quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:51 schreef c0ne het volgende:
Hmm, ik schaam me om het te vragen hier..
Maar ik heb het spel sinds vandaag, en ik weet niet hoe ik geld moet verdienen/verzamelen![]()
Want dit gaat niet meer via harvesters ofwel??
Raad pleeg anders even de handleiding die je vast en zeker wel bij het orginele spel hebt gekregen ![]()
Daar staat alles wat je nodig hebt in.
quote:hmm, dat zal niet gaan
Op vrijdag 21 maart 2003 18:54 schreef FallenAngel666 het volgende:Raad pleeg anders even de handleiding die je vast en zeker wel bij het orginele spel hebt gekregen
Daar staat alles wat je nodig hebt in.
quote:ben je zeker kwijt
Op vrijdag 21 maart 2003 18:57 schreef c0ne het volgende:[..]
hmm, dat zal niet gaan
quote:Ja, dat kan, zit een knoppie voor
Op zondag 23 maart 2003 17:49 schreef w-mmm het volgende:
Ik heb wel es gechat terwijl ik in een game zat.
Maar toen is die ander begonnen en kreeg ik gewoon dat communicator ding in m'n scherm en kon ik wel gewoon wat terugzeggen.
Kun je dat communicater ding dan ook zelf openen als je in een game zit?
quote:Ik ben blij dat ie 't niet doet
Op zondag 23 maart 2003 20:05 schreef flippie_flink het volgende:
ik heb hem dus net binnen, van de kazaa winkel, en nu staat er zo`n execute dingetje maar als ik er op klik opent ie voor een fractie van een seconde een command prompt en dan gebeurt er niks, en begin nou niet van "had hem maar origineel gekocht" want dat heb ik nou eenmaal niet, iemand een idee wat ik moet doen om hem te kunnen spelen???
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:32 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Ik ben blij dat ie 't niet doet
quote:Jij naait EA door 'm niet te kopen, dan boeit 't niet dat ie 't niet doet.
Op zondag 23 maart 2003 20:33 schreef flippie_flink het volgende:[..]
waarom dat
quote:ja ik heb hem dus gedownload en ik loop te mauwen, fijn, ik weet dat het fout is maar als het kan waarom zou je het dan niet doen, weet iemand anders dan misschien hoe ik het moet oplossen??
Op zondag 23 maart 2003 21:11 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Jij naait EA door 'm niet te kopen, dan boeit 't niet dat ie 't niet doet.
Ik download ook wel es games, maar dan ga ik niet lopen mauwen dat ie 't niet doet
quote:hint: ik zou eens gaan kijken of je niet 100 trojans of virussen hebt
ik heb hem dus net binnen, van de kazaa winkel, en nu staat er zo`n execute dingetje maar als ik er op klik opent ie voor een fractie van een seconde een command prompt en dan gebeurt er niks, en begin nou niet van "had hem maar origineel gekocht" want dat heb ik nou eenmaal niet, iemand een idee wat ik moet doen om hem te kunnen spelen???
quote:vind EA beetje geldwolf, heb wel games van westwood gekocht en daar zat een lange speelbaarheid op. Generals ben je naar 3 uurtjes op uitgekeken en online laggy spelen is ook al niks aan, maja das mijn mening
Op zondag 23 maart 2003 21:11 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Jij naait EA door 'm niet te kopen, dan boeit 't niet dat ie 't niet doet.
Ik download ook wel es games, maar dan ga ik niet lopen mauwen dat ie 't niet doet
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:54 schreef koeskoes het volgende:[..]
hint: ik zou eens gaan kijken of je niet 100 trojans of virussen hebt
you have been fckd by the kazaa faky share company © 2002-2003
quote:heb ik al gedaan en er kwam niks uit de test
Op zondag 23 maart 2003 21:54 schreef koeskoes het volgende:[..]
hint: ik zou eens gaan kijken of je niet 100 trojans of virussen hebt
you have been fckd by the kazaa faky share company © 2002-2003
quote:HAHAHAHAHAHAHA
quote:RTFM
Op vrijdag 21 maart 2003 18:51 schreef c0ne het volgende:
Hmm, ik schaam me om het te vragen hier..
Maar ik heb het spel sinds vandaag, en ik weet niet hoe ik geld moet verdienen/verzamelen![]()
Want dit gaat niet meer via harvesters ofwel??
chatten tijdens een online game krijg ik nog steeds niet voor elkaar, iemand nog een idee?
quote:enter drukken en tikken
Op dinsdag 25 maart 2003 19:38 schreef Bob.Ross het volgende:
*kick*chatten tijdens een online game krijg ik nog steeds niet voor elkaar, iemand nog een idee?
quote:Mja, en dat vuilnis doorverkopen op de zwarte markt.
Op dinsdag 25 maart 2003 20:02 schreef Mistix het volgende:
dat doen echte vuilnis mannen toch ook ??? geld verdienen voor het ophalen van vuilnies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |