quote:Jim is inderdaad bagger ja!
Op zondag 2 maart 2003 14:24 schreef Partygurl het volgende:
Baggertopic zeg..
quote:gister niet
Op zondag 2 maart 2003 14:24 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Jim is inderdaad bagger ja!
quote:Dan is het geluid van jou tv anders dan de mijne, want bij mij klonk hij gister erg slecht
Op zondag 2 maart 2003 14:26 schreef lindaatje het volgende:[..]
gister niet
quote:Dat ligt dan aan jou. Ik vind Jim zijn nummers altijd super muzikaal brengen.. vind het oprecht mooi.
Op zondag 2 maart 2003 14:27 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dan is het geluid van jou tv anders dan de mijne, want bij mij klonk hij gister erg slecht
Ik vond 'm super goed gisteren Hij doet wat met z'n kritiek, heeft goed z'n best gedaan, vind hem minder monotoon dan eerst, ziet er het leukst uit, entertainde ook goed, kortom: Vond het terecht dat mensen voor hem gebeld hebben.
Wel lullig voor Hind, ze kon beter zingen als Jim.. maar daarom juist, die komt er op eigen krachten straks vast wel.
Ik vond Jim gisteren
quote:Ja, nou weten we het wel, hoor! Ga iemand anders lastig vallen in het Jamai-topic!
Op zondag 2 maart 2003 14:27 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dan is het geluid van jou tv anders dan de mijne, want bij mij klonk hij gister erg slecht
quote:Nu maar hopen dat ie een leuke bril heeft voor volgende week...
Op zondag 2 maart 2003 16:21 schreef Christine het volgende:Jim
Maar ik hoop dat Jamai gaat winnen
En heerlijk om al die debiele reacties van sommige mannen te zien:
Alle vrouwen / meisjes die op Jim stemmen zijn smshoeren / dom / hebben natte slipjes / en hebben al hélémaal geen verstand van muziek want hij kan niet zingen......
Tuurlijk jongens....
quote:Typefoutje? Neem aan dat je *Jim is geil ole ole* bedoelt?
Op zondag 2 maart 2003 14:22 schreef -En4Cer- het volgende:
Jim is ghey ole ole
quote:Idd, zegt meer over de mannen dan over degene die stemmen.
Op zondag 2 maart 2003 17:18 schreef Lady_J het volgende:En heerlijk om al die debiele reacties van sommige mannen te zien:
Alle vrouwen / meisjes die op Jim stemmen zijn smshoeren / dom / hebben natte slipjes / en hebben al hélémaal geen verstand van muziek want hij kan niet zingen......Tuurlijk jongens....
En Jim deed het helemaal top, hij is gewoon meer idool dan Jamai.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:13 schreef schatje het volgende:
En wat een slechte verliezers, die lui van de Hind fanclub met hun stomme boycot van Jim.Stel je gewoon niet zo aan zou ik zeggen.
Jim was de laatste 2 afleveringen geniaal bezig. In de show van vorige week vond ik hem zelfs beter presteren dan Dewi.. en dat zegt HEEEL wat.... Jim the Hero...
*Darkmaxie gaat nu netjes Jim stemmen*
quote:Neeeeeeee!!
Op zondag 2 maart 2003 18:16 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Jim was de laatste 2 afleveringen geniaal bezig. In de show van vorige week vond ik hem zelfs beter presteren dan Dewi.. en dat zegt HEEEL wat.... Jim the Hero...
*Darkmaxie gaat nu netjes Jim stemmen*
quote:Ik rouw met je mee hoor.. wees niet bang
Op zondag 2 maart 2003 18:17 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Neeeeeeee!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |