Nou ik ws dus gistere uit geweest en ik veel drinken, aan de malibu dit keer en hardstikke gezelli... en veel lekkere jongens ook. Nou ik zoenen dus met echt een lekker ding, mooie, dure kleding, gouden ketting, en hardstikke aardig, dus wel okay dacht ik... hij gaf me nog drankjes ook, wat wil je nog meer... nou ik toen met hem naar buiten, beetje zoenen enzo... later ging ik met hem mee in, was wel te vertrouwens, want had mooie bmw enzo, dus dat zat wel goed.. Ik bij hem en natuurlijk alles gedaan enzo, zegt ie dat ik moet gaan op een gegeven moment..
ik snapte er niks, van, normale jongens geven altijd geld voor de taxi of brenegen je weg, ik schelden natuurlijk, wat denkt hij wel!
Begint ie een verhaal dat ie geen geld heeft enzo en dat hij bezoek kreeg vanochtend, dus ik moest maar weggaan... en hij wilde me niet eens geld geven voor de taxi en
brengen zat er ook niet in, want hij had maar weinig benzine zei hij! Ik voel me gewoon gebruikt, ik moest toen gaan lopen in de kou en maar zien thuis te kome.. is wel gelukt, maar was echt balen, wat een klootzak!!! Ik vraag de volgende keer keer gewoon van tevoren geld voor de taxi voordat ik met een jongen meega. Mag ie zn portemonee laten zien, jongens zonder geld is echt niks
Ik voel me echt rot
je zoent 1 keer met iemand die je nog nooit gezien hebt, en je wilt meteen dat hij je reis naar huis betaalt???
Beetje onredelijk...
quote:Zoenen? Goed lezen
Op zondag 2 maart 2003 14:56 schreef Faithy het volgende:
je zoent 1 keer met iemand die je nog nooit gezien hebt
quote:*met Faithy eens is*
euhm..je zoent 1 keer met iemand die je nog nooit gezien hebt, en je wilt meteen dat hij je reis naar huis betaalt???
Beetje onredelijk...
quote:volgens mij lees jij mis, er staat toch wat anders
euhm..je zoent 1 keer met iemand die je nog nooit gezien hebt, en je wilt meteen dat hij je reis naar huis betaalt???
Beetje onredelijk...
quote:natuurlijk
Op zondag 2 maart 2003 14:55 schreef plukje84 het volgende:
ik schelden natuurlijk
edit: BHFH moet haast wel
[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 02-03-2003 15:00]
quote:
Nou ik ws dus gistere uit geweest en ik veel drinken, aan de malibu dit keer en hardstikke gezelli... en veel lekkere jongens ook. Nou ik zoenen dus met echt een lekker ding, mooie, dure kleding, gouden ketting, en hardstikke aardig, dus wel okay dacht ik... hij gaf me nog drankjes ook, wat wil je nog meer... nou ik toen met hem naar buiten, beetje zoenen enzo... later ging ik met hem mee in, was wel te vertrouwens, want had mooie bmw enzo, dus dat zat wel goed.. Ik bij hem en natuurlijk alles gedaan enzo, zegt ie dat ik moet gaan op een gegeven moment..![]()
![]()
ik snapte er niks, van, normale jongens geven altijd geld voor de taxi of brenegen je weg, ik schelden natuurlijk, wat denkt hij wel!
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 02-03-2003 15:03]
quote:Had wel geld voor je, vond alleen dat een frisse neus je wel goed zou doen
Hoi.. Ik moet dit ff kwijt hoor en ik wist niet waar dus ik denk ik kom maar weer eens hier een berichje neer zetten..Nou ik ws dus gistere uit geweest en ik veel drinken, aan de malibu dit keer en hardstikke gezelli... en veel lekkere jongens ook. Nou ik zoenen dus met echt een lekker ding, mooie, dure kleding, gouden ketting, en hardstikke aardig, dus wel okay dacht ik... hij gaf me nog drankjes ook, wat wil je nog meer... nou ik toen met hem naar buiten, beetje zoenen enzo... later ging ik met hem mee in, was wel te vertrouwens, want had mooie bmw enzo, dus dat zat wel goed.. Ik bij hem en natuurlijk alles gedaan enzo, zegt ie dat ik moet gaan op een gegeven moment..
![]()
![]()
Begint ie een verhaal dat ie geen geld heeft enzo en dat hij bezoek kreeg vanochtend, dus ik moest maar weggaan... en hij wilde me niet eens geld geven voor de taxi en
![]()
![]()
brengen zat er ook niet in, want hij had maar weinig benzine zei hij! Ik voel me gewoon gebruikt, ik moest toen gaan lopen in de kou en maar zien thuis te kome.. is wel gelukt, maar was echt balen, wat een klootzak!!! Ik vraag de volgende keer keer gewoon van tevoren geld voor de taxi voordat ik met een jongen meega. Mag ie zn portemonee laten zien, jongens zonder geld is echt niks
Ik voel me echt rot
[edit]
Oeps, kan ik niet geweest zijn, ik heb nl. smaak.
[//edit]
Gouden Ketting, BMW
[Dit bericht is gewijzigd door JusdRanz op 02-03-2003 15:04]
quote:Ha, ha, ha!
- Blaat. -
quote:
...later ging ik met hem mee in, was wel te vertrouwens, want had mooie bmw enzo, dus dat zat wel goed..
dus omdat ie een mooie bmw heeft is hij wel te vertrouwen?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:55 schreef plukje84 het volgende:Ik vraag de volgende keer keer gewoon van tevoren geld voor de taxi voordat ik met een jongen meega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |