abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8799250
Ik heb een aantal eetgewoontes die ik zelf heel normaal vind, maar anderen zien dit blijkbaar anders

1. Ik gooi overal zaanse mayonaise op: worteltjes, spinazie,
lamsoren (=groente), frikadel, ei, friet (natuurlijk), knakworst enz. enz.

2. Ik ben verslaafd aan appels (min. 4 op een dag) en eet deze in een bep. volgorde: eerst het midden, dan de bovenkant, dan de onderkant, dan het midden weer, de bovenkant en dan de onderkant (onderkant is namelijk het lekkerst).Ik kan me ook ergeren aan mensen die zomaar een beetje in het wildeweg een appel eten.

3. Kaas met gaten is lekkerder en de gaten zijn dan het lekkerst.. de gaten bewaar ik altijd tot het laatst, want die zijn het lekkerst

4. Oude kaas eet ik altijd met piepkleine muizehapjes, want dat is het lekkerst (tot grote ergernis van mijn omgeving)

5. Ik gooi ook overal suiker op: klutsei, kiwi, vla, thee (en dan ong. 4 klontjes, dus zeg maar suikerwater)

Ik heb vast en zeker nog meer rare gewoontes, maar ik kan even niets meer bedenken.

Dus, hebben jullie ook van dit soort gewoontes?

Drink je je cola alleen met een rietje, anders lust je het niet?
Lust je het 'kontje' van je braadworst niet?
Haal jij nog steeds de korsten van je brood?
Begin je bij een banaan altijd met de onderkant?

Kom maar op met die rare gewoontes...

pi_8799273
Whiskeysaus, overal whiskeysaus op
pi_8799287
Overal Plus
pi_8799299
Ik eet dagelijks friet
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:47:10 #5
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_8799312
Yoghurt met hagelslag of met appelsap.
Pannekoeken met ketchup
Insanus sum
pi_8799320
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:
Dus, hebben jullie ook van dit soort gewoontes?

Drink je je cola alleen met een rietje, anders lust je het niet?
Lust je het 'kontje' van je braadworst niet?
Haal jij nog steeds de korsten van je brood?
Begin je bij een banaan altijd met de onderkant?

nee ik eet normaal
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:48:47 #7
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8799340
Ik eet pizza, zonder de kaas en tomaat erop. Het moet wel mee de oven in (omdat het echt in de bodem gaat zitten), maar daarna schraap ik het eraf.

Ik doop alles (van winegums tot marsijsjes) in thee.

Ook eet ik veel toast, met alleen boter (ik heb gehoord dat dat erg is? )

pi_8799401
quote:

4. Oude kaas eet ik altijd met piepkleine muizehapjes, want dat is het lekkerst (tot grote ergernis van mijn omgeving)

Dit deed mijn broertje vroeger ook. ZOOOOO irritant !

Buiten dat ik geen melk en brood lust en daardoor vrijwel altijd 3X per dag warm eet, heb ik geen vreemde gewoonten.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2003 @ 20:53:33 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8799428
Dat van die gaten in de kaas herken ik wel

Ik vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:01:31 #10
42672 sjenetjuh
Ik ben zo al voldoende
pi_8799610
k haal altijd alles van mn pizza af zodat er alleen maar tomatensaus en kaas over blijft
Boterham worst met mayonaise.
droge toastje (als ontbijt)
10 weke lang elke dat t zelfde op mn brood en dan weer 10 weke elke dag wat anders...mn moeder smeer elke dag mn brood en na 10 weke ander rooster dus meer/minder brood per dag mee en dan keertie ander beleg...
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:07:32 #11
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_8799740
brood met pindakaas en hagelsag er op ECHT TE LEKKER, gewoon een aanraader!
pi_8799844
ik eet regelmatig droog brood
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2003 @ 21:47:20 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_8800675
Ik eet noooooit alleen kaas op mn brood. Maar leverworst met kaas, kaas met pindakaas. Kaas met augurk en knoflooksaus, filet met kaas, kipfilet met kaas, brood met kaas en daar een cracker boven op enz enz. Als ik al alleen kaas op mn brood heb omdat ik heel nodig boodschappen moet doen dan sop ik mn brood incl beleg in een kopje thee, thee drink ik dan niet op.

Met warm eten , eet ik altijd mijn vlees als laatste op.

Mijn drinken, drink ik nooit helemaal op, laat altijd een bodempje staan als ik genoeg heb gehad.

Eet het liefste een dropje terwijl ik ondertussen melk drink.

Ik heb er te veel om op te noemen

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 22:15:13 #14
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_8801337
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik eet pizza, zonder de kaas en tomaat erop. Het moet wel mee de oven in (omdat het echt in de bodem gaat zitten), maar daarna schraap ik het eraf.
Dus eigenlijk eet je alleen de bodem
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten
Dat deel vind ik juist ontzettend ranzig, kaas met plastic erdoor
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2003 @ 22:25:09 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8801487
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 22:15 schreef Aaargh! het volgende:
Dat deel vind ik juist ontzettend ranzig, kaas met plastic erdoor
Euh, ik eet het plastic echt niet op hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8801521
ooit dronk ik cola met een theelepel (ook warme choc)
  zaterdag 1 maart 2003 @ 22:57:09 #17
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_8802128
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Euh, ik eet het plastic echt niet op hoor
't stukje er net onder is net zo ranzig

Ik snij dat randje er altijd ruim af, minstens een halve centimeter. Best aso dat als je jonge kaas koopt dat er gewoon een dikke rand van die gore droge kaas omheen zit, als ik dat wil koop ik wel oude kaas.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2003 @ 23:42:00 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8803591
quote:
Ik heb een aantal eetgewoontes die ik zelf heel normaal vind, maar anderen zien dit blijkbaar anders

1. Ik gooi overal zaanse mayonaise op: ei, .

5. Ik gooi ook overal suiker op: klutsei, (en dan ong. 4 klontjes, dus zeg maar suikerwater)

Suiker en mayonaise op je ei?
*ril*
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:46:16 #19
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8803696
drink echt LITERS water op een dag, uit een flesje, met zon dopje waar je aan kunt zuigen
water uit een gewoon glas hoef ik niet

verder niet egt vreemde dingen

pi_8803828
weetje wat lekker is
broodje pindakaas met suiker of met kaas jammmm
pi_8803913
Ik eet eigenlijk alles wat geschikt is voor menselijke consumptie maar ik weet nog dat ik als kleine jongen graag kattebrokjes vrat...
B Red Ten
pi_8804008
- Thee altijd met melk en een paar scheppen suiker

- af en toe leg ik een paar plakjes kaas in de magnetron en doe dan gesmolten kaas op een cracker of een beschuitje

- Door me zuurkool gooi ik altijd ananas.

- Bij nasi haal ik altijd de groente eruit

- Beker vanillevla met hagelslag of vlokken

- af en toe een handje vlokken vanuit het pak zo me giecheltje in

- bij het eten van 3 boterhammen neem ik er niet 2 en 1 maar ik smeer van 1 boterham beide kanten

- groenten bij avondeten wordt eerst helemaal tot een prakkie gemalen met aardappels anders eet ik het niet

- het lekkerste vind ik nog altijd rijst met een dot ragout erop (en een klein beetje knoflook door de ragout)

- yoghurt met stukjes beschuit en een beetje suiker.. HEERLIJK

Goh, en zo heb ik er ongetwijfeld nog wel een paar maar kan er op dit moment ff niet opkomen...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_8804453
bij mijn boterhammetjes haar ik de bovenste korstjes er al af. En als ik ze op eet de onderste en zo dan eet ik eerst de korstjes eraf en dan het middelste.

En ik doe bij veel dingen curry

zondag 2 maart 2003 @ 00:16:05 #24
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_8804476
M & M's leg ik eerste op kleurvolgorde (dus van geel naar bruin) en dan eet ik ze gelijk matig op Dus heb ik erg veel gele M & M's en weinig blauwe dan eet is eerst de gele op totdat ik evenveel gele als blauwe (en alle andere kleuren) heb.

Oh en ribbelchips zijn ook erg, die eet ik dus ribbeltje voor ribbeltje, stroopwafels trouwens ook, daar maar ik eerst een vierkantje van dat dan steeds kleiner wordt.

klerkje
pi_8804540
'k heb bij mijn weten geen bijzondere of vreemde eetgewoontes...

wat wel weer vreemd is.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')