maar...
- geweldige natuur hier
- prima ligging qua voorzieningen
dus als ik hier ergens iets kan vinden voor mezelf dan denk ik er nog 's over na... met als minpuntje dat dit een redelijke bejaardenbuurt is waar ik nu zit... misschien andere wijk hier in de buurt, of ander dorp, stukje verderop.
Of gewoon weer heel ergens anders, da's ook leuk
quote:Zie eerste regel... dus ik zit vrij los... ofwel niet vast aan m'n woonplaats.
Op maandag 3 maart 2003 04:50 schreef Rulin het volgende:
Dus>?
En jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Mappy op 03-03-2003 04:55]
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 03-03-2003 05:02]
quote:Leuk
Op maandag 3 maart 2003 04:53 schreef Cora het volgende:
Nou, ik zit vast aan mijn woonplaats en ik blijf er wonen.
quote:Moet je daar om gapen?
Op maandag 3 maart 2003 04:56 schreef Rulin het volgende:
Leuk
Ik vind dit best een leuk topic namelijk... geen zin dattie straks dichtzit
Haal ff wat van die flames hierboven weg en doe lief of ga slapen
Enniewee, mijn woonplaats
Ik woon hier nog maar sinds mei 2002
Maar heb hier een paar dingetjes die me hier houden
De vrienden hier, nu is dit niet noodzakelijk, want die heb ik ook verder weg, maar het andere is de band, alle leden komen hier vandaan en we oefenen hier ook.
Ik denk dat ik op dat na best wel makkelijk net zo goed elders kan wonen, hoewel ik het hier enorm naar mijn zin heb.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 03-03-2003 05:07]
Mijn werk is weer in een andere woonplaats en vandaag gaan we de sleutel ophalen van ons nieuwe huisje in nog een andere plaats........
Dus geloof ik niet dat ik waarde hecht aan één plaats, al zou ik wel wat liever dichter bij mijn familie willen wonen, maar dat is weer een ander ding.
Dus ik dacht: ik ga volgend jaar maar Duitsland
Dus nationaal gezien zit ik hier zo vast als een rots, maar internationaal gezien totaal niet
quote:
Op maandag 3 maart 2003 07:16 schreef MSXUser het volgende:
Indien ik voor m'n werk (of iets anders) ineens heel ergens anders naar toe zou moeten verhuizen, zou het me ook niet uitmaken.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 09:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
Andere plaatsen in de omgeving zijn niet echt een alternatief, al is Amstelveen nog best aantrekkelijk. Ik denk dat ik hier nog een poosje blijf vanwege de werkgelegenheid en familie.
Nog half jaartje ga ik weer int. rijden, dan woon je zo'n beetje overal en nergens
In Amsterdam vind ik het voorlopig erg leuk en zie dus het probleem ook (nog) niet.
quote:Met "in hoeverre" wordt denk ik ook bedoeld WAAROM je vast zit aan die woonplaats.
Op maandag 3 maart 2003 04:53 schreef Cora het volgende:
-edit-
Nou, ik zit vast aan mijn woonplaats en ik blijf er wonen.
Ik ben beniewd
* maartena is de afgelopen 5 jaar 3 keer verhuisd, waarvan 1 keer internationaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |