quote:Afspraken zijn er om nagekomen te worden..
Op zondag 2 maart 2003 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
om te bellen, belt ze altijd minstens een uur later en als je normaal afsprak was dat ook al zo, ze laat je gewoon 2 uur staan... is dat normaal>?Wat vinden jullie, moet je vriendin oip tijd komen als je een tijd afspreekt, of op de afgesproken tijd bellen?? Ze laten je altijd ExTRA wachten.
Vriendin als in " een " of " de " ?
Ik meende namelijk dat je de kapster leuk vond.
Was dat een poging om een snabbel ernáást te hebben of is dat inmiddels je vriendin ?
quote:Óf ze hebben door dat jij ze niet zo serieus neemt..
Op zondag 2 maart 2003 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vrouwen doen dat expres, dat is psychologie.
en doen ze dat dus ook niet bij jou
quote:Ik weet gewoon van tevoren, als ze zegt 1 uur dat het er minstens 2 zijn.
Op zondag 2 maart 2003 23:27 schreef SuperMocio het volgende:
2 uur staan wachten is wel errug lang. 20 minuten is voor mij de 'laat-ik-eens-bellen-misschien-is-er-iets-aan-de-hand' grens. Hangt natuurlijk ook een beetje af waar en hoe je afspreekt.
Ik maar wachten tot ie gaat bellen. Laatst heb ik een hele middag gekampeerd op bed met de telefoon en dan mag ik niet eens boos zijn als hij uren te laat een keertje belt.
quote:dus je begrijpt een *hint* niet...
[b]Ik weet gewoon van tevoren, als ze zegt 1 uur dat het er minstens 2 zijn.
het niet hebben van een vriendin, zodat dit soort dingen me bespaard blijven, heeft ook wel wat eigenlijk
Met bellen is het al even erg. K ben er verder ook nog niet in geslaagd enige samenhang te vinden tussen punctualiteit en geslacht.
Als ze t expres doet is ze een beetje manipulatief, maar ja k zou haar groot gelijk geven aangezien jij hier probeert alles wat beweegt aan je paal te rijgen (2 meisjes van school, een kapster, een Fok!ster waarmee je was wezen eten en das alleen nog maar de score van de laatste 2 weken). K zou je trouwens aanbevelen de smerigheden die je irl uitspookt of uit probeert te spoken iets minder breed hier uit te meten want een toevallige passant op dit forum krijgt een erg rare indruk van je.
quote:PRACHTIG!
Op zondag 2 maart 2003 23:14 schreef matthijn99 het volgende:
Denk aan het tijdsverschil met het Midden-Oosten he..
quote:hahahaha
Op maandag 3 maart 2003 00:55 schreef Slarioux het volgende:
Sorry BHFH, ik zal haar de volgende keer minder lang aan de foon houden.
quote:Als we afgesproken hebben, vind ik het wel net zo netjes van der (zou ik zelf ook doen) om even te bellen dat ze wat later komt (hoeft ze nog niet eens te zeggen waarom)
Op zondag 2 maart 2003 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
om te bellen, belt ze altijd minstens een uur later en als je normaal afsprak was dat ook al zo, ze laat je gewoon 2 uur staan... is dat normaal>?Wat vinden jullie, moet je vriendin oip tijd komen als je een tijd afspreekt, of op de afgesproken tijd bellen?? Ze laten je altijd ExTRA wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |