Ik mis ook dat oudje in deze lijstquote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Shedfire het volgende:
Dit was de setlist van T?.co.uk:
Sprung
Accelarator
Turn
Knives
Screamager
Rain hits concrete
Our white noise
Dopamine Seratonine Adrenaline
Rust
If it kills me
Rock u monkeys
Polar bear (half)
Teethgrinder
Neck freak
Die laughing
Nowhere
Fear of god
Walk through darness
Lose it all
Potato junkie (unlisted)
Deluded son (skipped)
Isolation
Volgens mij waren er niet echt andere nummers hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik mis ook dat oudje in deze lijstben toch niet doof
Dacht Dancin With Manson...quote:Op maandag 22 mei 2006 02:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij waren er niet echt andere nummers hoor.
Welke dacht jij dan dat er nog gespeeld zijn???
Dan zie ik je daar spelen woensdag.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
damn, ik kreeg net een telefoontje als ik a.s. woensdag in het voorprogramma wil staan van Therapy?
ff voor de duidelijkheid, dit is GEEN GEINTJE
het is in de oosterpoort groningen
e: weet iemand een website van deze band ?
www.therapyquestionmark.co.uk als het goed is.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
damn, ik kreeg net een telefoontje als ik a.s. woensdag in het voorprogramma wil staan van Therapy?
ff voor de duidelijkheid, dit is GEEN GEINTJE
het is in de oosterpoort groningen
e: weet iemand een website van deze band ?
Nee, ik ben in Amsterdam en in Utrecht al geweest, Grunn is me toch ff tever.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ga je ook heen ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Therapy%3Fquote:Therapy? is een metalband met invloeden die soms doen denken aan Linkin Park. De band komt uit Noord-Ierland. Therapy? werd in 1989 opgericht door gitarist/zanger Andy Cairns uit Ballyclare en drummer Fyfe Ewing uit Larne, Noord-Ierland.Fyfe Ewing verliet Therapy? in 1996 en werd vervangen eerst door Graham Hopkins en later door Neil Cooper. Hun eerste demo nam de band nog op met Andy op de bas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |