1. Ik gooi overal zaanse mayonaise op: worteltjes, spinazie,
lamsoren (=groente), frikadel, ei, friet (natuurlijk), knakworst enz. enz.
2. Ik ben verslaafd aan appels (min. 4 op een dag) en eet deze in een bep. volgorde: eerst het midden, dan de bovenkant, dan de onderkant, dan het midden weer, de bovenkant en dan de onderkant (onderkant is namelijk het lekkerst).Ik kan me ook ergeren aan mensen die zomaar een beetje in het wildeweg een appel eten.
3. Kaas met gaten is lekkerder en de gaten zijn dan het lekkerst.. de gaten bewaar ik altijd tot het laatst, want die zijn het lekkerst
4. Oude kaas eet ik altijd met piepkleine muizehapjes, want dat is het lekkerst (tot grote ergernis van mijn omgeving)
5. Ik gooi ook overal suiker op: klutsei, kiwi, vla, thee (en dan ong. 4 klontjes, dus zeg maar suikerwater)
Ik heb vast en zeker nog meer rare gewoontes, maar ik kan even niets meer bedenken.
Dus, hebben jullie ook van dit soort gewoontes?
Drink je je cola alleen met een rietje, anders lust je het niet?
Lust je het 'kontje' van je braadworst niet?
Haal jij nog steeds de korsten van je brood?
Begin je bij een banaan altijd met de onderkant?
Kom maar op met die rare gewoontes...
quote:nee
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:
Dus, hebben jullie ook van dit soort gewoontes?Drink je je cola alleen met een rietje, anders lust je het niet?
Lust je het 'kontje' van je braadworst niet?
Haal jij nog steeds de korsten van je brood?
Begin je bij een banaan altijd met de onderkant?
quote:Dit deed mijn broertje vroeger ook. ZOOOOO irritant
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:4. Oude kaas eet ik altijd met piepkleine muizehapjes, want dat is het lekkerst (tot grote ergernis van mijn omgeving)
Buiten dat ik geen melk en brood lust en daardoor vrijwel altijd 3X per dag warm eet, heb ik geen vreemde gewoonten.
Ik vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten
Met warm eten , eet ik altijd mijn vlees als laatste op.
Mijn drinken, drink ik nooit helemaal op, laat altijd een bodempje staan als ik genoeg heb gehad.
Eet het liefste een dropje terwijl ik ondertussen melk drink.
Ik heb er te veel om op te noemen
quote:Dus eigenlijk eet je alleen de bodem
Op zaterdag 1 maart 2003 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik eet pizza, zonder de kaas en tomaat erop. Het moet wel mee de oven in (omdat het echt in de bodem gaat zitten), maar daarna schraap ik het eraf.
quote:Dat deel vind ik juist ontzettend ranzig, kaas met plastic erdoor
Op zaterdag 1 maart 2003 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten
quote:Euh, ik eet het plastic echt niet op hoor
Op zaterdag 1 maart 2003 22:15 schreef Aaargh! het volgende:
Dat deel vind ik juist ontzettend ranzig, kaas met plastic erdoor
quote:'t stukje er net onder is net zo ranzig
Op zaterdag 1 maart 2003 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Euh, ik eet het plastic echt niet op hoor
Ik snij dat randje er altijd ruim af, minstens een halve centimeter. Best aso dat als je jonge kaas koopt dat er gewoon een dikke rand van die gore droge kaas omheen zit, als ik dat wil koop ik wel oude kaas.
quote:Suiker en mayonaise op je ei?
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:
Ik heb een aantal eetgewoontes die ik zelf heel normaal vind, maar anderen zien dit blijkbaar anders1. Ik gooi overal zaanse mayonaise op: ei, .
5. Ik gooi ook overal suiker op: klutsei, (en dan ong. 4 klontjes, dus zeg maar suikerwater)
verder niet egt vreemde dingen
- af en toe leg ik een paar plakjes kaas in de magnetron en doe dan gesmolten kaas op een cracker of een beschuitje
- Door me zuurkool gooi ik altijd ananas.
- Bij nasi haal ik altijd de groente eruit
- Beker vanillevla met hagelslag of vlokken
- af en toe een handje vlokken vanuit het pak zo me giecheltje in
- bij het eten van 3 boterhammen neem ik er niet 2 en 1 maar ik smeer van 1 boterham beide kanten
- groenten bij avondeten wordt eerst helemaal tot een prakkie gemalen met aardappels anders eet ik het niet
- het lekkerste vind ik nog altijd rijst met een dot ragout erop (en een klein beetje knoflook door de ragout)
- yoghurt met stukjes beschuit en een beetje suiker.. HEERLIJK
Goh, en zo heb ik er ongetwijfeld nog wel een paar maar kan er op dit moment ff niet opkomen...
En ik doe bij veel dingen curry
Oh en ribbelchips zijn ook erg, die eet ik dus ribbeltje voor ribbeltje, stroopwafels trouwens ook, daar maar ik eerst een vierkantje van dat dan steeds kleiner wordt.
wat wel weer vreemd is.
quote:haha bij mij ook zo met de m&m's , eerst worden de kleuren bij elkaar gelegd, dan worden ze geteld, dan maak ik van alle kleuren evenveel, dus de rest word opgegeten, dan 1 voor 1 bij elke kleur een m&m weg totdat ze op zijn, de leukste kleuren bewaar ik voor het laatst, dus de laatste oranje gaat eerder op dan de laatste blauw
Op zondag 2 maart 2003 00:16 schreef Spiegelei het volgende:
M & M's leg ik eerste op kleurvolgorde (dus van geel naar bruin) en dan eet ik ze gelijk matig op Dus heb ik erg veel gele M & M's en weinig blauwe dan eet is eerst de gele op totdat ik evenveel gele als blauwe (en alle andere kleuren) heb.Oh en ribbelchips zijn ook erg, die eet ik dus ribbeltje voor ribbeltje, stroopwafels trouwens ook, daar maar ik eerst een vierkantje van dat dan steeds kleiner wordt.
quote:is allang geleden dat ik ze heb gehad maar ik deed dat zo dus ook met de M&M's
Op zondag 2 maart 2003 00:16 schreef Spiegelei het volgende:
M & M's leg ik eerste op kleurvolgorde (dus van geel naar bruin) en dan eet ik ze gelijk matig op Dus heb ik erg veel gele M & M's en weinig blauwe dan eet is eerst de gele op totdat ik evenveel gele als blauwe (en alle andere kleuren) heb.Oh en ribbelchips zijn ook erg, die eet ik dus ribbeltje voor ribbeltje, stroopwafels trouwens ook, daar maar ik eerst een vierkantje van dat dan steeds kleiner wordt.
quote:Het spreekwoord : "van korsten krijg je grote borsten" is dus aardig van toepassing...
Op zondag 2 maart 2003 00:14 schreef Riann het volgende:
bij mijn boterhammetjes haar ik de bovenste korstjes er al af. En als ik ze op eet de onderste en zo dan eet ik eerst de korstjes eraf en dan het middelste.En ik doe bij veel dingen curry
Mayonaise over mijn spersieboontjes
Ik eet appels in dezelfde volgorde als de topicstarter
Ik eet mn brood op behalve de korsten (terwijl ik dat als kind nooit deed)
Ik eet (soms) getoast witbrood (HEEL soms bruin) met alleen boter en zout
Ik eet de ene periode bijv alleen kaas op mn brood, daarna een periode alleen leverworst etc.
Ik drink OVERAL melk bij (ik doel op ontbijt, lunch, diner etc.)
Ik lust alleen dingen waarop ik kan kauwen (soep en drinken niet meegeteld) Stoofpeertjes lust ik bijv niet, vieze slappe troep..
Ik pik alle dingetjes die ik niet lust uit mn eten (leuk als je buitenlands eet en je geen aubergine, mango, courgette etc. lust)
Als ik dropjes eet, drink ik daar ook graag melk bij
Ook ananas door de zuurkool
Ook af en toe leg ik een paar plakjes kaas in de magnetron en doe dan gesmolten kaas op een cracker of een beschuitje
Ook Thee altijd met melk en een paar scheppen suiker
Ik eet NOOIT toetjes
Ik prak vaak al het eten op mn bord tot 1 grote brij (maar nog wel kauwbaar, ja)
Verder heb ik dezelfde gewoontes als Spiegelei hierboven, alleen dan nog net iets erger (dat op kleur etc. dat doe ik dus bij alles, ik leg ook alles op regenboog en eet alles per kleur op kleurvolgorde op.. zo ook bij skittles en smarties enzo..en bij stroopwafel ook: streepje voor streepje, blokje voor blokje.. en als er bijv een skittle misvormd is, eet ik die als eerste op, ongeacht kleur oid. en vaak sorteer ik ze ook nog eens op grootte..)
Pistoletjes pik ik uit, de buitenkant laat ik liggen
Komkommer met pindasaus, Brood met pindasaus, Buitenkant van pistoletje met pindasaus
En zo heb ik er nog een boel
Djeez ik ben erg :|
Kusje, Lotje
verder Prak ik bijna al het eten dat ik krijg.
als ik bijvoorbeeld indisch (Ikan Bali [hete vis] en Rendang) eet dan eet ik de vis op en bewaar ik een deel van de saus van de vis en donder die dan door de rendang.
verder bij heel vee dingen brood of pindasaus.
Loampia met pindasaus
Kroket met pindasaus
frikandel met pindasaus
kaassouflee met pindasaus
rijst met pindasaus
alles waar aardappel in zit met pindasaus
loempia op brood (2 bolletjes)
ribbelchips en stroopwafels per "vakje"
Yoghurt met beschuit en suiker
Melk met beschuit en suiker
damn, ik krijg honger.
Ik heb em alleen nog maar hamburgers in 1 keer op zien eten .
Bah.
quote:Topidee!!
Op zaterdag 1 maart 2003 23:57 schreef Vicky het volgende:
- bij het eten van 3 boterhammen neem ik er niet 2 en 1 maar ik smeer van 1 boterham beide kanten-
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:3. Kaas met gaten is lekkerder en de gaten zijn dan het lekkerst.. de gaten bewaar ik altijd tot het laatst, want die zijn het lekkerst
quote:en ik eet zowat geen korsten en toch grote borsten
Op zondag 2 maart 2003 00:47 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Het spreekwoord : "van korsten krijg je grote borsten" is dus aardig van toepassing...
quote:zitten veel dingen bij die ik erg normaal vind hoor
Op zondag 2 maart 2003 02:07 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
Ik heb er een boel joh(nu ik er zo over nadenk)
Mayonaise over mijn spersieboontjes
Ik eet appels in dezelfde volgorde als de topicstarter
Ik eet mn brood op behalve de korsten (terwijl ik dat als kind nooit deed)
Ik eet (soms) getoast witbrood (HEEL soms bruin) met alleen boter en zout
Ik eet de ene periode bijv alleen kaas op mn brood, daarna een periode alleen leverworst etc.
Ik drink OVERAL melk bij (ik doel op ontbijt, lunch, diner etc.)
Ik lust alleen dingen waarop ik kan kauwen (soep en drinken niet meegeteld) Stoofpeertjes lust ik bijv niet, vieze slappe troep..
Ik pik alle dingetjes die ik niet lust uit mn eten (leuk als je buitenlands eet en je geen aubergine, mango, courgette etc. lust)
Als ik dropjes eet, drink ik daar ook graag melk bij
Ook ananas door de zuurkool
Ook af en toe leg ik een paar plakjes kaas in de magnetron en doe dan gesmolten kaas op een cracker of een beschuitje
Ook Thee altijd met melk en een paar scheppen suiker
Ik eet NOOIT toetjes
Ik prak vaak al het eten op mn bord tot 1 grote brij (maar nog wel kauwbaar, ja)
Verder heb ik dezelfde gewoontes als Spiegelei hierboven, alleen dan nog net iets erger (dat op kleur etc. dat doe ik dus bij alles, ik leg ook alles op regenboog en eet alles per kleur op kleurvolgorde op.. zo ook bij skittles en smarties enzo..en bij stroopwafel ook: streepje voor streepje, blokje voor blokje.. en als er bijv een skittle misvormd is, eet ik die als eerste op, ongeacht kleur oid. en vaak sorteer ik ze ook nog eens op grootte..)
Pistoletjes pik ik uit, de buitenkant laat ik liggen
Komkommer met pindasaus, Brood met pindasaus, Buitenkant van pistoletje met pindasausEn zo heb ik er nog een boel
Djeez ik ben erg :|
Kusje, Lotje
quote:ik haal dat binnenste er altijd met een frietje eruit zoals ook met ham kaas soufle's enzo
Op maandag 3 maart 2003 12:52 schreef Partygurl het volgende:
Ik gooi ook overal mayonaise op...en kroketten lepen ik bijvoorbeeld eerst uit etc
quote:ieuwwww die zijn juist het smerigste, die harde stukken kaas
Op zaterdag 1 maart 2003 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat van die gaten in de kaas herken ik welIk vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten
quote:die zijn het lekkerst
Op maandag 3 maart 2003 13:35 schreef floeps het volgende:[..]
ieuwwww die zijn juist het smerigste, die harde stukken kaas
quote:Doe ik ook, wask ff vergeten...
Op maandag 3 maart 2003 13:32 schreef Riann het volgende:[..]
ik haal dat binnenste er altijd met een frietje eruit zoals ook met ham kaas soufle's enzo
quote:Vond ik eigenlijk ook wel.. scheelt tijd
Op maandag 3 maart 2003 00:13 schreef Loedertje het volgende:[..]
Topidee!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |