De zak ging open en een muffe lucht kwam vrolijk de zak uit Het zou niet stoffig zijn, nou vergeet het, er kwamen gewoon wolken vanaf toen ik het in de bak deed. Een hoestbui verder viel het me tegen wat ik nog nodig had de helft van de zak voor 1 verschoning (zak=15 liter) En dan beweren ze nog dat het goedkoper is. Ik heb voor dit zakje €3,50 betaald en betaal voor mn beukensnippers (25 kilo) ongeveer €8,- Dr moet wel heel wat gaan gebeuren wil ik tevreden raken over no-smell.
Straks eerst maar eens kijken of de ratjes niet gaan niezen, anders moet ik nog beukensnippers gaan regelen ergens
Nog meer mensen die no-smell gebruiken?
quote:Klinkt eng...hehe...Back to zaagsel
Op zaterdag 1 maart 2003 20:38 schreef moussy het volgende:
Zo te zien ben ik de enige idioot die er ingestonken isDe ratjes lijken trouwens wel in een roesje, ze bewegen niet eens als ik mn hand in het hok steek
quote:Ze doen nu weer normaal, zo ver ze dat kunnen
Op zaterdag 1 maart 2003 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Jakkes Moussy, lijkt me ook voor die beessies niet erg lekker
Hoe reageren ze er nu op?
quote:Zijn vast en zeker nog onwennig, typisch "rattenkwaaltje"
Op zaterdag 1 maart 2003 22:12 schreef moussy het volgende:Ze doen nu weer normaal, zo ver ze dat kunnen
Maar ik krijg niet de indruk dat ze dit prettiger vinden of zo. Normaal scharrelen ze het hele hok door als die net verschoond is, nu liggen ze alle 4 in een diepe rust
Even met de plantenspuit de bodembedekker natspuiten voordat je de ratten in de kooi doet helpt goed tegen stof, maar dat wist je vast wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |