abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 23:14:05 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8823902
om te bellen, belt ze altijd minstens een uur later en als je normaal afsprak was dat ook al zo, ze laat je gewoon 2 uur staan... is dat normaal>? Wat vinden jullie, moet je vriendin oip tijd komen als je een tijd afspreekt, of op de afgesproken tijd bellen?? Ze laten je altijd ExTRA wachten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8823930
Denk aan het tijdsverschil met het Midden-Oosten he. .
pi_8823932
Ze bellen mij altijd eerder

Zijn ze van me af denk ik

zondag 2 maart 2003 @ 23:14:59 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_8823938
Ik ben altijd te vroeg... Dat is ook heel onhandig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 2 maart 2003 @ 23:16:08 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8823985
vrouwen doen dat expres, dat is psychologie.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 maart 2003 @ 23:16:28 #6
34156 Mirage
Smile !!!
pi_8823998
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
om te bellen, belt ze altijd minstens een uur later en als je normaal afsprak was dat ook al zo, ze laat je gewoon 2 uur staan... is dat normaal>? Wat vinden jullie, moet je vriendin oip tijd komen als je een tijd afspreekt, of op de afgesproken tijd bellen?? Ze laten je altijd ExTRA wachten.
Afspraken zijn er om nagekomen te worden..
Later ? Is even laten weten aan de ander !

Vriendin als in " een " of " de " ?
Ik meende namelijk dat je de kapster leuk vond.
Was dat een poging om een snabbel ernáást te hebben of is dat inmiddels je vriendin ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 2 maart 2003 @ 23:17:56 #7
34156 Mirage
Smile !!!
pi_8824053
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vrouwen doen dat expres, dat is psychologie.
Óf ze hebben door dat jij ze niet zo serieus neemt..

en doen ze dat dus ook niet bij jou

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 2 maart 2003 @ 23:19:38 #8
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8824116
Hmm ik ben meestal zelf 5 minuten te laat omdat ik op het laatste moment nog van alles wil en moet doen van mezelf. Maarre als ik van te voren weet dat het later wordt, bel ik netjes met een uitleg. Moet ik zelf op iemand wachten en ik hoor maar niks, dan is 15 minuten de uiterlijke wachttijd voor ik weer verdwijn! Kom nou, heb wel wat beters te doen met mijn tijd!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2003 @ 23:21:49 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8824199
Ik hoop voor je dat ze je niet bedriegt
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_8824402
2 uur staan wachten is wel errug lang. 20 minuten is voor mij de 'laat-ik-eens-bellen-misschien-is-er-iets-aan-de-hand' grens. Hangt natuurlijk ook een beetje af waar en hoe je afspreekt.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zondag 2 maart 2003 @ 23:30:50 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8824509
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:27 schreef SuperMocio het volgende:
2 uur staan wachten is wel errug lang. 20 minuten is voor mij de 'laat-ik-eens-bellen-misschien-is-er-iets-aan-de-hand' grens. Hangt natuurlijk ook een beetje af waar en hoe je afspreekt.
Ik weet gewoon van tevoren, als ze zegt 1 uur dat het er minstens 2 zijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8824573
Je went er vanzelf aan BHFH, alhoewel min. 1 uur later wel erg veel is .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
  FOK!fossiel zondag 2 maart 2003 @ 23:34:20 #13
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8824617
Ik spreek geen tijd af om te bellen, alleen "'s avonds" bv. Tenzij ik iets van plan ben, dan sms ik dat 't beter niet na [insert tijd] kan
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_8824624
Het zijn meestal de mannen die op zich laten wachten hoor...

Ik maar wachten tot ie gaat bellen. Laatst heb ik een hele middag gekampeerd op bed met de telefoon en dan mag ik niet eens boos zijn als hij uren te laat een keertje belt.

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8824950
quote:
[b]Ik weet gewoon van tevoren, als ze zegt 1 uur dat het er minstens 2 zijn.
dus je begrijpt een *hint* niet...
Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
  zondag 2 maart 2003 @ 23:46:00 #16
48774 Matthis
Voor een dag van morgen...
pi_8824991
dat is nou een eigenschap van vrouwen heb ik de indruk. als ik ergens met een vriendin moet afspreken, spreek ik best een halfuurtje vroeger af, kwestie van op tijd te zijn
Love is a color only the blind can see...
pi_8825607
Ik ben nu vrijgezel, maar in case dat ik een vriendin zou hebben, verwacht ik wel dat ze haar afspraken nakomt. Natuurlijk kan er eens een overmachtssituatie zijn dat er iets tussenkomt... maar bel/sms dan wel even en als dat ook niet kan en ze komt later met een goede verklaring op de proppen: no big deal (al moet t niet elke week gebeuren.. ook al kan ze er misschien niks aan doen: het is zo frustrerend )... ik heb vaker meegemaakt dat ze met hele stomme smoezen aan kwamen zetten, waaruit bleek dat ik best op de hoogte gesteld had kunnen worden...

het niet hebben van een vriendin, zodat dit soort dingen me bespaard blijven, heeft ook wel wat eigenlijk

pi_8825686
Hmm kweenie, mijn vriendin is altijd absurd precies op tijd. Als ze zegt dat ze om 8 uur 's avonds komt gaat zonder gekheid altijd de deurbel tussen 19:59:30 en 20:00:30. Raar genoeg pikt ze mijn irritante eigenschap om altijd en overal 10 minuten te laat te komen ook nog.

Met bellen is het al even erg. K ben er verder ook nog niet in geslaagd enige samenhang te vinden tussen punctualiteit en geslacht.

Als ze t expres doet is ze een beetje manipulatief, maar ja k zou haar groot gelijk geven aangezien jij hier probeert alles wat beweegt aan je paal te rijgen (2 meisjes van school, een kapster, een Fok!ster waarmee je was wezen eten en das alleen nog maar de score van de laatste 2 weken). K zou je trouwens aanbevelen de smerigheden die je irl uitspookt of uit probeert te spoken iets minder breed hier uit te meten want een toevallige passant op dit forum krijgt een erg rare indruk van je.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  maandag 3 maart 2003 @ 00:33:57 #19
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_8825986
Hooguit 30 minuten, dan moet er iemand bellen... jij of zij, maar dan moeten er toch mensen gaan bellen...
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_8826326
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:14 schreef matthijn99 het volgende:
Denk aan het tijdsverschil met het Midden-Oosten he. .
PRACHTIG!
  maandag 3 maart 2003 @ 00:55:35 #21
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8826355
Sorry BHFH, ik zal haar de volgende keer minder lang aan de foon houden.
pi_8826383
quote:
Op maandag 3 maart 2003 00:55 schreef Slarioux het volgende:
Sorry BHFH, ik zal haar de volgende keer minder lang aan de foon houden.
hahahaha
Lambo of Rekt
  maandag 3 maart 2003 @ 13:39:51 #23
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8833128
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we afgesproken hebben, vind ik het wel net zo netjes van der (zou ik zelf ook doen) om even te bellen dat ze wat later komt (hoeft ze nog niet eens te zeggen waarom)
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_8833245
-edit-*gaap*

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 03-03-2003 19:38]

pi_8833282
Ik spreek als we gewoon bij elkaar thuiskomen alleen af dat ik vanavond kom of vanmiddag.. Geen tijd dus, ik zie wel wanneer ik kan.. Als we een tijd afspreken dan verwacht ik dat ze ook op tijd komt.. Als ze dat niet redt, vind ik dat ze wel even mag bellen dat ze iets later komt.. Of als ze niet belt vind ik wel dat ze even mag zeggen waarom ze zoveel later komt.. Ik zelf ben altijd 5 minuten te vroeg ofzo... Ik haat te laat komen..
Hallowww
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')