Waar heb je em geluisterd danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
o o wat is ie hard... tenminste wat ik ervan gehoord heb.potten zullen ze er niet mee breken maar het is nog altijd beter dan de gemiddelde harde rockplaat op het moment
Free Record Shop Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar heb je em geluisterd dan
Volgens de site is hij al uit. Maar ik kan em bij de Plato en bij de Media Markt (ok verkeerde plek om te zoeken maar goed) niet vinden.
Op de verschillende downloadsites kan ik ook helemaal niets vinden.
Het was wel weer leuk.quote:Op maandag 22 november 2004 08:50 schreef bassieVL het volgende:
zo dat was 1.5 uur raggen gisteren in de 013.helemaal toppie. No nonsense.
Inderdaad Toffe. alleen het concert van vorig in 013 was nog beter, maar toen hadden ze en een beter album uit en wat meer variatie in albumkeuze. nu was het vooral Troublegum/ Never explain never apologize. toen alles!quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Geweldig! Beste optreden van Therapy? dat ik misschien wel heb gezien. Komt ook omdat er dit keer wel erg veel gebeurde (er gebeurt meestal er wat, maar nu). Wat hebben we gelachen om die ijsbeer tijdens (polar bear) en al die mensen die van het podium donderden. Echt ouderwets genoten!
HE?!!! WAT ZEG JE???quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb de hele dag moeten schreeuwen naar mijn collega die het concert gisteren bezocht.
Het móet haast wel geweldig geweest zijn !
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:26 schreef bartrid het volgende:
HE?? WAT??
zojuist terug van therapy? in reading. Klein zaaltje (500 man maximaal), erg goed en erg hard. Voornamelijk nieuw werk en nummers van troublegumj, maar de joy divison medley in de toegift was erg okMorgen ook nog doof maar therapy is het altijd wel waard, vooral als ze Toothgrinder aankondigen als `this song is called i believe in a thing called love'
nooit zo opgevallen!,en ga al de laatste 3 x (6 jaar dus)quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Asics het volgende:
Jee, bestaan die nog? heeft die vbent nog steeds zo'n bierbuik.
Afgelopen vrijdag geweest in het Paard, lekker druk en opzich weer een goed optreden alleen vond ik het minder als de keer daarvoor. Die 2e gitarist mis je vooral live toch wel. Verder weer een goeie mix van oud en nieuw werk, en dit keer geen Dianequote:Op donderdag 16 december 2004 22:57 schreef beerten het volgende:
Ze komen naar Nederland in het voorjaar, check
Geen 2de gitarist???quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:39 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag geweest in het Paard, lekker druk en opzich weer een goed optreden alleen vond ik het minder als de keer daarvoor. Die 2e gitarist mis je vooral live toch wel. Verder weer een goeie mix van oud en nieuw werk, en dit keer geen Diane
Martin is er vorig jaar uitgegaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geen 2de gitarist???
Das vaag, ik kan toch heel veel nummers van ze opnoemen waarbij een 2de gitarist wel handig is.
Daardoor vervalt Diane trouwens ook gelijk omdat de 2de gitarist de contrabas speelde...
Ik ga trouwens volgende week in Tivoli.
Heb alleen nog geen kaartjes en moet wachten totdat ik een nieuwe pinpas heb omdat hij kapot is
Dit heb ik van het T? forumquote:Op maandag 4 april 2005 13:59 schreef Komakie het volgende:
Weet iemand trouwens welk nummer ze als eerste speelde????
Geen EP's van Therapy?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik snap het niet helemaal wat je zegt maar als ik het goed begrijp wil je weten of Babyteeth en Pleasure Death ook apart op cd zijn uitgebracht anders dan de verzamelaar Caucasian PsychosisHet is antwoord is 'ja'..
Ze zijn alleen niet meer zo makkelijk te vinden. Maar ik kom ze nog wel eens tegen.
Welke EP'S heb jij dan? Short Sharp Shock? of Born in a Crash?
bron: http://www.therapyquestio(...)read.php?diaryid=200quote:Something's Got To Happen (groovy, intense)
Rain Hits Concrete (moody, moving)
Joe Blow (full on)
Passer By/Our White Noise (groovy, edgy, big chorus)
Overspill (dark, jazzy, big chorus)
Fearless Leader Fails (relentless)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |