De Leeuwarder Courant bezorgen ze dan weer niet in Twente.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik lees zn column als t even kan in de Leeuwarder COurant
Oh. Is dat zo. Wist ik niet. Ik neem direct een abonnement.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, is dezelfde. En de LC bezorgen ze in heel Nederland hoor![]()
Oe, meteen luisteren, dank voor de tip.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:59 schreef nipeng het volgende:
Het album staat ook op de 3voor12 luisterpaal.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Die jongens zijn hier allemaal lid van het Velvet-Dordrecht-promotie-team.....
tssss....randstedelijke arrogantie hequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Deze mis ik even...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh.. Turnpike vroeg waar bigshadow dat plaatje voor 10 euro had gescoord.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Ja precies, maar de mix met dit topic kon ik even niet plaatsen.
Jij hebt duidelijk zn boeken, columns en verhlaen uit de blauwe Fedde NIET gelezen dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat zou ik niet voor waarheid aannemen.
En ja, ik vind het moeilijk om teksten als in de songs Dat Is Niet Goed Hè, 100 Punten en Kriebelvisje te beluisteren zonder te lachen om de onzin die er soms in langs komt.
Beeld je in dat iemand bloedserieus zingt "Rudy toonde karakter en doorzettingsvermogen, waardoor hij uiteindelijk de Europese titel pakte", zoals in Rudy Koopmans. Daar moet je toch om lachen?
En alleen Talma kan een tekst zingen over dikke jongens in stadsbussen die hem hele seksuele fantasieën gaan vertellen of iets zingen als "Ik lig al onder de dekens met alleen mijn onderbroekje dat ik gekregen heb van Sinterklaas, nu al weer negen jaar geleden. Toen was de kleur nog paars."
Ga me niet vertellen dat dat geen onzin is. Maar desondanks wel vermakelijke onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |