1. Ik gooi overal zaanse mayonaise op: worteltjes, spinazie,
lamsoren (=groente), frikadel, ei, friet (natuurlijk), knakworst enz. enz.
2. Ik ben verslaafd aan appels (min. 4 op een dag) en eet deze in een bep. volgorde: eerst het midden, dan de bovenkant, dan de onderkant, dan het midden weer, de bovenkant en dan de onderkant (onderkant is namelijk het lekkerst).Ik kan me ook ergeren aan mensen die zomaar een beetje in het wildeweg een appel eten.
3. Kaas met gaten is lekkerder en de gaten zijn dan het lekkerst.. de gaten bewaar ik altijd tot het laatst, want die zijn het lekkerst
4. Oude kaas eet ik altijd met piepkleine muizehapjes, want dat is het lekkerst (tot grote ergernis van mijn omgeving)
5. Ik gooi ook overal suiker op: klutsei, kiwi, vla, thee (en dan ong. 4 klontjes, dus zeg maar suikerwater)
Ik heb vast en zeker nog meer rare gewoontes, maar ik kan even niets meer bedenken.
Dus, hebben jullie ook van dit soort gewoontes?
Drink je je cola alleen met een rietje, anders lust je het niet?
Lust je het 'kontje' van je braadworst niet?
Haal jij nog steeds de korsten van je brood?
Begin je bij een banaan altijd met de onderkant?
Kom maar op met die rare gewoontes...
quote:nee
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:
Dus, hebben jullie ook van dit soort gewoontes?Drink je je cola alleen met een rietje, anders lust je het niet?
Lust je het 'kontje' van je braadworst niet?
Haal jij nog steeds de korsten van je brood?
Begin je bij een banaan altijd met de onderkant?
quote:Dit deed mijn broertje vroeger ook. ZOOOOO irritant
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:4. Oude kaas eet ik altijd met piepkleine muizehapjes, want dat is het lekkerst (tot grote ergernis van mijn omgeving)
Buiten dat ik geen melk en brood lust en daardoor vrijwel altijd 3X per dag warm eet, heb ik geen vreemde gewoonten.
Ik vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten
Met warm eten , eet ik altijd mijn vlees als laatste op.
Mijn drinken, drink ik nooit helemaal op, laat altijd een bodempje staan als ik genoeg heb gehad.
Eet het liefste een dropje terwijl ik ondertussen melk drink.
Ik heb er te veel om op te noemen
quote:Dus eigenlijk eet je alleen de bodem
Op zaterdag 1 maart 2003 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik eet pizza, zonder de kaas en tomaat erop. Het moet wel mee de oven in (omdat het echt in de bodem gaat zitten), maar daarna schraap ik het eraf.
quote:Dat deel vind ik juist ontzettend ranzig, kaas met plastic erdoor
Op zaterdag 1 maart 2003 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind de kaas het lekkerst vlak onder de korst. Dus ik neem als er blokjes kaas zijn altijd blokjes met zo'n randje dat onder de korst heeft gezeten
quote:Euh, ik eet het plastic echt niet op hoor
Op zaterdag 1 maart 2003 22:15 schreef Aaargh! het volgende:
Dat deel vind ik juist ontzettend ranzig, kaas met plastic erdoor
quote:'t stukje er net onder is net zo ranzig
Op zaterdag 1 maart 2003 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Euh, ik eet het plastic echt niet op hoor
Ik snij dat randje er altijd ruim af, minstens een halve centimeter. Best aso dat als je jonge kaas koopt dat er gewoon een dikke rand van die gore droge kaas omheen zit, als ik dat wil koop ik wel oude kaas.
quote:Suiker en mayonaise op je ei?
Op zaterdag 1 maart 2003 20:44 schreef ramses het volgende:
Ik heb een aantal eetgewoontes die ik zelf heel normaal vind, maar anderen zien dit blijkbaar anders1. Ik gooi overal zaanse mayonaise op: ei, .
5. Ik gooi ook overal suiker op: klutsei, (en dan ong. 4 klontjes, dus zeg maar suikerwater)
verder niet egt vreemde dingen
- af en toe leg ik een paar plakjes kaas in de magnetron en doe dan gesmolten kaas op een cracker of een beschuitje
- Door me zuurkool gooi ik altijd ananas.
- Bij nasi haal ik altijd de groente eruit
- Beker vanillevla met hagelslag of vlokken
- af en toe een handje vlokken vanuit het pak zo me giecheltje in
- bij het eten van 3 boterhammen neem ik er niet 2 en 1 maar ik smeer van 1 boterham beide kanten
- groenten bij avondeten wordt eerst helemaal tot een prakkie gemalen met aardappels anders eet ik het niet
- het lekkerste vind ik nog altijd rijst met een dot ragout erop (en een klein beetje knoflook door de ragout)
- yoghurt met stukjes beschuit en een beetje suiker.. HEERLIJK
Goh, en zo heb ik er ongetwijfeld nog wel een paar maar kan er op dit moment ff niet opkomen...
En ik doe bij veel dingen curry
Oh en ribbelchips zijn ook erg, die eet ik dus ribbeltje voor ribbeltje, stroopwafels trouwens ook, daar maar ik eerst een vierkantje van dat dan steeds kleiner wordt.
wat wel weer vreemd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |