quote:Kutklóón
Op maandag 3 maart 2003 10:14 schreef mariekuh14 het volgende:
heej mensen ik heb even een nieuwe topic geplaats want r zijn zoveel meisjes en jongens die JIM fan zijn ik zelf ook hooor maar ik moet nog ff het adress of telefoon nummer hebben maarja ik hoop dat jullie met deze topic veel plezier krijgen
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:14 schreef mariekuh14 het volgende:
heej mensen ik heb even een nieuwe topic geplaats want r zijn zoveel meisjes en jongens die JIM fan zijn ik zelf ook hooor maar ik moet nog ff het adress of telefoon nummer hebben maarja ik hoop dat jullie met deze topic veel plezier krijgen
quote:JIM iz helemaal niet K*T JIM is het lekkerste en beste zingede jongen op de hele wereld en als je het daarniet mee eens brnt dan mar niet ! en ik ben duz niet een kutjimfan !
Op maandag 3 maart 2003 10:15 schreef hyperfuzz het volgende:
kutjimfan
quote:Ik ruik kikkerlikker
Op maandag 3 maart 2003 10:19 schreef mariekuh14 het volgende:[..]
JIM iz helemaal niet K*T JIM is het lekkerste en beste zingede jongen op de hele wereld en als je het daarniet mee eens brnt dan mar niet ! en ik ben duz niet een kutjimfan !
quote:Tut tut. Even rustig ademhalen.
Op maandag 3 maart 2003 10:19 schreef mariekuh14 het volgende:[..]
JIM iz helemaal niet K*T JIM is het lekkerste en beste zingede jongen op de hele wereld en als je het daarniet mee eens brnt dan mar niet ! en ik ben duz niet een kutjimfan !
Of hij lekker is kan ik niet over oordelen (wil ik ook niet), maar best zingende jongen??? Hij zingt toch echt niet zo super best.
Zou me niets verbazen als jij ook zo'n figuur bent dat allemaal sms-jes gaat sturen. Ik vind dat ook al zo lomp. Wie gaat er nou z'n geld (of van pappie of mammie) vergooien aan zulke stomme activiteiten.
quote:En daar valt Jim niet onder
Op maandag 3 maart 2003 10:28 schreef Knaller het volgende:
Nee we zijn alleen fan van echt talent...
Eigenlijk ben jij zielig.....
Wat briljant van je om de naam van een breezermeisje in een heeeel andere context te plaatsen! en een topic te beginnen waar je vast wel populair mee wordt! Echt, je stijgt nu naar de toppen van middelmatigheid.....
Want iedereen vindt toch dat Jim slecht zingt? Lekker die onderbuikgevoelens eruit!! Heerlijk hé? Lekker in de kudde meeblaten!
Ondertussen ben je gewoon een pukkelig ventje van 16 die 24 uur per dag achter z'n computer zit.
quote:dus slotje
Op maandag 3 maart 2003 10:35 schreef Misanthroopia het volgende:
*zucht*Eigenlijk ben jij zielig.....
Wat briljant van je om de naam van een breezermeisje in een heeeel andere context te plaatsen! en een topic te beginnen waar je vast wel populair mee wordt! Echt, je stijgt nu naar de toppen van middelmatigheid.....
Want iedereen vindt toch dat Jim slecht zingt? Lekker die onderbuikgevoelens eruit!! Heerlijk hé? Lekker in de kudde meeblaten!
Ondertussen ben je gewoon een pukkelig ventje van 16 die 24 uur per dag achter z'n computer zit.
quote:Omdat alle Breezah Chicks zoals jij hun sms tegoed dat ze van pappie en mammie hebben gekregen opmaken aan het smsen naar idols voor 1,60 eurootjes per berichtje
Op maandag 3 maart 2003 10:41 schreef mariekuh14 het volgende:
heej maar ik vind JIM leuk en dat iz mij mening en ik ken genoeg die JIM ook leuk vinden waarom zit ie er dan anders nog in??
Ow ja , Jim moet dood !!
quote:Omdat doosjes zoals jij teveel sms tegoed van hun mammies krijgen
heej maar ik vind JIM leuk en dat iz mij mening en ik ken genoeg die JIM ook leuk vinden waarom zit ie er dan anders nog in??
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:46 schreef Takemenow het volgende:[..]
Omdat alle Breezah Chicks zoals jij hun sms tegoed dat ze van pappie en mammie hebben gekregen opmaken aan het smsen naar idols voor 1,60 eurootjes per berichtje
Ow ja , Jim moet dood !!
quote:Does effe normaal zeg.
Op maandag 3 maart 2003 10:46 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ow ja , Jim moet dood !!
quote:Mja , we zien het wel , ik hou m`n meelbox in de gaten
Op maandag 3 maart 2003 10:47 schreef 2Mini het volgende:[..]
leuke uitspraak ... maar dat gaaat je misschien een ban kosten...
ik heb wel gelijk
quote:Dat je je opoffert voor Jim
Op maandag 3 maart 2003 10:49 schreef Takemenow het volgende:[..]
Mja , we zien het wel , ik hou m`n meelbox in de gaten
ik heb wel gelijk
quote:Damn ! heb je je nou echt speciaal geregistreerd op Fok! om het forum te vervuilen met je Jim-troep
Op maandag 3 maart 2003 10:50 schreef mariekuh14 het volgende:
ik ben blij dat ie er nog inzit en ik verbaas me volgende week zaterdag nix als die wint hahahahaah i love jim 4 evaaah
of toch een kloon
quote:Kijkt profiel.....
ik ben blij dat ie er nog inzit en ik verbaas me volgende week zaterdag nix als die wint hahahahaah i love jim 4 evaaah
BREEZERGIRL ALARM!!
quote:Het gaat er toch niet alleen om of hij leuk is of niet, hij moet ook wel goed kunnen zingen. Het is enorm jammer dat Hind eruit is, want dat was echt een talent. Jim zit er alleen nog maar in omdat kleine meisjes massaal gaan sms-en alleen maar omdat ze hem leuk vinden
quote:ow ja... la me raden... jij hebt zeker nu tig telegrafen gekocht...
alleen maar om posters te hebben van Jim
Dit topic is voor mensen die vòòr Jim zijn, dus mensen die tegen Jim zijn moeten hun mond houden.
Als je zo nodig moet zeggen dat je tegen Jim bent, onderbouw je mening dan en ga geen onnozele dingen roepen als:
JIM MOET DOOD (=zeker niet mijn mening)
Wees toch eens niet zo vreselijk kinderachtig.
Ik ben voor Jim. Dit is niet omdat hij zo vreselijk goed kan zingen, maar ik denk echt dat het een leuke en aardige jongen is.
Ik vind overigens dat hij niet veel beter of slechter zingt dan Jamai (kom maar op met die reacties).
Jamai is perfect in de rustige ballads, maar alleen goed qua stem (performance absoluut niet overtuigend)
In de up-tempo nummers is hij goed qua performance (en af en toe vals qua stem).
Door een paar (3 in totaal) heel fout gekozen nummers van Jim, roept iedereen dat hij helemaal niet kan zingen. Ik geloof echter dat hij dat wel degelijk kan.
Conclusie: ik ben tegen Jamai en voor Jim en iedereen graag normaal reageren!
quote:Je mag hier geen fan zijn van Jim, want alle gefrustreerde volwassen intelligente idols-kijkers hier doe je daar heel erg veel pijn mee, en maak je zo kwaad dat ze de meest belachelijke uitspraken (Jim moet dood!) verzinnen..
Op maandag 3 maart 2003 11:06 schreef ramses het volgende:
Wat een zielige reacties allemaal. Je mag toch best fan zijn van Jim?
De enige mensen die hier zielig zijn, zijn de mensen die overal zo nodig hun anti-jim mening moeten verkondigen!!Dit topic is voor mensen die vòòr Jim zijn, dus mensen die tegen Jim zijn moeten hun mond houden.
Als je zo nodig moet zeggen dat je tegen Jim bent, onderbouw je mening dan en ga geen onnozele dingen roepen als:
JIM MOET DOOD (=zeker niet mijn mening)
Wees toch eens niet zo vreselijk kinderachtig.
Ik ben voor Jim. Dit is niet omdat hij zo vreselijk goed kan zingen, maar ik denk echt dat het een leuke en aardige jongen is.
Ik vind overigens dat hij niet veel beter of slechter zingt dan Jamai (kom maar op met die reacties).
Jamai is perfect in de rustige ballads, maar alleen goed qua stem (performance absoluut niet overtuigend)
In de up-tempo nummers is hij goed qua performance (en af en toe vals qua stem).Door een paar (3 in totaal) heel fout gekozen nummers van Jim, roept iedereen dat hij helemaal niet kan zingen. Ik geloof echter dat hij dat wel degelijk kan.
quote:Ik kan me herinneren dat onze grote vriend Jimmieboy pas geleden nog 3 (!!) weken "verkouden" was ... en guess what : z`n stem is nog steeds monotoon en ubersaai , face it die dude kan gewoon niet zingen
Op maandag 3 maart 2003 11:06 schreef ramses het volgende:Blaat blaat ....
![]()
Hind had het gewoon moeten winnen , zij heeft een ongelofelijk mooie stem en roeleert gewoon , maar zij komt er wel , dan maar zonder Idols
quote:Helaas voor jou, diverse vakmensen waaronder John Ewbank denken daar toch anders over.
Op maandag 3 maart 2003 11:12 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik kan me herinneren dat onze grote vriend Jimmieboy pas geleden nog 3 (!!) weken "verkouden" was ... en guess what : z`n stem is nog steeds monotoon en ubersaai , face it die dude kan gewoon niet zingen
quote:Nou schatje , ik dacht toch echt dat het publiek erover beslist wie ze goed vinden of niet en ik vind Jim slecht en als publiek zijnde mag ik dat toch gewoon posten op dit forum of mag dat nu opeens niet
Op maandag 3 maart 2003 11:15 schreef schatje het volgende:[..]
Helaas voor jou, diverse vakmensen waaronder John Ewbank denken daar toch anders over.
Ik voel me gewoon aangevallen als ik mijn mening geef , beetje jammer
quote:Waar zie je dat in godsnaam aan? Ben je echt zo kortzichtig als deze reactie doet vermoeden?
Op maandag 3 maart 2003 10:52 schreef 2Mini het volgende:[..]
Kijkt profiel.....
BREEZERGIRL ALARM!!
quote:wat iz Quoten ?? als ik vragen mag ?? stuur zo snel mogelijk terug
Op maandag 3 maart 2003 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leer eerst maar een quoten Mariekuh14.
quote:ik moet eerlijk zeggen ik weet niet echt wat en kloon iz ik heb iedereen al gevraagt ik ben en beetje domik doe nix voor nix laag mavo
Op maandag 3 maart 2003 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent een leuke kloon, moet ik zeggen!
quote:Okej, ik kreeg een beetje het gevoel dat je verliefd was en geen echte fan, maar ja...
Op maandag 3 maart 2003 20:47 schreef mariekuh14 het volgende:
heej ik ben niet verliefd op JIM maar ik vind hem gewoon leuk en mooi zingen okej ?? vele groetjes marieke
quote:nee hoor okej??
Op maandag 3 maart 2003 20:49 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Okej, ik kreeg een beetje het gevoel dat je verliefd was en geen echte fan, maar ja...
quote:Jim natuurlijk, hij is nu al bijna net zo populair als Michael Jackson, als je al die gillende,schreeuwende,hysterische meiden op tv ziet
Op maandag 3 maart 2003 20:51 schreef mariekuh14 het volgende:[..]
nee hoor okej??
mar voor wie ben jij??
jamai of hind oh JIM stuur zo snel mogelijk terug
quote:helaas zijn vakmensen geen doelgroep!
Op maandag 3 maart 2003 11:15 schreef schatje het volgende:[..]
Helaas voor jou, diverse vakmensen waaronder John Ewbank denken daar toch anders over.
quote:Ok, Jim zit aan het begin van RTL Boulevard, is een heel kort stukje maar hij zit wel in de studio en wou eerst helemaal niet naast Albert Verlinde zitten omdat hij lullige dingen over Jim heeft gezegd
Op maandag 3 maart 2003 21:19 schreef mariekuh14 het volgende:
okej ik zal ff kijken aar ik ga het even opnemen want ik ga zo naar bed ik ben moe duz ik hoop dat ik morgen weer ff met je veder praat maar blijf alsjeblieft JIm fan okej??
stuur nog ff één keer terug
quote:Jim fan of geen Jim fan, schrijf ff normaal ipv BrEeZaH taal aub
quote:LOL
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef MSXUser het volgende:
Als hij wint, hoef ik m'n radio in ieder geval niet meer aan te zetten (ID&T zit nog steeds niet in de ether). Het zal mij benieuwen of er ook platenzaken zijn die die troep gaan boycotten. Dat zou eigenlijk wel een leuke actie zijn, onder het motto 'Wij verkopen enkel muziek'.
Yeah, Jim is door!
Had ik al gezegd dat ik blij ben dat Jim door is. Alleen jammer dat die sukkel van een Jamai er nog in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |