quote:pfffff.......ik had er in Canada 2 laten zetten.. waren Chinezen die dat deden. Had er eigenlijk voor 1 betaald (15 Canadese Dollars), maar zei dat ik er voor 2 had betaald...hehehe...dus kreeg er ook 2
Op zondag 2 maart 2003 21:43 schreef 40HuSTLaZ het volgende:
Weet iemand de prijzen ong voor een henna tatoo ( alleen een naam ) niet zo groot..8cm ofzo....buurt van Den Haag als et kan alz ik maar een indruk heb van de prijzen...oja Henna heh
quote:Ik geloof dat het donkerbruin/zwartachtig is als je het erop smeert. Dat moet je even in laten trekken, en als je het (overgebleven) spul er weer afhaald, blijft er een mooie oranje/goude kleur achter. Na een paar weken (4 tot 6?) verdwijnt het weer vanzelf.
Op zondag 2 maart 2003 22:43 schreef 40HuSTLaZ het volgende:
okay thnx en wat voor kleur word het..en gaat et ook helemaal weg.( na hoelang )
Heb ik me laten vertellen
quote:Oh noujah, hangt misschien af van wat voor soort je erop smeert ofzo. Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van, waarom reageer ik nog...
Op zondag 2 maart 2003 22:03 schreef GenesiZ het volgende:
Hou het rond de 10-15 eur. ong.
quote:Bij mij zat er een klein weekje een dun korstje op dat was donkerbruin/zwart. Dat bladdert er langzaam vanaf bv. bij het bewegen van de huid en bij douchen. Daarnaa is het diepdonkerbruin. Het blijft hooguit 4 weken zitten. scheer wel goed je haar/donshaar weg waar je tatoo laat zetten. ander wordt het niet zo mooi.
Op zondag 2 maart 2003 22:43 schreef 40HuSTLaZ het volgende:
okay thnx en wat voor kleur word het..en gaat et ook helemaal weg.( na hoelang )
Even een waarschuwing: Je kan er allergisch voor worden als je lichaam de stof herkent(nadat je het 2 of 3 keer hebt gedaan) en zover ik me kan herinneren waren de gevolgen niet al te best.(tijdje terug gezien op tv)
Zo tijdelijk als ze beweren dat een henna tatoo is, is het dus absoluut niet (als je pech hebt)
quote:Bij een chinese toke zie boven
Op donderdag 6 maart 2003 21:06 schreef BlackOrchid het volgende:
hmm waar haal je dat spul en waar kan je leuke sjabloontjes krijgen om het er zelf op te kalken?
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 14-03-2003 16:59]
quote:Zwarte henna is k u t... Als je een allergische reactie op je henna-tatto ontwikkeld heb je dus 1. littekenweefselvorming.. 2. een allergie voor zwarte kleurstof en dat wil zeggen; geen mascara, geen oogpotlood, geen haarverf, geen zwarte kleding... Niets waar die zwarte kleurstof in zit... En dán kots je pas van je geweldige henna-tattoo!
Op vrijdag 14 maart 2003 13:20 schreef pos het volgende:
De rood/bruine henna vind ik ook niet mooi staan. Toen ik in Kos was hadden ze zwarte henna en die vind ik heel mooi maar zou niet weten waar je die kan kopen en hoe het heet.
Iemand?
quote:Ja ik weet het, heb er foto's van gezien op internet. Maar ik heb er al een stuk of 5 laten zetten en heb nergens last van dus zou het wel zelf willen doen.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Zwarte henna is k u t... Als je een allergische reactie op je henna-tatto ontwikkeld heb je dus 1. littekenweefselvorming.. 2. een allergie voor zwarte kleurstof en dat wil zeggen; geen mascara, geen oogpotlood, geen haarverf, geen zwarte kleding... Niets waar die zwarte kleurstof in zit... En dán kots je pas van je geweldige henna-tattoo!
quote:Hmmja als je er geen allergie op ontwikkeld is het ontzettend mooi.. Maar ik zou de gok écht niet nemen...
Op vrijdag 14 maart 2003 20:59 schreef pos het volgende:[..]
Ja ik weet het, heb er foto's van gezien op internet. Maar ik heb er al een stuk of 5 laten zetten en heb nergens last van dus zou het wel zelf willen doen.
quote:idd, misschien kan je er de eerste paar keren tegen, en dan ineens niet meer.... dan heb je dus echt wel zwaar een probleem! dan kan je zelfs bepaalde dingen niet meer eten...
Op zaterdag 15 maart 2003 10:00 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Hmmja als je er geen allergie op ontwikkeld is het ontzettend mooi.. Maar ik zou de gok écht niet nemen...
nee, ik zou het nooit doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |