Jammer dat Prem niet dieper in kon gaan op *de andere* scholen..(had leuk geweest als hij zijnkritsiche vragen ook had kunnen stllen op een school in Elspeet o.i.d.)
Helaas was het na een klein half uurtje al afgelopen..
quote:Hm..vaag misschien, alleen Prem is wat directer en scherper..en gaat wat dieper in op alles (zoals in de 1e uitzending over moslimscholen)
Op zondag 16 maart 2003 16:56 schreef dr.Tesla het volgende:
Doet mij te veel denken aan Pieter Storms, maar dan met een multiculti-inslag.
quote:Is het het formaat om het alleen maar over multi-culturele aangelegenheden te hebben.
Op zondag 16 maart 2003 16:59 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hm..vaag misschien, alleen Prem is wat directer en scherper..en gaat wat dieper in op alles (zoals in de 1e uitzending over moslimscholen)
Ikzelf vind 'm wat te veel hameren op het feit hoe multi-cultureel Nederland "behoort" te zijn en het beleid wat zich daar aan moet schikken.
quote:Hm, maar het voorbeeldje van vandaag hoe belachelijk het is dat in Nederland geboren kinderen een persoonsgerichte brief krijgen waarin zij zelf mogen protesteren tegen hun uitzetting..
Op zondag 16 maart 2003 17:13 schreef dr.Tesla het volgende:[..]
Is het het formaat om het alleen maar over multi-culturele aangelegenheden te hebben.
Ikzelf vind 'm wat te veel hameren op het feit hoe multi-cultureel Nederland "behoort" te zijn en het beleid wat zich daar aan moet schikken.
Bureaucratisch gemier kaart hij aan (net als bij dat rapport over die scholen wat helemaal nergens meer over ging omdat het ook op gereformeerde of katholieke scholen van toepassing zou kunnen zijn)
Het *voor de vorm* burgers opschepen met veel energievretende zaken..
wel weer slim om een zo'n programma door een allochtoon te laten doen
anders was het een rascist
Prem schopt echt enorm kont
Noemt hem koelie en vraagt of zijn zus dood is
quote:Even geen Saddam...
Op zondag 7 december 2003 16:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het is weer PREMtime!Heerlijke tv...
quote:In BvD was hij altijd wel schreeuwerig en aanwezig maar dat vond ik niet zo irritant eik.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:58 schreef Lucid het volgende:
Net voor het eerst gezien, puur toevallig eigenlijk. Maar zeer zeker de moeite waard! Ik vond Prem in Barend en Van Dorp altijd een tikkie irritant, maar in dit programma komt hij heel goed over. De reportages gaaaan tenminste ergens over en worden lichter gebracht dan bijvoorbeeld nova/zembla.
idd, jammer dat hij niet heel de uitzending daarover heeft gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
Verschrikkelijk die lui op de markt in Goes
Ben ik helemaal mee eens. Wat een idioot idee.quote:
Allochtonen krijgen een smulbos
Allochtonen in Nederland krijgen een eigen bos. Nu komen blijkens een recent onderzoek allochtone mensen heel weinig in de natuur. Een verklaring daarvoor is volgens de buitenlanders zelf, dat de bossen in Nederland ''saai'' zijn.
Het Geldersch Landschap en de Beekse Stichting wAarde gaan daarom nu samen een zogenoemd Bos om van te Smullen aanplanten op de Nijmeegse heuvelrug. Het bos dat volgeplant wordt met noten- en vruchtenbomen is vooral bedoeld om meer allochtonen van de natuur te laten genieten, zo zei wAarde-directeur Th. van Slobbe vandaag.
''In hun eigen land is overal in de natuur iets te eten. Daar willen we nu aan tegemoetkomen door smulbossen aan te planten. In de komende jaren planten we bij een aantal grote steden in het land dergelijke bossen aan." wAarde is al enige tijd bezig met een door het ministerie van VROM gesteund project Multiculturele waardering van natuur en milieu in Nederland
Dinsdag over een week trekt de eerste groep allochtone Nederlanders met vertegenwoordigers van wAarde en Het Geldersch Landschap de bossen in om te bepalen welke bomen en struiken zullen worden neergezet. Er komen alleen eetbare gewassen in het Bos om van te Smullen te staan, zoals appel- en perenbomen, frambozen- en bessenstruiken en notenbomen.
In 2005 en 2006 moeten er meer smulbossen komen. Eens per jaar moet daar dan een pluk en pick-nick dag worden gehouden.
De bekende allochtoon Prem Radhakishun, bekend van het programma Premtime over de multiculturele samenleving, reageerde op Radio 1 verbolgen op de plannen voor speciale allochtonenbossen. Hij overweegt zelfs aangifte te doen van discriminatie. Scheldend en tierend liet Prem weten geen behoefte te hebben aan vruchten uit zure regen bossen, en wel naar de winkel te gaan om wat lekkers te kopen.
Dat had ik willen zienquote:Scheldend en tierend liet Prem weten geen behoefte te hebben aan vruchten uit zure regen bossen, en wel naar de winkel te gaan om wat lekkers te kopen.
Toeval bestaat niet, het valt je toe...quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
nu weer bezig op 3
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, het valt je toe...
Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef blieblie het volgende:
Ik vind die knakker één van de meest irritante Nederlanders. Hij is zelfs nog tenenkrommender irritant dan Ali B.
Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
n.a.v. de uitzending van zojuist.
Die jonge met dat beetje haar
Erg zielig figuur, ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n jeugd hebt gehad je een hekel aan alles en iedereen krijgt.
Mijn plezier is haat zegt ie .
Het is ook duidelijk waarom ze adolf hitler vereren, ze hebben namelijk nauwelijks op school gezeten en zijn daarnaast te dom om te leren.
En het allermooiste: hij wil dat de hele wereld blank is, maar hij werkt voor een arrubaan
Ik vind die interviewer juist altijd erg objectief, ook al is het een onderwerp wat hem persoonlijk aangaat.
Het is geen neger want hij is van Hindoestaanse afkomst.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.
Helaas doet 'ie dat nogal eens. Als ik een neger was, zou ik me kapot schamen voor een nepneger als Prem.
Wel als je op zo'n manier "besluit" te leven.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.
Je zegt ze zijn "te dom om te leren", wat is dat nu voor een verwijt? Moet je iemand verwijten dat 'ie niet intelligent is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |