Want ik denk dat wij toch maar eens moetten gaan overstappen van de vpro naar de veronica
quote:Koop er gewoon een keer 1 in de s-markt?
Op zondag 2 maart 2003 13:04 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hoe zien de programma's er uit bij de veronica gids? Gewoon op een maandag bv?Want ik denk dat wij toch maar eens moetten gaan overstappen van de vpro naar de veronica
quote:* XxxPimxxX wil het nu zien
Op zondag 2 maart 2003 13:05 schreef drLiter het volgende:[..]
Koop er gewoon een keer 1 in de s-markt?
kan je et meteeen zien, ikzelf ben er al me hele leven lid van
alleen veronica is wat leuker, heeft wel wat weg van een tijdschrift.. denk aan modereportages, de nieuwste gadgets, strips, tv-vandaag, intervieuws etc
quote:Al die ' bla ' in het begin lees ik toch nooit, en verder, tja, het is wel overzichtelijk, maar ze schrijven alleen extra info over programma's op de publieke omroepen, en dat zijn meestal niet mijn favoriete programma's.
Op zondag 2 maart 2003 13:12 schreef Kemania het volgende:
Van VPRO naar veronica? Waarom in godsnaam...?
quote:Veronica heeft DirkJan!
Op zondag 2 maart 2003 13:12 schreef Kemania het volgende:
Van VPRO naar veronica? Waarom in godsnaam...?
Eerste twee bladzijden:
- Nederland 1, 2, 3
- Veronica
- RTL 4
En dan op de volgende 2:
- RTL 5
- SBS6
etc.
echt een dooie indeling. Wij hebben de Mikro Gids (KRO yeuh ) en daar staan alle Nederlandse zenders op 2 bladzijdes die ook nog veel kleiner zijn dan die van de Veronica gids.
De meeste filmreviews slaan ook nergens op, ratings zijn altijd precies het tegenovergestelde van wat ik vind
Ik heb pas voor de grap de televisier gekocht, op zich geen boeiende artikelen ofzo, maar hij is wel érg overzichtelijk.
Mja, Dirkjan hé
Eerst maar eens 26 weken voor maar ¤10
Wanneer kan ik het eerste nummer verwachten ?
quote:Helemaal mee eens. De Veronicagids is echt super!
Op maandag 3 maart 2003 00:48 schreef speknek het volgende:
Kleurrijk, leuke artikelen, uitgebreid film gedeelte. Alle andere gidsen zijn zo vreselijk suf als je Veronica gewend bent.
vb.:
Na een grote flop gaat regisseur X verder met een actiefilm. Hierbij werkt hij samen met acteur z, net als in zijn eerste film y. H heeft en oscar voor zijn special effects gewonnen. Maandag komt deze film op RTL C maar dan in een geremasterde versie met 13 minuten extra.
Tsja, overdreven voorbeeld maar het is echt zo. Toch zal ik alsik jou was de Veronica nemen. Ik ben er ook al anderhalf jaar abonnee op, en vind Dirkjan uh.. Veronica geweldig
Zelf lees ik altijd vooral de films die komen op tv, films in de bios/video en DirkJan
mijn ouders zijn sinds 1974 lid & we zijn nog niet van plan om het abonnement op te zeggen
Ben onlangs ook van de VPRO (hele foute omroep trouwens) naar Veronica gegaan en het bevalt aardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |