abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8963270
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 17:22 schreef XL het volgende:
[Toploader, die andere softe brit-rock die op dat moment opkomt was qua optreden leuker. Van toploader heb ik weinig meer gehoord, maar coldplay doet het natuurlijk erg aardig.
Toploader vind ik inderdaad ook leuker dan Coldplay. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:17:10 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_8978983
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Toploader vind ik inderdaad ook leuker dan Coldplay. .

Alleen dat optreden hoor. Coldplay vind ik mooier, maar het optreden was saai.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 9 maart 2003 @ 19:24:44 #53
20619 Type
O positief...
pi_8986374
Voor de fans van de stem van die dude van Coldplay: Check ook het album "Your love means everything" van Faultline.

Daar zingt... Chris (?) op mee.
Faultline is btw lounge.

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
  zondag 9 maart 2003 @ 19:36:32 #54
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_8986642
The Scientist vind ik het mooist en A Rush Of Blood To The Head heb ik inmiddels ook aangeschaft en ik ben er tevreden over...

Heeft Chris Martin (zo heet de zanger toch?) een nummer opgenomen met Ron Sexsmith of heeft iemand bij Kazaa weer met de namen zitten wisselen?

De Narcis van Gabon
pi_8987515
quote:
Op zondag 9 maart 2003 19:24 schreef Type het volgende:
Voor de fans van de stem van die dude van Coldplay: Check ook het album "Your love means everything" van Faultline.

Daar zingt... Chris (?) op mee.
Faultline is btw lounge.

Die Faultline-plaat wordt interessant door Jacob Golden en Michael Stipe.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8987521
Weet iemand mij te vertellen welke Remix van 'Clocks' DJ Cross altijd draait?

Tot nu toe ken ik

Marco V. Mix
Psyclone Mix
Wave Catchers Timeless Mix
Heaven & Earth Division Mix

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_8990072
quote:
Op zondag 9 maart 2003 19:36 schreef PogueMahone het volgende:
Heeft Chris Martin (zo heet de zanger toch?) een nummer opgenomen met Ron Sexsmith of heeft iemand bij Kazaa weer met de namen zitten wisselen?
Tijdens opnames is Chris gaan buurten in een andere studio, waar toevallig Ron Sexsmith zat. Vervolgens hebben ze samen een nummer van Sexsmith opgenomen.
pi_8990112
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:05 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand mij te vertellen welke Remix van 'Clocks' DJ Cross altijd draait?

Tot nu toe ken ik

Marco V. Mix
Psyclone Mix
Wave Catchers Timeless Mix
Heaven & Earth Division Mix

Het enige wat ik weet is dat er geen officiële remixes van zijn
pi_8991723
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:17 schreef mrmiddel het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is dat er geen officiële remixes van zijn

deze zijn officieel

alleen uit op promo vinyl

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_9016858
Er komen van Clocks maarliefst 3 cd-maxi's uit met daarop live-tracks van het Ahoy-concert van 5 november.

Meer informatie daarover vind je op onze fansite. Daar vind je ook een interessante prijsvraag om een 12" In My Place + Interview-cd te winnen.

Ik hou niet van spammen, maar 't leek me nou eenmaal relevante info

pi_9034678
jaaaaah coldplay is prachtig

Ben fan vanaf het eerste uur en heb ze nu twee keer live gezien de laatste keer was natuurlijk in ahoy! ze worden live steeds beter vind ik daar was het echt geniaal! Hoe je met zulke ingetogen muziek een zaal zo kunt opzwepen!

Daar bij komt nog eens dat ik chris martin een van de grootste zangers van dit moment vind alleen thom yorke (radiohead) is nog beter!

mijn favo nrs:
bigger better (staat op eerste album ep nog voor parachutes)
everythings not lost
amsterdam
trouble
live is for living (hidden track parachutes)

en clocks vind ik wel een goede keus voor de single

ik noem in mijn favo nrs meer oude nrs van parachutes maar vind rush of blood in t geheel toch weer een stukje beter dan parachutes en zo hoort het ook een band hoort te veranderen,vernieuwen en ontwikkelen (zie ook radiohead)

pi_9035862
oh ja ff voor de fans van dit soort muziek check ook de volgende nederlandse bands eens want die zijn ook ok!

