3 maart 2003 @ 10:19:56 #6
30307 Disher
Sors Salutis
pi_8829055
Goh... wordt er ook een wakker
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_8829059
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:14 schreef Manono het volgende:

Begrijp niet dat Dewi eruit is gestemd en ik hoop toch niet dat Jim het ook nog eens van Jamai gaat winnen.

Dat wou ik ff kwijt.

Sjoooongejonge.. Nogmaals, waarom word er niet 1 'Jim' topic gemaakt en een 'ik gun Jim niks en kraak hem hier af' topic en een 'heb hier 'n hekel aan breezahsletjes-topic' dan is er voor ieder wat wils
pi_8829074
quote:
heej ik weet ook wel dat die mensen het zelf beslissen maar ik hoop wel dat JIM gaat winnen julklie niet zo te zien maarja ieder zijn eigen mening toch????
Damn 3 keer moeten lezen... handig hoor; leestekens.
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_8829085
quote:

Dat wou ik ff kwijt.

En hier kom je nu pas achter?
  maandag 3 maart 2003 @ 10:22:07 #10
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_8829090
quote:
Uit 1988 dus precies de Jim doelgroep. Zaterdag nog je hele sms tegoed opgemaakt aan Jim zeker.
geen fratsen, dat scheelt
pi_8829114
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:22 schreef Schurk het volgende:

[..]

Uit 1988 dus precies de Jim doelgroep. Zaterdag nog je hele sms tegoed opgemaakt aan Jim zeker.

Zit je dat soms dwars? Volwassen kerel..
pi_8829130
quote:

Dat wou ik ff kwijt.

Jah dat ben je!!! ik denk dat jij de blues in zijn stem niet hoort omdat je waarschijnlijk een student bent die nog nooit echt naar muziek heeft geluisterd...

Jim was top afgelopen zaterdag.. Dat hoorde iedereen en die studenten die hem afkraken zijn echt te dom en of jalours voor woorden..
En nogmaals ben geen breezah chick ben 22 jaar en een jongen die WEL verstand heeft van muziek...!!

maandag 3 maart 2003 @ 10:25:33 #13
45688 eviltwin
Evil Menace of Hell
pi_8829145
Die k@nker Jim had er vorige week al uit gemoeten. Die gast kan echt niet zingen
pi_8829156
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:24 schreef valtwelmee het volgende:

[..]

Jah dat ben je!!! ik denk dat jij de blues in zijn stem niet hoort omdat je waarschijnlijk een student bent die nog nooit echt naar muziek heeft geluisterd...

Jim was top afgelopen zaterdag.. Dat hoorde iedereen en die studenten die hem afkraken zijn echt te dom en of jalours voor woorden..
En nogmaals ben geen breezah chick ben 22 jaar en een jongen die WEL verstand heeft van muziek...!!

de blues in zijn stem
wat mensen al verzinnen om zijn monotone stem goed te praten

BB King is blues
niet Jim

pi_8829170
"een jongen die verstand heeft van muziek"

begint me week toch weer goed.

maandag 3 maart 2003 @ 10:27:20 #16
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_8829172
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zit je dat soms dwars? Volwassen kerel..

Ja
geen fratsen, dat scheelt
pi_8829198
Maar nog ff 'serieus...

Ik volgde Idols helemaal niet, als ik het af en toe zag was het enige wat ik dan steeds dacht dat die Dewi toch wel moest winnen. Jim zat niet eens bij m'n top 5 om het maar even zo te zeggen.

Tot mijn grote verbazing blijkt dat spichtige pubertje er nog STEEDS in te zitten terwijl hij, en dat moet toch duidelijk zijn, nauwelijks kan zingen. En de juryleden die eerst zo lekker eerlijk scherp en bot waren, lijken nu bang om een paar joelende bakvisjes tegen zich te krijgen want die horen ineens niks meer.

Mag ik even zeggen dat jullie belachelijk hebben gestemd!

pi_8829211
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:25 schreef eviltwin het volgende:
Die k@nker Jim had er vorige week al uit gemoeten. Die gast kan echt niet zingen
Nee met kanker schelden, das wel intelligent zeg..
pi_8829232
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:26 schreef MegA het volgende:

[..]

de blues in zijn stem
wat mensen al verzinnen om zijn monotone stem goed te praten

BB King is blues
niet Jim

Knap hoor een studentje die ooit een keer een naam heeft horen vallen van een artiest!!! Jezus wat ben ik nu onder de indruk dat je BB king kent!!

ik noem even een voorbeeld als je bijv. hind goed vind dat ga ik haar toch ook niet meteen vergelijken met een mariah carey of een whitney houston....
Dit zijn beginnende artiesten...
P.s. jim raakte aardig wat hoge tonen en hij heeft zeker wel de blues in zijn stem verder verbaast jim mij iedere keer weer met zijn goede muziek smaak!!! niet bepaald wat je verwacht van een 15 jarige....
Qua muziek loopt hij ver voor op vele van jullie...

pi_8829234
Jim SUCKS!!!
  maandag 3 maart 2003 @ 10:33:27 #21
17022 Riesjart1974
...the REAL GoW...
pi_8829265
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:24 schreef valtwelmee het volgende:

[..]

Jaloezie zal hier het grote kernwoord wel zijn.
Jim was gewoon oke, goed voor hem, jammer voor de rest die een ander niks gunt.
pi_8829272
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:25 schreef eviltwin het volgende:
Die k@nker Jim
pi_8829317
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:33 schreef Riesjart1974 het volgende:

[..]

Jaloezie zal hier het grote kernwoord wel zijn.
Jim was gewoon oke, goed voor hem, jammer voor de rest die een ander niks gunt.

Mwaahhh.. Er wordt echt niet objectief gekeken naar hoe zo'n jochie van 15 z'n best zit te doen.. Als het nou nog volwassen & normaal kritiek was zoals het nooit vervelende 'nassaaaal...' 'monotoooon..' Dan was het nog te enigszins te begrijpen, maar die jongen word helemaal de grond in getrapt hier, samen met zijn fans. En de meeste die dat doen zijn nog volwassen ook

So sad.. So sad.. It's a sad sad situation.. And sorry seems to be the hardest word..

maandag 3 maart 2003 @ 10:38:02 #24
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8829332
Jim is okay.

Die Jamai, dat is pas een verwijfd paphuilebalkje, en dan heb ik het nog niet eens over die belachelijke brilletjes van 'm. Als er straks inderdaad een world idols zou komen zou ik me schamen voor nederland als dat kneusje ons land moet vertegenwoordigen. Hij is leuk voor op Braderieën (allemaal die hendjes in de lucht!!), maar hij is géén idool . Nee, dan Jim maar.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  maandag 3 maart 2003 @ 10:39:23 #25
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8829348
Lekker onfatsoenlijk topic..

Ik zet m op slot, misschien dat het weer opengaat, maar dat hangt af van de hoeveelheid sms'jes die SmashBro ontvangt natuurlijk...

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')