nooit zo opgevallen!,en ga al de laatste 3 x (6 jaar dus)quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Asics het volgende:
Jee, bestaan die nog? heeft die vbent nog steeds zo'n bierbuik.
Afgelopen vrijdag geweest in het Paard, lekker druk en opzich weer een goed optreden alleen vond ik het minder als de keer daarvoor. Die 2e gitarist mis je vooral live toch wel. Verder weer een goeie mix van oud en nieuw werk, en dit keer geen Dianequote:Op donderdag 16 december 2004 22:57 schreef beerten het volgende:
Ze komen naar Nederland in het voorjaar, check
Geen 2de gitarist???quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:39 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag geweest in het Paard, lekker druk en opzich weer een goed optreden alleen vond ik het minder als de keer daarvoor. Die 2e gitarist mis je vooral live toch wel. Verder weer een goeie mix van oud en nieuw werk, en dit keer geen Diane
Martin is er vorig jaar uitgegaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geen 2de gitarist???
Das vaag, ik kan toch heel veel nummers van ze opnoemen waarbij een 2de gitarist wel handig is.
Daardoor vervalt Diane trouwens ook gelijk omdat de 2de gitarist de contrabas speelde...
Ik ga trouwens volgende week in Tivoli.
Heb alleen nog geen kaartjes en moet wachten totdat ik een nieuwe pinpas heb omdat hij kapot is
Dit heb ik van het T? forumquote:Op maandag 4 april 2005 13:59 schreef Komakie het volgende:
Weet iemand trouwens welk nummer ze als eerste speelde????
Geen EP's van Therapy?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik snap het niet helemaal wat je zegt maar als ik het goed begrijp wil je weten of Babyteeth en Pleasure Death ook apart op cd zijn uitgebracht anders dan de verzamelaar Caucasian PsychosisHet is antwoord is 'ja'..
Ze zijn alleen niet meer zo makkelijk te vinden. Maar ik kom ze nog wel eens tegen.
Welke EP'S heb jij dan? Short Sharp Shock? of Born in a Crash?
bron: http://www.therapyquestio(...)read.php?diaryid=200quote:Something's Got To Happen (groovy, intense)
Rain Hits Concrete (moody, moving)
Joe Blow (full on)
Passer By/Our White Noise (groovy, edgy, big chorus)
Overspill (dark, jazzy, big chorus)
Fearless Leader Fails (relentless)
Edit: Ik heb net gebeld met een van mijn vrienden en die wou ook naar beide shows dus nu is het zekerquote:First Confirmed Shows for 2006
Thursday, Jan 12th, 2006
We've just heard that we'll be playing some Dutch shows in April. Confirmed so far are the Paradiso in Amsterdam on April 6th and 013 in Tilburg on April 7th. There should some more shows to follow in that period so keep yer ears peeled…there'll be some other cool bands on the bill as well. More news as soon as we hear it…
Rock on…
Tpy?1989
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |