abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8796386
Ik ken een meisje en die liegt zoveel.
Nu heeft ze zogenaamd een vriendje want tegen een ander meisje die ik ken zit ze weer iets anders daarover te vertellen dan tegen mij en zo zijn we er dus achtergekomen dat ze er over liegt. Die moeder had dat vriendje dus al gezien volgens haar ik had die moeder gesproken. En ik vroeg en hoe vind je het vriendje van....... (de naam dus). En die zei ik weet nergens niks van. Ik zo ow dan vraag het maar aan haar. En zo komen we er steeds achter dat ze liegt. Waarom zou iemand hier over liegen het is toch niet erg dat je geen vriendje of zo hebt.
En ik durf het ook niet tegen haar te zeggen dat ik weet dat ze liegt want dat is ook alweer zo lullig en dan is het toch niet waar.

Wat zouden jullie doen?

pi_8796388
Contact verbreken.
Wie?
pi_8796408
fout in topic: een meisje DAT ik ken..

maar verder, contact verbreken is wel heel abrubt, maar het afgezaagde antwoord: praten, is in mijn ogen het beste...

Doei.
pi_8796434
Ik heb zo'n collega Hij heb een 2ling in Madrid en nog een kind in Engeland ergens. En zo verzint hij elke week wel weer wat nieuws. Denk dat je ze in hun waan moet laten, zolang ze niet schadelijk zijn voor hun omgeving, daarmee bedoel ik dan mensen tegen elkaar uitspelen ofzo. Kan ook zijn dat ze het zelf niet eens doorheeft trouwens, wat volgens mij ook wel bij die collega van mij aan de hand is
pi_8796435
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:20 schreef U-lerZzZ het volgende:
Contact verbreken.
wel pas na je haar voor rotte vis hebt uitgemaakt. ze moet 't toch ooit leren.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8796448
lijkt me idd een moeilijk probleem ..want aan de ene kant is het niet leuk dat ze liegt ... maar aan de andere kant is ze je vriendin.
ik denk dat je gewoon tegen haar moet zeggen dat ze eerlijk tegenover je kan zijn, want ja als vrienden moet je alles tegen elkaar kunnen zeggen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8796449
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:21 schreef Faithy het volgende:
fout in topic: een meisje DAT ik ken..

maar verder, contact verbreken is wel heel abrubt, maar het afgezaagde antwoord: praten, is in mijn ogen het beste...

Mwja denk eerder verbreken.. dat meisje kun je toch nooit meer vertrouwen ook als je met haar daarover gepraat heb..
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:25:13 #8
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_8796464
ja ik ken het probleem, maar ze e rzelf mee confronteren is echt het beste!
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_8796511
Inderdaad mee confronteren en dan van daaruit verder .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8796517
Hm ik ken ook zo'n geval... iemand dat ik ken zen vader is naar eigen zeggen baas van Coca Cola België... de gast nam elke dag cola van de Aldi mee

Spijtig genoeg verleren zo'n mensen dat niet zo snel... zelfs nadat ik hem daarmee had geconfronteerd wou 'ie nog niet van mening veranderen .

zaterdag 1 maart 2003 @ 18:32:14 #11
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_8796596
Iedereen heeft denk ik wel eens met zo iemand te maken gehad. Meestal laat ik ze gewoon praten, ik ben niet de persoon die er iets aan kan veranderen. Ze zoeken zo een nieuw slachtoffer om hun verhalen aan te vertellen. Tenzij het echt een heel goede vriendin van je is, dan zou je er eens met haar over kunnen praten.

De kans is groot dat ze het niet eens zal toegeven, dat ze jou voor gek verklaart, het contact laat versloffen en nieuwe contacten legt.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8796602
volgens mij hebben die mensen dat zelf nog niet eens door, misschien moet je eens proberen om zelf terug te gaan liegen en kijken hoe ze dan reageert
pi_8796715
De ziekte die ze heeft (als ze echt over alles lult) heet Fantasia Fantastica...

Hiertoe word ze gedreven door jaloezie en dingen die ze anderen ziet doen, waar ze zelf niet in staat toe is.

Kon ook zo een dame, loog over alles wat los en vast zat, maar dan over dikke auto's en vrienden in de schilderswijk enzo. Ook over dat haar virend werkte in Engeland en raad is wie haar op kwam halen die middag??? Juist. Ook vond ze het leuk om te bellen met haar vrienden over aankopen van huizen e.d. tot op een gegeven moment had ze het over een startbod van 500000 gulden toendertijd.. en toen op dat moment ging haar telefoon af, ze had al die tijd niemand aan de lijn.

Is het ook zo erg met deze dame?

zaterdag 1 maart 2003 @ 18:40:55 #14
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8796745
Meespelen, ooit raakt ze verstrikt in haar eigen leugens. Wel opschrijven wat ze allemaal beweert (of goed onthouden)
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:42:05 #15
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8796766
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:38 schreef LangeJan het volgende:
De ziekte die ze heeft (als ze echt over alles lult) heet Fantasia Fantastica...

Hiertoe word ze gedreven door jaloezie en dingen die ze anderen ziet doen, waar ze zelf niet in staat toe is.

Kon ook zo een dame, loog over alles wat los en vast zat, maar dan over dikke auto's en vrienden in de schilderswijk enzo. Ook over dat haar virend werkte in Engeland en raad is wie haar op kwam halen die middag??? Juist. Ook vond ze het leuk om te bellen met haar vrienden over aankopen van huizen e.d. tot op een gegeven moment had ze het over een startbod van 500000 gulden toendertijd.. en toen op dat moment ging haar telefoon af, ze had al die tijd niemand aan de lijn.

Is het ook zo erg met deze dame?

HAHA LOL! Ze was dus ook niet zo slim om haar telefoon op stil te zetten...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_8796835
ik heb zo'n nichtje die heeft een keer aan der vriendje een zielig verhaal verteld dat haar nichtje (ik dus) was vermoord door geesten
die gozer schrok zich dood toen ik voor m stond en zei: hoi, ik ben sascha.

zij liegt ook echt over de kleinste dingetjes weet je wat t is, ze geloven in hun eigen leugens. verdomd moeilijk om er dan tegenin te gaan

gewoon laten gaan en niet teveel aandacht aan besteden

zaterdag 1 maart 2003 @ 19:05:01 #17
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_8797163
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:38 schreef LangeJan het volgende:
Het is: pseudologia fantastica en geen fantasia fantastica
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  maandag 3 maart 2003 @ 10:23:47 #18
47533 gmn
Loved by Tara
pi_8829118
Liegen.... Iedereen doet dit wel eens.... Een mooi verhaal wordt altijd mooier gemaakt dan het is, maar soms gaat het echt te ver! Iemand er keihard mee confronteren helpt dan helaas niet zo veel! De persoon gaat dan bij je weg en zoekt andere vrienden die haar wel geloven. Je kan beter voorzichtig vragen waarom ze liegt. (eerst iets positiefs zeggen! ) Dan heb je meer kans op succes!
Carpe diem
pi_8829345
Zulke mensen liegen om zichzelf beter te doen voorkomen dan ze denken te zijn.
pi_8829454
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:39 schreef Mordreth het volgende:
Ja maar liegen over een vriendje vind ik gewoon zielig. ook al heb je nog nooit een vriendje gehad op je 18e dat boeid me nou echt helemaal niet.
pi_8829480
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:47 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja maar liegen over een vriendje vind ik gewoon zielig. ook al heb je nog nooit een vriendje gehad op je 18e dat boeid me nou echt helemaal niet.

ah kijk.. voor jou misschien niet.. maar sommigen lopen met het idee rond van als ze nog nooit een vriendje hebben gehad dat ze dan stumperds zijn.. of lelijk of wat dan ook. Dus verzinnen ze er 1, waardoor ze zichzelf beter voelen.
Het is hetzelfde als dat mensen het erg vinden die nog nooit sex hebben gehad.
  maandag 3 maart 2003 @ 10:52:37 #22
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8829550
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:39 schreef Mordreth het volgende:
Hier ben ik het mee eens.
Ik had ooit een allerbeste vriendin en die loog met deze redenen.
Helaas is dat nooit echt goed eruit gesleten in die 19 jaar die ik haar kende.
Jammer, want ze heeft een hoop kapot gemaakt.
pi_8830199
Ik ken ook zo iemand.. maar meestal lokken we die leugens/overdreven-heden uit om zo nog harder te kunnen lachen erom.
Lambo of Rekt
  maandag 3 maart 2003 @ 20:08:46 #24
47533 gmn
Loved by Tara
pi_8841058
quote:
Op maandag 3 maart 2003 11:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik ken ook zo iemand.. maar meestal lokken we die leugens/overdreven-heden uit om zo nog harder te kunnen lachen erom.
dat vind ik heel erg gemeen! iedereen heeft zwakke kanten en dit is er toevallig 1 die je goed kan zien. Dat is nog geen reden om die poersoon heel hard uit te lachen! het is puur mazzel als je jou zwakheid niet zien!
Carpe diem
  maandag 3 maart 2003 @ 21:11:52 #25
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8842516
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:08 schreef gmn het volgende:

[..]

dat vind ik heel erg gemeen! iedereen heeft zwakke kanten en dit is er toevallig 1 die je goed kan zien. Dat is nog geen reden om die poersoon heel hard uit te lachen! het is puur mazzel als je jou zwakheid niet zien!

Juist! Wie het hardst lacht om een ander, is nog het meest onzeker over zichzelf.

(ik lach ook af en toe wel om een ander)

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')