This beautifull mess cd: Falling on deaf ears

En de band Vladimir (nog geen platencontract maar dat komt er aan)

www.vladimir-web.com

luister de muziek lees de teksten ik hoef je niet te overtuigen dat doen zij wel!

pi_9123883
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:12 schreef trickster het volgende:
oh ja ff voor de fans van dit soort muziek check ook de volgende nederlandse bands eens want die zijn ook ok!

This beautifull mess cd: Falling on deaf ears

En de band Vladimir (nog geen platencontract maar dat komt er aan)

www.vladimir-web.com

luister de muziek lees de teksten ik hoef je niet te overtuigen dat doen zij wel!

Klinkt leuk

* mrmiddel hoorde vanochtend trouwens Politik onder een item van Goedemorgen Nederland

vrijdag 14 maart 2003 @ 20:43:32 #64
43110 an3s
Bonsoir!
pi_9126244
COLDPLAY I love 'em
----------------------------
pi_9136702
Leidsekade live (3FM, 20:04-22:00) zendt vanavond materiaal van Coldplay uit (en ook van Caesar).
pi_9291662
Dan zetten we het hier maar neer

Op MTV nu een liveconcert van ze bezig, wat een heerlijke band, om mezelf nog maarris na te praten; khoop dat ze Yellow draaien, The Scientist hebben ze net gehad toen ik inschakelde

omfg, YELLOW

... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:47:31 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9291701
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:42 schreef mrmiddel het volgende:
Alle oude topics over Coldplay die ik kon vinden zijn al niet meer echt relevant, dus vond ik het tijd voor een nieuwe thread

De nieuwe single "Clocks" komt over een aantal weken uit en als je 't mij vraagt gaat-ie 't best goed doen. Lekker ritme, goeie video-clip, etc..

Wie vinden hier Coldplay nog meer goed (nee, ik vraag niet wie het NIET goed vinden, laat dat maar lekker achterwege), wat is je favoriete nummer en heb je ze al es live gezien?

[afbeelding]
Trouwens.. zanger Chris Martin is vandaag jarig.. 26 istiegeworden:)

Clocks is een mooie single idd Ik heb hem een aantal dagen geleden gehoord, maar ik weet niet wanneer de release date is. Ik geloof dat er nog 2 andere tracks op stonden maar die kan ik me niet meer herinneren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:48:01 #68
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_9291711
Hele mooie muziek, prachtige songteksten!
[......]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:54:06 #69
43110 an3s
Bonsoir!
pi_9291860
COLDPLAY NU OP MTV, wowww wat vet
----------------------------
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:57:21 #70
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9291930
coldplay is echt de meest pretentieuze kutmuziek sinds tijden.

maar veel plezier met kijken, ik zap gewoon over MTV heen

Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:57:33 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9291932
* Maanvis werkt in de fabriek waar de cd's van Coldplay geperst worden, als QC-er
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:57:57 #72
9613 Seborik
I, Voyager
pi_9291940
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:57 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis werkt in de fabriek waar de cd's van Coldplay geperst worden, als QC-er
Wat houdt dat in?
pi_9291967
De 2 nummers die op de Clocks-single komen te staan zijn:

- Animals
- Crest of waves

vrijdag 21 maart 2003 @ 21:01:51 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9292004
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:57 schreef Seborik het volgende:

[..]

Wat houdt dat in?

Quality Control Medewerker Ik controleer of het drukwerk voor cd's wel OK is, test cd's op afwijkingen, controleer of de print op de cd wel goed is enzo Hele leuke baan. Vooral proefpersingen zijn leuk, de afgelopen 3 weken heb ik de hele tijd CD's geluisterd. Ik controleer dan bij orders van <25000 of de trackovergangen wel goed verlopen, want daar kan een hoop mis mee. En bij groter orders luisteren we de CD helemaal of er geen kraakjes of andere rare dingen in zitten.
Dit doen we dus alleen bij nieuwe releases. Maar het is wel heel leuk werk, beetje cd's luisteren en ondertussen FOK!ken
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:17:05 #75
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_9292329
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:54 schreef an3s het volgende:
COLDPLAY NU OP MTV, wowww wat vet
Gemist! Alleen In My Place op het eind gezien!!

Weet iemand wanneer het weer wordt uitgezonden/herhaald?? Dan staat mijn videootje op scherp

I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')