Wat zouden jullie doen?
maar verder, contact verbreken is wel heel abrubt, maar het afgezaagde antwoord: praten, is in mijn ogen het beste...
quote:wel pas na je haar voor rotte vis hebt uitgemaakt. ze moet 't toch ooit leren.
Op zaterdag 1 maart 2003 18:20 schreef U-lerZzZ het volgende:
Contact verbreken.
quote:Mwja denk eerder verbreken.. dat meisje kun je toch nooit meer vertrouwen ook als je met haar daarover gepraat heb..
Op zaterdag 1 maart 2003 18:21 schreef Faithy het volgende:
fout in topic: een meisje DAT ik ken..maar verder, contact verbreken is wel heel abrubt, maar het afgezaagde antwoord: praten, is in mijn ogen het beste...
Spijtig genoeg verleren zo'n mensen dat niet zo snel... zelfs nadat ik hem daarmee had geconfronteerd wou 'ie nog niet van mening veranderen .
De kans is groot dat ze het niet eens zal toegeven, dat ze jou voor gek verklaart, het contact laat versloffen en nieuwe contacten legt.
Hiertoe word ze gedreven door jaloezie en dingen die ze anderen ziet doen, waar ze zelf niet in staat toe is.
Kon ook zo een dame, loog over alles wat los en vast zat, maar dan over dikke auto's en vrienden in de schilderswijk enzo. Ook over dat haar virend werkte in Engeland en raad is wie haar op kwam halen die middag??? Juist. Ook vond ze het leuk om te bellen met haar vrienden over aankopen van huizen e.d. tot op een gegeven moment had ze het over een startbod van 500000 gulden toendertijd.. en toen op dat moment ging haar telefoon af, ze had al die tijd niemand aan de lijn.
Is het ook zo erg met deze dame?
quote:HAHA
Op zaterdag 1 maart 2003 18:38 schreef LangeJan het volgende:
De ziekte die ze heeft (als ze echt over alles lult) heet Fantasia Fantastica...Hiertoe word ze gedreven door jaloezie en dingen die ze anderen ziet doen, waar ze zelf niet in staat toe is.
Kon ook zo een dame, loog over alles wat los en vast zat, maar dan over dikke auto's en vrienden in de schilderswijk enzo. Ook over dat haar virend werkte in Engeland en raad is wie haar op kwam halen die middag??? Juist. Ook vond ze het leuk om te bellen met haar vrienden over aankopen van huizen e.d. tot op een gegeven moment had ze het over een startbod van 500000 gulden toendertijd.. en toen op dat moment ging haar telefoon af, ze had al die tijd niemand aan de lijn.
Is het ook zo erg met deze dame?
zij liegt ook echt over de kleinste dingetjes weet je wat t is, ze geloven in hun eigen leugens. verdomd moeilijk om er dan tegenin te gaan
gewoon laten gaan en niet teveel aandacht aan besteden
quote:Het is: pseudologia fantastica en geen fantasia fantastica
Op zaterdag 1 maart 2003 18:38 schreef LangeJan het volgende:
De ziekte die ze heeft (als ze echt over alles lult) heet Fantasia Fantastica...
quote:Ja maar liegen over een vriendje vind ik gewoon zielig. ook al heb je nog nooit een vriendje gehad op je 18e dat boeid me nou echt helemaal niet.
Op maandag 3 maart 2003 10:39 schreef Mordreth het volgende:
Zulke mensen liegen om zichzelf beter te doen voorkomen dan ze denken te zijn.
quote:ah kijk.. voor jou misschien niet.. maar sommigen lopen met het idee rond van als ze nog nooit een vriendje hebben gehad dat ze dan stumperds zijn.. of lelijk of wat dan ook. Dus verzinnen ze er 1, waardoor ze zichzelf beter voelen.
Op maandag 3 maart 2003 10:47 schreef Riann het volgende:[..]
Ja maar liegen over een vriendje vind ik gewoon zielig. ook al heb je nog nooit een vriendje gehad op je 18e dat boeid me nou echt helemaal niet.
quote:Hier ben ik het mee eens.
Op maandag 3 maart 2003 10:39 schreef Mordreth het volgende:
Zulke mensen liegen om zichzelf beter te doen voorkomen dan ze denken te zijn.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 11:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik ken ook zo iemand.. maar meestal lokken we die leugens/overdreven-heden uit om zo nog harder te kunnen lachen erom.
quote:Juist! Wie het hardst lacht om een ander, is nog het meest onzeker over zichzelf.
Op maandag 3 maart 2003 20:08 schreef gmn het volgende:[..]
dat vind ik heel erg gemeen! iedereen heeft zwakke kanten en dit is er toevallig 1 die je goed kan zien. Dat is nog geen reden om die poersoon heel
hard uit te lachen! het is puur mazzel als je jou zwakheid niet zien!
(ik lach ook af en toe wel om een ander)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |