quote:Lijkt me duidelijk he, chatten...:S
Op zondag 2 maart 2003 23:25 schreef D-Devil het volgende:
Zelfs via msn vragen ze de hele tijd wat je aan het doen bent.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:25 schreef D-Devil het volgende:
Zelfs via msn vragen ze de hele tijd wat je aan het doen bent.
zeker als vriend bloemen krijgt, tijdens ziekte (kwamen 2 collega's zomaar langs brengen), of zomaar een kado krijgt...
en ik vraag ook vaak wat ie aan het doen is, eerder nieuwsgierigheid of interesse te noemen dat jaloezie...
quote:Ik en helemaal niet jaloers!! Als ik verantwoording wil is dat omdat ik al vaak genoeg bedrogen ben door een jongen. Ik heb recht op een verklaring, maar daarom ben ik nog niet jaloers.
Op zondag 2 maart 2003 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze vragen altijd waar je geweest ben en waarom... en je moet alles verantwoorden... en dan ook nog vragen waarom, dit of dat, je had toch ook sus of zo,,,,
quote:noem er eens eentje..??
Op zondag 2 maart 2003 23:27 schreef Brennie het volgende:
Het zou minder zijn, als er niet zo vaak een gegronde reden voor is.
quote:idd generalisaties zuigen.
Bovendien waarom alleen vrouwen.
Mannen zijn zoniet vaker jaloers.
de makkelijk " hop " van vrouw naar vrouw... en dat dan liefde/ verliefdheid noemen...
Ik denk dat je de argwaan zelf in de hand werkt.
quote:Die kunsten die zij flikken zouden wij eens moeten doen, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Op zondag 2 maart 2003 23:27 schreef Brennie het volgende:
Het zou minder zijn, als er niet zo vaak een gegronde reden voor is.
Trap er niet in mannen!!! Verzet je tegen de doordachte en uitgekookte manipulaties van het andere geslacht en kom op voor je rechten!!!
quote:welke kunsten?
Op zondag 2 maart 2003 23:34 schreef schatje het volgende:[..]
Die kunsten die zij flikken zouden wij eens moeten doen, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
quote:ik vroeg dus...
Op zondag 2 maart 2003 23:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vrouwen manipuleren vaak, dat klopt wel.
is de kapster je vriendin ?
Of was je alweer naar meerdere vrouwen tegelijk aan het kijken ?
quote:Ik denk dat dat soort type vrouwen thuishoort in de categorie Psycho-bitch
Op zondag 2 maart 2003 23:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vrouwen manipuleren vaak, dat klopt wel.
quote:ophoeren met je spam
Op zondag 2 maart 2003 23:40 schreef nsk2k3 het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 02-03-2003 23:43]
quote:grapjas
----spam---
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 02-03-2003 23:43]
quote:je bent ene eikel!!!!
*quote van spammer*
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 03-03-2003 00:06]
quote:Wederzijds schat :-)
Op zondag 2 maart 2003 23:32 schreef Juup© het volgende:
Tja dat vraag ik mezelf ook wel eens af.
Zelf als man zijnde zal het mij een biet wezen wat mijn vrouw doet, ik vertrouw haar en dat is voor mij voldoende.
Het moet weliswaar niet de spuigaten uitlopen, maar ook dan zal dat wel een reden hebben. Zwaar geschonden vertrouwen uit een vorige relatie bijvoorbeeld.
Als één van de twee partijen in een relatie zich eraan ergert dan moet je dat denk ik toch maar uitspreken. Praten rules!
quote:Altijd blijven praten ja
Op maandag 3 maart 2003 08:23 schreef ratpack het volgende:
Jalozie is een menselijke eigenschap. Is een uitlaatklep van je vertrouwen in iemand. Je kan wel gaan beweren dat je het zelf niet hebt, maar dan kom je blijkbaar van een andere planeet. Ik heb het wel in ieder geval.Het moet weliswaar niet de spuigaten uitlopen, maar ook dan zal dat wel een reden hebben. Zwaar geschonden vertrouwen uit een vorige relatie bijvoorbeeld.
Als één van de twee partijen in een relatie zich eraan ergert dan moet je dat denk ik toch maar uitspreken. Praten rules!
Problemen uitspreken en vooral praten
Altijd zal er een oplossing zijn voor iets. Zolang je maar erover praat.
quote:Een BEETJE offtopic maar
Fuck dit man, de oorlog in Irak is begonnen, hier een mirror van de cnn site die hier uit de lucht is wegens te veel bezoekers. Daar zijn live-beelden te zien over de bombardementen van Bagdag.
Echt vaag ik wist dat Bush gek was, maar ik dacht niet dat het zo een vaart zou lopen.
quote:dus omdat vorige partners jou in het verleden belazerd hebben, moet je huidige partner verantwoording afleggen.....recht op een verklarig, klinklare onzin....je mag allicht vragen wat ie gedaan heeft, maar recht op een verklaring lijkt me wat ver gaan.
Op zondag 2 maart 2003 23:30 schreef Jummy het volgende:[..]
Ik en helemaal niet jaloers!! Als ik verantwoording wil is dat omdat ik al vaak genoeg bedrogen ben door een jongen. Ik heb recht op een verklaring, maar daarom ben ik nog niet jaloers.
Je huidige partner heeft toch geen schuld aan het feit dat je vroeger belazerd bent.
Overigens ben ik het wel eens met degene die zei dat mannen minstens net zo vaak jaloers zijn. blijft een vervelende eigenschap.
Hij natuurlijk mocht die vragen wel stellen en oh wee oh wee als in mijn verhaal de naam van een jongen viel die hij niet kende... of juist wel kende
Zo zie je maar, jaloerse idioten heb je ook tussen mannen zitten..
En mijn ervaring is dat de mannen die zo zijn, veel radicalere maatregelen treffen dan wat hysterisch gekrijs van een overmatig jaloerse vrouw...
Want dat is alles wat je vriendin doet. (wat ik uit het verhaal opmaak) Als je beetje toon neerlegt "gaat je geen donder aan" komt dat over als of je iets te verbergen hebt. En ja dan kan je doorvragen verwachten hoor, moet je maar niet zo moeilijk doen.
Als mijn vriend vraagt wat ik gedaan hebt zie ik het als intresse en vind ik het leuk mijn ervaring van die dag met hem te delen, als ik kut dag heb gehad zeg ik dat en dan weet hij genoeg.
Waarom moeten sommige over dood normale vragen weer zo moeilijk doen als ik dat zo hoor krijg ik echt het idee dat je vriendin genoeg rede heeft om dat te vragen.
Denk eerder dat het goed fout zit als je aan zulke vragen gaat irriteren...
Maar ja das mijn mening. Ik houd van openheid en eerlijkheid zonder er meteen wat achter te zoeken.
quote:Ik zou het eerder irritant noemen... maar zo kan je het ook zien.
Op maandag 3 maart 2003 17:36 schreef Mo6 het volgende:
ik vind het totaal geen probleem dat een meid/vrouw jaloers is. is juist lief! teken dat ze nog om je geeft toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |