abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8954104
Dat heeft ze 1x gedaan en verder nooit. En dankzij Jantje die het gehoord heeft van Pietje die dat ergens gelezen heeft, denk jij nu dat ze dat standaard doet tijdens optredens.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 14:51:19 #27
13973 ranja
image means nothing
pi_8954340
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 14:12 schreef Hertog_Arjan het volgende:

[..]

in t programmaboekje van werchter 2 jaar geleden stond vermeld dat zia vaak zo kort is dat ze t leuk vind om dr borsten aan t publiek te tonen. zelf heb ik dit de 4 keer dat ik ze gezien heb nooit meegemaakt...

Nee, ik heb ze 2 keer gezien en nooit deed ze haar shirt uit
Er zijn wel foto's van trouwens op het net, en ach, ze staat ook (net als Courtney) full frontal nude in het cd-boekje van de eerste cd...
pi_8954385
Volgens mij is het een mythe. Eén keer gedaan, en dan voor altijd de boeken in als "De Topless Toetseniste". .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8959852
In het boekje van The Dandy Warhols Come Down staat ook een topless-dame, maar da's Zia niet.

Ach ja, ze doet maar wat ze niet laten kan..

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 juni 2003 @ 14:50:00 #30
27074 Dezz
The Dog
pi_10827179
*kick!

"Welcome To The Monkey House"

Dit is dus de nieuwe cd van The Dandy Warhols en zoals gebruikelijk weer brilliant!
Lekkere catchy deuntjes en de teksten zijn ook prachtig
Voor degene die nog niet overtuigd zijn, luister eens naar de nieuwe single: We Used To Be Friends!

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_12134074
*schop

The Dandy's rule OK

Welcome to the Monkey House is inderdaad wederom een vreselijk goed album, mijn collega's worden er inmiddels al helemaal gestoord van...

Dandys Rule OK?
  donderdag 31 juli 2003 @ 10:55:50 #32
13973 ranja
image means nothing
pi_12135540
Ik heb de nieuwe nog te weinig gedraaid, volgens mij is-ie niet zo goed als de eerste 2 maar wel beter dan de 3e. Die kopstem van Courtney gaat wel een beetje tegenstaan op een bepaald moment. Wel erg gaaf is de dvd die er in een ltd-edition bijzit waar 4 clips op staan.
pi_12140666
Ik vond ze op parkpop vorig jaar erg goed. ben wel benieuwd naar het nieuwe album, die single klinkt wel leuk. Is de rest van de plaat vergelijkbaar?
pi_12140690
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 14:28 schreef lukas het volgende:
Ik vond ze op parkpop vorig jaar erg goed. ben wel benieuwd naar het nieuwe album, die single klinkt wel leuk. Is de rest van de plaat vergelijkbaar?
Ja vind ik van wel, echt erg ok.
Dandys Rule OK?
pi_12140763
mooi! dan ga ik die binnenkort maar eens checken
  zondag 3 augustus 2003 @ 01:49:07 #36
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_12192346
moet eerlijk toegeven dat ik ze best wel goed vind...
het nr get off en phone call zijn wel chill
Later pater,
pi_12194569
Ze komen in 013
pi_12196061
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:07 schreef MCH het volgende:
Ze komen in 013
Op dinsdag 14 oktober. Geen voorprogramma, zo te zien. En een kaartje kost 18 euro.
pi_12196086
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:48 schreef lukas het volgende:

[..]

Op dinsdag 14 oktober. Geen voorprogramma, zo te zien. En een kaartje kost 18 euro.

VET!!!!!! Daar wil ik heen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_12196108
Erg leuke band, om af en toe gewoon even rustig en relaxed naar te luisteren...
Favoriete nummers zijn Get off, Not if you were the last junky on earth en Country Leaver. Vooral die laatste vind ik echt geweldig...

Live heb ik ze 1 keer gezien en dat vond ik wel redelijk klinken, jammer dat ze totaal niet gemotiveerd waren op het podium.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 23:49:11 #41
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13586470
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:48 schreef lukas het volgende:

[..]

*heeft kaartje en is blij*

Schijnt dat ze 3 uur lang zullen optreden ... ben toch heeeel benieuwd hoe ze de tijd gaan vullen!

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13586592
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:49 schreef Weakling het volgende:

[..]

Schijnt dat ze 3 uur lang zullen optreden ... ben toch heeeel benieuwd hoe ze de tijd gaan vullen!

Door de nummers heeeeel lang te laten duren
pi_13594977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:49 schreef Weakling het volgende:

[..]

Lange, trippy show gaat dat worden. Precies goed dus
Helaas ben ik er niet bij.
yankee charlie dinges
pi_13808074
3 UUR!

BETER!

Alle albums integraal

Maestrov is van de partij

Black out the windows, it's party time!
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 17:17:38 #45
69525 Dynamite
Lyrical Psycho
pi_13811275
Wie is die homo met die hoelahoep?
You wanna get some! You know the outcome!
pi_13811322
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 14:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Volgens mij is het een mythe. Eén keer gedaan, en dan voor altijd de boeken in als "De Topless Toetseniste". .
he audrey, is dat Beth Gibbons in je avatar?
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_13901803
niemand gisteren geweest hiero?

Het was SUPER. Drie uur lang Warhols, fantastisch gewoon. Het dromerige en psychedelische afgewisseld met lekkere popdeuntjes. Dusss

woensdag 15 oktober 2003 @ 18:23:44 #48
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13902182
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:57 schreef metalbazzz het volgende:
niemand gisteren geweest hiero?

Het was SUPER. Drie uur lang Warhols, fantastisch gewoon. Het dromerige en psychedelische afgewisseld met lekkere popdeuntjes. Dusss

Weakling was er ook en vond het gaaf, maar niet het beste concert wat ie ooit gezien heeft. Wel heerlijk trippy bij een aantal nummers. Vond het publiek een beetje lauw overkomen, maar dat zal wel mijn eigen verdraaide perceptie geweest zijn.

Grappig dat ze een nummer van Peter Pan Speedrock speelden. "Do you know Peter Pan Speedrock?". "Yeah, those guys are fucking drunk". Okay dan Courtney, als jij het zegt.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13902266
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 18:23 schreef Weakling het volgende:

[..]

Weakling was er ook en vond het gaaf, maar niet het beste concert wat ie ooit gezien heeft. Wel heerlijk trippy bij een aantal nummers. Vond het publiek een beetje lauw overkomen, maar dat zal wel mijn eigen verdraaide perceptie geweest zijn.

Grappig dat ze een nummer van Peter Pan Speedrock speelden. "Do you know Peter Pan Speedrock?". "Yeah, those guys are fucking drunk". Okay dan Courtney, als jij het zegt.

ze hadden het over een peter pan ja, maar kon er toch niks van de Eindhovenaren in herkennen, welk nummer moest dat dan zijn?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 18:34:37 #50
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13902381
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 18:28 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

ze hadden het over een peter pan ja, maar kon er toch niks van de Eindhovenaren in herkennen, welk nummer moest dat dan zijn?

Hm, ken eik ook niet zoveel van ze, dus ben er maar vanuit gegaan dat het klopte wat ze zeiden. Geen idee. Misschien waren ze vreselijk in de war met een andere band.

Het Pixies nummer had ik ook niet als zodanig herkend en daar ken ik toch wel iets meer van. Vaag geleuter over Kim Deal en een trailerpark. Ben ik ook de draad bij kwijtgeraakt.

Van de tekst heb ik zowiezo niks kunnen verstaan, want die werd teveel overstemd door de rest van de muziek of hij had geen zin om duidelijker te zingen. Dus daar heb ik ook niks aan af weten te leiden.

Maakt het uit. Was een lekker freaky trippy avondje gister, da's het belangrijkste.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')