Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
0:00 (eigenlijk vanaf 23:53, maar das "gisteren")
Bianca & Robin samen in bed
B geeft Robin "lessen"
regelmatig opmerkingen:
"Oh nee Robin, dat is les 7, daar zijn we pas vrijdag aan toe"
Robin mag de binnekant van B's dijen beroeren
(Alles gebeurt onder de deken dus hover ze echt gaan is niet te zien, B praat echter continu en geeft continu aanwijzingen)
B bedankt het was heerlijk, morgen les 5?
Robin gaat uit bed en naar de huiskamer.
0:13
R zit bij schakende K&G en zegt (nog) niets
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 00:13]
Van de kap van de grasmaaier hebben Robin en Bianca een slee gemaakt. Het touw van de schommel is er aan vastgeknoopt. Robin is 'paard', Bi zit in de omgekeerde grasmaaierkap en laat zich met een flinke vaart voortslepen. Bi is continu manisch aan het giebelen. Robin lijkt onvermoeibaar. Af en toe komt Bianca behoorlijk hard tegen het hek aan. Maar als Robin vraagt of het zachter moet, zegt ze dat dit niet hoeft.
Robin wil doorgaan totdat hij bekaf is. 'Even die calorieen eraf'. Al die appelflappen.. '
Bi spoort Robin voortdurend aan: 'Come on horsey! Go go go!!' Ze zingen het 'bonanza-lied' erbij.
Dan gaat Bianca even trekken, maar dit gaat veel langzamer.
Robin: 'Maak eens wat vaart joh! Je hebt echt een enorme dikke kont gekregen, niet normaal meer.
Bi geeft toe dat Robin 'een beter paard' is en neemt weer op de slee plaats. Op een gegeven moment blijft ze versuft liggen nadat ze keihard tegen het hek is aangekomen. Robin vraagt of het gaat, maar het blijkt spel. Ze rollebollen wat door de sneeuw, als kameraadjes.
Ze hebben het in ieder geval beter naar hun zin dan die twee zakken meel binnen, zij hangen lusteloos op de bank.
Dan gaat Robin weer sleuren. Binnen de kortste keren knalt Bianca de regenton omver. Dit deed zeer.
R: 'Jemig die hele ton omver! Zeker met die dikke kont van je!'
B, quasi-verontwaardigd: 'Gaat het een beetje Bianca, heb je je erg zeer gedaan? Dat vraag je dan! Dikke kont! Dat was helemaal niet met mijn kont en hij is niet dik!
Robin wil even voelen of haar kont inderdaad niet dik is, en dat mag..
Bi: DAMN! Dat worden wel blauwe plekken morgen.
R: Ik zei nog of we wat aan de kant moesten zetten, maar van jou hoefde dat niet.
B: Geeft niks joh, ik kan wel wat hebben. Behalve in het wak net, dat had ik echt niet leuk gevonden als ik daar in was beland..
Robin gooit wat sneeuwballen over de schutting. 'Vandaag is er echt niemand hè', die roept? Met kerst waren er nog wel wat..'
B: Nee... de mensen moeten ook weer werken natuurlijk.
R: Ja, zou het.. het zijn wel altijd dezelfden trouwens, die aan het roepen zijn.
B: Mm.. en het zijn ook niet echt veel mensen..
B+R gaan de kippen in het hok doen.
Op stream 1+2 kruipen lam+lendig hun bed maar in.
[edit]
Zie ik nou een open haard in de huiskamer??? (ben twee dagen tv+computer offline geweest) [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 27-12-2000 18:47]
Heel even wordt hij wakker, staat op, en loopt zo naar de slaapkamer waar Koos ook op bed ligt.
Op stream 1 zit Koos een boek te lezen.
Georgie bewoog net even, maar viel daarna weer in slaap...
19.25 uur
In de keuken zijn Koos, Robin en Bianca alsvast met het eten begonnen. Georgie slaapt...
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 27-12-2000 19:30]
De sneeuw komt in Almere nog steeds met bakken uit de lucht zetten.
Robin keek daarnet weer eens over de schutting en verwachtte dat VOO-medewerkers die vanavond nog naar huis moesten, problemen zouden krijgen met het wegrijden.
Opa Koos en opa Sjors zitten binnen. Ze hebben eerst geschaakt en nu doen ze niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 27-12-2000 21:35]
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 27-12-2000 22:04]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |