quote:Toploader vind ik inderdaad ook leuker dan Coldplay.
Op zaterdag 8 maart 2003 17:22 schreef XL het volgende:
[Toploader, die andere softe brit-rock die op dat moment opkomt was qua optreden leuker. Van toploader heb ik weinig meer gehoord, maar coldplay doet het natuurlijk erg aardig.
quote:Alleen dat optreden hoor. Coldplay vind ik mooier, maar het optreden was saai.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Toploader vind ik inderdaad ook leuker dan Coldplay.
.
Daar zingt... Chris (?) op mee.
Faultline is btw lounge.
Heeft Chris Martin (zo heet de zanger toch?) een nummer opgenomen met Ron Sexsmith of heeft iemand bij Kazaa weer met de namen zitten wisselen?
quote:Die Faultline-plaat wordt interessant door Jacob Golden en Michael Stipe.
Op zondag 9 maart 2003 19:24 schreef Type het volgende:
Voor de fans van de stem van die dude van Coldplay: Check ook het album "Your love means everything" van Faultline.Daar zingt... Chris (?) op mee.
Faultline is btw lounge.
Tot nu toe ken ik
Marco V. Mix
Psyclone Mix
Wave Catchers Timeless Mix
Heaven & Earth Division Mix
quote:Tijdens opnames is Chris gaan buurten in een andere studio, waar toevallig Ron Sexsmith zat. Vervolgens hebben ze samen een nummer van Sexsmith opgenomen.
Op zondag 9 maart 2003 19:36 schreef PogueMahone het volgende:
Heeft Chris Martin (zo heet de zanger toch?) een nummer opgenomen met Ron Sexsmith of heeft iemand bij Kazaa weer met de namen zitten wisselen?
quote:Het enige wat ik weet is dat er geen officiële remixes van zijn
Op zondag 9 maart 2003 20:05 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand mij te vertellen welke Remix van 'Clocks' DJ Cross altijd draait?Tot nu toe ken ik
Marco V. Mix
Psyclone Mix
Wave Catchers Timeless Mix
Heaven & Earth Division Mix
quote:deze zijn officieel
Op zondag 9 maart 2003 21:17 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Het enige wat ik weet is dat er geen officiële remixes van zijn
alleen uit op promo vinyl
Meer informatie daarover vind je op onze fansite. Daar vind je ook een interessante prijsvraag om een 12" In My Place + Interview-cd te winnen.
Ik hou niet van spammen, maar 't leek me nou eenmaal relevante info
Ben fan vanaf het eerste uur en heb ze nu twee keer live gezien de laatste keer was natuurlijk in ahoy! ze worden live steeds beter vind ik daar was het echt geniaal! Hoe je met zulke ingetogen muziek een zaal zo kunt opzwepen!
Daar bij komt nog eens dat ik chris martin een van de grootste zangers van dit moment vind alleen thom yorke (radiohead) is nog beter!
mijn favo nrs:
bigger better (staat op eerste album ep nog voor parachutes)
everythings not lost
amsterdam
trouble
live is for living (hidden track parachutes)
en clocks vind ik wel een goede keus voor de single
ik noem in mijn favo nrs meer oude nrs van parachutes maar vind rush of blood in t geheel toch weer een stukje beter dan parachutes en zo hoort het ook een band hoort te veranderen,vernieuwen en ontwikkelen (zie ook radiohead)
This beautifull mess cd: Falling on deaf ears
En de band Vladimir (nog geen platencontract maar dat komt er aan)
luister de muziek lees de teksten ik hoef je niet te overtuigen dat doen zij wel!
quote:Klinkt leuk
Op dinsdag 11 maart 2003 14:12 schreef trickster het volgende:
oh ja ff voor de fans van dit soort muziek check ook de volgende nederlandse bands eens want die zijn ook ok!This beautifull mess cd: Falling on deaf ears
En de band Vladimir (nog geen platencontract maar dat komt er aan)
luister de muziek lees de teksten ik hoef je niet te overtuigen dat doen zij wel!
* mrmiddel hoorde vanochtend trouwens Politik onder een item van Goedemorgen Nederland
Op MTV nu een liveconcert van ze bezig, wat een heerlijke band, om mezelf nog maarris na te praten; khoop dat ze Yellow draaien, The Scientist hebben ze net gehad toen ik inschakelde
omfg, YELLOW
quote:Clocks is een mooie single idd
Op zondag 2 maart 2003 13:42 schreef mrmiddel het volgende:
Alle oude topics over Coldplay die ik kon vinden zijn al niet meer echt relevant, dus vond ik het tijd voor een nieuwe threadDe nieuwe single "Clocks" komt over een aantal weken uit en als je 't mij vraagt gaat-ie 't best goed doen. Lekker ritme, goeie video-clip, etc..
Wie vinden hier Coldplay nog meer goed (nee, ik vraag niet wie het NIET goed vinden, laat dat maar lekker achterwege), wat is je favoriete nummer en heb je ze al es live gezien?
[afbeelding]
Trouwens.. zanger Chris Martin is vandaag jarig.. 26 istiegeworden:)
maar veel plezier met kijken, ik zap gewoon over MTV heen
quote:Wat houdt dat in?
Op vrijdag 21 maart 2003 20:57 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis werkt in de fabriek waar de cd's van Coldplay geperst worden, als QC-er
quote:Quality Control Medewerker
Op vrijdag 21 maart 2003 20:57 schreef Seborik het volgende:[..]
Wat houdt dat in?
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:54 schreef an3s het volgende:
COLDPLAY NU OP MTV, wowww wat vet
Weet iemand wanneer het weer wordt uitgezonden/herhaald?? Dan staat mijn videootje op scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |