vond ik juist wel. je zit (ik tenminstequote:Op dinsdag 27 april 2004 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is ook geen film die je in een keer moet uitzien
Tja sorry, een film lijkt me toch vooral goed als het verhaal ook nog boeiend is. Je wint geen Oscar met een leuke setting en geinige kleurtjes.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De beelden zijn vooral mooi
Elke film is een film die je in één keer moet uitzien. Of je kijkt naar de hele film, of je zet hem uit en vergeet hem. Films in stukjes bekijken is IMO erg onhip.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
kijk je altijd films voor de helft danquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 28 april 2004 23:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja sorry, een film lijkt me toch vooral goed als het verhaal ook nog boeiend is. Je wint geen Oscar met een leuke setting en geinige kleurtjes.
jawel voor settings. "best cinematography" heeft met settings te makenquote:Op woensdag 28 april 2004 23:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja sorry, een film lijkt me toch vooral goed als het verhaal ook nog boeiend is. Je wint geen Oscar met een leuke setting en geinige kleurtjes.
Of een onderwerp wat nodig onder de aandacht gebracht moet worden via een film met een leuke setting, geinige kleurtjes en fantastische timing. Om de dialogen in deze film echter ook nog interessant te vinden moet je misschien iets hebben met de creoolse cultuur.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:19 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, dat vind ik dan wel terecht. Het was allemaal prachtig gefilmd en de kleuren waren prachtig warm. Maar het was gewoon niet mijn soort film, helaas. Ik had er meer van verwachtquote:Op donderdag 29 april 2004 10:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jawel voor settings. "best cinematography" heeft met settings te maken
en vrij nutteloos...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Films in stukjes bekijken is IMO erg onhip.
excuses geaccepteerdquote:Op woensdag 28 april 2004 23:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, ik kreeg 'm zonder reklame..quote:Op woensdag 28 april 2004 23:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk je altijd films voor de helft dan
Een vervolg.quote:City of Men: According to Variety, Helmer Fernando Meirelles' O2 Filmes is developing a sequel to multiple Oscar nominee City of God.
Lensing for the sequel, titled City of Men, is slated to begin in 2006. Paulo Morelli, Meirelles' partner in O2 Filmes, would likely direct the gangland epic set in Rio's hillside slums.
Miramax will not be involved this time around. At this stage, no distrib is involved with the project.
Douglas Silva and Darlan Cunha, two of the young actors in City of God, are expected to star in the sequel.
"City of Men" is also the title of a TV miniseries spinoff that has aired on Globo TV since 2002.
Silva and Cunha, now in their teens, topline the skein.
Meirelles has already directed a few episodes, and the duo will co-direct one of the new episodes as it begins its third season on Globo in the fall.
das dan weer jammer.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een vervolg.![]()
daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Elke film is een film die je in één keer moet uitzien. Of je kijkt naar de hele film, of je zet hem uit en vergeet hem. Films in stukjes bekijken is IMO erg onhip.
mja smaken verschillen, vind het zelf een geweldige filmquote:Op zondag 19 december 2004 21:05 schreef Lambiekje het volgende:
Ik ben echt totaal flabbercasted van de cijfers en hoge waarderingen die aan deze film worden toebedeeld. Vind maar een stomme en saaie niets zeggende film. Ik kan echt totaal niet volgen wat mensen aan deze film vinden. Oke die voetscene, dat was wel hard, maar oke weer niet.
Ergens tussen de topics dat iemand het halverwege heeft uitgezet .. en dat kan ik heel goed begrijpen, heb deze film al meerdere keren aangezet en onderbroken maar kan het echt niet afkijken. Het lukt gewoon niet. Vind dat de film gewoon totaal niet opgang komt. Volgens mij mist deze film de 25% turning point zoals in Quest( dec. nummer) is beschreven![]()
Naar aanleiding van de reacties en omdat het op plaats #23 Top250 imdb staat ben ik het maar gaan kijken ,.. maar deze film hoort niet eens in de top 1000.
Het is geweld en gedoe way over de top. Het is niet on aardig maar zeker geen film die je gezien moet hebben. Vind maar standaard filmpie.
van mij krijgt het een 6.1
IMDB #23 8.7
Dit is echt de eerste keer dat ik waardering van IMDB niet vind kloppen.
En zo als andere zeggen een aanrader .. ABSOLUUT niet. Een afrader is het!
En nu niet gaan roepen dat ik een mainstream film liefhebber ben dat is niet waar, want films zoals Amores perros (2000) vind ik wel goed.
Zo dat moest ik even kwijt over deze film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |