abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2003 @ 19:42:53 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8818021
Vanmiddag was de 1e uitzending, deze viel mij niet tegen, vragen waren scherp.

Jammer dat Prem niet dieper in kon gaan op *de andere* scholen..(had leuk geweest als hij zijnkritsiche vragen ook had kunnen stllen op een school in Elspeet o.i.d.)

Helaas was het na een klein half uurtje al afgelopen..

† In Memoriam † maandag 3 maart 2003 @ 01:14:43 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 16:43:41 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zondag 16 maart 2003 @ 16:56:31 #4
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_9158957
Doet mij te veel denken aan Pieter Storms, maar dan met een multiculti-inslag.
Alles is één
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 16:59:31 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9159021
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:56 schreef dr.Tesla het volgende:
Doet mij te veel denken aan Pieter Storms, maar dan met een multiculti-inslag.
Hm..vaag misschien, alleen Prem is wat directer en scherper..en gaat wat dieper in op alles (zoals in de 1e uitzending over moslimscholen)
  zondag 16 maart 2003 @ 17:13:11 #6
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_9159323
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hm..vaag misschien, alleen Prem is wat directer en scherper..en gaat wat dieper in op alles (zoals in de 1e uitzending over moslimscholen)

Is het het formaat om het alleen maar over multi-culturele aangelegenheden te hebben.

Ikzelf vind 'm wat te veel hameren op het feit hoe multi-cultureel Nederland "behoort" te zijn en het beleid wat zich daar aan moet schikken.

Alles is één
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 02:37:48 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9170969
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:13 schreef dr.Tesla het volgende:

[..]

Is het het formaat om het alleen maar over multi-culturele aangelegenheden te hebben.

Ikzelf vind 'm wat te veel hameren op het feit hoe multi-cultureel Nederland "behoort" te zijn en het beleid wat zich daar aan moet schikken.

Hm, maar het voorbeeldje van vandaag hoe belachelijk het is dat in Nederland geboren kinderen een persoonsgerichte brief krijgen waarin zij zelf mogen protesteren tegen hun uitzetting..

Bureaucratisch gemier kaart hij aan (net als bij dat rapport over die scholen wat helemaal nergens meer over ging omdat het ook op gereformeerde of katholieke scholen van toepassing zou kunnen zijn)

Het *voor de vorm* burgers opschepen met veel energievretende zaken..

pi_10513616
Het is nu bezig, ik mis het meestal
Even kijken...
pi_10514453
Prem

Love him

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_10515193
Prem rulez

wel weer slim om een zo'n programma door een allochtoon te laten doen

anders was het een rascist

pi_12166894
Is relaxte programmaatje
[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
pi_13161109
Nu! op Ned.3
  maandag 15 september 2003 @ 04:28:39 #13
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13173782
Prem is wel leuk, zijn stukjes in Het Parool zijn vaak intressant.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13174201
zeker leuk
Toen hij te gast was in het Lagerhuis kwam ik niet meer bij van het lachen

Prem Radhakishun for president!

pi_14150114
Het is weer begonnen en het loopt een beetje uit de hand...
pi_14150241
Nu dus...
  zondag 26 oktober 2003 @ 16:38:18 #18
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_14150267
Interessante uitzending vandaag.
Alles is één
pi_14150556
Breaking News: penetreren,infiltreren, operatie geslaagd...
pi_14322422
Nu op Ned.3 met Anthony Godett...
  zondag 2 november 2003 @ 17:30:38 #21
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14323839
Wehe die domme Rotterdamse volksvrouwtjes
waren er autochtone sjohnny geen mannen die ze konden interviewen?

Prem schopt echt enorm kont

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15038872
Prem is nu weer te bewonderen op ned.3

"Oorlogsverklaring aan hangjongeren in Brabant"

pi_15223567
En het is weer PREMtime!

Heerlijke tv...

pi_15223991
Die Antilliaan net

Noemt hem koelie en vraagt of zijn zus dood is

pi_15405140
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het is weer PREMtime!

Heerlijke tv...

Even geen Saddam...
pi_15405706
Leuke tv
pi_15583527
Het is weer begonnen!
pi_15956676
Prem is weer begonnen...
pi_17071657
Nu op Ned.3; PremTime op Primetime!
Wel opvallend dat Prem de laatste tijd steeds meer de linkse kant op gaat
Logisch, de NPS is zo links als de pest...
pi_17072355
700.000 huishoudens onder de armoedegrens in Nederland
Veel eigenlijk...
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:58:02 #31
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_17072570
Net voor het eerst gezien, puur toevallig eigenlijk. Maar zeer zeker de moeite waard! Ik vond Prem in Barend en Van Dorp altijd een tikkie irritant, maar in dit programma komt hij heel goed over. De reportages gaaaan tenminste ergens over en worden lichter gebracht dan bijvoorbeeld nova/zembla.
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
pi_17072603
Prem!!!

Hij was weer okay

pi_17074122
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:58 schreef Lucid het volgende:
Net voor het eerst gezien, puur toevallig eigenlijk. Maar zeer zeker de moeite waard! Ik vond Prem in Barend en Van Dorp altijd een tikkie irritant, maar in dit programma komt hij heel goed over. De reportages gaaaan tenminste ergens over en worden lichter gebracht dan bijvoorbeeld nova/zembla.
In BvD was hij altijd wel schreeuwerig en aanwezig maar dat vond ik niet zo irritant eik.
Vandaag weer een goede aflevering, nooit geweten dat de "armoede" zo erg is dat er voedselpakketen uitgedeeld worden
pi_17763245
Nu weer bezig
pi_17763657
Verschrikkelijk die lui op de markt in Goes
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_17763826
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
Verschrikkelijk die lui op de markt in Goes
idd, jammer dat hij niet heel de uitzending daarover heeft gedaan.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:09:21 #37
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_17764091
Dat manwijf bij dat pandjeshuis dat haar tanden liet trekken, fantastisch

Maar dat in Goes was erg interessant en verschrikkelijk, daar had meer mee gedaan kunnen worden. Nu bleef het zo oppervlakkig.
pi_17764235
die gast woont hier 2 straten vandaan.
pi_17764492
Tjiezus, die "boeren" tegen allochtonen. Die gast die zichzelf een racist noemde...................en dat vervolgens niet kon motiveren. Triest.
Destruction leads to a very rough road, but it also breeds creation.
pi_17770659
'waarom ben je racist?'
'omdat ze altijd ruzie zoeken op het plein'
'waarom ben je racist?'
'omdat ze altijd ruzie zoeken op het plein'
etc
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
  woensdag 17 maart 2004 @ 11:32:25 #41
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_17772578
Ik heb gister met veel interesse gekeken naar Premtime. Aangezien ik al 7 jaar elke vrijdagmiddag mijn weekend vier in mijn stamkroeg aan de grote markt te Goes, was ik zeer verbaasd. Rassenrellen? Pardon? Bedoelen ze daar die groepjes scholieren mee die voor de cafees staan? 150 jongeren tegenover elkaar? En sinds wanneer hebben wij in Goes een grote groep Antilianen?
Ik geef toe dat er sinds januari meer politie aanwezig is op de markt en dat er wel eens wat gebeurd.
Maar ik vond dat Premtime gister iets te makkelijk omging met dit voorval en gelijk linkte naar rassenrellen. Ten eerste kloppen die aantallen niet. Een klein groepje daagt een ander klein groepje uit, al die scholieren zien dat vanuit die cafees en denken: SENSATIE....kijken!!! Dus iedereen sprint de cafees uit en et voila je hebt je 150,200 jongeren op je markt in Goes. Maar daarvan is maar een zeer klein deel echt van plan om ruzie te schoppen en de rest kickt op de sensatie.

Grote groepen Marrokanen en Antilianen. Sinds wanneer hebben wij veel Antilianen in Goes? Premtime heeft niet erg goed zijn huiswerk gedaan vrees ik, want Antilianen zijn vooral gehuisvest in Middelburg/Vlissingen.

Premtime ging alleen maar in op Arnemuiden, dat vind ik te makkelijk. Want niet alleen mensen uit Arnemuiden hebben te maken met de gebeurtenissen op de markt. Premtime is daar ook veelste gemakkelijk mee omgegaan.

De politiemacht van Goes, bedoelen ze daarmee die 2 mannekes op die mountainbikes mee en die stadswachten? Erg toevallig dat tijdens de reportage opeens overal politie vandaan kwam en ze hadden ook opeens undercoveragenten ergens vandaan getoverd. Ik ga vrijdagmiddag maar eens goed opletten.

Al met al vond ik de aflevering een tikkeltje overdreven en heeft Premtime iets te gulzig gebruikt gemaakt van deze voorvallen op de grote markt in Goes. En er werd te makkelijk verwezen naar rassenrellen.
pi_17786028
Ik woon wel in Goes maar op vrijdagmiddag kom ik nooit op de markt. Van anderen heb ik wel gehoord dat het een stuk erger is dan vroeger maar hoe en wat...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_18205485
quote:

Allochtonen krijgen een smulbos

Allochtonen in Nederland krijgen een eigen bos. Nu komen blijkens een recent onderzoek allochtone mensen heel weinig in de natuur. Een verklaring daarvoor is volgens de buitenlanders zelf, dat de bossen in Nederland ''saai'' zijn.
Het Geldersch Landschap en de Beekse Stichting wAarde gaan daarom nu samen een zogenoemd Bos om van te Smullen aanplanten op de Nijmeegse heuvelrug. Het bos dat volgeplant wordt met noten- en vruchtenbomen is vooral bedoeld om meer allochtonen van de natuur te laten genieten, zo zei wAarde-directeur Th. van Slobbe vandaag.
''In hun eigen land is overal in de natuur iets te eten. Daar willen we nu aan tegemoetkomen door smulbossen aan te planten. In de komende jaren planten we bij een aantal grote steden in het land dergelijke bossen aan." wAarde is al enige tijd bezig met een door het ministerie van VROM gesteund project Multiculturele waardering van natuur en milieu in Nederland
Dinsdag over een week trekt de eerste groep allochtone Nederlanders met vertegenwoordigers van wAarde en Het Geldersch Landschap de bossen in om te bepalen welke bomen en struiken zullen worden neergezet. Er komen alleen eetbare gewassen in het Bos om van te Smullen te staan, zoals appel- en perenbomen, frambozen- en bessenstruiken en notenbomen.
In 2005 en 2006 moeten er meer smulbossen komen. Eens per jaar moet daar dan een pluk en pick-nick dag worden gehouden.

De bekende allochtoon Prem Radhakishun, bekend van het programma Premtime over de multiculturele samenleving, reageerde op Radio 1 verbolgen op de plannen voor speciale allochtonenbossen. Hij overweegt zelfs aangifte te doen van discriminatie. Scheldend en tierend liet Prem weten geen behoefte te hebben aan vruchten uit zure regen bossen, en wel naar de winkel te gaan om wat lekkers te kopen.
Ben ik helemaal mee eens. Wat een idioot idee.
  maandag 5 april 2004 @ 22:03:48 #44
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18205876
quote:
Scheldend en tierend liet Prem weten geen behoefte te hebben aan vruchten uit zure regen bossen, en wel naar de winkel te gaan om wat lekkers te kopen.
Dat had ik willen zien een tierende Prem is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_18206579
HIer heb je de link voor de radiostream

Scrol door naar 35:40 voor het nieuwsitem en reactie van Prem

KLIK
pi_18206730
Ik heb net ff de stream geluisterd--->>

De initiatiefnemer werd helemaal onder de tafel geluld.
  dinsdag 6 april 2004 @ 00:43:04 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18210172
Oh leuk, ik ga zo even luisteren
  dinsdag 6 april 2004 @ 14:07:20 #48
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18218893
Gisteren lukte het niet meer, nu hebben ze er een andere stream geplaatst
pi_18232147
nu weer bezig op 3
pi_18232175
Nu op Ned.3
Zondag de herhaling...
pi_18232203
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
nu weer bezig op 3
Toeval bestaat niet, het valt je toe...
pi_21192031
Het nieuwe seizoen is weer begonnen, nu op Ned.3...
pi_21192112
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet, het valt je toe...

Leuk dat het er weer is .
pi_22429545
Altijd leuk die Lonsdale gastjes
pi_24471370
Premtime.

Prem nogwat was afgelopen week weer in Venray ivm het ontslag van die jongen die weigerde in een voorgaande aflevering een hand te geven. Hij heeft een interview gehad met die jongen en volgens mij met Flextronics omdat Prem vindt dat hij om zijn mening is ontslagen, wat hij niet vinden kunnen.

Degene die het interesseert... kijken dus!
pi_24471455
Ik heb begrepen dat die aflevering al geweest is. Wanneer is de herhaling?
pi_24471973
Prem was in Venray - waar hij een hand werd geweigerd. Dat was afgelopen week op tv (?), nu komt dus het vervolg met de nasleep.
pi_24479697
op www.premtime.nl kan je de aflevering ook zien, mocht je het gemist hebben
pi_24482310
die aflevering in venray is briljant:
"hoe verpesten ze het land?"
"nou uuuuuuuuuh met een grote bek enzo"
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:34:10 #60
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_25858456
Wat heb ik me kapot geërgerd gisteren, aan dat stelletje demonstrerende kut-antilianen (behalve die beleefde vrouw met drie kinderen). Verdonk schaft blijkbaar een of andere subsidie af waardoor begeleid wonen niet meer mogelijk is. Behalve dus die “beleefde” vrouw die wel een echt “schrijnend” geval leek, bestonden de demonstraten voornamelijk uit asociale tuig.
Redenatie van de mensen in de demonstratie was:
“Wanneer wij geen geld krijgen, dan moeten we weer gaan stelen… En die overlast wil Den Helder niet, daarom moeten ze ons maar geld blijven geven…”

En dat om je eisen kracht bij te zetten F***ing chantage

Dergelijke stuitende redenaties kregen totaal geen weerwoord, waardoor ik me nu hard afvraag of Prem dit soort zaken eigenlijk normaal vindt.

Het item over inburgeren bij ADO was wel erg leuk

[ Bericht 1% gewijzigd door IPdaily op 30-03-2005 16:54:04 ]
pi_25858794
Prem is een rel-koelie.
pi_26181697
Ik vindt die knakker de meest irritante Nederlander met een kleurtje die rondloopt. Hij is zelfs nog tenenkrommender irritant dan Ali B.
pi_26181746
n.a.v. de uitzending van zojuist.

Die jonge met dat beetje haar

Erg zielig figuur, ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n jeugd hebt gehad je een hekel aan alles en iedereen krijgt.
Mijn plezier is haat zegt ie .

Het is ook duidelijk waarom ze adolf hitler vereren, ze hebben namelijk nauwelijks op school gezeten en zijn daarnaast te dom om te leren.

En het allermooiste: hij wil dat de hele wereld blank is, maar hij werkt voor een arrubaan

Ik vind die interviewer juist altijd erg objectief, ook al is het een onderwerp wat hem persoonlijk aangaat.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:29:39 #64
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26184442
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef blieblie het volgende:
Ik vind die knakker één van de meest irritante Nederlanders. Hij is zelfs nog tenenkrommender irritant dan Ali B.
Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.
Helaas doet 'ie dat nogal eens. Als ik een neger was, zou ik me kapot schamen voor een nepneger als Prem.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:34:10 #65
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26184581
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
n.a.v. de uitzending van zojuist.

Die jonge met dat beetje haar

Erg zielig figuur, ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n jeugd hebt gehad je een hekel aan alles en iedereen krijgt.
Mijn plezier is haat zegt ie .

Het is ook duidelijk waarom ze adolf hitler vereren, ze hebben namelijk nauwelijks op school gezeten en zijn daarnaast te dom om te leren.

En het allermooiste: hij wil dat de hele wereld blank is, maar hij werkt voor een arrubaan

Ik vind die interviewer juist altijd erg objectief, ook al is het een onderwerp wat hem persoonlijk aangaat.
Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.
Je zegt ze zijn "te dom om te leren", wat is dat nu voor een verwijt? Moet je iemand verwijten dat 'ie niet intelligent is?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26191982
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef Tarak het volgende:

[..]

Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.
Helaas doet 'ie dat nogal eens. Als ik een neger was, zou ik me kapot schamen voor een nepneger als Prem.
Het is geen neger want hij is van Hindoestaanse afkomst.
pi_26192163
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.
Je zegt ze zijn "te dom om te leren", wat is dat nu voor een verwijt? Moet je iemand verwijten dat 'ie niet intelligent is?
Wel als je op zo'n manier "besluit" te leven.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26223729
gelukkig zijn zulke mensen te dom om zich te organiseren.
pi_26234227
De uitzending is blijkbaar niet online te zien.
Ik hoop dat het tijdelijk is.
pi_49457872
Gisteren was ook weer leuk

Ben nu wel nieuwsgierig naar hoe het daar bij die heropvoedingsmensen gaat als de camera er niet bij is.

En top dat ie met succes aangifte heeft gedaan
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:50:12 #71
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49459813
Haha tering die jeugd daar in Utrecht...bom erop!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')