quote:met een lichte frambozenlucht eraan?
Op maandag 28 juli 2003 22:19 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Neeeh alleen wat plakkeriger dan normaal
quote:Kijk aan je hebt ervaring
Op maandag 28 juli 2003 22:21 schreef MikeyMo het volgende:[..]
met een lichte frambozenlucht eraan?
quote:die is best ff open geweest toch?
Op maandag 28 juli 2003 22:20 schreef MikeyMo het volgende:[..]
gooi mijn na de seks op de kop topic dan ook mqaar weer open, die was pas lollig, alle mods deden mee
ik overweeg een move naar onzin voor dat topic..
quote:Verstandig.
Op maandag 28 juli 2003 22:21 schreef extreme het volgende:[..]
N.a.v. Mikeymo's sig vraag ik me dan wel af of de beide hoofdpersonen in een echte door mij geregiseerde Fok!film willen figureren.
(het is maar een suggestie, wil jullie topicje natuurlijk niet verpesten.)
quote:eden van de geslaagdere humoristische sekstopics, ik kreeg zelfs Bluezz zover dat ze wetenschappelijke antwoorden ging geven
Op maandag 28 juli 2003 22:21 schreef extreme het volgende:[..]
die is best ff open geweest toch?
[Dit bericht is gewijzigd door k_i_m op 28-07-2003 22:32]
quote:dit geeft het topic dan weer een erg twijfelachtige insteek..
Op maandag 28 juli 2003 22:28 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]
quote:maar deze daarentegen
Op maandag 28 juli 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja, dat vond ik dus ook wel, maar ik kon geen ranzige vinden zo snel
Op maandag 28 juli 2003 22:30 schreef extreme het volgende:[..]
dit geeft het topic dan weer een erg twijfelachtige insteek.. [afbeelding]
quote:Maak eens een lekkere foto van jouzelf, dan hebben we tenminste kwaliteit
Op maandag 28 juli 2003 22:31 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ja, dat vond ik dus ook wel, maar ik kon geen ranzige vinden zo snel
.
Ik haal hem wel even weg.
quote:Er bestaan geweldige k_i_m-met-lolly foto's
Op maandag 28 juli 2003 22:34 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Maak eens een lekkere foto van jouzelf, dan hebben we tenminste kwaliteit
quote:Lieve Kim plaats eens een foto van jou
Op maandag 28 juli 2003 22:37 schreef k_i_m het volgende:
Alleen als jullie ook eerst een stukje voor me schrijven.
quote:Als je nou die massage olie in combinatie met het woord "landbouwzeil" had gebruikt, was ik overstag gegaan. Voorlopig hou ik het wel op telefoonsex met
Op maandag 28 juli 2003 22:41 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Lieve Kim plaats eens een foto van jou
Je weet toch dat ik zielsveel van je hou
Er staat nog masseer-olie in de keuken
Die kunnen we wel gebruiken onder het neuken
Plaats je nu wel een foto van jou met een lollie in je mond
Maak me gek en ik stop die lollie daarna in me kont
quote:Godverdomme !
Op maandag 28 juli 2003 22:45 schreef k_i_m het volgende:[..]
Als je nou die massage olie in combinatie met het woord "landbouwzeil" had gebruikt, was ik overstag gegaan. Voorlopig hou ik het wel op telefoonsex met
. zodiakk
.
kom anders met mij sex-cammen
quote:Ah kijk eens aan!
Op maandag 28 juli 2003 22:02 schreef k_i_m het volgende:[..]
Het is werkelijk waar onwaarschijnlijk hoe jouw proza een instant natte plek op mijn bureaustoel creeërt
.
Ik heb mijn telefoonnummer al doorgemaild, misschien kunnen we een keertje telefoonsexen?
.
Lieve k_i_m,
wat leuk van je om te reageren! Ik heb toevalligerwijs net een hele zooi warme, natte, kleverige lollies in huis gehaald. Speciaal voor jou, k_i_m. Ik heb weliswaar vele maanden moeten wachten op je reactie, maar ik moest zowaar huilen - ja, huilen! - van geluk; de tranen biggelden langs mijn wangen naar beneden, en verder, naar plaatsen die ik al een lekker smaakje had gegeven door mezelf met lolliesap in te smeren. Maar ik zal terzake gekomen: natuurlijk wil ik met je telefoonseksen k_i_m, ik wil niets liever. Dan zet ik je op de telefoonspeaker - zo heb ik beide handen vrij en kan ik je aanwijzingen volledig volgen, want ik wil dat je me overheerst k_i_m, ik wil dat je me uitscheldt, me een flink pak enge ziektes toewenst, ik wil dat je me laat kwellen; laat me alsjeblieft lollies doorbijten, laat mijn lichaam wrijven over het koude, plakkerige parket. Ik doe het voor je. Ik zal snel bellen. Ben jij er dan klaar voor? Ik wel in ieder geval. Dat beloof ik je. Veels liefs, kleine k_i_m van me. En vergeet niet vooral veel lollies te likken. Je weet wel, van die grote, kleurige, ooohh...
Oneindig veel kusjes van je grootste fan.
quote:Lieve zodiakk,
Op maandag 28 juli 2003 22:57 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ah kijk eens aan!
Lieve k_i_m,
wat leuk van je om te reageren! Ik heb toevalligerwijs net een hele zooi warme, natte, kleverige lollies in huis gehaald. Speciaal voor jou, k_i_m. Ik heb weliswaar vele maanden moeten wachten op je reactie, maar ik moest zowaar huilen - ja, huilen! - van geluk; de tranen biggelden langs mijn wangen naar beneden, en verder, naar plaatsen die ik al een lekker smaakje had gegeven door mezelf met lolliesap in te smeren. Maar ik zal terzake gekomen: natuurlijk wil ik met je telefoonseksen k_i_m, ik wil niets liever. Dan zet ik je op de telefoonspeaker - zo heb ik beide handen vrij en kan ik je aanwijzingen volledig volgen, want ik wil dat je me overheerst k_i_m, ik wil dat je me uitscheldt, me een flink pak enge ziektes toewenst, ik wil dat je me laat kwellen; laat me alsjeblieft lollies doorbijten, laat mijn lichaam wrijven over het koude, plakkerige parket. Ik doe het voor je. Ik zal snel bellen. Ben jij er dan klaar voor? Ik wel in ieder geval. Dat beloof ik je. Veels liefs, kleine k_i_m van me. En vergeet niet vooral veel lollies te likken. Je weet wel, van die grote, kleurige, ooohh...
Oneindig veel kusjes van je grootste fan.
Ik zit hier met rode blosjes op mijn wangen je brief te lezen . Elk nieuw geschreven woord wat ik lees, doet mijn lichaam sidderen. Ik zie voor me hoe je met je grote mannelijke handen bedachtzaam een lolly langs je lippen laat glijden om deze te bevochtigen, om hem vervolgens over je brede gespierde borst, en dan heel langzaam over je buik naar beneden te laten glijden....
Ik zal je uitschelden, ik zal je vernederen, ik zal alles doen wat je van me verlangt, maar ga alsjeblieft door!
oja, ik ben dus niet klein.
quote:stiekem lees ik t ook allemaal gniffelend
Op maandag 28 juli 2003 23:22 schreef Svensson het volgende:
ROFL! Of jullie zijn heel erg grappig of heel erg ziek in je hoofd!
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:16 schreef k_i_m het volgende:[..]
Lieve zodiakk,
Ik zit hier met rode blosjes op mijn wangen je brief te lezen
. Elk nieuw geschreven woord wat ik lees, doet mijn lichaam sidderen. Ik zie voor me hoe je met je grote mannelijke handen bedachtzaam een lolly langs je lippen laat glijden om deze te bevochtigen, om hem vervolgens over je brede gespierde borst, en dan heel langzaam over je buik naar beneden te laten glijden....
Ik zal je uitschelden, ik zal je vernederen, ik zal alles doen wat je van me verlangt, maar ga alsjeblieft door!
oja, ik ben dus niet klein.
Lieve k_i_m,
vind je dat fijn, ja? Als ik zo eerst met een zoete lollie op mijn billen mep en er daarna op spuug om het lekker plakkerig te maken? Ik ben niet vies van mezelf, dat weet je. Soms laat ik even wat sap opdrogen op een plek waar ik er goed bijkan. Dan laat ik dat een paar dagen zitten en dan, zomaar, als ik weer lekker geil ben, lik ik het weer af. Soms verwarm ik de lollies; dan leng ik die heerlijke harsachtige substantie aan en giet ik het over mezelf heen. Of ik wrijf het over mijn ballen en mijn erectie. Dan roggel ik er nog eens flink op, want dan hoor je lekkere lolliesopgeluidjes, die me nog geiler maken. Vaak is er dan maar een klein zetje nodig k_i_m, en dat ben jij. Jij met die heerlijke mond, waar van die grote lollies in kunnen. Dan kijk je me aan vanuit mijn bureaublad en brul ik het uit tot de tranen in mijn ogen springen en de buren denken dat er een moord wordt gepleegd. Ik bedenk me dan dat je me met zo'n grote lollie bont en blauw slaat, terwijl ik gehurkt op de koude tegels om genade smeek, maar je gaat door, door, jaaa, net zolang tot de pijn niet meer steekt, maar vloeibaar wordt, vloeibaar als vocht... Daarna huil ik en vloeit alles... een warm bad van lollies, ik zie ze overal om me heen, hmmmjaaa heerlijk. Ik kan niet wachten totdat ik mijn telefoon weer heb schoongelikt, want dan ga ik je bellen!
Je allergrootste, nederige fan.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:22 schreef Svensson het volgende:
ROFL! Of jullie zijn heel erg grappig of heel erg ziek in je hoofd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |